SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:45 schreef Isane het volgende:
Alle doelpunten gemist omdat ik net 2x weg moest in t begin
Had ik altijd toen ik nog een SC bij Héracles Hèracles had. Als ik naar de wc ging, werd er gescoord.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:45 schreef Isane het volgende:
Alle doelpunten gemist omdat ik net 2x weg moest in t begin
Je gaat naar de wc tijdens de wedstrijd?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had ik altijd toen ik nog een SC bij Héracles Hèracles had. Als ik naar de wc ging, werd er gescoord.
Altijd.
Ik was 11 of zo manquote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gaat naar de wc tijdens de wedstrijd?
Gewoon tijdens de rustquote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had ik altijd toen ik nog een SC bij Héracles Hèracles had. Als ik naar de wc ging, werd er gescoord.
Altijd.
Ja soms moet het he. Spannende wedstrijden bij Heraclesquote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Stelling:quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef Joosie200 het volgende:
Topshowzondag vandaag. Hopelijk van hetzelfde straks bij de IJsselderby
Feyenoord - Ajax.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
De IJsselderby is de meest kansloze derby in Nederland.
Eens/Oneens
Wat is kansloos? Ik vind de Heerenveen - Groningen derby een enorme hype.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
Oja die heb je ook nog, helemaal vergetenquote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is kansloos? Ik vind de Heerenveen - Groningen derby een enorme hype.
Dat was alleen omdat Groningen geen echte derby-tegenstander heeft. Noemen ze 't "van 't Noorden".quote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oneens natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
Dat is helemaal niks.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Eindhoven tegen Excelsior wordt een kraker.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
Volgend seizoen de derby PSV-FC Eindhoven.
Mwah, toen SCC niet in de eredivisie speelde leefde dat nog wel tussen supporters onderling, de strijd tussen provincie Friesland en Groningen.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vergeet je gedrochten als de Rijnmondderby of al die random Brabantse wedstrijden.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
Niemand vindt Utrecht v Ajax een derby.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, toen SCC niet in de eredivisie speelde leefde dat nog wel tussen supporters onderling, de strijd tussen provincie Friesland en Groningen.
Ik vind Utrecht - Ajax de domste 'derby'.
Beetje toeterend de A7 overquote:Op zondag 15 februari 2015 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, toen SCC niet in de eredivisie speelde leefde dat nog wel tussen supporters onderling, de strijd tussen provincie Friesland en Groningen.
Ik vind Utrecht - Ajax de domste 'derby'.
Kun je nagaan wie om het hardst "boeruuuuuh" kan roepenquote:Op zondag 15 februari 2015 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
Volgend seizoen de derby PSV-FC Eindhoven.
Dat vind ik eigenlijk geen derby'squote:Op zondag 15 februari 2015 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan vergeet je gedrochten als de Rijnmondderby of al die random Brabantse wedstrijden.
De Bunnikside wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand vindt Utrecht v Ajax een derby.
Alle derbys met RKC erinquote:Op zondag 15 februari 2015 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan vergeet je gedrochten als de Rijnmondderby of al die random Brabantse wedstrijden.
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar krijgen we weer NEC v Vitesse.
De Rijnderbyquote:Op zondag 15 februari 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn Derby kansloos? Eens.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
Dat is wel weer een echte.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Oneens btwquote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
GAE-PEC in Deventer is nog wel leuk. NAC -Willem II kan ik nooit als een derby zien.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur - Heerenveen, NAC - Willem II en NEC - Vitesse zijn de enige derbys die ik nog wel kan waarderen.
De rest is allemaal eigenlijk maar mager.
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Evertjan het volgende:
Heerenveen moet wel gaan scoren anders verliezen ze 3 punten in deze wedstrijd
Nee, niet echt.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Volendam - AZ eigenlijk als derby gezien?
nog nooit bij Spakenburg-IJsselmeervogels zie ikquote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur - Heerenveen, NAC - Willem II en NEC - Vitesse zijn de enige derbys die ik nog wel kan waarderen.
Roda-Fortunaquote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Quick Boys - Katwijk natuurlijk ook maar ging om betaald voetbal.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog nooit bij Spakenburg-IJsselmeervogels zie ik
M'n neefjes hebben zo'n uitgebreid FOX-abonnement, ik profiteer gewoon. Wel verschrikkelijk irritant dat op de tablet hij alleen maar in buffer-status blijft hangen, en dat op de laptop vaak het beeld blijft hangen terwijl het geluid doorlooptquote:Op zondag 15 februari 2015 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je voor streams gaat betalen.
MVV is de enige club van Limburg.quote:
Nee dat is VVVquote:Op zondag 15 februari 2015 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MVV is de enige club van Limburg.
Het is best vaak slecht, niet echt handig als je meer klanten wil trekken.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
M'n neefjes hebben zo'n uitgebreid FOX-abonnement, ik profiteer gewoon. Wel verschrikkelijk irritant dat op de tablet hij alleen maar in buffer-status blijft hangen, en dat op de laptop vaak het beeld blijft hangen terwijl het geluid doorloopt
Die zit in de kantine balletjes breed klaar te maken,quote:Op zondag 15 februari 2015 12:56 schreef Evertjan het volgende:
zit Wilfred Genee al met zijn toetertjes op de tribune
gewoon lekker voor de tv zitten voetbal hoor je niet te kijken op de laptop of tabletquote:Op zondag 15 februari 2015 12:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is best vaak slecht, niet echt handig als je meer klanten wil trekken.
Voor hoeveel hebben ze Honda verkocht?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV.
Oprecht hard gejuicht toen die zooi degradeerde.
9 miljoen euro.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben ze Honda verkocht?
Ja daar had ik ook wel even om zitten juichen.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV.
Oprecht hard gejuicht toen die zooi degradeerde.
Die hadden gewoon teveel geluk dat ze niet degradeerden de voorgaande jaren.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook wel even om zitten juichen.
Vooral tegen Zwolle, zo onterecht die beslissende goal gemaakt. Kotsen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hadden gewoon teveel geluk dat ze niet degradeerden de voorgaande jaren.
Ook tegen Helmond Sport destijds. Wildschut met een walgelijke schwalbe toen VVV enorm slecht in de wedstrijd zat.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vooral tegen Zwolle, zo onterecht die beslissende goal gemaakt. Kotsen.
aangeschoten is geen handsquote:Op zondag 15 februari 2015 13:02 schreef Vermecelli het volgende:
Hands jonguh kut
Cambuur pingel ontnomen
KNJB
Waar speelt Wildschut nu eigenlijk? Weet dat hij van Zwolle naar VVV ging en toen naar Heerenveen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook tegen Helmond Sport destijds. Wildschut met een walgelijke schwalbe toen VVV enorm slecht in de wedstrijd zat.
Engelse Championship volgens mijquote:Op zondag 15 februari 2015 13:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waar speelt Wildschut nu eigenlijk? Weet dat hij van Zwolle naar VVV ging en toen naar Heerenveen.
Middlesbrough sinds deadline day september. Even kijken of hij veel speelt daar.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waar speelt Wildschut nu eigenlijk? Weet dat hij van Zwolle naar VVV ging en toen naar Heerenveen.
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middlesbrough sinds deadline day september. Even kijken of hij veel speelt daar.
Hoe kan hij daar ooit voetballen johquote:Op zondag 15 februari 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middlesbrough sinds deadline day september. Even kijken of hij veel speelt daar.
goede makelaarquote:Op zondag 15 februari 2015 13:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoe kan hij daar ooit voetballen joh
Hij mocht tot nu toe eigenlijk alleen invallen, ook niet heel vaak, en dan vaak vijf minuten voor tijdquote:Op zondag 15 februari 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. In 2015 slechts 1 minuut gemaakt.
Dat is makkelijk geld verdienen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. In 2015 slechts 1 minuut gemaakt.
Als je hem de laatste wedstrijden voor zijn vertrek zag spelen, godverdomme wat een drama was dat zeg.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij mocht tot nu toe eigenlijk alleen invallen, ook niet heel vaak, en dan vaak vijf minuten voor tijd
Niemand geeft een neukquote:Op zondag 15 februari 2015 13:08 schreef Vermecelli het volgende:
Jammer trouwens dat we met een derby als deze geen stormloop topic hebben hier
Stormlooptopics zijn niet rullevant.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:08 schreef Vermecelli het volgende:
ga maar lekker op twitter stormloopenquote:Op zondag 15 februari 2015 13:08 schreef Vermecelli het volgende:
Goeien garp, mangquote:Op zondag 15 februari 2015 13:11 schreef Sked het volgende:
Cambuur krijgt in de rust wat groenvoer van Genee en alles komt goed
#derby #camheequote:Op zondag 15 februari 2015 13:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ga maar lekker op twitter stormloopen
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:12 schreef DeHovenier het volgende:
Die 2-2 zal wel gaan vallen denk ik.
Die had je gewoon meteen zijn tweede geel moeten geven voor protesterenquote:Op zondag 15 februari 2015 13:15 schreef bombmannl het volgende:
Die de Roon. Wat een autie is dat joh... Kan echt nie balle die gozer
Oefenen op variantjequote:Op zondag 15 februari 2015 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor deze paupercorner hadden ze dus een besloten training.
Die van Corona is er pas twee dagen, die van Cocu hebben we twee weken gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 13:19 schreef bombmannl het volgende:
Tering hoelang is die prijsvraag van die corona er al niet. Dik cashen. Al die telefoontjes voor ¤750 💰
Pauper vriendenloterij
En het zijn van die paupervragen zodat ze licht verstandelijk gehandicapten kunnen tillen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:19 schreef bombmannl het volgende:
Tering hoelang is die prijsvraag van die corona er al niet. Dik cashen. Al die telefoontjes voor ¤750 💰
Pauper vriendenloterij
Hebben de cambuursupporters eigenlijk nog een aanslag op hem gepleegd?quote:
Speciale mensen daar jaquote:Op zondag 15 februari 2015 13:31 schreef Sked het volgende:
"Je mag Zwolle niet in als je eruit ziet als een GAE supporter"
Niveautje hoor
Anders is Utrecht trainerloos gok ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:35 schreef Paul het volgende:
Straks kijken of Utreg kan winnen een keertje van Dordrechtje
Ik hoop dat Dordt met 6-0 wintquote:Op zondag 15 februari 2015 13:35 schreef Paul het volgende:
Dat is de ellende met Fries, je weet niet of het woorden zijn of gebrabbel isquote:Op zondag 15 februari 2015 13:38 schreef Grifte het volgende:
Wel een bijzonder hoog 'jalalala'-gehalte daar op de tribunes in Leeuwarden. Hebben die überhaupt liederen met wat tekst?
Verder wel fanatiek publiek, samen met Kowet op dat vlak voegen ze wat toe aan de Eredivisie.
Kwellek okik wel ole ole ole!quote:Op zondag 15 februari 2015 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is de ellende met Fries, je weet niet of het woorden zijn of gebrabbel is
;iquote:Op zondag 15 februari 2015 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is de ellende met Fries, je weet niet of het woorden zijn of gebrabbel is
My point exactly.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kwellek okik wel ole ole ole!
Soms ;iquote:
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uth is niet goed bezig vandaag
Dat wilde ik even kwijt.
Doe maar winst Dordt, genotquote:Op zondag 15 februari 2015 13:35 schreef Paul het volgende:
In recente volgordequote:Op zondag 15 februari 2015 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was Willems de laatste directe rode?
Stinho weet dat wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was Willems de laatste directe rode?
Ooh, thanksquote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In recente volgorde
Ogbeche
Moisander
Willems
Wormgoor
Tapia
Pröpper
Hoesen
Seuntjens
Peersman
Necid
Weinig rode kaarten sinds de winter ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In recente volgorde
Ogbeche
Moisander
Willems
Wormgoor
Tapia
Pröpper
Hoesen
Seuntjens
Peersman
Necid
Dat heeft, vind ik, meer met de scheidsrechters te maken.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weinig rode kaarten sinds de winter ook.
Zouden we iets mee moeten Stijn. Jij de statistieken ik uitslagen voorspellen of zo. Doen we een eigen vlog.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In recente volgorde
Ogbeche
Moisander
Willems
Wormgoor
Tapia
Pröpper
Hoesen
Seuntjens
Peersman
Necid
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zouden we iets mee moeten Stijn. Jij de statistieken ik uitslagen voorspellen of zo. Doen we een eigen vlog.
Lea, Lea, Girl now you're gone....quote:
Heb je nog wat uitslagen van vandaag?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zouden we iets mee moeten Stijn. Jij de statistieken ik uitslagen voorspellen of zo. Doen we een eigen vlog.
Ajax - Twente wordt 1-1quote:Op zondag 15 februari 2015 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog wat uitslagen van vandaag?
Minstens.quote:
Ik meen dit uit de grond van mijn hart. Manchester City dacht: ''Laten we interessant klinkende jonge buitenlanders halen zodat het lijkt alsof we goede dingen doen''. Goed geluk dus eigenlijk. Dan kijken ze het een paar weken aan om te concluderen dat hij er geen ene tyfus van kan.quote:
GGMM is overal.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die assistent van HeerenveenMet je stapel kutbladen waarvan de speler ''uh oké'' denkt.
Pleur opquote:Op zondag 15 februari 2015 14:21 schreef The_Avatar het volgende:
Kunstgras heeft weer gewonnen,verbied het eens.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, wat voorspel jij morgen bij CAM-HEE?
Ik zeg 2-1.
Die gaat straks in zijn eentje de harde kern van Cambuur te lijf.quote:
Daar vliegt ie hoogstpersoonlijk voor in.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaat straks in zijn eentje de harde kern van Cambuur te lijf.
Ik denk dat Rens nog rond rent in het buitenland.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaat straks in zijn eentje de harde kern van Cambuur te lijf.
PEC straks weer 3e, met een beetje geluk eindigt Feyenoord gewoon op de 5e plaats.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Drie ploegen op 30 punten.
Zit hij nog in Australië?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar vliegt ie hoogstpersoonlijk voor in.
Ben jij nou ook opeens voor Twente?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:28 schreef DeHovenier het volgende:
ff boodschappen doen en dan kom ik ook kijken.
2 derby's achter elkaar en dan Twente de Amsterdammers zien inmaken
Nu weet ik zeker dat ik naar Dordt ga kijken.quote:
Leo op Twitter is ook erg vermakelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verslikt Leo zich in een slok koffie.
Waarom? Hele matige scheidsrechter.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het doet me goed om Makkelie weer te zien fluiten.
Gewoon 10 favoriete clubs hebben ja tog niet dan? Beetje kansen spreiden zodat je maximaal kan gloryhunten.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij nou ook opeens voor Twente?
Hij is in 2010 nog meegeweest naar Enschede om feest te vierenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij nou ook opeens voor Twente?
Rens vindt dit leuk.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon 10 favoriete clubs hebben ja tog niet dan? Beetje kansen spreiden zodat je maximaal kan gloryhunten.
Ik dacht dat hij voor Cambuur was.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is in 2010 nog meegeweest naar Enschede om feest te vieren
Toen nog niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voor Cambuur was.
Yupquote:Op zondag 15 februari 2015 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh pas door FM werd hij voor Cambuur toch
Dat is écht triest.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh pas door FM werd hij voor Cambuur toch
Werreke voor da cheld.quote:
Af en toe kom je ook van die Twitter-accounts tegen met de volgende biografie:quote:Op zondag 15 februari 2015 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens vindt dit leuk.
[..]
Ik dacht dat hij voor Cambuur was.
20 | Legia | Feijenoord | Southampton | CR7ISLIFE | #JHK |quote:Op zondag 15 februari 2015 14:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Af en toe kom je ook van die Twitter-accounts tegen met de volgende biografie:
20 | MBO | Volendam | AZ | Ajax | Manchester United | FC Barcelona | PSG | Juventus | Bayern München | Neymar4life <3 <3
Vaak zit ik dan al klaar met een mes bij mijn pols.
Dat is wel heel erg triest ja. Dan kan je dus elk jaar feest vieren bij de CL finale want je wint altijdquote:Op zondag 15 februari 2015 14:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Af en toe kom je ook van die Twitter-accounts tegen met de volgende biografie:
20 | MBO | Volendam | AZ | Ajax | Manchester United | FC Barcelona | PSG | Juventus | Bayern München | Neymar4life <3 <3
Vaak zit ik dan al klaar met een mes bij mijn pols.
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
FM15 start niet bij mij op
Kutsteam
Kiek em goanquote:
Helene is een vies viswijf.quote:
Eerst hadden ze dat op alle kanten, nu is de tribune op de lange kanten uitgebreid met stoeltjes, lijkt het nog wat.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stadion van PEC blijft lelijk met die hoge muren op de korte zijde
Weet ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:38 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Eerst hadden ze dat op alle kanten, nu is de tribune op de lange kanten uitgebreid met stoeltjes, lijkt het nog wat.
Ik stapte er dan ook pas net in.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie dat je met veel eigen jeugd speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |