SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:45 schreef Isane het volgende:
Alle doelpunten gemist omdat ik net 2x weg moest in t begin
Had ik altijd toen ik nog een SC bij Héracles Hèracles had. Als ik naar de wc ging, werd er gescoord.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:45 schreef Isane het volgende:
Alle doelpunten gemist omdat ik net 2x weg moest in t begin
Je gaat naar de wc tijdens de wedstrijd?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had ik altijd toen ik nog een SC bij Héracles Hèracles had. Als ik naar de wc ging, werd er gescoord.
Altijd.
Ik was 11 of zo manquote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gaat naar de wc tijdens de wedstrijd?
Gewoon tijdens de rustquote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had ik altijd toen ik nog een SC bij Héracles Hèracles had. Als ik naar de wc ging, werd er gescoord.
Altijd.
Ja soms moet het he. Spannende wedstrijden bij Heraclesquote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Stelling:quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef Joosie200 het volgende:
Topshowzondag vandaag. Hopelijk van hetzelfde straks bij de IJsselderby
Feyenoord - Ajax.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
De IJsselderby is de meest kansloze derby in Nederland.
Eens/Oneens
Wat is kansloos? Ik vind de Heerenveen - Groningen derby een enorme hype.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
Oja die heb je ook nog, helemaal vergetenquote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is kansloos? Ik vind de Heerenveen - Groningen derby een enorme hype.
Dat was alleen omdat Groningen geen echte derby-tegenstander heeft. Noemen ze 't "van 't Noorden".quote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oneens natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
Dat is helemaal niks.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Eindhoven tegen Excelsior wordt een kraker.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
Volgend seizoen de derby PSV-FC Eindhoven.
Mwah, toen SCC niet in de eredivisie speelde leefde dat nog wel tussen supporters onderling, de strijd tussen provincie Friesland en Groningen.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vergeet je gedrochten als de Rijnmondderby of al die random Brabantse wedstrijden.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
Niemand vindt Utrecht v Ajax een derby.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, toen SCC niet in de eredivisie speelde leefde dat nog wel tussen supporters onderling, de strijd tussen provincie Friesland en Groningen.
Ik vind Utrecht - Ajax de domste 'derby'.
Beetje toeterend de A7 overquote:Op zondag 15 februari 2015 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, toen SCC niet in de eredivisie speelde leefde dat nog wel tussen supporters onderling, de strijd tussen provincie Friesland en Groningen.
Ik vind Utrecht - Ajax de domste 'derby'.
Kun je nagaan wie om het hardst "boeruuuuuh" kan roepenquote:Op zondag 15 februari 2015 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
Volgend seizoen de derby PSV-FC Eindhoven.
Dat vind ik eigenlijk geen derby'squote:Op zondag 15 februari 2015 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan vergeet je gedrochten als de Rijnmondderby of al die random Brabantse wedstrijden.
De Bunnikside wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand vindt Utrecht v Ajax een derby.
Alle derbys met RKC erinquote:Op zondag 15 februari 2015 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan vergeet je gedrochten als de Rijnmondderby of al die random Brabantse wedstrijden.
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar krijgen we weer NEC v Vitesse.
De Rijnderbyquote:Op zondag 15 februari 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn Derby kansloos? Eens.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
Dat is wel weer een echte.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Oneens btwquote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
GAE-PEC in Deventer is nog wel leuk. NAC -Willem II kan ik nooit als een derby zien.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur - Heerenveen, NAC - Willem II en NEC - Vitesse zijn de enige derbys die ik nog wel kan waarderen.
De rest is allemaal eigenlijk maar mager.
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Evertjan het volgende:
Heerenveen moet wel gaan scoren anders verliezen ze 3 punten in deze wedstrijd
Nee, niet echt.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Volendam - AZ eigenlijk als derby gezien?
nog nooit bij Spakenburg-IJsselmeervogels zie ikquote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur - Heerenveen, NAC - Willem II en NEC - Vitesse zijn de enige derbys die ik nog wel kan waarderen.
Roda-Fortunaquote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Quick Boys - Katwijk natuurlijk ook maar ging om betaald voetbal.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog nooit bij Spakenburg-IJsselmeervogels zie ik
M'n neefjes hebben zo'n uitgebreid FOX-abonnement, ik profiteer gewoon. Wel verschrikkelijk irritant dat op de tablet hij alleen maar in buffer-status blijft hangen, en dat op de laptop vaak het beeld blijft hangen terwijl het geluid doorlooptquote:Op zondag 15 februari 2015 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je voor streams gaat betalen.
MVV is de enige club van Limburg.quote:
Nee dat is VVVquote:Op zondag 15 februari 2015 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MVV is de enige club van Limburg.
Het is best vaak slecht, niet echt handig als je meer klanten wil trekken.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
M'n neefjes hebben zo'n uitgebreid FOX-abonnement, ik profiteer gewoon. Wel verschrikkelijk irritant dat op de tablet hij alleen maar in buffer-status blijft hangen, en dat op de laptop vaak het beeld blijft hangen terwijl het geluid doorloopt
Die zit in de kantine balletjes breed klaar te maken,quote:Op zondag 15 februari 2015 12:56 schreef Evertjan het volgende:
zit Wilfred Genee al met zijn toetertjes op de tribune
gewoon lekker voor de tv zitten voetbal hoor je niet te kijken op de laptop of tabletquote:Op zondag 15 februari 2015 12:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is best vaak slecht, niet echt handig als je meer klanten wil trekken.
Voor hoeveel hebben ze Honda verkocht?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV.
Oprecht hard gejuicht toen die zooi degradeerde.
9 miljoen euro.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben ze Honda verkocht?
Ja daar had ik ook wel even om zitten juichen.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV.
Oprecht hard gejuicht toen die zooi degradeerde.
Die hadden gewoon teveel geluk dat ze niet degradeerden de voorgaande jaren.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook wel even om zitten juichen.
Vooral tegen Zwolle, zo onterecht die beslissende goal gemaakt. Kotsen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hadden gewoon teveel geluk dat ze niet degradeerden de voorgaande jaren.
Ook tegen Helmond Sport destijds. Wildschut met een walgelijke schwalbe toen VVV enorm slecht in de wedstrijd zat.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vooral tegen Zwolle, zo onterecht die beslissende goal gemaakt. Kotsen.
aangeschoten is geen handsquote:Op zondag 15 februari 2015 13:02 schreef Vermecelli het volgende:
Hands jonguh kut
Cambuur pingel ontnomen
KNJB
Waar speelt Wildschut nu eigenlijk? Weet dat hij van Zwolle naar VVV ging en toen naar Heerenveen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook tegen Helmond Sport destijds. Wildschut met een walgelijke schwalbe toen VVV enorm slecht in de wedstrijd zat.
Engelse Championship volgens mijquote:Op zondag 15 februari 2015 13:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waar speelt Wildschut nu eigenlijk? Weet dat hij van Zwolle naar VVV ging en toen naar Heerenveen.
Middlesbrough sinds deadline day september. Even kijken of hij veel speelt daar.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waar speelt Wildschut nu eigenlijk? Weet dat hij van Zwolle naar VVV ging en toen naar Heerenveen.
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middlesbrough sinds deadline day september. Even kijken of hij veel speelt daar.
Hoe kan hij daar ooit voetballen johquote:Op zondag 15 februari 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middlesbrough sinds deadline day september. Even kijken of hij veel speelt daar.
goede makelaarquote:Op zondag 15 februari 2015 13:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoe kan hij daar ooit voetballen joh
Hij mocht tot nu toe eigenlijk alleen invallen, ook niet heel vaak, en dan vaak vijf minuten voor tijdquote:Op zondag 15 februari 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. In 2015 slechts 1 minuut gemaakt.
Dat is makkelijk geld verdienen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. In 2015 slechts 1 minuut gemaakt.
Als je hem de laatste wedstrijden voor zijn vertrek zag spelen, godverdomme wat een drama was dat zeg.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij mocht tot nu toe eigenlijk alleen invallen, ook niet heel vaak, en dan vaak vijf minuten voor tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |