Ik neem mijn 12 beste bonken mee. Dat wordt inleveren vriend.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:28 schreef cablegunmaster het volgende:
15:00 na de bel! Bij het basketbalveldje, neem je knikkers mee!
lul nietquote:Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Als jij het doet is het schattig.
Ik heb alleen maar kleine knikkers! 3 tegen een bonk? Ik ga je legen man ! Daarna flippo'en?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:29 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik neem mijn 12 beste bonken mee. Dat wordt inleveren vriend.
Jij bent niet echt een geschikte partner om ruzie mee te maken...quote:
ja leuk hequote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bent niet echt een geschikte partner om ruzie mee te maken...
Jawel, maar niet voor in dit topic. Als je in bed ligt en ik zou de naam van een andere meid roepen zou je dan wel wild worden?quote:
ik doe precies waar dit topic voor is eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jawel, maar niet voor in dit topic. Als je in bed ligt en ik zou de naam van een andere meid roepen zou je dan wel wild worden?
Knokken met je vagina open!quote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ik doe precies waar dit topic voor is eigenlijk
Dat is geen vrijbriefquote:Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ach man lul niet, hier heb je een vrij-brief: onbeperkt seks met iedere mooie vrouw. Gaat en vult onze aarde.
Topics zijn er nooit voor om vragen te negeren....quote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ik doe precies waar dit topic voor is eigenlijk
o pardonquote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Topics zijn er nooit voor om vragen te negeren....
Lellebelquote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
o pardon
nou ik lig nu in bed
ik hoor je niks roepen
word er niet echt wild van
Hoezo geloof je me niet?quote:
Flippo'en, b-damannen, pokemonnen, de strijd is aan!quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kleine knikkers! 3 tegen een bonk? Ik ga je legen man ! Daarna flippo'en?
Het is alleen een vrijbrief als jij het wilt.quote:
Kan niet, je faalt namelijk in het leven.quote:
Jij mag geen ruzie met mij maken, vindt mijn vriendin niet leukquote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef Mika-Mika het volgende:
Nou geen reactie van TS dan rot ook maar op hoor. Sta ik open voor een fijne discussie al een goed glas Whisky gepakt, sigaartje de open haard wat opgestookt maar neen hoor.
Ja, ze is pittig hequote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Passief agressief daar houd ik van!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |