abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149685850
De laatste maanden zijn steeds meer joden/Joden het slachtoffer van islamitisch terreur. Gek genoeg is er geen scherpe veroordeling vanuit de Europese overheden voor deze gruweldaden. Het groeiende antisemitisme in Europa wordt veel te weinig aangeraakt.

Steeds meer joden zien zich gedwongen om te verhuizen naar Israel of beveiliging te nemen. Nu is mijn vraag: waarom doet de achterlijke politiek hier niks aan? Hoezo is er geen sterke veroordeling van het vervolgen van joden door islamitische terroristen?

Als het zo door gaat, zullen er straks geen Joden meer in Europa zijn maar zullen ze of 1) gedwongen moeten verhuizen naar Israel of 2) hun identiteit moeten verbergen. Ik dacht dat wij juist na de tweede wereldoorlog hadden geleerd dat joden geen kwaad vormden voor Europa maar juist extremisme dat was?

Nu wil ik het geweld tussen Israel en Palestijnse gebieden niet goed praten, nee sterker nog: wat er tussen Israel en Arabieren gebeurt, moet daar blijven. Het kan niet zo zijn dat Joden in Europa, die misschien zelfs niks met Israel te maken hebben, het slachtoffer moeten zijn van een conflict in het middenoosten.
----

Ik ben bang dat de joodse gemeenschap langzaamaan vermindt en uiteindelijk op de lange termijn verdwijnt. De politiek weigert islamitisch terreur scherp te veroordelen uit angst dat moslims kritiek gaan hebben op de overheid. Europa is zo langzaamaan aan het zwichten voor islamitisch terreur ipv het probleem aanpakken.
#freefrederike
pi_149685858
:')

Er is véél meer hetze tegen moslims dan tegen joden. Fok! Is wat dat betreft wel exemplarisch.
pi_149685863
Omdat de politiek uit een stel laffe moslimknuffelaars bestaat die niets anders willen dan een mooi verenigd Eurabië met bijpassende shariawet :r
-XOXO-
pi_149685870
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef Ludd het volgende:

Er is véél meer hetze tegen moslims dan tegen joden. Fok! Is wat dat betreft wel exemplarisch.
Bullshit man, waar in west-Europa worden moslims dan vermoord omdat ze moslim zijn? Bijna niet. Terwijl islamitisch terreur wel elke kwartaal onschuldige joden dood maakt.
#freefrederike
pi_149685884
Wat een onzin, je hele OP staat vol met calimero geschreeuw.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_149685899
quote:
4s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:29 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Bullshit man, waar in west-Europa worden moslims dan vermoord omdat ze moslim zijn? Bijna niet. Terwijl islamitisch terreur wel elke kwartaal onschuldige joden dood maakt.
In Duitsland sowieso.

Je stelt je aan. Hoeveel joden zijn er de afgelopen 2 jaar volgens jou gedood door Islamistische terreur?

En van welke (relatieve) aantallen moet je volgens jou uitgaan om te mogen spreken van een etnische zuivering? Jij wil incidenten door individuen bestempelen als etnische zuivering?

Als we het dan toch over etnische zuivering hebben. Bij het laatste mij bekende geval in Europa waren moslims hier het slachtoffer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ludd op 15-02-2015 08:41:31 ]
pi_149685905
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:31 schreef S2Madness het volgende:
Wat een onzin, je hele OP staat vol met calimero geschreeuw.
Yeah right, want ik verzin de systematische achtervolging van joden toch?
Dat museum in Brussel is verzonnen, toch?
Die joodse winkels in Frankrijk zijn verzonnen, toch?
De aanvallen op joden in Duitsland zijn verzonnen, toch?
De aanval op joodse mensen gisteren in Denemarken is verzonnen, toch?

De exodus van joden naar israel is verzonnen, toch?
#freefrederike
pi_149685906
In Nederland zijn er ongeveer 43.000 joden en een kleine miljoen moslims. Vandaar.
  zondag 15 februari 2015 @ 08:37:57 #9
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149685911
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:34 schreef Ludd het volgende:

[..]

In Duitsland sowieso.

Je stelt je aan. Hoeveel joden zijn er de afgelopen 2 jaar volgens jou gedood door Islamistische terreur?

En van welke (relatieve) aantallen moet je volgens jou uitgaan om te mogen spreken van een etnische zuivering? Jij wil incidenten door individuen bestempelen als etnische zuivering?

Als we het dan toch over etnische zuivering hebben. Bij het laatste mij bekende geval waren moslims hier het slachtoffer.
Meestal als er moslims worden uitgemoord is dat door andere moslims. Bovendien hoef je niet dood te gaan aan terreur om er een slachtoffer van te zijn.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149685913
Ik vind het zo typisch he, dat Joden uit Europa die bang zijn om door islamitische straatschoffies lastiggevallen te worden, als alternatief ervoor kiezen om dan maar in een minilandje te gaan wonen, omringd door moslimlanden, om de hoek van IS, en waar regelmatig raketten van moslimterroristen op worden afgevuurd.
pi_149685914
quote:
4s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:36 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Yeah right, want ik verzin de systematische achtervolging van joden toch?
Dat museum in Brussel is verzonnen, toch?
Die joodse winkels in Frankrijk zijn verzonnen, toch?
De aanvallen op joden in Duitsland zijn verzonnen, toch?
De aanval op joodse mensen gisteren in Denemarken is verzonnen, toch?

Dat zie je goed, ja.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_149685916
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:38 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Dat zie je goed, ja.
Come again?
pi_149685919
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:34 schreef Ludd het volgende:

[..]

In Duitsland sowieso.

Als we het dan toch over etnische zuivering hebben. Bij het laatste mij bekende geval waren moslims hier het slachtoffer.
Er is mijns inziens inderdaad sprake van etnische zuivering. Je kan niet meer van incidenten spreken als het meerdere keren per jaar voorkomt + het feit dat de overheid niks doet eraan + het feit dat joden noodgedwongen naar Israel moeten omdat het hier te gevaarlijk is.

En moslims het slachtoffer? Vertel dat maar aan de christenen en yezidis die in duizendtallen zijn vermoord door islamitische terroristen(oh nee isis heeft niks te maken met islam, is zeker een zionistisch complot :') ).
#freefrederike
pi_149685920
quote:
4s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Vrijwillig verhuizen is toch geen etnische zuivering. :?

Als je zo gaat redeneren kan je ook stellen dat witte Nederlanders uit bepaalde achterstandswijken weggezuiverd worden omdat ze daar niet meer willen wonen. :')
pi_149685922
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:38 schreef Igen het volgende:
Ik vind het zo typisch he, dat Joden uit Europa die bang zijn om door islamitische straatschoffies lastiggevallen te worden, als alternatief ervoor kiezen om dan maar in een minilandje te gaan wonen, omringd door moslimlanden, om de hoek van IS, en waar regelmatig raketten van moslimterroristen op worden afgevuurd.
In Israel kunnen ze tenminste normaal functioneren en hun geloof uiten zonder bang te hoeven zijn voor represailles, dus ik snap 't wel. Alleen de overheid moet krachtig optreden.
#freefrederike
pi_149685927
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:37 schreef DeJori het volgende:

[..]

Meestal als er moslims worden uitgemoord is dat door andere moslims.
Ik doelde op het mij laatste bekende geval in Europa

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:37 schreef DeJori het volgende:
En moslims het slachtoffer? Vertel dat maar aan de christenen en yezidis die in duizendtallen zijn vermoord door islamitische terroristen
Ik had het over het laatste mij bekende geval in Europa, daar ging dit topic toch over?
pi_149685928
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:40 schreef Ludd het volgende:
Vrijwillig verhuizen is toch geen etnische zuivering. :?
Vrijwillig verhuizen? Deze mensen verhuizen noodgedwongen omdat ze hier geen vrijheid hebben of in voortdurende angst leven omdat de overheid niks doet, niet omdat ze oh zo graag terug naar Israel willen.
#freefrederike
pi_149685931
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:43 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik had het over het laatste mij bekende geval in Europa, daar ging dit topic toch over?
Ah, ik dacht even dat je het had over Palestina, mijn fout.
#freefrederike
pi_149685938
quote:
4s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:43 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Vrijwillig verhuizen? Deze mensen verhuizen noodgedwongen omdat ze hier geen vrijheid hebben of in voortdurende angst leven omdat de overheid niks doet, niet omdat ze oh zo graag terug naar Israel willen.
Heel vervelend, maar als je dit etnisch zuiveren gaat noemen devalueer je die definitie wat mij betreft. Zoals gezegd kan je witte Nederlanders die wegtrekken uit achterstandswijken met relatief veel zwarte scholen ook wel als slachtoffer gaan definiëren. Dat gaat te ver toch?
pi_149685940
quote:
4s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:41 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

In Israel kunnen ze tenminste normaal functioneren en hun geloof uiten zonder bang te hoeven zijn voor represailles, dus ik snap 't wel. Alleen de overheid moet krachtig optreden.
Je bedoelt dat in Israël de angst altijd een overal is een niet ervan afhangt of je een keppeltje draagt?

Waarom kiezen ze niet voor Amerika ofzo?
pi_149685947
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Come again?
De daden opzich zal ik niet ontkennen. De motivatie er achter en het verhaal er omheen liggen wel dichter tegen fictie aan dan realiteit.

Er is geen etnische zuivering van joden gaande in Europa. De joodse gemeenschap moet voorzichtig zijn met het benoemen van antisemitisme bij deze gebeurtenissen. Uiteindelijk zal het begrip zijn betekenis verliezen, like the boy who cried wolf.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_149685957
Moslims, Joden, Katholieken, Hindoestanen etc etc het zal me een reet roeten wie wat is zolang ze zich maar aan de wet houden vind ik alles goed
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_149685971
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:45 schreef Ludd het volgende:

[..]

Heel vervelend, maar als je dit etnisch zuiveren gaat noemen devalueer je die definitie wat mij betreft. Zoals gezegd kan je witte Nederlanders die wegtrekken uit achterstandswijken met relatief veel zwarte scholen ook wel als slachtoffer gaan definiëren. Dat gaat te ver toch?
Als Nederlanders systematisch worden vermoord in zwarte wijken, en daardoor noodgedwongen moeten verhuizen omdat de overheid ze niet wil beschermen, spreek je inderdaad van etnische zuivering.
#freefrederike
pi_149685981
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef Ludd het volgende:

pi_149685983
Ts doet zeker vrijwilligerswerk voor het cidi. Huil huil :')
pi_149686006
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:51 schreef reza1 het volgende:

[..]

Oh ja? wijs me dan eens de gebeurtenissen aan dat moslims systematisch worden vermoord in west-Europa?
#freefrederike
pi_149686022
Etnische zuivering? Wtf
pi_149686039
quote:
4s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:56 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Oh ja? wijs me dan eens de gebeurtenissen aan dat moslims systematisch worden vermoord in west-Europa?
Dat gebeurt met zowel joden als moslims niet inderdaad.

Vanaf de jaren '90 zijn er wel systematisch rond de 90 Turken vermoord in Duitsland door neonazi's.

Ook zijn er enkele hatecrimes in West-Europa geweest waarbij moslims zijn gedood. (die Egyptische zwangere vrouw bvb).

Van systematisch uitmoorden kun je gelukkig in beide gevallen niet spreken.
pi_149686042
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:38 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Dat zie je goed, ja.
-XOXO-
  zondag 15 februari 2015 @ 09:04:26 #30
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_149686060
Netanyahu to French Jews: ‘Israel is your home’

“To all the Jews of France, all the Jews of Europe, I would like to say that Israel is not just the place in whose direction you pray, the state of Israel is your home,” he said in a televised statement, referring to the Jewish practice of facing Jerusalem during prayer.

Other Israeli leaders echoed the call to French and European Jews to come to Israel.

“The best security precaution [for Jews] may be aliya [immigration] to Israel. I hope that French Jews will start immigrating to Israel in significant numbers,” he said.

Defense Minister Moshe Ya’alon spoke in similar terms, saying that Jews in Europe are under attack and that the safest place for them is in Israel.

-----

Alle joden naar Israel is hun doel en hoe onveiliger joden zich voelen hoe beter dat lukt.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')