Wat is er met mijn moeder Klaploper?quote:
Hoezo?quote:
Hoezo niet?quote:
Volgens mij moet je niet zoveel blowenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
cyberknokken is tegen mijn principes
/peace
Daar moet ik nog even over nadenken. Ik vond alleen 'je moeder' eigenlijk al best sterk.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat is er met mijn moeder Klaploper?
o zou dat het zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Volgens mij moet je niet zoveel blowen
Hmm, ik zie je punt. Werkt meestal voor de mocro's.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken. Ik vond alleen 'je moeder' eigenlijk al best sterk.
Meta hoor. De discussie aan gaan door niet de discussie aan te gaan. Ik heb jou wel door.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
o zou dat het zijn
bedankt voor de tip
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat Sesamstraat allang is afgelopen.
o shitquote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Meta hoor. De discussie aan gaan door niet de discussie aan te gaan. Ik heb jou wel door.
Whehehe.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
o zou dat het zijn
bedankt voor de tip
Hoezo fantaseer je over onze piemels?quote:
Nu ga je korte zinnen posten zoals deadprez om onverschillig over te komenquote:
Ik fantaseer niet over jullie piemels. Ik maakte gewoon een opmerking die een grote waarschijnlijkheid heeft om te kloppen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:08 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Hoezo fantaseer je over onze piemels?
Onderbouw je mening graag? Een ononderbouwde mening is het teken van zwakzinnigheid.quote:
En waar baseer je deze indicatie op?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik fantaseer niet over jullie piemels. Ik maakte gewoon een opmerking die een grote waarschijnlijkheid heeft om te kloppen.
ik ben altijd wel kort van stofquote:Op zondag 15 februari 2015 22:09 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nu ga je korte zinnen posten zoals deadprez om onverschillig over te komen
De laatste tijd significant korter. Nee hoor, heb alleen door dat hij een personage speelt hier.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:10 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ik ben altijd wel kort van stof
en jij haat deadprez
ofniet?
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef peterkailey het volgende:
Nee hoor, heb alleen door dat hij een personage speelt hier.
IK HEB GEWONNEN YESSSSSquote:
mmkayquote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef peterkailey het volgende:
[..]
De laatste tijd significant korter. Nee hoor, heb alleen door dat hij een personage speelt hier.
ONZ / Mannen beginnen steeds meer op hun piemel te lijkenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:10 schreef peterkailey het volgende:
[..]
En waar baseer je deze indicatie op?
Wanneer leren julliequote:
Weet ik. Dacht geef je wat voer om je eerder uit de tent te lokken. Lukt me ook nogquote:Op zondag 15 februari 2015 22:11 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
valt wel mee
jij?
en je spelt mn naam verkeerd
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wanneer leren jullie-posters eens normaal discussiėren. Nee, laten we een smiley posten, dan hebben we altijd gelijk
jaaajaquote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Weet ik. Dacht geef je wat voer om je eerder uit de tent te lokken. Lukt me ook nog
Ik hou van ieder mens mijn zoon. Maar afgaande van jouw homofobe opmerking, ben je zelf niet bang dat je homo bent?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:13 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
TS houdt van mannen.
neequote:Op zondag 15 februari 2015 22:17 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik hou van ieder mens mijn zoon. Maar afgaande van jouw homofobe opmerking, ben je zelf niet bang dat je homo bent?
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wanneer leren jullie-posters eens normaal discussiėren. Nee, laten we een smiley posten, dan hebben we altijd gelijk
Ow nee ik heb 2 a 3 keer wiet gerookt, maar is niet echt iets voor mij om met regelmaat te doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:17 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
jaaaja
oke
nog geen antwoord op mijn vraag overigens
Omdat veel mensen die dat gedrag neerzetten dat vaak doen om mannelijk/alpha over te komen (misschien onbewust), en wanneer je echt reden hebt om zo over te komen je niet 24/7 op een forum zit als dit.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:14 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
mmkay
maar je kent hem niet in het echt dus hoe weet je dan of hij hier een personage speelt ofniet?
Nee ik ben allochtoon, ik heb een vrijbrief.quote:
ah okequote:Op zondag 15 februari 2015 22:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow nee ik heb 2 a 3 keer wiet gerookt, maar is niet echt iets voor mij om met regelmaat te doen.
Hoezo? Wanna get high with me?
Woordenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |