Wat is er met mijn moeder Klaploper?quote:
Hoezo?quote:
Hoezo niet?quote:
Volgens mij moet je niet zoveel blowenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
cyberknokken is tegen mijn principes
/peace
Daar moet ik nog even over nadenken. Ik vond alleen 'je moeder' eigenlijk al best sterk.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat is er met mijn moeder Klaploper?
o zou dat het zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Volgens mij moet je niet zoveel blowen
Hmm, ik zie je punt. Werkt meestal voor de mocro's.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken. Ik vond alleen 'je moeder' eigenlijk al best sterk.
Meta hoor. De discussie aan gaan door niet de discussie aan te gaan. Ik heb jou wel door.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
o zou dat het zijn
bedankt voor de tip
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat Sesamstraat allang is afgelopen.
o shitquote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Meta hoor. De discussie aan gaan door niet de discussie aan te gaan. Ik heb jou wel door.
Whehehe.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
o zou dat het zijn
bedankt voor de tip
Hoezo fantaseer je over onze piemels?quote:
Nu ga je korte zinnen posten zoals deadprez om onverschillig over te komenquote:
Ik fantaseer niet over jullie piemels. Ik maakte gewoon een opmerking die een grote waarschijnlijkheid heeft om te kloppen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:08 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Hoezo fantaseer je over onze piemels?
Onderbouw je mening graag? Een ononderbouwde mening is het teken van zwakzinnigheid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |