Bullshit man, waar in west-Europa worden moslims dan vermoord omdat ze moslim zijn? Bijna niet. Terwijl islamitisch terreur wel elke kwartaal onschuldige joden dood maakt.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef Ludd het volgende:
Er is véél meer hetze tegen moslims dan tegen joden. Fok! Is wat dat betreft wel exemplarisch.
In Duitsland sowieso.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Bullshit man, waar in west-Europa worden moslims dan vermoord omdat ze moslim zijn? Bijna niet. Terwijl islamitisch terreur wel elke kwartaal onschuldige joden dood maakt.
Yeah right, want ik verzin de systematische achtervolging van joden toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 08:31 schreef S2Madness het volgende:
Wat een onzin, je hele OP staat vol met calimero geschreeuw.
Meestal als er moslims worden uitgemoord is dat door andere moslims. Bovendien hoef je niet dood te gaan aan terreur om er een slachtoffer van te zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
In Duitsland sowieso.
Je stelt je aan. Hoeveel joden zijn er de afgelopen 2 jaar volgens jou gedood door Islamistische terreur?
En van welke (relatieve) aantallen moet je volgens jou uitgaan om te mogen spreken van een etnische zuivering? Jij wil incidenten door individuen bestempelen als etnische zuivering?
Als we het dan toch over etnische zuivering hebben. Bij het laatste mij bekende geval waren moslims hier het slachtoffer.
Dat zie je goed, ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Yeah right, want ik verzin de systematische achtervolging van joden toch?
Dat museum in Brussel is verzonnen, toch?
Die joodse winkels in Frankrijk zijn verzonnen, toch?
De aanvallen op joden in Duitsland zijn verzonnen, toch?
De aanval op joodse mensen gisteren in Denemarken is verzonnen, toch?
De exodus van joden naar israel is verzonnen, toch?
Er is mijns inziens inderdaad sprake van etnische zuivering. Je kan niet meer van incidenten spreken als het meerdere keren per jaar voorkomt + het feit dat de overheid niks doet eraan + het feit dat joden noodgedwongen naar Israel moeten omdat het hier te gevaarlijk is.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
In Duitsland sowieso.
Je stelt je aan. Hoeveel joden zijn er de afgelopen 2 jaar volgens jou gedood door Islamistische terreur?
En van welke (relatieve) aantallen moet je volgens jou uitgaan om te mogen spreken van een etnische zuivering? Jij wil incidenten door individuen bestempelen als etnische zuivering?
Als we het dan toch over etnische zuivering hebben. Bij het laatste mij bekende geval waren moslims hier het slachtoffer.
Vrijwillig verhuizen is toch geen etnische zuivering.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:36 schreef PizzaMizza het volgende:
De exodus van joden naar israel is verzonnen, toch?
In Israel kunnen ze tenminste normaal functioneren en hun geloof uiten zonder bang te hoeven zijn voor represailles, dus ik snap 't wel. Alleen de overheid moet krachtig optreden.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:38 schreef Igen het volgende:
Ik vind het zo typisch he, dat Joden uit Europa die bang zijn om door islamitische straatschoffies lastiggevallen te worden, als alternatief ervoor kiezen om dan maar in een minilandje te gaan wonen, omringd door moslimlanden, om de hoek van IS, en waar regelmatig raketten van moslimterroristen op worden afgevuurd.
Ik doelde op het mij laatste bekende geval in Europaquote:Op zondag 15 februari 2015 08:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Meestal als er moslims worden uitgemoord is dat door andere moslims.
Ik had het over het laatste mij bekende geval in Europa, daar ging dit topic toch over?quote:Op zondag 15 februari 2015 08:37 schreef DeJori het volgende:
En moslims het slachtoffer? Vertel dat maar aan de christenen en yezidis die in duizendtallen zijn vermoord door islamitische terroristen
Vrijwillig verhuizen? Deze mensen verhuizen noodgedwongen omdat ze hier geen vrijheid hebben of in voortdurende angst leven omdat de overheid niks doet, niet omdat ze oh zo graag terug naar Israel willen.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:40 schreef Ludd het volgende:
Vrijwillig verhuizen is toch geen etnische zuivering.![]()
Ah, ik dacht even dat je het had over Palestina, mijn fout.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik had het over het laatste mij bekende geval in Europa, daar ging dit topic toch over?
Heel vervelend, maar als je dit etnisch zuiveren gaat noemen devalueer je die definitie wat mij betreft. Zoals gezegd kan je witte Nederlanders die wegtrekken uit achterstandswijken met relatief veel zwarte scholen ook wel als slachtoffer gaan definiëren. Dat gaat te ver toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 08:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Vrijwillig verhuizen? Deze mensen verhuizen noodgedwongen omdat ze hier geen vrijheid hebben of in voortdurende angst leven omdat de overheid niks doet, niet omdat ze oh zo graag terug naar Israel willen.
Je bedoelt dat in Israël de angst altijd een overal is een niet ervan afhangt of je een keppeltje draagt?quote:Op zondag 15 februari 2015 08:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
In Israel kunnen ze tenminste normaal functioneren en hun geloof uiten zonder bang te hoeven zijn voor represailles, dus ik snap 't wel. Alleen de overheid moet krachtig optreden.
De daden opzich zal ik niet ontkennen. De motivatie er achter en het verhaal er omheen liggen wel dichter tegen fictie aan dan realiteit.quote:
Als Nederlanders systematisch worden vermoord in zwarte wijken, en daardoor noodgedwongen moeten verhuizen omdat de overheid ze niet wil beschermen, spreek je inderdaad van etnische zuivering.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Heel vervelend, maar als je dit etnisch zuiveren gaat noemen devalueer je die definitie wat mij betreft. Zoals gezegd kan je witte Nederlanders die wegtrekken uit achterstandswijken met relatief veel zwarte scholen ook wel als slachtoffer gaan definiëren. Dat gaat te ver toch?
quote:Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef Ludd het volgende:
Er is véél meer hetze tegen moslims dan tegen joden. Fok! Is wat dat betreft wel exemplarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |