Is een app waarbij mensen met elkaar kunnen afspreken puur op basis van looks, soort van vleeskeuringquote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Ken ik niet, wel van gehoord maar weet niet eens wat je ermee kunt
Ah wacht ken daar een andere variant van. Ja, neen dat is niks voor mij, zie er uit als een lelijke eend, en dat gaat dus niet lukken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Is een app waarbij mensen met elkaar kunnen afspreken puur op basis van looks, soort van vleeskeuring
In ieder geval zelfvertrouwen genoeg om je eigenbeeld zo openlijk naar buiten te brengen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Ah wacht ken daar een andere variant van. Ja, neen dat is niks voor mij, zie er uit als een lelijke eend, en dat gaat dus niet lukken.
Dat is erg persoonlijk, ouder dan vijftien en jonger dan vijfendertigquote:Op zondag 15 februari 2015 23:55 schreef peterkailey het volgende:
[..]
In ieder geval zelfvertrouwen genoeg om je eigenbeeld zo openlijk naar buiten te brengen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Oke. Gewoon benieuwd omdat je volwassener post dan de meeste hierquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Dat is erg persoonlijk, ouder dan vijftien en jonger dan vijfendertig
Nou ook niet altijd hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Oke. Gewoon benieuwd omdat je volwassener post dan de meeste hier
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:31 schreef wietwiet het volgende:
Mag ik vragen waar dit op slaat, waar slaat dit op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |