abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149687431
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Verwijzing naar Hitler, duurde wel lang zeg. *O*
8)7 8)7 8)7 Heeft niets met Hitler te maken. Het waren gewoon nazi's die Turkse moslims hebben vermoord en niet weinig ook. Jammer he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_149687443
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders staat op geen enkele kieslijst.

Verder heeft al dat gezeik met extremisten natuurlijk iets met de islam te maken.
Dat kan, ik heb me nog niet in de kieslijst verdiept. Meestal is hij toch iets van lijstduwer.
-XOXO-
pi_149687466
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:58 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik zal over een paar weken Wilders stemmen :)
Verder heb ik wel wat beters te doen dan Moslims met een hooivork door de straten jagen :')

[..]

_O_
Hoe meer Rutte en zijn vriendjes ook wegkijken, hoe meer stemmen Wilders krijgt.

Zal Rutte dat niet snappen?

Ik bedoel de media is langzamerhand wel door de mand gevallen.
pi_149687479
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

8)7 8)7 8)7 Heeft niets met Hitler te maken. Het waren gewoon nazi's die Turkse moslims hebben vermoord en niet weinig ook. Jammer he.
Armenië.
pi_149687489
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik pik er maar één foto uit, waar één van de protesterenden zegt:
quote:
“A Muslim doesn’t kill other Muslims,” said Mahmod Osman, 23, speaking in Berlin’s Kreuzberg district. “(Islamic State) bring shame on themselves, but not on Islam, because they aren’t Muslim… Muslims will not accept this, not tolerate this.”
Joden ok, maar géén moslims, want dan ben je geen moslim. Of lees ik het toch verkeerd?
Racist
pi_149687500
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je had het vrij generiek over moslims die niet zouden protesteren tegen terreur afkomstig van andere moslims. Je stelling is bewezen onzin. Moslims in Nederland hebben gewoon meegelopen met de protesten die er al zijn georganiseerd. De meest harde uitspraak jegens terreur en extremisten kwam nota bene van een moslimburgemeester.
Lekker belangrijk, Marcouch keurt ook dingen af.

Maar zodra er iets tegen een moskee,moslims is, dan is het meteen code rood en slachtofferrol.

:r
pi_149687507
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:06 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik pik er maar één foto uit, waar één van de protesterenden zegt:

[..]

Joden ok, maar géén moslims, want dan ben je geen moslim. Of lees ik het toch verkeerd?
Je leest dingen die er niet staan. Jouw conclusie wordt niet bevestigd of ontkracht door de foto die je aanhaalt.
pi_149687575
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:07 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Je leest dingen die er niet staan. Jouw conclusie wordt niet bevestigd of ontkracht door de foto die je aanhaalt.
De foto is waar de deelnemer aan meedeed.
Een kleine nuance zou kunnen zijn: "A Muslim doesn't kill (inncocent) people". Je kan het als "slip of the tongue" afdoen, ik zie het toch anders.
Racist
pi_149687597
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:11 schreef Toga het volgende:

[..]

De foto is waar de deelnemer aan meedeed.
Een kleine nuance zou kunnen zijn: "A Muslim doesn't kill (inncocent) people". Je kan het als "slip of the tongue" afdoen, ik zie het toch anders.
De conclusie die je trekt is van jezelf en van niemand anders. Misschien wil je dat zo lezen.
pi_149687630
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:05 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hoe meer Rutte en zijn vriendjes ook wegkijken, hoe meer stemmen Wilders krijgt.

Zal Rutte dat niet snappen?

Ik bedoel de media is langzamerhand wel door de mand gevallen.
Rutte zit al met zijn gluiperige lachje op een mooi baantje bij een fortune 500 bedrijf voor na de verkiezingen te wachten :')
-XOXO-
pi_149687678
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

De conclusie die je trekt is van jezelf en van niemand anders. Misschien wil je dat zo lezen.
"A muslim doesn't kill muslims" vat IK verkeerd op? :')
De duizenden christenen die daar zijn omgebracht/verjaagd zijn niet relevant voor hem?
Protesteren ze nou tegen IS of protesteren ze nou tegen het doden van specifiek moslims?
Racist
pi_149687713
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:26 schreef PizzaMizza het volgende:
De politiek weigert islamitisch terreur scherp te veroordelen uit angst dat moslims kritiek gaan hebben op de overheid. Europa is zo langzaamaan aan het zwichten voor islamitisch terreur ipv het probleem aanpakken.
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:33 schreef Mutant01 het volgende:

Die jankerige slachtofferrol van Joden is dan ook nergens voor nodig.
Heren, heren... niet zo overdrijven. !
Op deze wijze vergroten jullie de intolerantie en de etnische haat.
  zondag 15 februari 2015 @ 11:21:03 #163
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_149687721
quote:
4s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:31 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Is geen vrijwillige migratie, maar gedwongen migratie. Ze worden vervolgd door het terroristisch islamitisch terreurvolk.
Nogmaals: een etnische zuivering veronderstelt een doelgerichte actie van een overheidsorgaan of een gereguleerde militaire macht. Wegrennen omdat er ergens een paar rotjes afgaan, of omdat er ver van je bed, een paar Joden het slachtoffer worden van een paar eenlingacties, is geen etnische zuivering.

Als je het verschil wilt zien: etnische zuivering vindt plaats in Zimbabwe, waar blanke boeren stelselmatig en met steun van de overheid worden vermoord of gedwongen hun boerderij af te geven.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_149687732
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:18 schreef Toga het volgende:

[..]

"A muslim doesn't kill muslims" vat IK verkeerd op? :')
De duizenden christenen die daar zijn omgebracht/verjaagd zijn niet relevant voor hem?
Protesteren ze nou tegen IS of protesteren ze nou tegen het doden van specifiek moslims?
Moet ik het herhalen? Even zo basic mogelijk.

De uitspraak zegt iets over een deelonderwerp. Je kunt daar niet meer uithalen dan wat er in de uitspraak zelf staat.

Er staat zoiets als:

"Ik lust geen appels"

Dat zegt nog niet dat diegene wel peren lust. Jij zegt: als iemand geen appels lust, dan zal hij al het andere wel lusten.

Die conclusie is ongefundeerd. Volgt niet noodzakelijk uit de premissen. Les 1 argumentatieleer.
pi_149687752
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:15 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Rutte zit al met zijn gluiperige lachje op een mooi baantje bij een fortune 500 bedrijf voor na de verkiezingen te wachten :')
Democratie, geen propaganda door de staatsmedia.

Vrij Nederland. *O*
pi_149687780
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

Heren, heren... niet zo overdrijven. !
Op deze wijze vergroten jullie de intolerantie en de etnische haat.
Door deze uitspraak zouden ze vervolgd moeten worden middels een vooringevulde aangifte in politiebureau's die wel tot na sluitingstijd open zijn. *O*
pi_149687781
Moslims met hun aangeleerde jodenhaat zorgen ervoor dat joden steeds vaker lastig gevallen worden op straat. Niet voor niets dat joodse synagogen, scholen, winkels, etc al jaren bewaakt moeten worden door zwaarbewapende agenten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 11:24:05 ]
pi_149687915
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Moet ik het herhalen? Even zo basic mogelijk.

De uitspraak zegt iets over een deelonderwerp. Je kunt daar niet meer uithalen dan wat er in de uitspraak zelf staat.

Er staat zoiets als:

"Ik lust geen appels"

Dat zegt nog niet dat diegene wel peren lust. Jij zegt: als iemand geen appels lust, dan zal hij al het andere wel lusten.

Die conclusie is ongefundeerd. Volgt niet noodzakelijk uit de premissen. Les 1 argumentatieleer.
Sla les 1 naïviteitsleer er nog eens op na.
Hij had het heel simpel en in één keer juist kunnen zeggen: "innocent people". Dàt had vertrouwen gegeven en een touwbruggetje geslagen tussen moslims en kaffiers. Nee, hij blijft kiezen voor z'n "broeders", waarvan IS dan geen onderdeel is, omdat ze óók moslims ombrengen. Foei !
Racist
pi_149687946
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:30 schreef Toga het volgende:

[..]

Sla les 1 naïviteitsleer er nog eens op na.
Hij had het heel simpel en in één keer juist kunnen zeggen: "innocent people". Dàt had vertrouwen gegeven en een touwbruggetje geslagen tussen moslims en kaffiers. Nee, hij blijft kiezen voor z'n "broeders", waarvan IS dan geen onderdeel is, omdat ze óók moslims ombrengen. Foei !
"Had kunnen. Had gegeven." Nogmaals haal je je eigen ideeën erbij.

Blijf maar volharden in de conclusie die jij trekt. Die conclusie zegt niets over hem of over moslims, maar enkel en alleen over jou.
pi_149688057
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er maar vrij weinig niet-praktiserende Joden die last hebben van antisemitisme?
Waarom moeten ze dan weg?
  zondag 15 februari 2015 @ 11:41:38 #171
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149688110
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:38 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Waarom moeten ze dan weg?
Hoeveel niet praktiserende joden zijn er überhaupt? vijf?
pi_149688155
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:31 schreef Ceberut het volgende:

[..]

"Had kunnen. Had gegeven." Nogmaals haal je je eigen ideeën erbij.

Blijf maar volharden in de conclusie die jij trekt. Die conclusie zegt niets over hem of over moslims, maar enkel en alleen over jou.
Wegkijkers, theedrinkers en naïevelingen, het grootste gevaar voor Europa.
Ook Obama maakte een foutje door te zeggen dat de joden in Parijs willekeurige slachtoffers waren. Willekeurig in de zin van naamloos misschien wel, maar dat het joden waren was allerminst willekeurig gekozen door de dader.

Terug on-topic zeg ik; etnische zuivering misschien niet, maar dat joden in Europa zich door jodenhaat onveilig voelen is een feit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Toga op 15-02-2015 11:56:50 ]
Racist
pi_149688213
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hoeveel niet praktiserende Joden zijn er überhaupt? vijf?
Ergens tussen 20.000 en 30.000 schat ik.
  zondag 15 februari 2015 @ 11:48:26 #174
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149688258
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:46 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ergens tussen 20.000 en 30.000 schat ik.
Over de hele wereld??? of in Nederland?
pi_149688325
Netanyahu calls for 'massive' Jewish immigration to Israel

quote:
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu is calling for the "massive immigration" of European Jews to Israel following the shooting attack outside a Copenhagen synagogue that killed a Danish Jew.

Netanyahu says the government on Sunday will discuss a $46 million plan to encourage Jewish immigration from France, Belgium and Ukraine.

"This wave of attacks is expected to continue," Netanyahu said at the start of a Cabinet meeting. "Jews deserve security in every country, but we say to our Jewish brothers and sisters, Israel is your home."

A 37-year-old Jewish security guard was killed while standing guard at a bat mitzvah celebration.

Jair Melchior, Denmark's chief rabbi, said he was "disappointed" by Netanyahu's call for immigration following the attack.

"Terror is not a reason to move to Israel," he said.
http://abcnews.go.com/Int(...)tion-israel-28979277
pi_149688348
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:48 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij doelt op zo'n beetje 95% van de joden in Nederland, die seculier zijn.
Dat verklaart ook het lage aantal synagogen in Nederland.
In Israel is 41% van de joden seculier. Wat dat betreft zijn joden vermoedelijk het minst gelovig dan elk andere bevolkingsgroep waarbij vanaf de geboorte een geloof wordt meegegeven.
Racist
pi_149688363
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:48 schreef Twiitch het volgende:

[..]

In Nederland.
  zondag 15 februari 2015 @ 11:55:01 #178
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149688390
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:53 schreef Toga het volgende:

[..]

In Israel is 41% van de joden seculier. Wat dat betreft zijn joden vermoedelijk het minst gelovig dan elk andere bevolkingsgroep waarbij vanaf de geboorte een geloof wordt meegegeven.
Kijk. Die seculiere joden die "zie" je dus niet. Daarom is het onzin om van een etnische zuivering te spreken. Ishmael zonder keppeltje heeft nergens last van.
pi_149688416
Ik vind het een bedroevende gedachte dat het merendeel van de users in dit topic stemrecht heeft.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_149688510
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:53 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij doelt op zo'n beetje 95% van de joden in Nederland, die seculier zijn.
Dat verklaart ook het lage aantal synagogen in Nederland.
Ik doel op seculiere Joden, ja. Maar dat aantal zou ik eerder ergens rond de 60% schatten in Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door jamesdeen op 15-02-2015 12:06:23 (Omgedraaid) ]
pi_149688518
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Kijk. Die seculiere joden die "zie" je dus niet. Daarom is het onzin om van een etnische zuivering te spreken. Ishmael zonder keppeltje heeft nergens last van.
Nee, de slachtoffers in Parijs die van Israëlische wijn of humus houden hadden ook nergens last van. De bezoekers in een Brussels museum hadden ook nergens last van. Als iemand een davidsterretje draagt of een paar woorden Hebreeuws spreekt schijnt dat al voldoende reden te zijn om die persoon in elkaar te slaan.
Zou je ook zo reageren als er vrouwen met hoofddoek dagelijks met dit soort praktijken blootgesteld zouden worden?
Racist
  zondag 15 februari 2015 @ 12:04:21 #182
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149688538
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:03 schreef Toga het volgende:

[..]

Nee, de slachtoffers in Parijs die van Israëlische wijn of humus houden hadden ook nergens last van. De bezoekers in een Brussels museum hadden ook nergens last van. Als iemand een davidsterretje draagt of een par woorden Hebreeuws spreekt schijnt dat al voldoende reden te zijn om die persoon in elkaar te slaan.
Zou je ook zo reageren als er vrouwen met hoofddoek dagelijks met dit soort praktijken blootgesteld zouden worden?
Er worden in Europa dagelijks joden vermoord omdat ze joods zijn?
pi_149688628
quote:
11s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:04 schreef Twiitch het volgende:
Er worden in Europa dagelijks joden vermoord omdat ze joods zijn?
Zeg ik dat ergens? Jodenhaat is nog geen jodenmoord.
Maar de incidenten nemen gestaag toe; grotendeels door moslims, in ieder geval de fatale incidenten.
Racist
  zondag 15 februari 2015 @ 12:13:24 #184
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_149688714
Minderheden zijn altijd de lul geweest en dat zal ook altijd zo blijven.
Say what?
  zondag 15 februari 2015 @ 12:13:57 #185
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149688733
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:09 schreef Toga het volgende:

[..]

Zeg ik dat ergens? Jodenhaat is nog geen jodenmoord.
Maar de incidenten nemen gestaag toe; grotendeels door moslims, in ieder geval de fatale incidenten.
Islamofobie, jodenhaat. Ik word er een beetje moe van. Als dat volk gewoon allemaal oprot dan hebben we weer een prachtig landje.
pi_149688924
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:13 schreef UpsideDown het volgende:
Minderheden zijn altijd de lul geweest en dat zal ook altijd zo blijven.
In dit geval is het probleem dat de ene minderheid een nog grotere minderheid opzoekt om zich op af te reageren.
Racist
pi_149689118
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:38 schreef Igen het volgende:
Ik vind het zo typisch he, dat Joden uit Europa die bang zijn om door islamitische straatschoffies lastiggevallen te worden, als alternatief ervoor kiezen om dan maar in een minilandje te gaan wonen, omringd door moslimlanden, om de hoek van IS, en waar regelmatig raketten van moslimterroristen op worden afgevuurd.
De staat Israel beschermt hen tenminste. Jouw knuffelpartijtje D66 doet daar in Nederland weinig aan.
  zondag 15 februari 2015 @ 12:31:45 #188
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_149689176
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:22 schreef Toga het volgende:

[..]

In dit geval is het probleem dat de ene minderheid een nog grotere minderheid opzoekt om zich op af te reageren.
Minderhedenstruggles
Say what?
  zondag 15 februari 2015 @ 12:41:06 #189
168739 Red_85
'echt wel'
pi_149689464
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef Ludd het volgende:
:')

Er is véél meer hetze tegen moslims dan tegen joden. Fok! Is wat dat betreft wel exemplarisch.
Crap. Regelrechte crap. Isamkritiek wordt al opgevat als discriminatie, terwijl die gemeenschap zich totaal niet wil aanpassen en alleen maar overlast veroorzaakt. In alle landen waar ze zich verzamelen.

Vind je het gek dat mensen dan een beetje kritisch tegenover dat volk staan. Dat vergelijken met de Jodenvervolging? Dan heb je het totaal niet begrepen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149689597
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Crap. Regelrechte crap. Isamkritiek wordt al opgevat als discriminatie, terwijl die gemeenschap zich totaal niet wil aanpassen en alleen maar overlast veroorzaakt. In alle landen waar ze zich verzamelen.

Vind je het gek dat mensen dan een beetje kritisch tegenover dat volk staan. Dat vergelijken met de Jodenvervolging? Dan heb je het totaal niet begrepen.
Krap, regelrechte krap. Moslimhaat wordt terecht opgevat als discriminatie. Mensen die onder het mom van Islamkritiek de meest debiele zaken over moslims roepen worden terecht als aangepakt. Islamkritiek is iets anders dan 'Mwuh de moslims nemen ons over, mwuh, we worden geislamiseerd, mwuh kijk er zijn 10 hoofddoekjes bij de kassa's van de AH, mwuh, overal waar moslims zijn zijn problemen'.

Dat laatste is gewoonweg afkeer, haat jegens de bevolkingsgroep namelijk en heeft niets van doen met 'kritiek op een religie'.
Allah Al Watan Al Malik
pi_149690040
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moslims zijn de grootste slachtoffers van moslimterreur. :W Zowel relatief als absoluut. :W :W

Die jankerige slachtofferrol van Joden is dan ook nergens voor nodig.
Je bent aan het radicaliseren, kerel.
pi_149690127
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Krap, regelrechte krap. Moslimhaat wordt terecht opgevat als discriminatie. Mensen die onder het mom van Islamkritiek de meest debiele zaken over moslims roepen worden terecht als aangepakt. Islamkritiek is iets anders dan 'Mwuh de moslims nemen ons over, mwuh, we worden geislamiseerd, mwuh kijk er zijn 10 hoofddoekjes bij de kassa's van de AH, mwuh, overal waar moslims zijn zijn problemen'.

Dat laatste is gewoonweg afkeer, haat jegens de bevolkingsgroep namelijk en heeft niets van doen met 'kritiek op een religie'.
Neehoor, dat is gewoon de waarheid. En die is niet altijd leuk, en die pakt vaak zeker niet in het voordeel van moslims uit (maar daar zorgen moslims toch echt zelf voor), maar die mag en moet wel gewoon gezegd kunnen worden.
pi_149691092
quote:
9s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef datismijnmening het volgende:
Omdat de politiek uit een stel laffe moslimknuffelaars bestaat die niets anders willen dan een mooi verenigd Eurabië met bijpassende shariawet :r
Conspiracyfreak.
pi_149691137
quote:
9s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef datismijnmening het volgende:
Omdat de politiek uit een stel laffe moslimknuffelaars bestaat die niets anders willen dan een mooi verenigd Eurabië met bijpassende shariawet :r
Dat dacht Breivik ook.
pi_149691318
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat dacht Breivik ook.
Dus elke vorm van kritiek op moslims en je word in dezelfde categorie als Breivik geplaatst? got it :')

Laat me raden . De personen die zich kritisch uiten op de joden zijn automatisch nazi supporters :|W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_149691655
quote:
Netanyahu Calls for 'Massive' Jewish Immigration to Israel

Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu is calling for the "massive immigration" of European Jews to Israel following the shooting attack outside a Copenhagen synagogue that killed a Danish Jew.

Netanyahu says the government on Sunday will discuss a $46 million plan to encourage Jewish immigration from France, Belgium and Ukraine.

"This wave of attacks is expected to continue," Netanyahu said at the start of a Cabinet meeting. "Jews deserve security in every country, but we say to our Jewish brothers and sisters, Israel is your home."

A 37-year-old Jewish security guard was killed while standing guard at a bat mitzvah celebration.

Jair Melchior, Denmark's chief rabbi, said he was "disappointed" by Netanyahu's call for immigration following the attack.

"Terror is not a reason to move to Israel," he said.
http://abcnews.go.com/Int(...)tion-israel-28979277
Tsja
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 15 februari 2015 @ 14:14:02 #197
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149691720
quote:
Waarom is dit zo erg? Die kalief van IS roept hetzelfde.
pi_149691841
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De staat Israel beschermt hen tenminste. Jouw knuffelpartijtje D66 doet daar in Nederland weinig aan.
Dat is helemaal waar.

Toch vraag ik me af of je als jood nou in Israël of in Nederland banger moet zijn, zo door de bank genomen. En als het antwoord zo is zoals ik denk, of het dan werkelijk beter is om bewust een situatie op te zoeken die minder veilig is "maar men probeert er tenminste wat aan te doen".
pi_149691868
TS heeft gelijk. :Y
pi_149692133
quote:
Tja inderdaad. Lijkt wel alsof dit soort dingen hem goed uitkomen. Wel sad. Hij moet juist staan voor de veiligheid van minderheden wereldwijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')