Hoe kan TH in jouw FoBo staan als jij geen FoBo hebt?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
Omdat ik zelf geen FoBo heb denk ik er ook niet aan om bij een ander te gluren
hart gebrokenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net dat glitterplaatje uit mijn fobo gehaaldik keek wat er bij mij ook weer stond
was ik alweer vergeten![]()
sorry isax![]()
Mijn speciale Glitterplaatje gemaakt door Isax
[ afbeelding ]
Maak je ze nog? Nee ik post hem niet in mn foboquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
hart gebroken
nee super lief dat je het nog keer post
Gewoon die pic uit je topic halen. Ondankbaar kreng is het.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
hart gebroken
staan geen foto's van mij inquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kan TH in jouw FoBo staan als jij geen FoBo hebt?
Fotoboek van User
pffft binnenkort weer. mijn ogen zijn naar de tyfus door die lasers.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je ze nog? Nee ik post hem niet in mn fobo
ja, hij was wél speciaal voor mij gemaaktquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
hart gebroken
ik kan toch niet reageren bij jouquote:Op zondag 15 februari 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En net dus weer, zie ik.
Staat 'ie nog niet dicht...
ik ook niet stiekem.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, hij was wél speciaal voor mij gemaaktmaar ik ben niet zo van de glitterplaatjes normaal
gesproken![]()
maar het was wel lief
Ik sta er nu ook inquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kan TH in jouw FoBo staan als jij geen FoBo hebt?
Fotoboek van User
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:26 schreef isax het volgende:
[..]
pffft binnenkort weer. mijn ogen zijn naar de tyfus door die lasers.
effe kiekenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb mijn fobo maar eens opgeschoond. Weg met al die oude foto's.
wat een verhaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb mijn fobo maar eens opgeschoond. Weg met al die oude foto's.
ik zag het....quote:Op zondag 15 februari 2015 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Letterlijk alle foto's zijn weg hoor.
Het ging ook niet om het verhaal... alleen om te meiden dat mn oude foto's weg zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een verhaaaaaaaaaaaaaaaaaalga ik niet lezen hoor
ow... sta jij er nu ook in, moet ik weer effe kijken want dat was net nog niet zoquote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goffer....we hadden hetzelfde idee.
Welke versie?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:34 schreef just me het volgende:
Oooooh zo erg ik ben weer met mijn oude verslaving begonnen Unreal Tournament.... doe het alleen niet meer voor het slapen gaan anders lig ik de hele nacht te schieten
Ik zit nooit mobiel, dus dat weet ik nietquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef sacha het volgende:
en waar vind je fobo's als je mobiel zit?
ik klikte op die link van Kingstown en kon toen via lijstjes links doorklikken naar anderenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef sacha het volgende:
Krijg je nu ook dit te zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CD-tje in de pcquote:
En slaan doe ja al op de golfbaanquote:Op zondag 15 februari 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
CD-tje in de pc
maar het wordt, volgens mij, niet meer online gespeeld. Maar 'n uurtje schieten is wel leuk
zo vrouwelijk ook...
en slapen ga ik zo in mijn bed doen, laatste glaasjequote:
Fotoboek van Userquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef sacha het volgende:
Moet je eerst het userid weer opzoeken...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Achter de laatste slash het userid zetten en je komt in een fobo.
die ken je toch uit je hoofdquote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je eerst het userid weer opzoeken...
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
675 gaat nog , maar meer dan 3 cijfers lukt me niet meer
Je buurman die zich graag laat bindenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard en anders ken ik wel iemand die er een lijstje van wil maken.
MM heeft wat staanquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg je nu ook dit te zien?die letters nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste j mquote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
MM heeft wat staan![]()
ik ga liggen, het was me weer aangenaam, welterusten
Trustenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
MM heeft wat staan![]()
ik ga liggen, het was me weer aangenaam, welterusten
Dat kan kloppen, want die zie ik ook niet. "Demo versie' komt door de screen. In de SC is het 1 groot wit vlak.quote:
Niet doen...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren mijn nieuwe bloes aan en nu wil ik eigenlijk nog zo eentje in een andere print
zal ik het doen of niet?
deze heb ik
[ afbeelding ]
en deze wil ik nou ook![]()
[ afbeelding ]
''wijvenpraatje''
waar is Sascha?
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want die zie ik ook niet. "Demo versie' komt door de screen. In de SC is het 1 groot wit vlak.
als jij je er goed in voelt moet je het doen. ik vind hem leuk.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren mijn nieuwe bloes aan en nu wil ik eigenlijk nog zo eentje in een andere print
zal ik het doen of niet?
deze heb ik
[ afbeelding ]
en deze wil ik nou ook![]()
[ afbeelding ]
''wijvenpraatje''
waar is Sascha?
Die je hebt staat je goed volgens mij... Maar die tweede zijn het de kleuren die niet met je matchen,.,,quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
niet mooi![]()
die zwarte die ik heb ook niet?
mooi voor in de zomer maar dat zal ik maar niet tegen je zeggenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
saaaaaaaas zal ik het doen? ik ben nog 1 klik verwijderd van bestellen
Maar wel als ik lekker bruin ben...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die je hebt staat je goed volgens mij... Maar die tweede zijn het de kleuren die niet met je matchen,.,,
niet doen, de blouse die je hebt is erg mooi. Als je een soortgelijke koopt raak je er sneller op uitgekeken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
niet mooi![]()
die zwarte die ik heb ook niet?
Ook zo'n doorschijnende heh? ik had er wel een t-shirt onder hoor, maar ik kreeg véél complimentjesquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind die lichtere versie een beetje too much, de donkere die je aanhebt vind ik veel leuker FANN.
Ik kocht gisteren deze
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar wel als ik lekker bruin ben...
ah... wacht
ik paste 'm en de spiegel hing buiten het pashokje. Zegt een meneer: hij staat je erg goed, maar hij schijnt wel door hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook zo'n doorschijnende heh? ik had er wel een t-shirt onder hoor, maar ik kreeg véél complimentjes
of e hebben lopen liegen![]()
dat kan ook
gewoon doen, word je blij van en heb je mij niet voor nodigquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef sacha het volgende:
[..][quote]Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus
hmmmmm misschien hebben jullie wel gelijk, ik kom wel iets beters (geschikt voor mij) tegen ..quote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
niet doen, de blouse die je hebt is erg mooi. Als je een soortgelijke koopt raak je er sneller op uitgekeken.
Dát is ook wel weer waar, ik ga hem ophalen bij V&D en dan kan je hem weer terugbrengen ookquote:Op maandag 16 februari 2015 00:00 schreef sacha het volgende:
je kan hem toch terugsturen mocht je je alsnog bedenken?
als ze niet opeens failliet zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dát is ook wel weer waar, ik ga hem ophalen bij V&D en dan kan je hem weer terugbrengen ook![]()
ik doe het gewoon en dan zie ik wel![]()
hmmm.... ja hij is wel zomers.. heb je weer gelijk in...quote:Op maandag 16 februari 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon doen, word je blij van en heb je mij niet voor nodig
o ja... die kans zit er inquote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ze niet opeens failliet zijn
Gebruik je die waspoeier nog?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja... die kans zit er inheb ik al eens gehad met UV werende kleding
![]()
Nou ja, kan jou het schelen... als je hem leuk vindt en hij staat je goed heb je voor een prikkie tochquote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn blouse komt uit de kringloopwinkel
Gewoon een poll openen de volgende keer, dan beslissen wij wel voor je.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
Oké, winkelmandje is weer leeg...![]()
twee dezelfde bloezen is misschien ook niet zo'n goed idee...
voor ¤2,50 kun je nog eens wat meenemen. De helft van mijn garderobe komt uit de kringloopwinkelquote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, kan jou het schelen... als je hem leuk vindt en hij staat je goed heb je voor een prikkie toch
een leuke bloes moet je maar denken
Nah, ik heb al mijn sjaals er mee gewassen en een voorraadje aangelegd voor de zomer,quote:
dat is een stuk goedkoper dan mijn bloesquote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor ¤2,50 kun je nog eens wat meenemen. De helft van mijn garderobe komt uit de kringloopwinkel
is al van de baanquote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een poll openen de volgende keer, dan beslissen wij wel voor je.
Doen we allemaal wel eens... Ik drukte weer eens op pizza vandaagquote:Op maandag 16 februari 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
is al van de baandat was bijna een impulsaankoop
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen we allemaal wel eens... Ik drukte weer eens op pizza vandaag
Je hebt ook vegetarische pizza's hoor... De mijne is nog open...quote:Op maandag 16 februari 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zou ik trouwens wel trek in hebbenik ga wel effe een tosti maken ofzo, met kaas, tomaat
en ui en een beetje fantasie is het net een pizza
Ja dat is lullig... Ik had nooit nergens last van met overdekte parking onder in de flatquote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, ik lees net dat ik waarschijnlijk morgenochtend mijn autoruiten moet krabben. Heb wel zo'n ijsdek, maar toen ik gisteren thuiskwam niet aan gedacht om 'm over de voorruit te doen.
Dat wordt krabben inderdaad, ik moest het vanavond al doen. Dat was lang geleden en koud man.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, ik lees net dat ik waarschijnlijk morgenochtend mijn autoruiten moet krabben. Heb wel zo'n ijsdek, maar toen ik gisteren thuiskwam niet aan gedacht om 'm over de voorruit te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |