Wat is er met mijn moeder Klaploper?quote:
Hoezo?quote:
Hoezo niet?quote:
Volgens mij moet je niet zoveel blowenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
cyberknokken is tegen mijn principes
/peace
Daar moet ik nog even over nadenken. Ik vond alleen 'je moeder' eigenlijk al best sterk.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat is er met mijn moeder Klaploper?
o zou dat het zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Volgens mij moet je niet zoveel blowen
Hmm, ik zie je punt. Werkt meestal voor de mocro's.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken. Ik vond alleen 'je moeder' eigenlijk al best sterk.
Meta hoor. De discussie aan gaan door niet de discussie aan te gaan. Ik heb jou wel door.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
o zou dat het zijn
bedankt voor de tip
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat Sesamstraat allang is afgelopen.
o shitquote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Meta hoor. De discussie aan gaan door niet de discussie aan te gaan. Ik heb jou wel door.
Whehehe.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
o zou dat het zijn
bedankt voor de tip
Hoezo fantaseer je over onze piemels?quote:
Nu ga je korte zinnen posten zoals deadprez om onverschillig over te komenquote:
Ik fantaseer niet over jullie piemels. Ik maakte gewoon een opmerking die een grote waarschijnlijkheid heeft om te kloppen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:08 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Hoezo fantaseer je over onze piemels?
Onderbouw je mening graag? Een ononderbouwde mening is het teken van zwakzinnigheid.quote:
En waar baseer je deze indicatie op?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik fantaseer niet over jullie piemels. Ik maakte gewoon een opmerking die een grote waarschijnlijkheid heeft om te kloppen.
ik ben altijd wel kort van stofquote:Op zondag 15 februari 2015 22:09 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nu ga je korte zinnen posten zoals deadprez om onverschillig over te komen
De laatste tijd significant korter. Nee hoor, heb alleen door dat hij een personage speelt hier.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:10 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ik ben altijd wel kort van stof
en jij haat deadprez
ofniet?
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef peterkailey het volgende:
Nee hoor, heb alleen door dat hij een personage speelt hier.
IK HEB GEWONNEN YESSSSSquote:
mmkayquote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef peterkailey het volgende:
[..]
De laatste tijd significant korter. Nee hoor, heb alleen door dat hij een personage speelt hier.
ONZ / Mannen beginnen steeds meer op hun piemel te lijkenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:10 schreef peterkailey het volgende:
[..]
En waar baseer je deze indicatie op?
Wanneer leren julliequote:
Weet ik. Dacht geef je wat voer om je eerder uit de tent te lokken. Lukt me ook nogquote:Op zondag 15 februari 2015 22:11 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
valt wel mee
jij?
en je spelt mn naam verkeerd
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wanneer leren jullie-posters eens normaal discussiëren. Nee, laten we een smiley posten, dan hebben we altijd gelijk
jaaajaquote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Weet ik. Dacht geef je wat voer om je eerder uit de tent te lokken. Lukt me ook nog
Ik hou van ieder mens mijn zoon. Maar afgaande van jouw homofobe opmerking, ben je zelf niet bang dat je homo bent?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:13 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
TS houdt van mannen.
neequote:Op zondag 15 februari 2015 22:17 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik hou van ieder mens mijn zoon. Maar afgaande van jouw homofobe opmerking, ben je zelf niet bang dat je homo bent?
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wanneer leren jullie-posters eens normaal discussiëren. Nee, laten we een smiley posten, dan hebben we altijd gelijk
Ow nee ik heb 2 a 3 keer wiet gerookt, maar is niet echt iets voor mij om met regelmaat te doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:17 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
jaaaja
oke
nog geen antwoord op mijn vraag overigens
Omdat veel mensen die dat gedrag neerzetten dat vaak doen om mannelijk/alpha over te komen (misschien onbewust), en wanneer je echt reden hebt om zo over te komen je niet 24/7 op een forum zit als dit.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:14 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
mmkay
maar je kent hem niet in het echt dus hoe weet je dan of hij hier een personage speelt ofniet?
Nee ik ben allochtoon, ik heb een vrijbrief.quote:
ah okequote:Op zondag 15 februari 2015 22:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow nee ik heb 2 a 3 keer wiet gerookt, maar is niet echt iets voor mij om met regelmaat te doen.
Hoezo? Wanna get high with me?
Woordenquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:20 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nee ik ben allochtoon, ik heb een vrijbrief.
quote:
quote:
quote:
quote:
maar jij zit ook op dit forumquote:Op zondag 15 februari 2015 22:19 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Omdat veel mensen die dat gedrag neerzetten dat vaak doen om mannelijk/alpha over te komen (misschien onbewust), en wanneer je echt reden hebt om zo over te komen je niet 24/7 op een forum als dit zit.
29. Heb al wel een vriendin, mocht dat helpen bij je beslissing.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:20 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ah oke
weet niet, misschien
hoe oud ben jij?
oudjequote:Op zondag 15 februari 2015 22:21 schreef jodelahity het volgende:
[..]
29. Heb al wel een vriendin, mocht dat helpen bij je beslissing.
Ja klopt, heb ik ook geen controle over jammer genoeg. Zoiets overkomt jequote:
Heb je wat tegen allochtonen of vrijbrieven?quote:
zo gaan die dingen jaquote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja klopt, heb ik ook geen controle over jammer genoeg. Zoiets overkomt je
Vrijbrieven.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Heb je wat tegen allochtonen of vrijbrieven?
Ja als ik een jong blaadje wil dan kan ik die niet meer zomaar krijgen, dat moet ik een beetje forceren, en ook nog stiekem. Best lastig hoorquote:
Klopt, maar niet 70% van mijn leven, en zonder volledige zinnen te formuleren.quote:
tis eigenlijk ook niet te onthouden hequote:Op zondag 15 februari 2015 22:11 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
valt wel mee
jij?
en je spelt mn naam verkeerd
geen idee waarom ik zo'n onuitspreekbare naam heb gekozenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:23 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
tis eigenlijk ook niet te onthouden he
oei ik welquote:Op zondag 15 februari 2015 22:23 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Klopt, maar niet 70% van mijn leven, en zonder volledige zinnen te formuleren.
Ach man lul niet, hier heb je een vrij-brief: onbeperkt seks met iedere mooie vrouw. Gaat en vult onze aarde.quote:
Als jij het doet is het schattig.quote:
Weet je wel. Vandaar ook je UI. Dus vertel maar wat het betekent.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:24 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
geen idee waarom ik zo'n onuitspreekbare naam heb gekozen
ja oke maar als in: achteraf had ik wel wat anders gekozenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Weet je wel. Vandaar ook je UI. Dus vertel maar wat het betekent.
ik dacht dat je kat over het toetsenbord was gelopenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:24 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
geen idee waarom ik zo'n onuitspreekbare naam heb gekozen
Ligt helemaal bij jou. Verras me.quote:
Klinkt als een gayband.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:27 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ja oke maar als in: achteraf had ik wel wat anders gekozen
en het is de band nofx en tbr is een afkorting van een andere band
Nofx niet kennenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:27 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ja oke maar als in: achteraf had ik wel wat anders gekozen
en het is de band nofx en tbr is een afkorting van een andere band
MOTTE GE KOMME JUNGquote:Op zondag 15 februari 2015 22:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Nee , ik wil niet knokken. Ik wil vechten!
Ik neem mijn 12 beste bonken mee. Dat wordt inleveren vriend.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:28 schreef cablegunmaster het volgende:
15:00 na de bel! Bij het basketbalveldje, neem je knikkers mee!
lul nietquote:Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Als jij het doet is het schattig.
Ik heb alleen maar kleine knikkers! 3 tegen een bonk? Ik ga je legen man ! Daarna flippo'en?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:29 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik neem mijn 12 beste bonken mee. Dat wordt inleveren vriend.
Jij bent niet echt een geschikte partner om ruzie mee te maken...quote:
ja leuk hequote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bent niet echt een geschikte partner om ruzie mee te maken...
Jawel, maar niet voor in dit topic. Als je in bed ligt en ik zou de naam van een andere meid roepen zou je dan wel wild worden?quote:
ik doe precies waar dit topic voor is eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jawel, maar niet voor in dit topic. Als je in bed ligt en ik zou de naam van een andere meid roepen zou je dan wel wild worden?
Knokken met je vagina open!quote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ik doe precies waar dit topic voor is eigenlijk
Dat is geen vrijbriefquote:Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ach man lul niet, hier heb je een vrij-brief: onbeperkt seks met iedere mooie vrouw. Gaat en vult onze aarde.
Topics zijn er nooit voor om vragen te negeren....quote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ik doe precies waar dit topic voor is eigenlijk
o pardonquote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Topics zijn er nooit voor om vragen te negeren....
Lellebelquote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
o pardon
nou ik lig nu in bed
ik hoor je niks roepen
word er niet echt wild van
Hoezo geloof je me niet?quote:
Flippo'en, b-damannen, pokemonnen, de strijd is aan!quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kleine knikkers! 3 tegen een bonk? Ik ga je legen man ! Daarna flippo'en?
Het is alleen een vrijbrief als jij het wilt.quote:
Kan niet, je faalt namelijk in het leven.quote:
Jij mag geen ruzie met mij maken, vindt mijn vriendin niet leukquote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef Mika-Mika het volgende:
Nou geen reactie van TS dan rot ook maar op hoor. Sta ik open voor een fijne discussie al een goed glas Whisky gepakt, sigaartje de open haard wat opgestookt maar neen hoor.
Ja, ze is pittig hequote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Passief agressief daar houd ik van!
slaap lekkerquote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef jodelahity het volgende:
Morgen deze battle weer voortzetten, het bed roept me eerstlieve mensen
Jij bent TS nietquote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jij mag geen ruzie met mij maken, vindt mijn vriendin niet leuk
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef Mika-Mika het volgende:
Nou geen reactie van TS dan rot ook maar op hoor. Sta ik open voor een fijne discussie al een goed glas Whisky gepakt, sigaartje de open haard wat opgestookt maar neen hoor.
?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ligt helemaal bij jou. Verras me.
Moet ik wel even aan mijn moeder vragen of ze me later ophaalt.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:37 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Flippo'en, b-damannen, pokemonnen, de strijd is aan!
Je kent m'n leven niet dus waar basseer je deze aanname op? Op jezelf?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan niet, je faalt namelijk in het leven.
Ik heb daar volgens mij eens een R&P topic over gemaakt.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:39 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
hoe is een zolderkamerautist schattig
Op je debiele gedrag op FOK!.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:41 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Je kent m'n leven niet dus waar basseer je deze aanname op? Op jezelf?
Tof. Ik neem wat truffels, wiet en sterke drank mee.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Moet ik wel even aan mijn moeder vragen of ze me later ophaalt.
MAAAAM. ben later... Iemand wil pokemonnen met me!
M: "Is goed! , hoe laat kom je terug?"
Oh... weet niet als ik alle flippo's heb gewonnen...
M: "Is goed schatje! vergeet niet dat je hockey hebt vanavond?"
MAAAaaahum... kan best voor mezelf zorgen ik ben al 13...
Van mam mag het!
Verschilt. Net zoals met blanken en Aziaten (waar dat weer wat minder verschiltquote:
hmmmquote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik heb daar volgens mij eens een R&P topic over gemaakt.
Kunnen niet allemaal perfect zijn.quote:
Vroeger werd mij verteld dat ze eng waren en dat ze minder waren. Maar sinds ik er een paar ontmoet hebt in de loop der jaren kan ik zeggen dat ze best tof zijn (met een uitzondering hier en daar).quote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Verschilt. Net zoals met blanken en Aziaten (waar dat weer wat minder verschilt). Jij?
Ah, dus FOK! is een spiegel op hoe we in het leven zijn? Wat moeten we dan van jou denken ouwe gefrustreerde relnicht die je bentquote:
Ik ben alles behalve dat.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:49 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ah, dus FOK! is een spiegel op hoe we in het leven zijn? Wat moeten we dan van jou denken ouwe gefrustreerde relnicht die je bent
Volgens mij hoeven we dus hier niet over te discussiëren, we zijn het vrij eens.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Kunnen niet allemaal perfect zijn.
[..]
Vroeger werd mij verteld dat ze eng waren en dat ze minder waren. Maar sinds ik er een paar ontmoet hebt in de loop der jaren kan ik zeggen dat ze best tof zijn (met een uitzondering hier en daar).
Nou ja zeg jij eens wat?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:55 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven we dus hier niet over te discussiëren, we zijn het vrij eens.
Dat is mijn beeld, maar goed, beschrijf je zelf eens? Wat ben je dan in het 'echte leven'?quote:
Wat vind je van de tindercultuur van tegenwoordig?quote:
Ken ik niet, wel van gehoord maar weet niet eens wat je ermee kuntquote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat vind je van de tindercultuur van tegenwoordig?
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:31 schreef wietwiet het volgende:
Mag ik vragen waar dit op slaat, waar slaat dit op?
Vecht maar met z'n tweeën uit wie met mij mag discussiërenquote:
Is een app waarbij mensen met elkaar kunnen afspreken puur op basis van looks, soort van vleeskeuringquote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Ken ik niet, wel van gehoord maar weet niet eens wat je ermee kunt
Ah wacht ken daar een andere variant van. Ja, neen dat is niks voor mij, zie er uit als een lelijke eend, en dat gaat dus niet lukken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Is een app waarbij mensen met elkaar kunnen afspreken puur op basis van looks, soort van vleeskeuring
In ieder geval zelfvertrouwen genoeg om je eigenbeeld zo openlijk naar buiten te brengen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Ah wacht ken daar een andere variant van. Ja, neen dat is niks voor mij, zie er uit als een lelijke eend, en dat gaat dus niet lukken.
Dat is erg persoonlijk, ouder dan vijftien en jonger dan vijfendertigquote:Op zondag 15 februari 2015 23:55 schreef peterkailey het volgende:
[..]
In ieder geval zelfvertrouwen genoeg om je eigenbeeld zo openlijk naar buiten te brengen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Oke. Gewoon benieuwd omdat je volwassener post dan de meeste hierquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Dat is erg persoonlijk, ouder dan vijftien en jonger dan vijfendertig
Nou ook niet altijd hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Oke. Gewoon benieuwd omdat je volwassener post dan de meeste hier
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:31 schreef wietwiet het volgende:
Mag ik vragen waar dit op slaat, waar slaat dit op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |