Ik heb hem nooit meer afgedaan, en heb ondertussen alles jij hierboven beschrijft (en meer) mee gedaanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:23 schreef Mord_Sith het volgende:
Voor de mensen die de Xiaomi MiBand al hebben; kun je er eigenlijk mee afwassen, douchen, en misschien zwemmen?
Daar kun je gewoon alles op installeren net als 'n laptop, toch? Toch eens induiken..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Een Windows 8.1 tabje. Ik heb het gevoel alsof ik gewoon altijd m'n laptop bij me heb, sinds ik aan de PiPO W6 ben.Op 8.9" 1080p is het af en toe wel wat lastig het juist kleine dingetje aan te klikken, wat dat betreft is Android wat touchvriendelijker (en ook omdat ik gewoon weiger van m'n normale bureaublad af te stappen en dat Metro gedoe te gaan gebruiken). En hier en daar heb mis ik de snelheid van m'n laptop wel, maar verder... vind het wel prima. Ha'k nie gedacht. En ook geen gedoe met flashen en alles.
cool, thanks!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit meer afgedaan, en heb ondertussen alles jij hierboven beschrijft (en meer) mee gedaan
Je moet op een bepaalde manier de miBand voor je houden om dit te kunnen zien. Arm langs je lichaam laten hangen en dan heel ovedreven doen alsof je de tijd bekijkt door je arm langs je lichaam omhoog te doen en op de miband te kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik wil het topic niet vervuilen, maar heb nog een vraag over de miband.
Ik las ergens dat hij aangeeft hoever je van je doel afbent m.b.t. Stappen door middel van brandende ledjes. Ik heb vandaar driekwart van mijn doel gelopen, maar zie niks branden.
Moet ik dat ergens instellen? Heb alles al drie keer nagelopen
welke, zoekfunctie, en waar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je moet op een bepaalde manier de miBand voor je houden om dit te kunnen zien. Arm langs je lichaam laten hangen en dan heel ovedreven doen alsof je de tijd bekijkt door je arm langs je lichaam omhoog te doen en op de miband te kijken.
Dit kan je overigens wel vinden met de zoekfunctie denk ik.
Google.nlquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:02 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
welke, zoekfunctie, en waar?
En ik zag eerder vandaag een post dat een handleiding toch echt niet nodig was :p
Klink goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef revpolen het volgende:
Voor de sushi lovers... ( ik dus 1x per 2 weken)
Van aliexpress zo'n sushi maker besteld voor 4USD
Werkt super! En nog leuk om te doen ook! Ga er mu meer bestellen en dan avondje met vrienden sushi's maken ipv gourmetten
[ afbeelding ]
Die ja!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Klink goed.
http://www.aliexpress.com(...)dget/1661744178.html
Deze zeker?
quote:
Nog minder dan halve rollen zo te zien. Maar goed, het gaat ook een stuk makkelijker dan moet een bamboematje en resultaat is beter verwacht ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Mord_Sith het volgende:
Kun je daar hele rollen mee maken, of halve? Het ding ziet er zo smal uit
Hij is idd wat smal.. Maar je haalt zo'n 4 plakjes uit 1 rolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Mord_Sith het volgende:
Kun je daar hele rollen mee maken, of halve? Het ding ziet er zo smal uit
Straks gewoon Android bij op zetten; heb je het beste van beide werelden:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Een Windows 8.1 tabje. Ik heb het gevoel alsof ik gewoon altijd m'n laptop bij me heb, sinds ik aan de PiPO W6 ben.Op 8.9" 1080p is het af en toe wel wat lastig het juist kleine dingetje aan te klikken, wat dat betreft is Android wat touchvriendelijker (en ook omdat ik gewoon weiger van m'n normale bureaublad af te stappen en dat Metro gedoe te gaan gebruiken). En hier en daar heb mis ik de snelheid van m'n laptop wel, maar verder... vind het wel prima. Ha'k nie gedacht. En ook geen gedoe met flashen en alles.
Forkin' 'ell! Da's nicequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Straks gewoon Android bij op zetten; heb je het beste van beide werelden:
Ontwikkelaars releasen Android-fork die naast Windows kan draaien
Wat al gezegd werd...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik wil het topic niet vervuilen, maar heb nog een vraag over de miband.
Ik las ergens dat hij aangeeft hoever je van je doel afbent m.b.t. Stappen door middel van brandende ledjes. Ik heb vandaar driekwart van mijn doel gelopen, maar zie niks branden.
Moet ik dat ergens instellen? Heb alles al drie keer nagelopen
quote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vind het wel lachen. Maar zoals ik al meermaals heb herhaald, ik kom er niet achter of ik 'em nou kan gebruiken dat bij 1/3e van m'n goal het eerste ledje aanspringt/blijft, bij 2/3e twee ledjes branden e.d. [..]
_quote:Op maandag 29 december 2014 16:56 schreef shiznuts het volgende:
AH!lol. Ik ben erachter. De Mi Band laat het zien als je een beetje overdreven het volgende doet:
Let your hand be perpendicular to the ground. Then lift your hand and look at your band like you look at a watch for two to three seconds and the leds will blink.
~ http://en.miui.com/forum.(...)id=47994&pid=1243315
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Straks gewoon Android bij op zetten; heb je het beste van beide werelden:
Ontwikkelaars releasen Android-fork die naast Windows kan draaien
Dat doen ze al.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef dodge_911 het volgende:
Forkin' 'ell! Da's nice
Hopelijk gaan onze Chinese vrienden dan dualboot uitleveren
Eens met deze manquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Heb je hier toevallig een review over geschreven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Ja, om die reden ben ik ook android moe. Veel vrijheid, maar er is altijd wel iets wat niet werkt zoals je het wil.quote:En ook geen gedoe met flashen en alles.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |