Gewoon een raspberry pi uit NL halen...quote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe verstuurd tinydeal zijn pakketjes? Met china post?
Ik wil een XBMC mediaplayer kopen, alleen wil geen extra kosten betalen. Heb altijd het idee dat met DHL grotere kans heb op extra invoerkosten
Zijn we aan het preppen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tas is binnen:
[ afbeelding ]
Goed en stevig materiaal, net als de ritsen.
1 groot compartiment, met een scheiding
1 groter compartiment met een netje als afscheiding
Side pockets met 1 groot compartiment en een kleine afscheiding
Het "heuptasje" heeft meerdere compartimenten.
Past enorm veel in!
Schepje ook binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Makkelijk in elkaar te zetten, inclusief kompas.
Werkt prima en dus niets mis mee
Voor de geïnteresseerden:
http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.html
en
http://www.banggood.com/W(...)Compass-p-29743.html
Deels.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zijn we aan het preppen?Best interessant zoiets.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
.....unprotected 18650 batterijen
[ afbeelding ]
For when the zombies come!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zijn we aan het preppen?Best interessant zoiets.
leuke url :pquote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:53 schreef outcast_within het volgende:
http://www.banggood.com/V(...)2u-cMCFRQatAodRDsA9Q
Is dit wat? Hoe verhoud zich dit met een goedkope laptop?
of de pipo x7.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 04:57 schreef Kenzi het volgende:
[..]
leuke url :p
die Voyo is wel grappig, en vaker in de topic voorbij gekomen. alleen geen ethernet ..streamen over wifi is nog steeds niet echt super.
Wat dat betreft is de MiniX wat interessanter.
en je kan het niet echt vergelijken met een laptop. meer met een win8.1 tablet (hebben bijna dezelfde specs)
leuk voor Office, browsen en video kijken.
Kan mijn review hier op fok ff niet zo snel vinden, maar hier staat dezelfdequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Mord_Sith het volgende:
He he, eindelijk mn xiaomi smartband binnen.
Ik heb twee vraagjes.
Weten jullie waar ik een engelse handleiding kan vinden?
En een hele tijd geleden las ik hier iets over een gekraakte app, met een linkje erbij. Die zoek ik maar kan ik niet meer vinden. Kan iemand me helpen?
De versie waar je kan instellen welke notificaties je moet hebben:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb twee vraagjes.
En een hele tijd geleden las ik hier iets over een gekraakte app, met een linkje erbij. Die zoek ik maar kan ik niet meer vinden. Kan iemand me helpen?
http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html handleiding lijkt me niet echt nodig voor dit simpele dingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb twee vraagjes.
Heb er laatst eentje besteld op Aliexpress voor 7 of 8 dollar. Al was dat wel echt een temperatuur om mensen te meten. Die van jou is misschien iets geavanceerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef powerkiter. het volgende:
ik zag laatst zon infrarood thermometer voorbij komen lijkt me wel grappig, voor iets van 5 dollar met coupon. Alleen is deze niet meer geldig heeft iemand misschien nog een coupon? Hier is hij een 10tje http://www.miniinthebox.c(...)erzicht_p200934.html Of weet iemand waar hij nog goedkoper te krijgen is.
ja, weet ik veel, dat was dus mijn vraagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Hoe had je dat willen doen dan? Het is een heel simpel ding. Hij bespeurt beweging. That's it. Meer doet 'ie niet. A.d.h.v. van de bewegingen en het ritme komt 'ie erachter dat je loopt, rent, neuspeutert of slaapt. Echter... hij rekent ook 'slaap' toe als je 'em afdoet. Dus, altijd omhouden en hij houdt automagisch alles bij.
bij mij niet hoor. Als ik hem afdoe, geeft die ook weer dat ik hem bv een dag niet gedragen heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Hoe had je dat willen doen dan? Het is een heel simpel ding. Hij bespeurt beweging. That's it. Meer doet 'ie niet. A.d.h.v. van de bewegingen en het ritme komt 'ie erachter dat je loopt, rent, neuspeutert of slaapt. Echter... hij rekent ook 'slaap' toe als je 'em afdoet. Dus, altijd omhouden en hij houdt automagisch alles bij.
Nou ja, als je 'em 's avonds afdoet en de volgende dag 's middags erop komt 'oh, ja, die had ik afgedaan', zegt 'ie doodleuk dat je 14 uur geslapen hebt ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:29 schreef wootahH het volgende:
[..]
bij mij niet hoor. Als ik hem afdoe, geeft die ook weer dat ik hem bv een dag niet gedragen heb.
Ik zie nog geen review verschijnen, duurt ongeveer net zo lang als de Chinese post met jouquote:
Mag toch wel eerst een weekje of twee testenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik zie nog geen review verschijnen, duurt ongeveer net zo lang als de Chinese post met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |