Gebruik ik dagelijks op advies van mijn KNO arts. Met een beetje zeezout en water.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:40 schreef verbraakje het volgende:
voor iedereen met een lastige neus
http://www.buyincoins.com/item/55002.html#.VOiYaXbdJpk
En werkt dat beter dan zo'n neusspray met zoutoplossing?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:36 schreef Thee het volgende:
[..]
Gebruik ik dagelijks op advies van mijn KNO arts. Met een beetje zeezout en water.
Ja, vooral bij hooikoorts. Je spoelt de pollen uit je neusholte en zo veroorzaken die pollen geen irritatie meer. Ook aan te bevelen na een dagje klussen (zaagsel enzo)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
En werkt dat beter dan zo'n neusspray met zoutoplossing?
Zet er dan gelijk een vibrator inquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:59 schreef Skiet het volgende:
Wel een zaklamp in honkbalknuppel model
Waarom zou je dat doen. Waarschijnlijk te zwaar/groot en daardoor te duur met verzending. Ik heb 'n houten geval bij v. Cranenbroek gehaald. Leuk om te hebben. Af en toe 'n balletje slaan voor de hond en in de meterkast posteren voor 't geval dat ..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Heeft iemand eens een honkbalknuppel besteld? Gwn omdat het kan![]()
Iemand een tip voor een goed model... op ebay is er zoveel keus(+/-15 euro)
Ik heb er 'n paar laten draaienquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. Waarschijnlijk te zwaar/groot en daardoor te duur met verzending. Ik heb 'n houten geval bij v. Cranenbroek gehaald. Leuk om te hebben. Af en toe 'n balletje slaan voor de hond en in de meterkast posteren voor 't geval dat ..
De situatie hier is nu ook dat we deze kunnen gaan gebruiken straks. Ook maar eens bestellen dan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
http://www.banggood.com/E(...)Android-p-75121.html
Nu dus welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:21 schreef Iter_C het volgende:
Uiteindelijk gelukt via VLC player en het laatste IP adres.
Vraag me alleen af of ik buiten huis (dus buiten bereik van de wifi) dan wel conectie kan maken???
De app Dashcommand al geprobeerd? Ziet er nog mooier uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag wat meer geprobeerd. 't Werkt! Ik had de adapter niet goed genoeg in 't contact geduwd. Even connecten met m'n telefoon en daarna Torque aangeslingerd. Gisteren even rondgereden met 'n paar metertjes aan via Torque, ziet er wel grappig uit.
Toevallig kreeg ik vandaag 'n foutcode, dus meteen even gekeken of ik deze via de app kan verwijderen. En dat werkt ook. De enige optie die ik nu mis is dat ik via de app de tijd aan kan passen (zomer- en wintertijd). Dan zou 't echt top zijn.
Ga ik eens naar kijken, doet hetzelfde als Torque (en meer)?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:57 schreef marco_sire het volgende:
[..]
De app Dashcommand al geprobeerd? Ziet er nog mooier uit.
Top! Besteld.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/E(...)Android-p-75121.html
Vergelijkbaar. Ziet er iets meer 'dashboard-achtig' uit. Bij Torque is wel heel veel in te stellen......waarvan je 60% toch nooit gebruikt.quote:Op zondag 22 februari 2015 07:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ga ik eens naar kijken, doet hetzelfde als Torque (en meer)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |