Hoe kan TH in jouw FoBo staan als jij geen FoBo hebt?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
Omdat ik zelf geen FoBo heb denk ik er ook niet aan om bij een ander te gluren
hart gebrokenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net dat glitterplaatje uit mijn fobo gehaaldik keek wat er bij mij ook weer stond
was ik alweer vergeten![]()
sorry isax![]()
Mijn speciale Glitterplaatje gemaakt door Isax
[ afbeelding ]
Maak je ze nog? Nee ik post hem niet in mn foboquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
hart gebroken
nee super lief dat je het nog keer post
Gewoon die pic uit je topic halen. Ondankbaar kreng is het.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
hart gebroken
staan geen foto's van mij inquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kan TH in jouw FoBo staan als jij geen FoBo hebt?
Fotoboek van User
pffft binnenkort weer. mijn ogen zijn naar de tyfus door die lasers.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je ze nog? Nee ik post hem niet in mn fobo
ja, hij was wél speciaal voor mij gemaaktquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
hart gebroken
ik kan toch niet reageren bij jouquote:Op zondag 15 februari 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En net dus weer, zie ik.
Staat 'ie nog niet dicht...
ik ook niet stiekem.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, hij was wél speciaal voor mij gemaaktmaar ik ben niet zo van de glitterplaatjes normaal
gesproken![]()
maar het was wel lief
Ik sta er nu ook inquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kan TH in jouw FoBo staan als jij geen FoBo hebt?
Fotoboek van User
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:26 schreef isax het volgende:
[..]
pffft binnenkort weer. mijn ogen zijn naar de tyfus door die lasers.
effe kiekenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb mijn fobo maar eens opgeschoond. Weg met al die oude foto's.
wat een verhaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb mijn fobo maar eens opgeschoond. Weg met al die oude foto's.
ik zag het....quote:Op zondag 15 februari 2015 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Letterlijk alle foto's zijn weg hoor.
Het ging ook niet om het verhaal... alleen om te meiden dat mn oude foto's weg zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een verhaaaaaaaaaaaaaaaaaalga ik niet lezen hoor
ow... sta jij er nu ook in, moet ik weer effe kijken want dat was net nog niet zoquote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goffer....we hadden hetzelfde idee.
Welke versie?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:34 schreef just me het volgende:
Oooooh zo erg ik ben weer met mijn oude verslaving begonnen Unreal Tournament.... doe het alleen niet meer voor het slapen gaan anders lig ik de hele nacht te schieten
Ik zit nooit mobiel, dus dat weet ik nietquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef sacha het volgende:
en waar vind je fobo's als je mobiel zit?
ik klikte op die link van Kingstown en kon toen via lijstjes links doorklikken naar anderenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef sacha het volgende:
Krijg je nu ook dit te zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CD-tje in de pcquote:
En slaan doe ja al op de golfbaanquote:Op zondag 15 februari 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
CD-tje in de pc
maar het wordt, volgens mij, niet meer online gespeeld. Maar 'n uurtje schieten is wel leuk
zo vrouwelijk ook...
en slapen ga ik zo in mijn bed doen, laatste glaasjequote:
Fotoboek van Userquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef sacha het volgende:
Moet je eerst het userid weer opzoeken...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Achter de laatste slash het userid zetten en je komt in een fobo.
die ken je toch uit je hoofdquote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je eerst het userid weer opzoeken...
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
675 gaat nog , maar meer dan 3 cijfers lukt me niet meer
Je buurman die zich graag laat bindenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard en anders ken ik wel iemand die er een lijstje van wil maken.
MM heeft wat staanquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg je nu ook dit te zien?die letters nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste j mquote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
MM heeft wat staan![]()
ik ga liggen, het was me weer aangenaam, welterusten
Trustenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
MM heeft wat staan![]()
ik ga liggen, het was me weer aangenaam, welterusten
Dat kan kloppen, want die zie ik ook niet. "Demo versie' komt door de screen. In de SC is het 1 groot wit vlak.quote:
Niet doen...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren mijn nieuwe bloes aan en nu wil ik eigenlijk nog zo eentje in een andere print
zal ik het doen of niet?
deze heb ik
[ afbeelding ]
en deze wil ik nou ook![]()
[ afbeelding ]
''wijvenpraatje''
waar is Sascha?
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want die zie ik ook niet. "Demo versie' komt door de screen. In de SC is het 1 groot wit vlak.
als jij je er goed in voelt moet je het doen. ik vind hem leuk.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren mijn nieuwe bloes aan en nu wil ik eigenlijk nog zo eentje in een andere print
zal ik het doen of niet?
deze heb ik
[ afbeelding ]
en deze wil ik nou ook![]()
[ afbeelding ]
''wijvenpraatje''
waar is Sascha?
Die je hebt staat je goed volgens mij... Maar die tweede zijn het de kleuren die niet met je matchen,.,,quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
niet mooi![]()
die zwarte die ik heb ook niet?
mooi voor in de zomer maar dat zal ik maar niet tegen je zeggenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
saaaaaaaas zal ik het doen? ik ben nog 1 klik verwijderd van bestellen
Maar wel als ik lekker bruin ben...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die je hebt staat je goed volgens mij... Maar die tweede zijn het de kleuren die niet met je matchen,.,,
niet doen, de blouse die je hebt is erg mooi. Als je een soortgelijke koopt raak je er sneller op uitgekeken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
niet mooi![]()
die zwarte die ik heb ook niet?
Ook zo'n doorschijnende heh? ik had er wel een t-shirt onder hoor, maar ik kreeg véél complimentjesquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind die lichtere versie een beetje too much, de donkere die je aanhebt vind ik veel leuker FANN.
Ik kocht gisteren deze
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar wel als ik lekker bruin ben...
ah... wacht
ik paste 'm en de spiegel hing buiten het pashokje. Zegt een meneer: hij staat je erg goed, maar hij schijnt wel door hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook zo'n doorschijnende heh? ik had er wel een t-shirt onder hoor, maar ik kreeg véél complimentjes
of e hebben lopen liegen![]()
dat kan ook
gewoon doen, word je blij van en heb je mij niet voor nodigquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef sacha het volgende:
[..][quote]Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus
hmmmmm misschien hebben jullie wel gelijk, ik kom wel iets beters (geschikt voor mij) tegen ..quote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
niet doen, de blouse die je hebt is erg mooi. Als je een soortgelijke koopt raak je er sneller op uitgekeken.
Dát is ook wel weer waar, ik ga hem ophalen bij V&D en dan kan je hem weer terugbrengen ookquote:Op maandag 16 februari 2015 00:00 schreef sacha het volgende:
je kan hem toch terugsturen mocht je je alsnog bedenken?
als ze niet opeens failliet zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dát is ook wel weer waar, ik ga hem ophalen bij V&D en dan kan je hem weer terugbrengen ook![]()
ik doe het gewoon en dan zie ik wel![]()
hmmm.... ja hij is wel zomers.. heb je weer gelijk in...quote:Op maandag 16 februari 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon doen, word je blij van en heb je mij niet voor nodig
o ja... die kans zit er inquote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ze niet opeens failliet zijn
Gebruik je die waspoeier nog?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja... die kans zit er inheb ik al eens gehad met UV werende kleding
![]()
Nou ja, kan jou het schelen... als je hem leuk vindt en hij staat je goed heb je voor een prikkie tochquote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn blouse komt uit de kringloopwinkel
Gewoon een poll openen de volgende keer, dan beslissen wij wel voor je.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
Oké, winkelmandje is weer leeg...![]()
twee dezelfde bloezen is misschien ook niet zo'n goed idee...
voor ¤2,50 kun je nog eens wat meenemen. De helft van mijn garderobe komt uit de kringloopwinkelquote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, kan jou het schelen... als je hem leuk vindt en hij staat je goed heb je voor een prikkie toch
een leuke bloes moet je maar denken
Nah, ik heb al mijn sjaals er mee gewassen en een voorraadje aangelegd voor de zomer,quote:
dat is een stuk goedkoper dan mijn bloesquote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor ¤2,50 kun je nog eens wat meenemen. De helft van mijn garderobe komt uit de kringloopwinkel
is al van de baanquote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een poll openen de volgende keer, dan beslissen wij wel voor je.
Doen we allemaal wel eens... Ik drukte weer eens op pizza vandaagquote:Op maandag 16 februari 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
is al van de baandat was bijna een impulsaankoop
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen we allemaal wel eens... Ik drukte weer eens op pizza vandaag
Je hebt ook vegetarische pizza's hoor... De mijne is nog open...quote:Op maandag 16 februari 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zou ik trouwens wel trek in hebbenik ga wel effe een tosti maken ofzo, met kaas, tomaat
en ui en een beetje fantasie is het net een pizza
Ja dat is lullig... Ik had nooit nergens last van met overdekte parking onder in de flatquote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, ik lees net dat ik waarschijnlijk morgenochtend mijn autoruiten moet krabben. Heb wel zo'n ijsdek, maar toen ik gisteren thuiskwam niet aan gedacht om 'm over de voorruit te doen.
Dat wordt krabben inderdaad, ik moest het vanavond al doen. Dat was lang geleden en koud man.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, ik lees net dat ik waarschijnlijk morgenochtend mijn autoruiten moet krabben. Heb wel zo'n ijsdek, maar toen ik gisteren thuiskwam niet aan gedacht om 'm over de voorruit te doen.
Klopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
We zitten nog maar in Februari ... Dus dan hoort het koud te zijn
Dat heb ik meer gehoord, is dus echt zo dat het werkt. Cool.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet weer zo'n ontdooispray bij Kruidvat kopen, dat werkt super
Ik dacht ga een rondje fietsen... Tehen de wind was het opeens bere koud ...quote:Op maandag 16 februari 2015 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.Winter is leuk. Alleen dat krabben, daar had ik niet op gerekend, dus was even koud.
Hartstikke koud man.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ga een rondje fietsen... Tehen de wind was het opeens bere koud ...
buurman zag me ooit een keer krabben en liet even zien hoe goed dat spul werkt. Zijn vrouw is heel klein en kon dus zelf niet de hele voorruit bereiken om te krabben.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik meer gehoord, is dus echt zo dat het werkt. Cool.
Je kunt aan 2 kanten staanquote:Op maandag 16 februari 2015 00:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
buurman zag me ooit een keer krabben en liet even zien hoe goed dat spul werkt. Zijn vrouw is heel klein en kon dus zelf niet de hele voorruit bereiken om te krabben.
Moest even lachen, zag iemand moeilijk doen op een krukje om bij de bovenkant te komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
buurman zag me ooit een keer krabben en liet even zien hoe goed dat spul werkt. Zijn vrouw is heel klein en kon dus zelf niet de hele voorruit bereiken om te krabben.
ze komt er echt niet bij, ze is mini en dan een wat hoger model auto. Ze riep me ooit terwijl ze bij de schutting stond en ik zag haar echt niet, ik denk dat ze 1.50 is ofzoquote:
Kan ze vast heel goed midgetgolfenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze komt er echt niet bij, ze is mini en dan een wat hoger model auto. Ze riep me ooit terwijl ze bij de schutting stond en ik zag haar echt niet, ik denk dat ze 1.50 is ofzo
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze komt er echt niet bij, ze is mini en dan een wat hoger model auto. Ze riep me ooit terwijl ze bij de schutting stond en ik zag haar echt niet, ik denk dat ze 1.50 is ofzo
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze mag waarschijnlijk zelfs in de ballenbak bij IKEA
Kukident?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook vast andere dingen op die hoogte.
Leuk je weer even gesproken te hebben .. Slaap lekkerquote:Op maandag 16 februari 2015 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga mijn bed in. Fijne nacht verder mensjes van 40+![]()
neh... het is een tosti geworden, goedkoper en gezonderquote:Op maandag 16 februari 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt ook vegetarische pizza's hoor... De mijne is nog open...
Lekkere tijden heeft de Griek ... 3 uur beginnen? Waar bedenken ze zoiets?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... het is een tosti geworden, goedkoper en gezonder![]()
Ik moest die Griek wakker maken, die moet weer om 3 uur werken, dus voor hem ook eentje
met koffie n die gaat nu douchen, ik moet nu niet te veel tegen hem lullen![]()
die moet effe bijkomen en als hij straks de deur uit is ga ik pas naar slapen,
lekker ritme zo, dat wel
Nee eerder, het zou vandaag maar tot 8 uur 's morgens zijn, maar dat hadden ze gisteren ookquote:
Vaag hoor dat werk dat om om die tijden begint.. 24/7 shifts draaien meestal 23-7 7-15 en 15-23...quote:Op maandag 16 februari 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee eerder, het zou vandaag maar tot 8 uur 's morgens zijn, maar dat hadden ze gisteren ook
gezegd en toen werd het tot 10 uur 's morgens, zo gaat het vaker..., nah, hij heeft broodjes mee
dus dan zien we het wel, hij is dat intussen wel gewend...
ja, hier niet... komt misschien omdat het x uren per week zijn en dan wordt hij ingedeeld wanneerquote:Op maandag 16 februari 2015 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaag hoor dat werk dat om om die tijden begint.. 24/7 shifts draaien meestal 23-7 7-15 en 15-23...
Ja tegenwoordig mag je op je werk m=bijna geen nee meer zeggen...quote:Op maandag 16 februari 2015 01:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, hier niet... komt misschien omdat het x uren per week zijn en dan wordt hij ingedeeld wanneer
het nodig is en kan altijd uitlopen, hoef je niet te doen, je kan ook zeggen, nee ik ga nu naar huis,
maar daar maak je je niet populair mee natuurlijk, flexibel was wel één van de voorwaarden.
Nou ja, mag wel, maar is niet erg verstandigquote:Op maandag 16 februari 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig mag je op je werk m=bijna geen nee meer zeggen...
Heb het nog niet eens bekijken en staat dus waarschijnlijk ppk niet in mn AT.. Korte kapsels moeten kunnen.. mn ex had ook altijd kort haar .. ... Plaatste mn dochter laatst op dr verjaardag een foto van vroeger die ik niet eens kende... Leek ze zo een popstar from de 80'squote:Op maandag 16 februari 2015 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, mag wel, maar is niet erg verstandig![]()
ik zat dat vooroordelen topic te lezen, zelfs daar is dat gezeik over korte kapsels![]()
ik heb bijna mijn hele leven al kort haar, raar dat dat al 40+ kapsel wordt gezien,
ik vind vrouwen van boven de 50 met lang haar soms ook niet alles om eerlijk te zijn,
maar dan bedoel ik érg lang haar, staat ook niet altijd
toen had je dochter ook kort haar bedoel je?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb het nog niet eens bekijken en staat dus waarschijnlijk ppk niet in mn AT.. Korte kapsels moeten kunnen.. mn ex had ook altijd kort haar .. ... Plaatste mn dochter laatst op dr verjaardag een foto van vroeger die ik niet eens kende... Leek ze zo een popstar from de 80's
Nee een foto van mn ex... Ik moest zelfs ff goed kijken om dr te herkennenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
toen had je dochter ook kort haar bedoel je?
ah......quote:Op maandag 16 februari 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een foto van mn ex... Ik moest zelfs ff goed kijken om dr te herkennen
Is de Girek al op pad? Hoe ver moet ie naar zn werk?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ah......![]()
Nou ja, het boeit ook eigenlijk niet dat gedoe over die kapsels, ik ga slapen![]()
doei doei!
Ik doe net de deur achter hem dicht, hij moet om 3 uur beginnen, maar het is nu rustig op de weg,quote:Op maandag 16 februari 2015 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de Girek al op pad? Hoe ver moet ie naar zn werk?
Slaap lekker Fann... Kusjesquote:Op maandag 16 februari 2015 02:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe net de deur achter hem dicht, hij moet om 3 uur beginnen, maar het is nu rustig op de weg,
dus dan is ie misschien een beetje vroeger, maar beter dan te laat, 's morgens is het natuurlijk vaak
drukker op de weg, en nu ga ik de laptop afsluiten Chuf, truste voor straks!!!!!!!!!!!
Denk je dat je er nog overheen komt?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, mag wel, maar is niet erg verstandig![]()
ik zat dat vooroordelen topic te lezen, zelfs daar is dat gezeik over korte kapsels![]()
ik heb bijna mijn hele leven al kort haar, raar dat dat al 40+ kapsel wordt gezien,
ik vind vrouwen van boven de 50 met lang haar soms ook niet alles om eerlijk te zijn,
maar dan bedoel ik érg lang haar, staat ook niet altijd
Groot gelijk, ziet er niet uitquote:Op maandag 16 februari 2015 07:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, dames gooi jullie commentaar maar over me heen, maar sorry, ik vind het geen porum.
Ik hou mijn hart vast.quote:Op maandag 16 februari 2015 08:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kapsel ziet er niet uit nee, maar het kapsel van FANN zal daar echt niet op lijken
quote:Op maandag 16 februari 2015 08:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kapsel ziet er niet uit nee, maar het kapsel van FANN zal daar denk ik wel op lijken
Ach, ik heb echt helemaal niks met korte vrouwenkapsels, sorry.....quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 08:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik heb echt helemaal niks met korte vrouwenkapsels, sorry.....
Niet dat het tot op hun kont moet hangen, maar schouderlengte zie ik liever, en die asymmetrische kapsels heb ik ook niks mee.quote:
misschien heeft Adora wel lang haarquote:Op maandag 16 februari 2015 08:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik heb echt helemaal niks met korte vrouwenkapsels, sorry.....
Gewoon een lekker ouderwets dameskapsel dusquote:Op maandag 16 februari 2015 08:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet dat het tot op hun kont moet hangen, maar schouderlengte zie ik liever, en die asymmetrische kapsels heb ik ook niks mee.
Hier -4°Cquote:Op maandag 16 februari 2015 08:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tis, verdomme koud, rond de 0 °C. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Joh, als haar lftd klopt, zou ze mijn dochter kunnen zijn, waar zie je me voor aan? En nogmaals, ik ben niet zoekende.quote:Op maandag 16 februari 2015 08:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien heeft Adora wel lang haar
Er moet iets mis zijn met die meid, ander pushen jullie vrouwen me niet zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 08:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien heeft Adora wel lang haar
Ze hebben het beste met jou voor natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er moet iets mis zijn met die meid, ander pushen jullie vrouwen me niet zo.
Die was gisteren even hier. En de dames wilden me graag matchenquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 08:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die was gisteren even hier. En de dames wilden me graag matchen, typisch vrouwen weer.
ik ben haar hier twee keer tegengekomen volgens mij en ze kwam om knuffels bedelenquote:Op maandag 16 februari 2015 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er moet iets mis zijn met die meid, ander pushen jullie vrouwen me niet zo.
Al die "goedbedoelde" onzin, daar koop ik niks voor....quote:
Heb je een hekel aan me, dat je het zo belangrijk vindt?quote:Op maandag 16 februari 2015 08:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben haar hier twee keer tegengekomen volgens mij en ze kwam om knuffels bedelen
op mijn kamer op het werk 16 graden.....quote:Op maandag 16 februari 2015 08:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tis, verdomme koud, rond de 0 °C. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
quote:
Maakt dat nou uit, ik ben niet degene die er de straat mee op moet.quote:
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 16 februari 2015 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, ik ben niet degene die er de straat mee op moet.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, ik ben niet degene die er de straat mee op moet.
je dacht toch niet dat ik me er echt druk om zou makenquote:
Ik zie jullie vrouwen voor alles aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat ik me er echt druk om zou maken
Niet zo generaliseren Moquote:Op maandag 16 februari 2015 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie jullie vrouwen voor alles aan.
dank je welquote:Op maandag 16 februari 2015 09:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, en nu genieten! En neem er een kop koffie bij.
Wees maar blij dat je zonder mij daar zit, want ik ben veel te hyper.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:31 schreef just me het volgende:
Ohne dich van Rammstein heb ik hier nu hard aanstaan, heerlijk nummer!
Ik werk op 'n school en daar hebben we ook van die lieve hypertjes, heb er nu een voor mijn kamer zitten te werken, die is zo hyper dat hij niet in de klas kanquote:Op maandag 16 februari 2015 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je zonder mij daar zit, want ik ben veel te hyper.
Ja, hypertjes kunnen best lief zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik werk op 'n school en daar hebben we ook van die lieve hypertjes, heb er nu een voor mijn kamer zitten te werken, die is zo hyper dat hij niet in de klas kan
Klinkt in ieder geval beter dan Nederlandstalige baggerquote:Op maandag 16 februari 2015 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
En eentje voor Juup, die vindt dit ook wel lekker denk ik.
Ik heb geen afwijkingen, ik ben gewoon prettig gestoordquote:Op maandag 16 februari 2015 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar genoeg over mijn afwijkingen, jullie zijn aan de beurt.
ik ga het onder werktijd niet over mijn afwijkingen hebbenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar genoeg over mijn afwijkingen, jullie zijn aan de beurt.
We hebben ook niet de hele dag de tijd.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga het onder werktijd niet over mijn afwijkingen hebben
ik denk Rammstein luisteren onder werktijd al erg genoeg is
ik heb volgende week vakantiequote:Op maandag 16 februari 2015 10:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben ook niet de hele dag de tijd.
Dan kan je helemaal los gaan, gooi je maar alles eruit, ik zal een kladblokje klaarleggen voor de aantekeningen.quote:
Adora is een (mid) twintiger die met een zekere regelmaat hier voorbij komt.quote:
ik moest buiten én binnen krabbenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het krabben van de autoruiten viel mee, ik kon het er zowat afvegen
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Adora is een (mid) twintiger die met een zekere regelmaat hier voorbij komt.
Even rust zoeken in deze oase van rust en vriendelijkheid, omdat hier zoveel toffe users zitten.
Bij jeuk altijd krabben...quote:Op maandag 16 februari 2015 10:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik moest buiten én binnen krabben
Oh, Adora, I want you, right here on the floor ah!quote:
Heb jij een kilo stuff achter je kiezen of zo?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, Adora, I want you, right here on the floor ah!
Is ze niet een beetje te jong voor je? Die meid is 27 jr. of zoiets.
Die frase komt toevallig uit een liedje van Zappa.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij een kilo stuff achter je kiezen of zo?
Zo niet, doe dat dan alsnog...
[ afbeelding ]
FYI zulke pillen slik ik sowieso niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij een kilo stuff achter je kiezen of zo?
Zo niet, doe dat dan alsnog...
[ afbeelding ]
Zo was mijn smiley ook niet bedoeldquote:Op maandag 16 februari 2015 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, Adora, I want you, right here on the floor ah!
Is ze niet een beetje te jong voor je? Die meid is 27 jr. of zoiets.
I know, maar ik zal maar geen grappen meer maken vandaag. Ik heb gewoon de "afwijking" dat ik associeer, in dit geval dus op de naam Adora, dan schiet me dat live fragment van Frank Zappa meteen door mijn kop.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo was mijn smiley ook niet bedoeld
blijven mijn handen vastzitten johquote:
Wat ben jij lekker voorspelbaarquote:Op maandag 16 februari 2015 07:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMFG,
[ afbeelding ]
Dat rood moet het zeker mooi maken, geen geslaagde missie in mijn ogen.![]()
en zo zal het ook nooit worden ookquote:Op maandag 16 februari 2015 08:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kapsel ziet er niet uit nee, maar het kapsel van FANN zal daar echt niet op lijken
ik kreeg gelijk een melding van avast toen ik daar op klikte, iets met gevaarlijk en virusquote:Op maandag 16 februari 2015 09:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eurogroep weer in de slag met Grieken
Het is wat met die Grieken, maar ach ze kunnen wel lekker koken....
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker voorspelbaar![]()
[..]
en zo zal het ook nooit worden ook![]()
maar ik heb voor Mo even expres mijn hele fobo vol gezet met mijn korte pittige kapsels![]()
Ja je kan er op wachten dat die foto weer uit de kast wordt getrokken als het over korte kapsels gaatquote:
Groot gelijk heb je. Gezeur om kapsels altijd.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja je kan er op wachten dat die foto weer uit de kast wordt getrokken als het over korte kapsels gaat
Ik heb het ook wel eens lang gehad hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Gezeur om kapsels altijd.![]()
Ik ben 1 keer kort gegaan met mijn haar, nooit meer.![]()
Staat ook een foto van in je fobo.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens lang gehad hoor
ik had net gezwommen dus daar is mijn haar na, maar meestal heb ik er ook wel een kleurtje inquote:Op maandag 16 februari 2015 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh maar ik mis wel het kleurtje erin FANN.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had net gezwommen dus daar is mijn haar na, maar meestal heb ik er ook wel een kleurtje in
hoor, zéker de laatste jaren want het wordt steeds donkerder lijkt wel
eigenlijk is lang makkelijkerquote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Staat ook een foto van in je fobo.![]()
Je moet gewoon dragen wat jezelf het makkelijkste vind.
Nee, beetje blonder, of blonde plukjes, ja ik zal ook wel grijze haren ertussen hebben inmiddelsquote:Op maandag 16 februari 2015 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zwemmen is ook kut voor je haar. En wat voor kleurtje doe je dan? Heel opvallend of gewoon grijswegwerking zoals ik.
Dat dus, ik vond kort haar helemaal niet makkelijk, moest ik te veel aan doen, nu inderdaad een borstel erdoor en eventueel een staart en klaar ben ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk is lang makkelijker![]()
knotje in je haar of staartje en dan ben je klaar,
met kort haar moet je weer vaker naar de kapper, dat is eigenlijk lastiger...
maar ja, heb ik het weer eens lang, loop ik lang een kapper en voordat ik het weet
zit ik in die stoel, want dan baal ik weer van dat haar
Had ik maar een dochter zou bakken geld schelenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dus, ik vond kort haar helemaal niet makkelijk, moest ik te veel aan doen, nu inderdaad een borstel erdoor en eventueel een staart en klaar ben ik.![]()
En gelukkig kan ik prima langs kappers lopen.Paar weken geleden zei ik tegen mijn dochter, hier heb je een schaar, niet te kort graag maar wel een stuk eraf.
Prima gelukt.
Stoere bril heb je.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker voorspelbaar![]()
[ afbeelding ]
[..]
en zo zal het ook nooit worden ook![]()
maar ik heb voor Mo even expres mijn hele fobo vol gezet met mijn korte pittige kapsels![]()
Plukjes/highlights vind ik altijd wel leuk in haar.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, beetje blonder, of blonde plukjes, ja ik zal ook wel grijze haren ertussen hebben inmiddels
maar die zijn dan ook meteen weg
Was alleen recht afknippen, meer laat ik ze niet doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik maar een dochter zou bakken geld schelen
Omdat, hoe weet je dat nou? Is internet, niets is wat het lijkt.quote:
niet terugkrabbelen nou, da's niet leukquote:Op maandag 16 februari 2015 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, de rode kleur vind ik hier wel weer leuk. Dat dan weer wel.
Zijn nu toch weer in, die joekels van brillen of alweer uit, ik volg dat echt niet hoor.quote:
Jehad vorige keer gewoon de bel niet gehoordquote:Op maandag 16 februari 2015 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW Ik had iets gisteren online besteld en het werd vandaag echt bij mij bezorgd ipv bij de buurman.
Ik heb nu ook hele grote hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn nu toch weer in, die joekels van brillen of alweer uit, ik volg dat echt niet hoor.
En heb je hem nog? Kan je recyclen na al die jaren.
Ik kan niet zo goed omgaan met complimentjesquote:Op maandag 16 februari 2015 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vrouwen een complimentje geven is altijd dankbaar. Ik zal mijn kritische noten wel even opbergen voorlopig.
Ik ben altijd eerlijk hoor. Heb geen reden om te liegen en er steekt niets achter.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed omgaan met complimentjesDenk dat er altijd wat achter zit, sarcasme of zo, vooral op internet.
Maar ik ben aan het leren.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu ook hele grote hoorik heb een la vol trouwens
![]()
ik had ook zo'n rond beatelbrilletje, volgens mij heb ik die ook nog
Ik heb een zonnebrillen fetish, ga de deur nooit uit zonder dat ik een op heb, krijg er zelfs negatief commentaar op in winkels. Maar dat zal me worst wezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Gewoon bewaren, alles komt weer een keer terug merk ik de afgelopen jaren.
![]()
En dat zeg ik dan op een plek waar de mensen dat al meer hebben ervaren dan ik.
Ik ook. Eerlijk. Alleen is dat niet altijd handig.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk hoor. Heb geen reden om te liegen en er steekt niets achter.
Herkenbaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook. Eerlijk. Alleen is dat niet altijd handig.![]()
En als je liegt, dan moet je al die leugens gaan onthouden en weet ik het wat.
Is al te druk in mijn hoofd.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een zonnebrillen fetish, ga de deur nooit uit zonder dat ik een op heb, krijg er zelfs negatief commentaar op in winkels. Maar dat zal me worst wezen.
zou deze ooit weer in de mode komen denk je?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Gewoon bewaren, alles komt weer een keer terug merk ik de afgelopen jaren.
![]()
En dat zeg ik dan op een plek waar de mensen dat al meer hebben ervaren dan ik.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
zou deze ooit weer in de mode komen denk je?![]()
Ik kan niet tegen veel licht indd.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Een fetish nog wel. Heb je niet gewoon las ogen of zo, dat je niet tegen het felle licht kan. Had mijn moeder ook. Liep bijna altijd met een zonnebril op.
ik mag hopen van nietquote:Op maandag 16 februari 2015 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
zou deze ooit weer in de mode komen denk je?![]()
Ik zal hem even weghalen gelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef FANN het volgende:
jezus ik moet die foto's wel weer effe weghalen zo hoor...
dus dan moeten jullie e ook jullie kwoot halen
En dat dus, ook wel herkenbaar hoor, heb ze zelf ook geloof ik. Las ogen, zon is niet mijn vriend.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen veel licht indd.
Ik vind het leuk. Ik zeg Ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broertje is vrijdag jarig en ik weet nooit wat ik hem moet geven. Hij is gek op zijn 2 kleine hondjes en nu heb ik dit voor hem gekocht. Is dat een leuk gebaar? Ja of nee?
[ afbeelding ]
ja alle drie natuurlijk, ik was vergeten te vermelden niet kwotenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal hem even weghalen gelijk.
tuurlijk is dat leuk, jij kent je broertje het beste....quote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broertje is vrijdag jarig en ik weet nooit wat ik hem moet geven. Hij is gek op zijn 2 kleine hondjes en nu heb ik dit voor hem gekocht. Is dat een leuk gebaar? Ja of nee?
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een zakje "I am chicken sushi" erbij voor die beesten.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
tuurlijk is dat leuk, jij kent je broertje het beste....
Heb ik ze nu allemaal weg? Anders ff zeggen hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja alle drie natuurlijk, ik was vergeten te vermelden niet kwoten
geen idee wat het isquote:Op maandag 16 februari 2015 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zakje "I am chicken sushi" erbij voor die beesten.
Klopt, ziet er altijd zeer apart uit, grote kerels met kleine hondjes.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ok, dank je, het is overigens geen gezicht die lange van 1,96 mtr met die 2 kleine hondjes.
volgens mij waren het er driequote:Op maandag 16 februari 2015 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik ze nu allemaal weg? Anders ff zeggen hoor.
Ja, doggy snacks.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
geen idee wat het ismaar al wel snoepgoed zijn voor de hondjes gok ik?
Ff helemaal terug gegaan naar waar ik begon, alles weg nu geloof ik en omg wat heb ik alweer veel zitten tikken.quote:
nah... is dan toch lek met dat bordje erbij, zal ie best leuk vinden en tenslotte gaat het om het gebaar en dat je erover nagedacht hebt om iets te vinden dat bij hem pastquote:
Waarom had je dat glitterding van isax er ook alweer uitgehaald? Dat was me niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef FANN het volgende:
Hangt er vanaf wie het compliment geeft of het wel of niet sarcastisch bedoeld is.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kan niet zo goed omgaan met complimentjesDenk dat er altijd wat achter zit, sarcasme of zo, vooral op internet.
Maar ik ben aan het leren.
Ja, ik krijg van hem altijd iets heel anders, maar wel altijd hetzelfde. Iets dat ik kan roken.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... is dan toch lek met dat bordje erbij, zal ie best leuk vinden en tenslotte gaat het om het gebaar en dat je erover nagedacht hebt om iets te vinden dat bij hem past
Omdat ik dat eigenlijk héél stom vind van die glitterplaatjes, dat associeer ik altijd metquote:Op maandag 16 februari 2015 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom had je dat glitterding van isax er ook alweer uitgehaald? Dat was me niet helemaal duidelijk.
Je weet waar ik ben begonnen hier vorig jaar op fok, bijna alles is daar sarcastisch volgens mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Hangt er vanaf wie het compliment geeft of het wel of niet sarcastisch bedoeld is.
ze staan allemaal nog in mijn fobo Deesquote:Op maandag 16 februari 2015 12:48 schreef Deisyy het volgende:
Eenmaal gepost plaatjes of foto's verwijderen zou verboden moeten worden![]()
Eigenlijk wel, maar ik snap wel dat ze ze weghaalt, daarom plaats ik geeneens meer foto's, want dan moet ik ze weer weg halen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:48 schreef Deisyy het volgende:
Eenmaal gepost plaatjes of foto's verwijderen zou verboden moeten worden![]()
Ja, ik zie het, leuk!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ze staan allemaal nog in mijn fobo Dees
Ik snap het ook wel, maar mijn nieuwsgierigheid verbiedt mij het te snappen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik snap wel dat ze ze weghaalt, daarom plaats ik geeneens meer foto's, want dan moet ik ze weer weg halen.
Hoe oud zijn die foto's?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ze staan allemaal nog in mijn fobo Dees
Die nieuwsgierigheid herken ik, vind het ook altijd weer vervelend als ik foto's heb gemist.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar mijn nieuwsgierigheid verbiedt mij het te snappen.
Ik bespaar jullie de vreselijke aanblik van mijn porum.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die nieuwsgierigheid herken ik, vind het ook altijd weer vervelend als ik foto's heb gemist.![]()
Is ook niet goed voor ons vrouwen.
Daarom is het juist zo leuk.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
Omdat ik dat eigenlijk héél stom vind van die glitterplaatjes, dat associeer ik altijd met
domme dozen om eerlijk te zijnniet dat isax dat zou zijn, want die was eigenlijk ook geen
fan van glitterplaatjes
Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk als mijn sarcasme zo subtiel is dat het niet herkent wordt als zodanig.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
Je weet waar ik ben begonnen hier vorig jaar op fok, bijna alles is daar sarcastisch volgens mij.![]()
Dus ik kan het niet meer zo goed onderscheiden wat echt is of niet.
Eerst je staart erafquote:Op maandag 16 februari 2015 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie de vreselijke aanblik van mijn porum.
Zal best wel meevallen. En ik ben nou eenmaal iemand die graag weet met wie ze zit te kletsen, maar dat werkt dus niet zo op fok ben ik achter.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie de vreselijke aanblik van mijn porum.
Mooi niet. En ik gooi het liever ook los.quote:
Maak me gekquote:Op maandag 16 februari 2015 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi niet. En ik gooi het liever ook los.
Als jij er inderdaad blij van wordt.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo leuk.![]()
Lekker vooroordelen over je afroepen, dat houdt vervelende mensen weg. Mijn glitterding blijft lekker staan.![]()
Overigens had ik de mannenuitvoering van jouw tijgershirt. Die foto post ik zeker niet
[..]
Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk als mijn sarcasme zo subtiel is dat het niet herkent wordt als zodanig.
Heb ik wel als enige lol, maar ach....it makes me happy.
Kun je in dit topic aanvragen. Dan maakt ze er vast met liefde 1 voor je.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me buitengesloten, ik heb geen Isaxmade glitterplaatje
Die G is juist mijn charme, ook die hou ik gewoon.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Overigens had ik de mannenuitvoering van jouw tijgershirt. Die foto post ik zeker niet
G is minder erg dan lang haar, ik hoop dat je dan nog wel haar bovenop je hoofd heb en niet alleen lang langs de zijkanten.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die G is juist mijn charme, ook die hou ik gewoon.
Keigaaf! Een 40+-er zonder glitterplaatje kan niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je in dit topic aanvragen. Dan maakt ze er vast met liefde 1 voor je.![]()
ONZ / Glitter voor je leven!
Ik vind dat puberaal gedrag..quote:Op maandag 16 februari 2015 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Keigaaf! Een 40+-er zonder glitterplaatje kan niet.
Mijn hele kop is gevuld ik zit genetisch bepaald ruim in het haar.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
G is minder erg dan lang haar, ik hoop dat je dan nog wel haar bovenop je hoofd heb en niet alleen lang langs de zijkanten.Dat vind ik altijd maar een beetje raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |