Zoals dewarereligie.nlquote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik kom er niet op maar ik neem aan dat er talloze in de lucht zijn.
Tsja, mensen die dat willen lezen, komen toch wel aan de teksten. Die haatsites citeren feitelijk ook alleen maar uit de Koran.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:07 schreef Loekie1 het volgende:
Dader is niet in Syrie geweest, geen handlangers. Oftewel hij is door internetsites opgejut. Toch jammer van zo'n knul, in z'n zolderkamer helemaal holderdebolder geraakt door haatsites. Vriend en vijand moet het er toch over eens zijn om die sites een keer aan te pakken.
Er zijn geen centrale haatsites zoals Stormfront. IS opereert o.a. op sociale media en hun Twitter-accounts zijn inmiddels al tienduizenden keren verwijderd, hetzelfde geldt voor hun Youtube-video's, maar ze keren weer terug, dweilen met de kraan open. Daarnaast heb je ook Dumpert, Geenstijl en Powned die IS-materiaal hosten op hun server (dat blijft juist jarenlang online staan) en meehelpen aan het verspreiden van IS-gedachtegoed.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik kom er niet op maar ik neem aan dat er talloze in de lucht zijn.
Of gewoon in de moskee, sluiten die hutten van de haat dus.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:07 schreef Loekie1 het volgende:
Dader is niet in Syrie geweest, geen handlangers. Oftewel hij is door internetsites opgejut. Toch jammer van zo'n knul, in z'n zolderkamer helemaal holderdebolder geraakt door haatsites. Vriend en vijand moet het er toch over eens zijn om die sites een keer aan te pakken.
BBC breakingquote:Copenhagen gunman identified as Danish-born man, 22, known to police because of violence and gang-related activity
Daar gaat iig het "het was zo'n lieve jongen"quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de tweede keer in korte tijd is het dus een aanslag die wordt gepleegd door iemand die allang bij de politie in het vizier was. De conclusie die we daaruit kunnen trekken, is dat we stukken minder naïef zullen moeten worden. Als je mensen ziet radicaliseren, zul je op de één of andere manier preventief moeten gaan opsluiten. Onder het mom van "geestelijk gestoord zijn", of zo. Of vanwege het gevaar dat ze vormen voor de samenleving.
http://www.volkskrant.nl/(...)an-politie~a3851840/quote:Hij was een bekende van de politie omdat hij in verband werd gebracht met geweldsdelicten, geweld tussen bendes en wapenbezit.
Het is een marginaal probleem. Volgens mij heb je als Jood ook helemaal niets te vrezen als je je onvoorwaardelijk uitspreekt tegen alles wat zionisme ademt.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Klopt er zijn nogal wat moslims die de 'Endlösung der Judenfrage' proberen af te maken.
Rot op.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een marginaal probleem.²
Joden leven toch hier al jaren veilig? Ik eet zelf altijd een heerlijk visje bij de visbrug in Dordrecht. Zit een oude Synagoge naast.quote:
twitter:NewsOnTheMin twitterde op zondag 15-02-2015 om 20:56:33BREAKING: Denmark Terrorist who killed 2 and injured several and later killed by police had ties to ISIS. http://t.co/JBWNKuGGlT reageer retweet
Dat mensen worden doodgeschoten lijkt mij geen marginaal probleem.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Joden leven toch hier al jaren veilig? Ik eet zelf altijd een heerlijk visje bij de visbrug in Dordrecht. Zit een oude Synagoge naast.²
In dat geval kunnen we er vanaf beide zijden een groot probleem van maken. Ik pas daar zelf voor.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat mensen worden doodgeschoten lijkt mij geen marginaal probleem.
Per definitie.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we er vanaf beide zijden een groot probleem van maken. Ik pas daar zelf voor.²
Ik ben benieuwd hoe lang hij nu werkelijk heeft gezeten. Eind november 2013 was de zoektocht naar hem nog gaande. Hij was nu alweer twee weken vrij, dus hij heeft hooguit een jaar en 2 maanden in de cel gezeten.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is hem:
[ afbeelding ]
Hij was net 2 weekjes vrij nadat hij iemand had neergestoken.
Niet reageren op die lege ziel joh, net zoals bij bluesdude. Ook zo'n halve. Iedereen zou dat moeten doen, dan zijn ze snel weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |