SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 18:13:141/2 - Heracles Almelo (396) and Feyenoord (336) have committed more fouls than any other Eredivisie team this season. Feisty. reageer retweet
Hij is op zijn best samen met Regi Blinker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
Been is kampioen open deuren intrappen.
Dat geldt voor bijna elke 'analist'quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
Been is kampioen open deuren intrappen.
Bruggink en Perez zeggen nog wel eens wat nuttigs.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna elke 'analist'
Perez is veruit de beste analist. Van alle zenders die voetbal uitzenden overigens.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bruggink en Perez zeggen nog wel eens wat nuttigs.
Toch wel erg dat wij in Nederland geen goede analisten op kunnen leiden en de beste uit Denemarken komt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Perez is veruit de beste analist. Van alle zenders die voetbal uitzenden overigens.
Sow, messcherpquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:27 schreef Sked het volgende:
"Het wordt lastig voor Heracles als Feyenoord 0-1 maakt"
Wat een teksten.
Het is dan ook geen rechtsback.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:28 schreef tompsv18 het volgende:
Oh Karsdorp speelt weer? Die bakte er eerst helemaal niks van toen ie rechtsback stond
Gek dat hij er dan steeds wordt opgesteld.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen rechtsback.
Omdat ze geen alternatieven hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gek dat hij er dan steeds wordt opgesteld.
Dat krijg je als je rechtsbacks op zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gek dat hij er dan steeds wordt opgesteld.
Mathijsenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze geen alternatieven hebben.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vannacht om 02:30 Fox Sports 5
Bij Feyenoordwedstrijden over het algemeen niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:34 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Meestal maakt de tegenstander dan de goal
Dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Boëtius is voetbaltechnisch minder dan Narsingh.
Twente- Vitesse, Willem II-Ajax en PSV-Dordrecht allemaal om 14:30 op zondagquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een aidszaterdag volgende week.
Ik sla over.
Ook Feyenoord v Excelsior en SC Heerenveen v FC Groningen die dag.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Twente- Vitesse, Willem II-Ajax en PSV-Dordrecht allemaal om 14:30 op zondag
ADO - Zwolle toch zaterdag?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook Feyenoord v Excelsior en SC Heerenveen v FC Groningen die dag.
Ik zeg: topzondag.
Maar even serieus, die gozer is in een paar maanden tijd het voetballen gewoon compleet verleerd.quote:
18:30 ADO Den Haag - PEC Zwollequote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO - Zwolle toch zaterdag?
Dat is geen topshow.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:30 ADO Den Haag - PEC Zwolle
19:45 Go Ahead Eagles - AZ
20:45 Heracles Almelo - FC Utrecht
ADO - Zwolle is een mooi affiche.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:30 ADO Den Haag - PEC Zwolle
19:45 Go Ahead Eagles - AZ
20:45 Heracles Almelo - FC Utrecht
2-2quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO - Zwolle is een mooi affiche.
Denk aan Henk was een leuk radioprogramma.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elke keer als ik dat reclamebord van tencate zie moet ik aan Henk denken
Zou die sponsoring ook gratis zijn?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elke keer als ik dat reclamebord van tencate zie moet ik aan Henk denken
Wij winnen alle thuisduels de komende maand.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2-2. Ik vul de einduitslag alvast in.
Zouden ze het kunstgras gratis leveren?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou die sponsoring ook gratis zijn?
de kunstgras ja?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze het kunstgras gratis leveren?
Als dat zo is neem ik jou mee naar ADOquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij winnen alle thuisduels de komende maand.
Ok, deal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat zo is neem ik jou mee naar ADO
Vraag het aan Henk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou die sponsoring ook gratis zijn?
Veel plezier in Kerkrade.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:43 schreef Sked het volgende:
De geelzwarte mannen roepen mij, tot later
bedoel je niet blauw?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:43 schreef Sked het volgende:
Het is zwart het is geel, het is homoseksueeeeeelllquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:43 schreef Sked het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze het kunstgras gratis leveren?
Ajax wint alle thuiswedstrijden in dit schemaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een corruptie van de KNVB.
Schema Feyenoord
Heracles (U)
Excelsior (T)
Utrecht (U)
NAC Breda (T)
FC Dordrecht (U)
Schema Ajax
Twente (T)
Willem II (U)
PSV (U)
Excelsior (T)
Heerenveen (U)
idd, makkelijker eindquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema Feyenoord
Heracles (U)
Excelsior (T)
Utrecht (U)
NAC Breda (T)
FC Dordrecht (U)
Schema Ajax
Twente (T)
Willem II (U)
PSV (U)
Excelsior (T)
Heerenveen (U)
Feyenoord heeft al die ploegen dus al gehad. Toch knap dat ze dan zo veel punten hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema Feyenoord
Heracles (U)
Excelsior (T)
Utrecht (U)
NAC Breda (T)
FC Dordrecht (U)
Schema Ajax
Twente (T)
Willem II (U)
PSV (U)
Excelsior (T)
Heerenveen (U)
Excelsior thuisquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema Feyenoord
Heracles (U)
Excelsior (T)
Utrecht (U)
NAC Breda (T)
FC Dordrecht (U)
Schema Ajax
Twente (T)
Willem II (U)
PSV (U)
Excelsior (T)
Heerenveen (U)
pics van je vriendinquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ow jongens, mijn vriendin heeft mijn lievelingseten gemaakt. Macaroni![]()
Genieten met een harde L
jouw vriendin heeft een vagina en tietenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genieten met een harde L
Altijd als jij macaroni eet pakken we 3 punten toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genieten met een harde L
Ge weet wat er nu komen gaat hequote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genieten met een harde L
PSV uit gaan we niet winnen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema Feyenoord
Heracles (U)
Excelsior (T)
Utrecht (U)
NAC Breda (T)
FC Dordrecht (U)
Schema Ajax
Twente (T)
Willem II (U)
PSV (U)
Excelsior (T)
Heerenveen (U)
Zo, dat is knap.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, vorige keer bruine bonen liep niet lekker af nee...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Altijd als jij macaroni eet pakken we 3 punten toch?
Niet zo pessimistisch. Serano is weer terug.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen en Willem II ook niet.
Zonder ZIMLINGquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch. Serano is weer terug.
En Veltgod.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch. Serano is weer terug.
Laat mij eens genieten, ouwe!quote:
Kazim dan maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit te wachten op een rode kaart.
'quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk wint Heracles. Dadelijk pakt Feyenoord nog de koppositie.
Hoe bedoel je? Dat hoop je toch altijd als Ajacied?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'
Het erge is dat ik, Ajacied zijnde, nog serieus moet hopen dat Feyenoord punten verspeelt.
Klopt, maar er waren tijden dat je je over Feyenoord geen zorgen hoefde te maken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat hoop je toch altijd als Ajacied?
Zelfs als Feyenoord Jupiler League zou spelen, zou ik hopen dat ze daar punten verspelen.
Dat is nogsteeds zo, het blijft altijd de club die zich ondanks verwoede pogingen niet kan meten met Ajax en PSV, daar is Feyenoord gewoon te klein voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, maar er waren tijden dat je je over Feyenoord geen zorgen hoefde te maken.
Ik kreeg toch echt wel medelijden met Feyenoord toen de streden om een plek in de middenmoot. Een rivaal moet wel een beetje iets presteren. Het is natuurlijk niet voor niets dat Ajax en Feyenoord klassiekers spelen en Ajax en Sparta niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat hoop je toch altijd als Ajacied?
Zelfs als Feyenoord Jupiler League zou spelen, zou ik hopen dat ze daar punten verspelen.
Jakovenko - Kramer - Eduardo is de aanvalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga ervandoor, op naar 3 punten tegen carnaflop.
Dat wordt 2-0quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jakovenko - Kramer - Eduardo is de aanval
Waar is van Duinen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jakovenko - Kramer - Eduardo is de aanval
Ajax en PSV zijn de afgelopen dertig jaar daadwerkelijk elkaars rivalen en de clubs die meespelen om de titel. Feyenoord is te diep gezonken, daar kun je wel of niet blij mee zijn, maar het is niet anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kreeg toch echt wel medelijden met Feyenoord toen de streden om een plek in de middenmoot. Een rivaal moet wel een beetje iets presteren. Het is natuurlijk niet voor niets dat Ajax en Feyenoord klassiekers spelen en Ajax en Sparta niet.
4.1/10quote:
Omdat ze dat niet wilden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:56 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft Feyenoord eigenlijk geen jeugdteam in de Jupiler League? Die schijnen toch een een fantastische jeugdafdeling te hebben?
Alleen de drie grootste clubs van Nederland hebben dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:56 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft Feyenoord eigenlijk geen jeugdteam in de Jupiler League? Die schijnen toch een een fantastische jeugdafdeling te hebben?
Twentequote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen de drie grootste clubs van Nederland hebben dan.
oke generaalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen de drie grootste clubs van Nederland hebben dan.
In 2013:quote:
quote:''De consequeties zijn op korte termijn te groot'', aldus Van Geel tegenover RTV Rijnmond. De discussie over het wel of niet toelaten van reserveteams van clubs laait hiermee weer op.
De technisch leider van de Rotterdammers ziet op de lange termijn wel heil in een dergelijk systeem.
Dat doet niets af aan hetgeen ik stel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax en PSV zijn de afgelopen dertig jaar daadwerkelijk elkaars rivalen en de clubs die meespelen om de titel. Feyenoord is te diep gezonken, daar kun je wel of niet blij mee zijn, maar het is niet anders.
Twente en Feyenoord zijn beide geen topclubs, maar dat had ik het ook niet over.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Twente als top beschouwt, heb je een enorme hersenkronkel.
Waarom stel je het dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twente en Feyenoord zijn beide geen topclubs, maar dat had ik het ook niet over.
Waar stel ik dat?quote:
Ik zei dat alleen de drie grootste clubs van Nederland een jeugdteam hebben in de Jupiler League. Daar zeg ik dus niet dat Twente een topclub is, leer eens lezen.quote:
De Iniesta van de lage landen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Jordy Kneusie kan mee met Barcelona
hohohoho
GGMM en ik vinden dit enorm, enorm, enorm genot.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
Vermeer begint per week meer te blunderen, genot
We zijn het vaak oneens, maar dit maal hoop ik met je meequote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de door Cavaliers voorspelde neergang van Feyenoord in de tweede seizoenshelft.
Dit is de goalTune van Feyenoord. dit hoor je in het stadion als de helden van Feyenoord scoren.quote:
goeie tekst wel in die goaltunequote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de goalTune van Feyenoord. dit hoor je in het stadion als de helden van Feyenoord scoren.
De traditionele choke van Fred.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de door Cavaliers voorspelde neergang van Feyenoord in de tweede seizoenshelft.
menno wigman1 jaar geledenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
goeie tekst wel in die goaltune
Søren Corona ja.quote:
Berend Rdam2 jaar geledenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
menno wigman1 jaar geleden
Beste tune in de eredivisie, krijg er een kick van lol
groet,
een fc utrecht fan
YouSayWhut2 jaar geledenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Berend Rdam2 jaar geleden
Blijft zo geweldig, al die zielige 020 reacties bij Feyenoord filmpjes. Maarja dat is logisch dat ze bij ons zitten, wie is er nou niet jaloers op zo'n prachtige club als Feyenoord Rotterdam!
Commerciële zender, die gaan voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd dat RTL donderdag niet voor PSV gaat
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
Kazim denkt dat de wedstrijd in de Kuip wordt gespeeld
Ik durf te wedden dat Kazim thuis tegen PSV een penalty gaat versieren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
Kazim denkt dat de wedstrijd in de Kuip wordt gespeeld
En dan krijgt ie 'm ook, want de Kuip. Daar poepen die blinde fluiters in hun broek.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Kazim thuis tegen PSV een penalty gaat versieren.
Is dit een retorische vraag?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vinden jullie ook Clasie beter dan Strootman?
twitter:Tussendelinies twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 19:33:32Feyenoord dit seizoen in duels waarin het op achterstand heeft gestaan: W0 G2 V5. #herfey reageer retweet
Gefixedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Geef die Kazim nou eens geel een nekschot, wat een irritante vent is dat zeg
Gewoon zes wedstrijden schorsen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Geef die Kazim nou eens geel, wat een irritante vent is dat zeg
Ok, wat is je emailadres en wachtwoord?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1
Wacht, wat? Mensen vinden hem een goede voetballer?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:
In other news: Vaste Heraclessupporter en medewerker van de Heracles fanshop achter slot en grendel. Zou al 20 jaar lang bezig zijn met pedopraktijken en wacht nu zijn straf af.
Hafcfan kan het gleukkig niet izjn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:
In other news: Vaste Heraclessupporter en medewerker van de Heracles fanshop achter slot en grendel. Zou al 20 jaar lang bezig zijn met pedopraktijken en wacht nu zijn straf af.
Die is ook geen 41 maar 18 of zoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hafcfan kan het gleukkig niet izjn.
Ok. Relevant manquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:
Inderdaad, die is namelijk voor Juventus.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hafcfan kan het gleukkig niet izjn.
Dat bepaalt hij zelf wel.quote:
Hij begon ook met voetballen bij NEO.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:51 schreef Henrys het volgende:
Wout Weghorst heeft wel wat weg van een neonazi
Dit dacht niemand maar wel een leuke poging.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:52 schreef Brammess het volgende:
Wisten jullie nog toen iedereen dacht dat Mitch Te Vrede Pelle kon doen vergeten?
Voetbalzone lezers dachten hetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dacht niemand maar wel een leuke poging.
Waarom, serieus waarom, ga je voor voetbalinhoudelijke discussies naar reacties op Voetbalzone kijken?quote:
Feyenoord mocht willen dat ze een type El Ghazi hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:54 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord heeft nog minder scorend vermogen dan Ajax
Leuke anekdotequote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik stond een keer te wachten om door de duane te gaan op Schiphol, terugkomend uit het buitenland, kwam Pelle langs gelopen. Hij liep even snel langs zo'n oogscanner en klaar, terwijl ik daar maar in de rij had te wachten. Het verschil moet er zijn.
Ajaxshowtime is ook geschikt voor hemquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom, serieus waarom, ga je voor voetbalinhoudelijke discussies naar reacties op Voetbalzone kijken?
Wie?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:54 schreef Buitendam het volgende:
Dat "vechtvoetbal" van Feyenoord wat zo geprezen wordt is een synoniem voor "ze kunnen er geen kanker van".
Anstgegner Stinho.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord mocht willen dat ze een type El Ghazi hebben.
El Ghazi![]()
.
Nou ja, het zag er goed uit toen ze Kazim presenteerde. Dus ik snapte dat wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
Er waren mensen die dachten dat Feijenoord PSV uit de top twee zou houden.
Ik ook niet hoor. Maar teams van Fred hebben hier vaker last van.quote:
Er zijn betere voetballers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
Bel Hassani is een goede voetballer.
Da's hier inquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij begon ook met voetballen bij NEO.
haha. Ik wil de ganse tijd Hassani bellen. Haha.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
Bel Hassani is een goede voetballer.
Het was op 14 juli 2014, hij kwam waarschijnlijk net terug uit Southampton waar hij op de 12e een contract had getekend.quote:
Persoonlijk zou ik het leuker vinden als Twente wint.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heracles dit wint en Ajax morgen ook, ben ik een godvergeten gelukkig mens voorlopig.
Ajax gaat tot de interlandstop in drie wedstrijden puntverlies lijden. Mark my words.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het leuker vinden als Twente wint.
Ik gok op een gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heracles dit wint en Ajax morgen ook, ben ik een godvergeten gelukkig mens voorlopig.
Van dit lijstje zou de 2de het leukste zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat tot de interlandstop in drie wedstrijden puntverlies lijden. Mark my words.
Willem II uit, PSV uit, Heerenveen uit.
Tegen PSV hebben ze wel een kans natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat tot de interlandstop in drie wedstrijden puntverlies lijden. Mark my words.
Willem II uit, PSV uit, Heerenveen uit.
Alsof ze bij PSV enige kans hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen PSV hebben ze wel een kans natuurlijk.
2-1.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gok op een gelijkspelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |