Goed nummer, goede muzieksmaak Hermann.quote:
het is al gewijzigd, Halbe.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goed nummer, goede muzieksmaak Hermann.
Het is maar goed dat ik pakjes boter helemaal vermorzel dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die puntsnor slaat nog geen gat in een natte krant
Je kan het nog altijd als schijtpapier gebruikenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gerealiseerd dat het kinderachtig is, ik zal er niet meer aan werken.
ja zo werkt dat niet hèquote:
nog steeds last van mijn anus, helaas.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan het nog altijd als schijtpapier gebruiken
Maken we toch gewoon een nieuw kloontje aan?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Op kapen zou een permaban moeten komen te staan
zie dit niet echt zittenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Verraders met streken krijgen steken.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Uiteraard ook weer een tr verzonden naar opa.b
50 euro per postquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maken we toch gewoon een nieuw kloontje aan?
jij kunt je vriendin nog geen corrigerende tik geven.. wat wil je nouquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik pakjes boter helemaal vermorzel dan.
Pakje boter van het merk "het zal allemaal wel".
Kloontjesquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dan zat je hier allenigquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
lamme fransquote:
Da's een pain in the ass.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog steeds last van mijn anus, helaas.
Guus_Pech6 hahaquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Donald_Duck8 ?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik laat er een weekje overheen gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Da's een pain in the ass.
Anders haal je morgen een tube aambijenzalf bij de drogist.
zijn accounts hebben geen banquote:Op zondag 15 februari 2015 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer zal SZ zijn factuur op de mat zien liggen?
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer zal SZ zijn factuur op de mat zien liggen?
waar is dat vanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:35 schreef Toto69 het volgende:
ik sleur je van je fiets met je vijlig hijds vestje
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Of ze zijn nog aan het printen
Van het weekend heb ik haar als mr. Grey helemaal blauw geranseld. Dus pas maar op Anastasia.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij kunt je vriendin nog geen corrigerende tik geven.. wat wil je nou
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:36 schreef BozeHaas het volgende:
Retry heeft zijn rekening al binnen gekregen denk ik
Tuurlijk nietquote:Op zondag 15 februari 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Zou dat überhaupt mogelijk zijn om daar boetes op te zetten als site?
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van het weekend heb ik haar als mr. Grey helemaal blauw geranseld. Dus pas maar op Anastasia.
quote:
Nee lijkt me ook sterk idd.quote:
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 15 februari 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Zou dat überhaupt mogelijk zijn om daar boetes op te zetten als site?
He ga dat topic nou updaten anders zwaait er watquote:
Das waar.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietalsof die regels van FOK! boven de wet staan
Jij bent niet de enige met dat waanbeeld.quote:
hier de volledige 50 shades of grey film op youtube trouwensquote:Op zondag 15 februari 2015 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van het weekend heb ik haar als mr. Grey helemaal blauw geranseld. Dus pas maar op Anastasia.
Jullie zijn ook een geil sm koppeltje ook hequote:Op zondag 15 februari 2015 20:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
He ga dat topic nou updaten anders zwaait er wat
Heb trouwens links naar wat andere video's van hem die er niet meer normaal opstaan, mocht je interesse hebben.quote:
stuurquote:Op zondag 15 februari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb trouwens links naar wat andere video's van hem die er niet meer normaal opstaan, mocht je interesse hebben.
geef maarquote:Op zondag 15 februari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb trouwens links naar wat andere video's van hem die er niet meer normaal opstaan, mocht je interesse hebben.
Dat ga ik dus echt niet klikken.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier de volledige 50 shades of grey film op youtube trouwens
Laat me met rust manquote:Op zondag 15 februari 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
EET EEN AUGURK, IK MEEN HET
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jullie zijn ook een geil sm koppeltje ook he
Het schijnt dat Ali B vroeger bij mij op school zat.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ali B vroeger bij mij op school zat.
Mijn schooltrauma is nu compleet
linkjes?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb geen augurk in huis. Denk je dat taugé ook helpt?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar het helpt echt bij brandend maagzuur
Euh wat?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar ben jij godverdomme al die tijd geweest dan
paar posts hierbovenquote:
Ik durf niet meer te reageren op je..quote:Op zondag 15 februari 2015 20:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb geen augurk in huis. Denk je dat taugé ook helpt?
quote:
Die zat toch ook op FOK toch?quote:
Oversight.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die zat toch ook op FOK toch?
Ben alleen vergeten wie het was.
Ze negeert me al 2 weken ofzo, duurt niet lang meer voordat dit een Remi-willoow verhaal wordquote:Op zondag 15 februari 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jullie zijn ook een geil sm koppeltje ook he
Dat was nog een keer een vraag in de quiz volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |