En die manege-houder leek ook even te twijfelen of hij dat wel moet toestaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:52 schreef MissJ het volgende:
Deze vraag, hoe fout![]()
"mag ik even alleen zijn met een paard?"
begrijpelijkquote:Op maandag 6 juli 2015 22:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En die manege-houder leek ook even te twijfelen of hij dat wel moet toestaan.
Sowieso sneu dat die je zo door het leven moet loodsen.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef matthijst het volgende:
Die wordt straks ontmaagd door z'n moeder.
quote:Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef matthijst het volgende:
Die wordt straks ontmaagd door z'n moeder.
Oh ja, of my little pony.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
Deze wil het met een Bloodelf of zo doen denk ik
Die ene dude van net in het seksmuseum kwam me niet bekend voor. Denk dat ik deze aflevering misschien heb gemist.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:58 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, we doen allemaal net of we dit nog niet eerder gezien hebben, toch?
Ik weet het ook niet meer zeker!quote:Op maandag 6 juli 2015 22:59 schreef matthijst het volgende:
Heb m echt nog niet gezien, of verdrongen
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:01 schreef zoem het volgende:
Die vrouw kwam toch niet? (meteen een flauwe woordgrap)
Ow jaquote:Op maandag 6 juli 2015 23:01 schreef zoem het volgende:
Ze komt om een uur of 6 hoor ik netquote:Op maandag 6 juli 2015 23:01 schreef zoem het volgende:
das wel makkelijk plannen. 17:59:50 erin en kloar.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze komt om een uur of 6 hoor ik netHandig als je dat van te voren weet.
Yep, blok aan zijn been.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
het beste wat hij kan doen is bij zn moeder weggaan
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:07 schreef matthijst het volgende:
Ze vallen wel op zijn uiterlijk, maar knappen af zodra z'n moeder naast ze in bed ligt en hem influistert dat hij hem "daar erin moet steken".
Alleen zijn aangegroeide gezwel (mams) kan in de weg staan en moet eigenlijk operatief verwijderd worden.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:06 schreef MissJ het volgende:
Echt bizar dat hij nog maagd is, hij ziet er best wel goed uit namelijk
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:07 schreef matthijst het volgende:
Ze vallen wel op zijn uiterlijk, maar knappen af zodra z'n moeder naast ze in bed ligt en hem influistert dat hij hem "daar erin moet steken".
Nee, het is er wat geforceerd bijgesleept.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
Overigens vind ik iemand van 19 die nog maagd is nou niet echt apart.
Ach, je kunt er ook gewoon schijt aan hebben. Bovendien hebben ze soms al genoeg 'andere' zorgen dan zich daar druk over te maken. Maar sommige posten hier gewoon mee, vraag het ze.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:21 schreef Pedroso het volgende:
Wie geeft zich nu op voor zo'n programma ? Leuk om voor heel Nederland voor paal te staan.
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar sommige posten hier gewoon mee, vraag het ze.
Ah, is dat zo ? Op zich is het ook wel wat als je er schijt aan hebt. Denk niet dat ik het in die situatie zou doen in ieder geval.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, je kunt er ook gewoon schijt aan hebben. Bovendien hebben ze soms al 'andere' zorgen dan zich daar druk over te maken. Maar sommige posten hier gewoon mee, vraag het ze.
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet op 'jullie' gericht he, dat is echt zo
Vertel is, wie dan ?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet op 'jullie' gericht he, dat is echt zo
Marcel. AKA De dwerg, staan wat posts van hem in het begin van dit topic o.a.quote:
En nog wel minimaal een, hoor. Effe naam kwijt, dat wel.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Marcel. AKA De dwerg, staan wat posts van hem in het begin van dit topic.
Cynix ?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En nog wel minimaal een, hoor. Effe naam kwijt, dat wel.
Ja de rest weet ik ook niet meerquote:Op maandag 6 juli 2015 23:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En nog wel minimaal een, hoor. Effe naam kwijt, dat wel.
Ik ben er ook zielig genoeg voor, maar helaas geen maagd meer.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben er ook zielig genoeg voor, maar helaas geen maagd meer.
lachband schijtlolquote:Op maandag 6 juli 2015 23:28 schreef Karina het volgende:
Ok wat is dezeDit is het tegenovergestelde van net volgens mij
En dan tegen die gekleurde jongeman waarvan de familie al 25 jaar hier woont zeggen: "Nou, welkom in Nederland".quote:Op maandag 6 juli 2015 23:27 schreef Karina het volgende:
Oh ja deze. Je moeder die vraagt of je weet hoe je moet pijpen
ja van je familie moet je het maar hebbenquote:Op maandag 6 juli 2015 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan tegen die gekleurde jongeman waarvan de familie al 25 jaar hier woont zeggen: "Nou, welkom in Nederland".
Dito.quote:
Nope, herhaling, maar tijdloos he?quote:
Via dit programma is hij in contact gekomen met iemand met wie hij al ruim een jaar samen is, dus ik denk dat dit wel klaar..quote:
Komt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:08 schreef DoomCow het volgende:
Via dit programma is hij in contact gekomen met iemand met wie hij al ruim een jaar samen is, dus ik denk dat dit wel klaar..
Oei, bijna gemist. Vorige week was het toch veel later pas?quote:
Acht uur op de zondag negen uur op de maandag. Voor zover ik weet.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oei, bijna gemist. Vorige week was het toch veel later pas?
Misschien omdat ze zo'n knotsgekke mams heeft met haar dildo-party.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:26 schreef King_Merc het volgende:
[..]
En waarom die er doorheen is gekomen ? 19...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |