Cynix ?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En nog wel minimaal een, hoor. Effe naam kwijt, dat wel.
Ja de rest weet ik ook niet meerquote:Op maandag 6 juli 2015 23:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En nog wel minimaal een, hoor. Effe naam kwijt, dat wel.
Ik ben er ook zielig genoeg voor, maar helaas geen maagd meer.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben er ook zielig genoeg voor, maar helaas geen maagd meer.
lachband schijtlolquote:Op maandag 6 juli 2015 23:28 schreef Karina het volgende:
Ok wat is dezeDit is het tegenovergestelde van net volgens mij
En dan tegen die gekleurde jongeman waarvan de familie al 25 jaar hier woont zeggen: "Nou, welkom in Nederland".quote:Op maandag 6 juli 2015 23:27 schreef Karina het volgende:
Oh ja deze. Je moeder die vraagt of je weet hoe je moet pijpen
ja van je familie moet je het maar hebbenquote:Op maandag 6 juli 2015 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan tegen die gekleurde jongeman waarvan de familie al 25 jaar hier woont zeggen: "Nou, welkom in Nederland".
Dito.quote:
Nope, herhaling, maar tijdloos he?quote:
Via dit programma is hij in contact gekomen met iemand met wie hij al ruim een jaar samen is, dus ik denk dat dit wel klaar..quote:
Komt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:08 schreef DoomCow het volgende:
Via dit programma is hij in contact gekomen met iemand met wie hij al ruim een jaar samen is, dus ik denk dat dit wel klaar..
Oei, bijna gemist. Vorige week was het toch veel later pas?quote:
Acht uur op de zondag negen uur op de maandag. Voor zover ik weet.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oei, bijna gemist. Vorige week was het toch veel later pas?
Misschien omdat ze zo'n knotsgekke mams heeft met haar dildo-party.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:26 schreef King_Merc het volgende:
[..]
En waarom die er doorheen is gekomen ? 19...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |