Ja, vooral bij hooikoorts. Je spoelt de pollen uit je neusholte en zo veroorzaken die pollen geen irritatie meer. Ook aan te bevelen na een dagje klussen (zaagsel enzo)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
En werkt dat beter dan zo'n neusspray met zoutoplossing?
Zet er dan gelijk een vibrator inquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:59 schreef Skiet het volgende:
Wel een zaklamp in honkbalknuppel model
Waarom zou je dat doen. Waarschijnlijk te zwaar/groot en daardoor te duur met verzending. Ik heb 'n houten geval bij v. Cranenbroek gehaald. Leuk om te hebben. Af en toe 'n balletje slaan voor de hond en in de meterkast posteren voor 't geval dat ..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Heeft iemand eens een honkbalknuppel besteld? Gwn omdat het kan![]()
Iemand een tip voor een goed model... op ebay is er zoveel keus(+/-15 euro)
Ik heb er 'n paar laten draaienquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. Waarschijnlijk te zwaar/groot en daardoor te duur met verzending. Ik heb 'n houten geval bij v. Cranenbroek gehaald. Leuk om te hebben. Af en toe 'n balletje slaan voor de hond en in de meterkast posteren voor 't geval dat ..
De situatie hier is nu ook dat we deze kunnen gaan gebruiken straks. Ook maar eens bestellen dan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
http://www.banggood.com/E(...)Android-p-75121.html
Nu dus welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:21 schreef Iter_C het volgende:
Uiteindelijk gelukt via VLC player en het laatste IP adres.
Vraag me alleen af of ik buiten huis (dus buiten bereik van de wifi) dan wel conectie kan maken???
De app Dashcommand al geprobeerd? Ziet er nog mooier uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag wat meer geprobeerd. 't Werkt! Ik had de adapter niet goed genoeg in 't contact geduwd. Even connecten met m'n telefoon en daarna Torque aangeslingerd. Gisteren even rondgereden met 'n paar metertjes aan via Torque, ziet er wel grappig uit.
Toevallig kreeg ik vandaag 'n foutcode, dus meteen even gekeken of ik deze via de app kan verwijderen. En dat werkt ook. De enige optie die ik nu mis is dat ik via de app de tijd aan kan passen (zomer- en wintertijd). Dan zou 't echt top zijn.
Ga ik eens naar kijken, doet hetzelfde als Torque (en meer)?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:57 schreef marco_sire het volgende:
[..]
De app Dashcommand al geprobeerd? Ziet er nog mooier uit.
Top! Besteld.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/E(...)Android-p-75121.html
Vergelijkbaar. Ziet er iets meer 'dashboard-achtig' uit. Bij Torque is wel heel veel in te stellen......waarvan je 60% toch nooit gebruikt.quote:Op zondag 22 februari 2015 07:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ga ik eens naar kijken, doet hetzelfde als Torque (en meer)?
Vandaag even mee gespeeld, je krijgt 30 minuten in de evaluatie-versie. Daarna betaal je $9,99 of zie ik dat verkeerd? Ziet er wel wat gelikter uit.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:06 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Vergelijkbaar. Ziet er iets meer 'dashboard-achtig' uit. Bij Torque is wel heel veel in te stellen......waarvan je 60% toch nooit gebruikt.
Zoek maar op Youtube naar Dashcommand zodat je een indruk krijgt.
Te laatquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:22 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Verkoper heeft ze nu in ieder geval weer op ebay. Wel afwezig tot 24e, maar bestellen kan natuurlijk gewoon nu al.
Ik heb hem i.i.g besteld. Hopen dat het me een beetje makkelijk afgaat met goed resultaat.
Ja klopt, een mes is ook onderdeel van mijn BOB/EDC in ontwikkeling (waaronder mijn zwitsers zakmes)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Omdat je zei 'voor onderweg' had ik er een ander idee bij
Meh, die zou ik zelf niet aanschaffen maar dank voor de tipquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:30 schreef Thee het volgende:
[..]
http://www.miniinthebox.com/nl/mini-slijptol_p154357.html
gehaald van de gratis actie . Van de prijs lig je niet wakker
Toppie, doet het helemaal!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:10 schreef dodge_911 het volgende:
De iOS app voor de Xiaoyi cam is ook weer terug in de App Store, en in het Engels
Kan 'k er eindelijk ook bij via 3G zonder al te veel gedoe.
[..]
Nu dus wel
*rant*quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:45 schreef Dromer het volgende:
Als je ze in NL maar niet toevallig in de auto hebt liggen bij een controle. Als je dan niet kan aantonen dat je op weg bent naar een training of wedstrijd, heb je een probleempje.
Maar nu zit ik alsnog te twijfelen of ik 't moet kopenquote:Ok, we have matched it.
Thanks~
Torque kan foutcodes resetten, ook in de "free" versie. (Iets van "Show fault codes" -> "Clear Fault codes")quote:Op zondag 22 februari 2015 22:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vandaag even mee gespeeld, je krijgt 30 minuten in de evaluatie-versie. Daarna betaal je $9,99 of zie ik dat verkeerd? Ziet er wel wat gelikter uit.
Ik heb eigenlijk die hele poespas niet nodig, ik wil alleen maar foutcodes resetten en de tijd/datum kunnen wijzigen. Dat eerste gaat geen probleem worden, meerdere apps die dat kunnen, alleen 't tweede wordt 'n probleem.
Wat ik niet snap is dat er op Windows 'n programma is (OP-com) dat dit kan, maar dat er op Android geen app voor te maken valt.
Dat weet ik, zoals je misschien kunt lezen zijn meerdere apps die dat kunnen. Ik heb echter 'n andere feature nodig.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:14 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Torque kan foutcodes resetten, ook in de "free" versie. (Iets van "Show fault codes" -> "Clear Fault codes")
DMquote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef G-NiLES het volgende:
Ik heb een ODB2 Bluetoothtje liggen, nieuw.
Per ongeluk twee besteld en ik heb een WIFI versie gekocht voor mijn iPhone.
Als iemand hem wil overnemen?
Maar deze viel nog onder de oude regeling (begin januari)quote:Op maandag 23 februari 2015 16:19 schreef shiznuts het volgende:
Tegenwoordig moet je toch 180 dagen wachten voordat het als 'vermist' wordt beschouwd?
Geen idee wat je er precies mee kan, maar goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:41 schreef Downstar het volgende:
Ik zal ook eens naar zon ODB2 dingetje kijken, best handig
'Nieuwe' auto waar OBD opzit dus nu ook maar gekocht.quote:en ik wil hem toch al een aantal jaar hebben, maar nog nooit besteld..
quote:
Sowieso is DHL grotere kans op invoerkosten.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe verstuurd tinydeal zijn pakketjes? Met china post?
Ik wil een XBMC mediaplayer kopen, alleen wil geen extra kosten betalen. Heb altijd het idee dat met DHL grotere kans heb op extra invoerkosten
dhl moet je expliciet voor kiezen, is vrijwel altijd (veel) duurder dan reguliere postquote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik wil een XBMC mediaplayer kopen, alleen wil geen extra kosten betalen. Heb altijd het idee dat met DHL grotere kans heb op extra invoerkosten
Vaak afhankelijk van de tarieven op dat moment, grootte van het pakket en wachttijden bij pakketcentra..quote:Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef Dirkos1987 het volgende:
Daarom vroeg ik me af hoe tinydeal verstuurd? kan dat nergens vinden op hun site
Hoe werkt t? Snap er niks vanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:50 schreef Thee het volgende:
[..]
Ja, vooral bij hooikoorts. Je spoelt de pollen uit je neusholte en zo veroorzaken die pollen geen irritatie meer. Ook aan te bevelen na een dagje klussen (zaagsel enzo)
Ik gebruik zeezout omdat in keukenzout een hoeveelheid Jodium zit. Als je overgevoelig voor Jodium bent is dan is dus zeezout beter.
't Is een klysma, maar dan voor je neus.quote:
Gewoon een raspberry pi uit NL halen...quote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn we aan het preppen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tas is binnen:
[ afbeelding ]
Goed en stevig materiaal, net als de ritsen.
1 groot compartiment, met een scheiding
1 groter compartiment met een netje als afscheiding
Side pockets met 1 groot compartiment en een kleine afscheiding
Het "heuptasje" heeft meerdere compartimenten.
Past enorm veel in!
Schepje ook binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Makkelijk in elkaar te zetten, inclusief kompas.
Werkt prima en dus niets mis mee
Voor de geïnteresseerden:
http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.html
en
http://www.banggood.com/W(...)Compass-p-29743.html
Deels.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zijn we aan het preppen?Best interessant zoiets.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
.....unprotected 18650 batterijen
[ afbeelding ]
For when the zombies come!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zijn we aan het preppen?Best interessant zoiets.
leuke url :pquote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:53 schreef outcast_within het volgende:
http://www.banggood.com/V(...)2u-cMCFRQatAodRDsA9Q
Is dit wat? Hoe verhoud zich dit met een goedkope laptop?
of de pipo x7.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 04:57 schreef Kenzi het volgende:
[..]
leuke url :p
die Voyo is wel grappig, en vaker in de topic voorbij gekomen. alleen geen ethernet ..streamen over wifi is nog steeds niet echt super.
Wat dat betreft is de MiniX wat interessanter.
en je kan het niet echt vergelijken met een laptop. meer met een win8.1 tablet (hebben bijna dezelfde specs)
leuk voor Office, browsen en video kijken.
Kan mijn review hier op fok ff niet zo snel vinden, maar hier staat dezelfdequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Mord_Sith het volgende:
He he, eindelijk mn xiaomi smartband binnen.
Ik heb twee vraagjes.
Weten jullie waar ik een engelse handleiding kan vinden?
En een hele tijd geleden las ik hier iets over een gekraakte app, met een linkje erbij. Die zoek ik maar kan ik niet meer vinden. Kan iemand me helpen?
De versie waar je kan instellen welke notificaties je moet hebben:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb twee vraagjes.
En een hele tijd geleden las ik hier iets over een gekraakte app, met een linkje erbij. Die zoek ik maar kan ik niet meer vinden. Kan iemand me helpen?
http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html handleiding lijkt me niet echt nodig voor dit simpele dingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb twee vraagjes.
Heb er laatst eentje besteld op Aliexpress voor 7 of 8 dollar. Al was dat wel echt een temperatuur om mensen te meten. Die van jou is misschien iets geavanceerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef powerkiter. het volgende:
ik zag laatst zon infrarood thermometer voorbij komen lijkt me wel grappig, voor iets van 5 dollar met coupon. Alleen is deze niet meer geldig heeft iemand misschien nog een coupon? Hier is hij een 10tje http://www.miniinthebox.c(...)erzicht_p200934.html Of weet iemand waar hij nog goedkoper te krijgen is.
ja, weet ik veel, dat was dus mijn vraagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Hoe had je dat willen doen dan? Het is een heel simpel ding. Hij bespeurt beweging. That's it. Meer doet 'ie niet. A.d.h.v. van de bewegingen en het ritme komt 'ie erachter dat je loopt, rent, neuspeutert of slaapt. Echter... hij rekent ook 'slaap' toe als je 'em afdoet. Dus, altijd omhouden en hij houdt automagisch alles bij.
bij mij niet hoor. Als ik hem afdoe, geeft die ook weer dat ik hem bv een dag niet gedragen heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Hoe had je dat willen doen dan? Het is een heel simpel ding. Hij bespeurt beweging. That's it. Meer doet 'ie niet. A.d.h.v. van de bewegingen en het ritme komt 'ie erachter dat je loopt, rent, neuspeutert of slaapt. Echter... hij rekent ook 'slaap' toe als je 'em afdoet. Dus, altijd omhouden en hij houdt automagisch alles bij.
Nou ja, als je 'em 's avonds afdoet en de volgende dag 's middags erop komt 'oh, ja, die had ik afgedaan', zegt 'ie doodleuk dat je 14 uur geslapen hebt ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:29 schreef wootahH het volgende:
[..]
bij mij niet hoor. Als ik hem afdoe, geeft die ook weer dat ik hem bv een dag niet gedragen heb.
Ik zie nog geen review verschijnen, duurt ongeveer net zo lang als de Chinese post met jouquote:
Mag toch wel eerst een weekje of twee testenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik zie nog geen review verschijnen, duurt ongeveer net zo lang als de Chinese post met jou
Ik heb hem nooit meer afgedaan, en heb ondertussen alles jij hierboven beschrijft (en meer) mee gedaanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:23 schreef Mord_Sith het volgende:
Voor de mensen die de Xiaomi MiBand al hebben; kun je er eigenlijk mee afwassen, douchen, en misschien zwemmen?
Daar kun je gewoon alles op installeren net als 'n laptop, toch? Toch eens induiken..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Een Windows 8.1 tabje. Ik heb het gevoel alsof ik gewoon altijd m'n laptop bij me heb, sinds ik aan de PiPO W6 ben.Op 8.9" 1080p is het af en toe wel wat lastig het juist kleine dingetje aan te klikken, wat dat betreft is Android wat touchvriendelijker (en ook omdat ik gewoon weiger van m'n normale bureaublad af te stappen en dat Metro gedoe te gaan gebruiken). En hier en daar heb mis ik de snelheid van m'n laptop wel, maar verder... vind het wel prima. Ha'k nie gedacht. En ook geen gedoe met flashen en alles.
cool, thanks!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit meer afgedaan, en heb ondertussen alles jij hierboven beschrijft (en meer) mee gedaan
Je moet op een bepaalde manier de miBand voor je houden om dit te kunnen zien. Arm langs je lichaam laten hangen en dan heel ovedreven doen alsof je de tijd bekijkt door je arm langs je lichaam omhoog te doen en op de miband te kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik wil het topic niet vervuilen, maar heb nog een vraag over de miband.
Ik las ergens dat hij aangeeft hoever je van je doel afbent m.b.t. Stappen door middel van brandende ledjes. Ik heb vandaar driekwart van mijn doel gelopen, maar zie niks branden.
Moet ik dat ergens instellen? Heb alles al drie keer nagelopen
welke, zoekfunctie, en waar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je moet op een bepaalde manier de miBand voor je houden om dit te kunnen zien. Arm langs je lichaam laten hangen en dan heel ovedreven doen alsof je de tijd bekijkt door je arm langs je lichaam omhoog te doen en op de miband te kijken.
Dit kan je overigens wel vinden met de zoekfunctie denk ik.
Google.nlquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:02 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
welke, zoekfunctie, en waar?
En ik zag eerder vandaag een post dat een handleiding toch echt niet nodig was :p
Klink goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef revpolen het volgende:
Voor de sushi lovers... ( ik dus 1x per 2 weken)
Van aliexpress zo'n sushi maker besteld voor 4USD
Werkt super! En nog leuk om te doen ook! Ga er mu meer bestellen en dan avondje met vrienden sushi's maken ipv gourmetten
[ afbeelding ]
Die ja!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Klink goed.
http://www.aliexpress.com(...)dget/1661744178.html
Deze zeker?
quote:
Nog minder dan halve rollen zo te zien. Maar goed, het gaat ook een stuk makkelijker dan moet een bamboematje en resultaat is beter verwacht ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Mord_Sith het volgende:
Kun je daar hele rollen mee maken, of halve? Het ding ziet er zo smal uit
Hij is idd wat smal.. Maar je haalt zo'n 4 plakjes uit 1 rolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Mord_Sith het volgende:
Kun je daar hele rollen mee maken, of halve? Het ding ziet er zo smal uit
Straks gewoon Android bij op zetten; heb je het beste van beide werelden:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Een Windows 8.1 tabje. Ik heb het gevoel alsof ik gewoon altijd m'n laptop bij me heb, sinds ik aan de PiPO W6 ben.Op 8.9" 1080p is het af en toe wel wat lastig het juist kleine dingetje aan te klikken, wat dat betreft is Android wat touchvriendelijker (en ook omdat ik gewoon weiger van m'n normale bureaublad af te stappen en dat Metro gedoe te gaan gebruiken). En hier en daar heb mis ik de snelheid van m'n laptop wel, maar verder... vind het wel prima. Ha'k nie gedacht. En ook geen gedoe met flashen en alles.
Forkin' 'ell! Da's nicequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Straks gewoon Android bij op zetten; heb je het beste van beide werelden:
Ontwikkelaars releasen Android-fork die naast Windows kan draaien
Wat al gezegd werd...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik wil het topic niet vervuilen, maar heb nog een vraag over de miband.
Ik las ergens dat hij aangeeft hoever je van je doel afbent m.b.t. Stappen door middel van brandende ledjes. Ik heb vandaar driekwart van mijn doel gelopen, maar zie niks branden.
Moet ik dat ergens instellen? Heb alles al drie keer nagelopen
quote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vind het wel lachen. Maar zoals ik al meermaals heb herhaald, ik kom er niet achter of ik 'em nou kan gebruiken dat bij 1/3e van m'n goal het eerste ledje aanspringt/blijft, bij 2/3e twee ledjes branden e.d. [..]
_quote:Op maandag 29 december 2014 16:56 schreef shiznuts het volgende:
AH!lol. Ik ben erachter. De Mi Band laat het zien als je een beetje overdreven het volgende doet:
Let your hand be perpendicular to the ground. Then lift your hand and look at your band like you look at a watch for two to three seconds and the leds will blink.
~ http://en.miui.com/forum.(...)id=47994&pid=1243315
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Straks gewoon Android bij op zetten; heb je het beste van beide werelden:
Ontwikkelaars releasen Android-fork die naast Windows kan draaien
Dat doen ze al.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef dodge_911 het volgende:
Forkin' 'ell! Da's nice
Hopelijk gaan onze Chinese vrienden dan dualboot uitleveren
Eens met deze manquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Heb je hier toevallig een review over geschreven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Ja, om die reden ben ik ook android moe. Veel vrijheid, maar er is altijd wel iets wat niet werkt zoals je het wil.quote:En ook geen gedoe met flashen en alles.![]()
Wat heb je daar nou echt aan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
dit maar eens besteld, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |