Goed nummer, goede muzieksmaak Hermann.quote:
het is al gewijzigd, Halbe.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goed nummer, goede muzieksmaak Hermann.
Het is maar goed dat ik pakjes boter helemaal vermorzel dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die puntsnor slaat nog geen gat in een natte krant
Je kan het nog altijd als schijtpapier gebruikenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gerealiseerd dat het kinderachtig is, ik zal er niet meer aan werken.
ja zo werkt dat niet hèquote:
nog steeds last van mijn anus, helaas.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan het nog altijd als schijtpapier gebruiken
Maken we toch gewoon een nieuw kloontje aan?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Op kapen zou een permaban moeten komen te staan
zie dit niet echt zittenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Op kapen zou een permaban moeten komen te staan
Verraders met streken krijgen steken.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Uiteraard ook weer een tr verzonden naar opa.b
50 euro per postquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maken we toch gewoon een nieuw kloontje aan?
jij kunt je vriendin nog geen corrigerende tik geven.. wat wil je nouquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik pakjes boter helemaal vermorzel dan.
Pakje boter van het merk "het zal allemaal wel".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |