abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150825076
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Me dunkt dat juist het andere kamp (ook) veel ruimte heeft gekregen..
Ik denk eigenlijk niet dat er nog heel veel te zeggen is over het onderwerp. Jij wel?
ik begrijp dat Jogy koud in dit topic valt, maar hij edit in-between (ik neem aan terecht, dat kan ik niet beoordelen), maar hij laat de PA van AOS lopen. Hij zegt dat te moeten doen omdat hij er anders niet op zou kunnen reageren, maar dat lijkt me niet helemaal juist..
  donderdag 19 maart 2015 @ 23:09:17 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150831474
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:53 schreef gerhardius het volgende:

[..]

ik begrijp dat Jogy koud in dit topic valt, maar hij edit in-between (ik neem aan terecht, dat kan ik niet beoordelen), maar hij laat de PA van AOS lopen. Hij zegt dat te moeten doen omdat hij er anders niet op zou kunnen reageren, maar dat lijkt me niet helemaal juist..
Hoi Gerhardius, het was spijtig dat het zo moest lopen maar ik denk dat het topic uiteindelijk zijn koers heeft gelopen, misschien nog niet eens qua alle informatie die er te vergaren viel maar wel qua samenwerken tussen de verschillende werkgroepen. Niemand kon meer iets van iemand anders luchten of zien. Ja, er zaten schreeuwers tussen maar nogmaals, meerdere mensen ruzie, meerdere mensen schuld en ik heb wel wat achtergrond informatie gevraagd bij mijn collega's wat dat betreft. Mja, spijtig in ieder geval. Het was een pijlertje in BNW, één die ik niet zozeer op de voet heb gevolgd maar die wel jarenlang in de topiclijst voorkwam. Als een bank in een woonkamer die opeens verdwenen is :P. Geen idee of het slotje verder permanent is of wat dan ook, denk het wel maar misschien zit ik er helemaal naast. We zien wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150864886
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoi Gerhardius, het was spijtig dat het zo moest lopen maar ik denk dat het topic uiteindelijk zijn koers heeft gelopen, misschien nog niet eens qua alle informatie die er te vergaren viel maar wel qua samenwerken tussen de verschillende werkgroepen. Niemand kon meer iets van iemand anders luchten of zien. Ja, er zaten schreeuwers tussen maar nogmaals, meerdere mensen ruzie, meerdere mensen schuld en ik heb wel wat achtergrond informatie gevraagd bij mijn collega's wat dat betreft. Mja, spijtig in ieder geval. Het was een pijlertje in BNW, één die ik niet zozeer op de voet heb gevolgd maar die wel jarenlang in de topiclijst voorkwam. Als een bank in een woonkamer die opeens verdwenen is :P. Geen idee of het slotje verder permanent is of wat dan ook, denk het wel maar misschien zit ik er helemaal naast. We zien wel.
Het was een pijler in BNW... Het heeft mensen geinspireerd tot het schrijven van boeken, het heeft de pers gehaald. Dit alles kan zonder meer op het conto van Lavenderr worden toegeschreven.
Op een gegeven moment echter, is alles wel gezegd. Ik denk zelf dat dat punt was bereikt met het uitkomen van het boek van Gelderzaan..

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 20-03-2015 22:05:10 ]
  zaterdag 21 maart 2015 @ 04:05:44 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150875150
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het was een pijler in BNW... Het heeft mensen geinspireerd tot het schrijven van boeken, het heeft de pers gehaald. Dit alles kan zonder meer op het conto van Lavenderr worden toegeschreven.
Op een gegeven moment echter, is alles wel gezegd. Ik denk zelf dat dat punt was bereikt met het uitkomen van het boek van Gelderzaan..
Mooi gezegd, ben ik helemaal mee eens.
Vrijheid
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:31:32 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151060927
sorry voor aanmaken van het planecrash topic :) zag te laat dat er al een was aangemaakt en gesloten :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:54:12 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151061886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef theguyver het volgende:
sorry voor aanmaken van het planecrash topic :) zag te laat dat er al een was aangemaakt en gesloten :)
Geen probleem :). Maar inderdaad even wachten tot er echt iets BNW achtigs aan de hand is.
Vrijheid
pi_151062177
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Geen probleem :). Maar inderdaad even wachten tot er echt iets BNW achtigs aan de hand is.
Ik neig anders wel naar een vliegtuig"ramp"hoax, zie ook de verschillende comments hier.

Heb zelfs een ban op NWS :') gekregen omdat ik het nieuws niet eens in twijfel mocht trekken, wat is dat voor waanzin? Moet je alles wat in het nieuws komt opeens voor waar aannemen en anders word je buitengesloten? :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:06:03 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151062285
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neig anders wel naar een vliegtuig"ramp"hoax, zie ook de verschillende comments hier.

Heb zelfs een ban op NWS :') gekregen omdat ik het nieuws niet eens in twijfel mocht trekken, wat is dat voor waanzin? Moet je alles wat in het nieuws komt opeens voor waar aannemen en anders word je buitengesloten? :r
Ik vat je 12.gif maar op dat je het lollig bedoelt. :{.
Vrijheid
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:10:19 #134
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151062401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef theguyver het volgende:
Ik stem voor een BNW-topic over de crash :Y Ik vind de verdachtmakingen tegenover de co-piloot nogal voorbarig.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:10:58 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151062426
quote:

[..]

De mensen op dat forum laten veel te vaak zien dat ze geen flauw idee hebben waar ze over praten, laat staan dat ze simpele technische details snappen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151062701
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vat je [ afbeelding ] maar op dat je het lollig bedoelt. :{.
Nee, is mijn standaard-PI. Ik bedoel het niet "lollig", waarom zou ik?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151062750
ja, posts als deze getuigen inderdaad van echt goed verstand:

quote:
Here is a link to Andreas Lubitz's FB page:

https://www.facebook.com/pages/Andreas-Lubitz/1565862750338783

with additions in German made by whom ? up to 2 hours ago...

Not so much to see for a world-traveler but then it depends on his security settings.
_O- :')
Ja doei.
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:22:58 #138
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_151062771
Wat een ellende.
pi_151062999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
ja, posts als deze getuigen inderdaad van echt goed verstand:
_O- :')
Goed verstand of niet, maar de eerste BNW-theorieën zijn op die site al wel te vinden.
Niet alleen daar trouwens.
pi_151063767
quote:

[..]

Blijkbaar zijn veel mensen nog erg naïef met betrekking tot de media ondanks dat we hier veelvuldig voor gewaarschuwd zijn door deskundigen, films (die James Bond film waarin Daphne Dekkers een piepklein rolletje kreeg) en wat niet allemaal nog meer. Een hoop wat je via de media verneemt kan je aannemen maar je moet je altijd de vraag stellen of dat iets te verifiëren is. Zo niet, dan moet je de mogelijkheid open houden in bepaalde gevallen dat de journalisten zelf ook niet de waarheid te horen krijgen, of dat de journalisten zelf niet integer kunnen zijn. Dat laatste omdat het zwart op wit staat dat de CIA veel journalisten inzette voor spionnenwerk.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 26 maart 2015 @ 18:09:54 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151063991
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:31 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Goed verstand of niet, maar de eerste BNW-theorieën zijn op die site al wel te vinden.
Niet alleen daar trouwens.
Vast wel ik had het topic geopend met het idee het complot komt vanzelf, zoals met verschillende gebeurtenissen van de afgelopen jaren.

Maar goed, na 30 minuten na het eerste nieuws is er vaak al wel een complotachtig iets te vinden, de situatie met de piloot is in dit geval al zeer apart
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:08:58 #142
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151073861
Zou er een mod eens wat kunnen vegen in het topic Derde wereldoorlog#6 BNW / Derde Wereldoorlog #6
Wordt een beetje flauw van klimaat,co2 , global warming, chernobile , greenpeace gewauwel wat geen kant raakt met het topic -onderwerp. bijna 2 pagina's met offtopic post.
Alvast dank
There is only one religion
  Admin vrijdag 27 maart 2015 @ 00:18:58 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151079281
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef Dance99Vv het volgende:
Zou er een mod eens wat kunnen vegen in het topic Derde wereldoorlog#6 BNW / Derde Wereldoorlog #6
Wordt een beetje flauw van klimaat,co2 , global warming, chernobile , greenpeace gewauwel wat geen kant raakt met het topic -onderwerp. bijna 2 pagina's met offtopic post.
Alvast dank
Ik heb gepoetst
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151174208
Waarom is het vandaag geopende topic "Marianne Vaatstra" op verzoek in BNW geplaatst) gesloten?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  Moderator zondag 29 maart 2015 @ 22:40:31 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_151174624
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef Lutalo het volgende:
Waarom is het vandaag geopende topic "Marianne Vaatstra" op verzoek in BNW geplaatst) gesloten?
Omdat het vonnis geveld is en er op dit moment niets nieuws meer over te zeggen valt en dan vervalt men in allerlei verdachtmakingen en dat is niet de bedoeling.
pi_151177135
Dit is subforum BNW, geen nieuws en achtergronden.
Er is genoeg over te zeggen, aan sommige reacties te zien, is er zoveel dat nooit gelezen en/of hoord is.
En dat geeft niet, dan kan ook niet allemaal, maar onthoud je dan van commentaar ipv de standaard opmerkingen. ( je in het algemeen bedoeld)
In die paar berichten die op het betr. topic gepost mochten worden, stond geen 1 verdachtmaking.
En zodra dat wel aan de orde is, zou dat ook wel eens heel terecht kunnen zijn.
Vlgs mij viel er na het vonnis van bijv. Lucia de Berk ook nog wat te vertellen.
Evenzo over Ernest Louwes.
Maar ik begrijp het wel hoor ;) echt wel. En als er hier niet over geschreven mag worden, ondanks dat het binnen de regels en etiquette valt, wordt er niet over geschreven. Punt. Basta.

Goh, postte ik eerder vandaag, niet wetend voor welke commotie mijn postings zouden zorgen:

‘Complotters’ en klokkenluiders kunnen het succes van hun bevindingen blijkbaar geheel afmeten aan de reacties daarop en die is recht-evenredig met de hoogte van de betrokken functies, de belangen van die criticasters, en de omvang of impact van de collusie.
;) :P

BTW: Doofpot wordt het door Maaike genoemd.
;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lutalo op 29-03-2015 23:47:56 ]
  maandag 30 maart 2015 @ 10:58:16 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151183551
Een Marianne Vaatstra topic in BNW roept alleen maar boze/heftige reacties op en tel daarbij op dat er inderdaad een veroordeling is die lijkt te kloppen is het beter om de zaak te laten rusten. Al is het alleen maar omdat de opgelopen gemoederen in het verleden een BNW topic niet ten goede zullen komen.
Vrijheid
pi_151185620
Een veroordeling die lijkt te kloppen, je verwoordt het correct.
Aan wie lag het dat de gemoederen zo hoog opliepen?
En waarom? Waarom die boze/heftige reacties?
Dus als er een paar boos genoeg reageren, ongeacht of dat terecht is, gaat een topic op slot?
  maandag 30 maart 2015 @ 14:00:19 #149
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151188505
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Lutalo het volgende:
Dus als er een paar boos genoeg reageren, ongeacht of dat terecht is, gaat een topic op slot?
Dat laatste lijkt hier wel de regel te zijn ja. Zie bv. het Ronde-Huis-topic.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  maandag 30 maart 2015 @ 14:17:47 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151189074
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Lutalo het volgende:
Je zit in BNW hé :P, dan krijg je dat.

quote:
Het wel of niet toelaten van een topic is gebaseerd op veel meer factoren dan 'wordt er iemand boos of niet', in dit geval is die reden de doorslaggevende factor geweest alleen omdat de rest van de overwegingen achter bleven of ook negatief uitslaan. Potentiële waarde van nieuwe informatie, kans dat het daadwerkelijk meer zou opleveren dan er nu naar voren is gekomen (Je kan hoogstens oude al onderzochte informatie gaan herkauwen), geologische lokatie/hoeveel kans is er dat de familie Vaatstra wordt geconfronteerd met dit topic en de inhoud. (Die is redelijk aanwezig) en nog wat zaken die in het achterhoofd meespelen, alles bij elkaar heeft er dus in dit geval voor gezorgd dat het besluit is gevallen om een BNW Vaatstra topic niet toe te laten.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')