quote:Op zondag 15 februari 2015 11:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Verwijzing naar Hitler, duurde wel lang zeg.
Dat kan, ik heb me nog niet in de kieslijst verdiept. Meestal is hij toch iets van lijstduwer.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders staat op geen enkele kieslijst.
Verder heeft al dat gezeik met extremisten natuurlijk iets met de islam te maken.
Hoe meer Rutte en zijn vriendjes ook wegkijken, hoe meer stemmen Wilders krijgt.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal over een paar weken Wilders stemmen
Verder heb ik wel wat beters te doen dan Moslims met een hooivork door de straten jagen
[..]
Armenië.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft niets met Hitler te maken. Het waren gewoon nazi's die Turkse moslims hebben vermoord en niet weinig ook. Jammer he.
Ik pik er maar één foto uit, waar één van de protesterenden zegt:quote:
Joden ok, maar géén moslims, want dan ben je geen moslim. Of lees ik het toch verkeerd?quote:“A Muslim doesn’t kill other Muslims,” said Mahmod Osman, 23, speaking in Berlin’s Kreuzberg district. “(Islamic State) bring shame on themselves, but not on Islam, because they aren’t Muslim… Muslims will not accept this, not tolerate this.”
Lekker belangrijk, Marcouch keurt ook dingen af.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je had het vrij generiek over moslims die niet zouden protesteren tegen terreur afkomstig van andere moslims. Je stelling is bewezen onzin. Moslims in Nederland hebben gewoon meegelopen met de protesten die er al zijn georganiseerd. De meest harde uitspraak jegens terreur en extremisten kwam nota bene van een moslimburgemeester.
Je leest dingen die er niet staan. Jouw conclusie wordt niet bevestigd of ontkracht door de foto die je aanhaalt.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:06 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik pik er maar één foto uit, waar één van de protesterenden zegt:
[..]
Joden ok, maar géén moslims, want dan ben je geen moslim. Of lees ik het toch verkeerd?
De foto is waar de deelnemer aan meedeed.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je leest dingen die er niet staan. Jouw conclusie wordt niet bevestigd of ontkracht door de foto die je aanhaalt.
De conclusie die je trekt is van jezelf en van niemand anders. Misschien wil je dat zo lezen.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:11 schreef Toga het volgende:
[..]
De foto is waar de deelnemer aan meedeed.
Een kleine nuance zou kunnen zijn: "A Muslim doesn't kill (inncocent) people". Je kan het als "slip of the tongue" afdoen, ik zie het toch anders.
Rutte zit al met zijn gluiperige lachje op een mooi baantje bij een fortune 500 bedrijf voor na de verkiezingen te wachtenquote:Op zondag 15 februari 2015 11:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe meer Rutte en zijn vriendjes ook wegkijken, hoe meer stemmen Wilders krijgt.
Zal Rutte dat niet snappen?
Ik bedoel de media is langzamerhand wel door de mand gevallen.
"A muslim doesn't kill muslims" vat IK verkeerd op?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De conclusie die je trekt is van jezelf en van niemand anders. Misschien wil je dat zo lezen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 08:26 schreef PizzaMizza het volgende:
De politiek weigert islamitisch terreur scherp te veroordelen uit angst dat moslims kritiek gaan hebben op de overheid. Europa is zo langzaamaan aan het zwichten voor islamitisch terreur ipv het probleem aanpakken.
Heren, heren... niet zo overdrijven. !quote:Op zondag 15 februari 2015 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Die jankerige slachtofferrol van Joden is dan ook nergens voor nodig.
Nogmaals: een etnische zuivering veronderstelt een doelgerichte actie van een overheidsorgaan of een gereguleerde militaire macht. Wegrennen omdat er ergens een paar rotjes afgaan, of omdat er ver van je bed, een paar Joden het slachtoffer worden van een paar eenlingacties, is geen etnische zuivering.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Is geen vrijwillige migratie, maar gedwongen migratie. Ze worden vervolgd door het terroristisch islamitisch terreurvolk.
Moet ik het herhalen? Even zo basic mogelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:18 schreef Toga het volgende:
[..]
"A muslim doesn't kill muslims" vat IK verkeerd op?![]()
De duizenden christenen die daar zijn omgebracht/verjaagd zijn niet relevant voor hem?
Protesteren ze nou tegen IS of protesteren ze nou tegen het doden van specifiek moslims?
Democratie, geen propaganda door de staatsmedia.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rutte zit al met zijn gluiperige lachje op een mooi baantje bij een fortune 500 bedrijf voor na de verkiezingen te wachten
Door deze uitspraak zouden ze vervolgd moeten worden middels een vooringevulde aangifte in politiebureau's die wel tot na sluitingstijd open zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
Heren, heren... niet zo overdrijven. !
Op deze wijze vergroten jullie de intolerantie en de etnische haat.
Sla les 1 naïviteitsleer er nog eens op na.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:21 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Moet ik het herhalen? Even zo basic mogelijk.
De uitspraak zegt iets over een deelonderwerp. Je kunt daar niet meer uithalen dan wat er in de uitspraak zelf staat.
Er staat zoiets als:
"Ik lust geen appels"
Dat zegt nog niet dat diegene wel peren lust. Jij zegt: als iemand geen appels lust, dan zal hij al het andere wel lusten.
Die conclusie is ongefundeerd. Volgt niet noodzakelijk uit de premissen. Les 1 argumentatieleer.
"Had kunnen. Had gegeven." Nogmaals haal je je eigen ideeën erbij.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:30 schreef Toga het volgende:
[..]
Sla les 1 naïviteitsleer er nog eens op na.
Hij had het heel simpel en in één keer juist kunnen zeggen: "innocent people". Dàt had vertrouwen gegeven en een touwbruggetje geslagen tussen moslims en kaffiers. Nee, hij blijft kiezen voor z'n "broeders", waarvan IS dan geen onderdeel is, omdat ze óók moslims ombrengen. Foei !
Waarom moeten ze dan weg?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar vrij weinig niet-praktiserende Joden die last hebben van antisemitisme?
Wegkijkers, theedrinkers en naïevelingen, het grootste gevaar voor Europa.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
"Had kunnen. Had gegeven." Nogmaals haal je je eigen ideeën erbij.
Blijf maar volharden in de conclusie die jij trekt. Die conclusie zegt niets over hem of over moslims, maar enkel en alleen over jou.
Ergens tussen 20.000 en 30.000 schat ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hoeveel niet praktiserende Joden zijn er überhaupt? vijf?
Over de hele wereld??? of in Nederland?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ergens tussen 20.000 en 30.000 schat ik.
http://abcnews.go.com/Int(...)tion-israel-28979277quote:Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu is calling for the "massive immigration" of European Jews to Israel following the shooting attack outside a Copenhagen synagogue that killed a Danish Jew.
Netanyahu says the government on Sunday will discuss a $46 million plan to encourage Jewish immigration from France, Belgium and Ukraine.
"This wave of attacks is expected to continue," Netanyahu said at the start of a Cabinet meeting. "Jews deserve security in every country, but we say to our Jewish brothers and sisters, Israel is your home."
A 37-year-old Jewish security guard was killed while standing guard at a bat mitzvah celebration.
Jair Melchior, Denmark's chief rabbi, said he was "disappointed" by Netanyahu's call for immigration following the attack.
"Terror is not a reason to move to Israel," he said.
Ik vermoed dat hij doelt op zo'n beetje 95% van de joden in Nederland, die seculier zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:48 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Over de hele wereld??? of in Nederland?
In Nederland.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:48 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Over de hele wereld??? of in Nederland?
Kijk. Die seculiere joden die "zie" je dus niet. Daarom is het onzin om van een etnische zuivering te spreken. Ishmael zonder keppeltje heeft nergens last van.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:53 schreef Toga het volgende:
[..]
In Israel is 41% van de joden seculier. Wat dat betreft zijn joden vermoedelijk het minst gelovig dan elk andere bevolkingsgroep waarbij vanaf de geboorte een geloof wordt meegegeven.
Ik doel op seculiere Joden, ja. Maar dat aantal zou ik eerder ergens rond de 60% schatten in Nederland.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:53 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij doelt op zo'n beetje 95% van de joden in Nederland, die seculier zijn.
Dat verklaart ook het lage aantal synagogen in Nederland.
In Israel is 41% van de joden seculier. Wat dat betreft zijn joden vermoedelijk het minst gelovig dan elk andere bevolkingsgroep waarbij vanaf de geboorte een geloof wordt meegegeven.
Nee, de slachtoffers in Parijs die van Israëlische wijn of humus houden hadden ook nergens last van. De bezoekers in een Brussels museum hadden ook nergens last van. Als iemand een davidsterretje draagt of een paar woorden Hebreeuws spreekt schijnt dat al voldoende reden te zijn om die persoon in elkaar te slaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kijk. Die seculiere joden die "zie" je dus niet. Daarom is het onzin om van een etnische zuivering te spreken. Ishmael zonder keppeltje heeft nergens last van.
Er worden in Europa dagelijks joden vermoord omdat ze joods zijn?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:03 schreef Toga het volgende:
[..]
Nee, de slachtoffers in Parijs die van Israëlische wijn of humus houden hadden ook nergens last van. De bezoekers in een Brussels museum hadden ook nergens last van. Als iemand een davidsterretje draagt of een par woorden Hebreeuws spreekt schijnt dat al voldoende reden te zijn om die persoon in elkaar te slaan.
Zou je ook zo reageren als er vrouwen met hoofddoek dagelijks met dit soort praktijken blootgesteld zouden worden?
Zeg ik dat ergens? Jodenhaat is nog geen jodenmoord.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:04 schreef Twiitch het volgende:
Er worden in Europa dagelijks joden vermoord omdat ze joods zijn?
Islamofobie, jodenhaat. Ik word er een beetje moe van. Als dat volk gewoon allemaal oprot dan hebben we weer een prachtig landje.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:09 schreef Toga het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens? Jodenhaat is nog geen jodenmoord.
Maar de incidenten nemen gestaag toe; grotendeels door moslims, in ieder geval de fatale incidenten.
In dit geval is het probleem dat de ene minderheid een nog grotere minderheid opzoekt om zich op af te reageren.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:13 schreef UpsideDown het volgende:
Minderheden zijn altijd de lul geweest en dat zal ook altijd zo blijven.
De staat Israel beschermt hen tenminste. Jouw knuffelpartijtje D66 doet daar in Nederland weinig aan.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:38 schreef Igen het volgende:
Ik vind het zo typisch he, dat Joden uit Europa die bang zijn om door islamitische straatschoffies lastiggevallen te worden, als alternatief ervoor kiezen om dan maar in een minilandje te gaan wonen, omringd door moslimlanden, om de hoek van IS, en waar regelmatig raketten van moslimterroristen op worden afgevuurd.
Minderhedenstrugglesquote:Op zondag 15 februari 2015 12:22 schreef Toga het volgende:
[..]
In dit geval is het probleem dat de ene minderheid een nog grotere minderheid opzoekt om zich op af te reageren.
Crap. Regelrechte crap. Isamkritiek wordt al opgevat als discriminatie, terwijl die gemeenschap zich totaal niet wil aanpassen en alleen maar overlast veroorzaakt. In alle landen waar ze zich verzamelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef Ludd het volgende:
Er is véél meer hetze tegen moslims dan tegen joden. Fok! Is wat dat betreft wel exemplarisch.
Krap, regelrechte krap. Moslimhaat wordt terecht opgevat als discriminatie. Mensen die onder het mom van Islamkritiek de meest debiele zaken over moslims roepen worden terecht als aangepakt. Islamkritiek is iets anders dan 'Mwuh de moslims nemen ons over, mwuh, we worden geislamiseerd, mwuh kijk er zijn 10 hoofddoekjes bij de kassa's van de AH, mwuh, overal waar moslims zijn zijn problemen'.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Crap. Regelrechte crap. Isamkritiek wordt al opgevat als discriminatie, terwijl die gemeenschap zich totaal niet wil aanpassen en alleen maar overlast veroorzaakt. In alle landen waar ze zich verzamelen.
Vind je het gek dat mensen dan een beetje kritisch tegenover dat volk staan. Dat vergelijken met de Jodenvervolging? Dan heb je het totaal niet begrepen.
Je bent aan het radicaliseren, kerel.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslims zijn de grootste slachtoffers van moslimterreur.Zowel relatief als absoluut.
![]()
Die jankerige slachtofferrol van Joden is dan ook nergens voor nodig.
Neehoor, dat is gewoon de waarheid. En die is niet altijd leuk, en die pakt vaak zeker niet in het voordeel van moslims uit (maar daar zorgen moslims toch echt zelf voor), maar die mag en moet wel gewoon gezegd kunnen worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Krap, regelrechte krap. Moslimhaat wordt terecht opgevat als discriminatie. Mensen die onder het mom van Islamkritiek de meest debiele zaken over moslims roepen worden terecht als aangepakt. Islamkritiek is iets anders dan 'Mwuh de moslims nemen ons over, mwuh, we worden geislamiseerd, mwuh kijk er zijn 10 hoofddoekjes bij de kassa's van de AH, mwuh, overal waar moslims zijn zijn problemen'.
Dat laatste is gewoonweg afkeer, haat jegens de bevolkingsgroep namelijk en heeft niets van doen met 'kritiek op een religie'.
Conspiracyfreak.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef datismijnmening het volgende:
Omdat de politiek uit een stel laffe moslimknuffelaars bestaat die niets anders willen dan een mooi verenigd Eurabië met bijpassende shariawet
Dat dacht Breivik ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef datismijnmening het volgende:
Omdat de politiek uit een stel laffe moslimknuffelaars bestaat die niets anders willen dan een mooi verenigd Eurabië met bijpassende shariawet
Dus elke vorm van kritiek op moslims en je word in dezelfde categorie als Breivik geplaatst? got itquote:
http://abcnews.go.com/Int(...)tion-israel-28979277quote:Netanyahu Calls for 'Massive' Jewish Immigration to Israel
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu is calling for the "massive immigration" of European Jews to Israel following the shooting attack outside a Copenhagen synagogue that killed a Danish Jew.
Netanyahu says the government on Sunday will discuss a $46 million plan to encourage Jewish immigration from France, Belgium and Ukraine.
"This wave of attacks is expected to continue," Netanyahu said at the start of a Cabinet meeting. "Jews deserve security in every country, but we say to our Jewish brothers and sisters, Israel is your home."
A 37-year-old Jewish security guard was killed while standing guard at a bat mitzvah celebration.
Jair Melchior, Denmark's chief rabbi, said he was "disappointed" by Netanyahu's call for immigration following the attack.
"Terror is not a reason to move to Israel," he said.
Waarom is dit zo erg? Die kalief van IS roept hetzelfde.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:11 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/Int(...)tion-israel-28979277
Tsja
Dat is helemaal waar.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De staat Israel beschermt hen tenminste. Jouw knuffelpartijtje D66 doet daar in Nederland weinig aan.
Tja inderdaad. Lijkt wel alsof dit soort dingen hem goed uitkomen. Wel sad. Hij moet juist staan voor de veiligheid van minderheden wereldwijd.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:11 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/Int(...)tion-israel-28979277
Tsja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |