Zat idd ook even raar te kijken en had mss de bronnen erbij moeten zetten die de TS van dat topic erbij heeft gehaald. Voor wat het waard is:quote:
De redenen die in de eerste bron worden genoemd kan ik ook niet zo snel zien als iets wat veertigplussers vooral zouden aantrekken (dat het een fantasie/fetish is);quote:Op maandag 2 maart 2015 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zat idd ook even raar te kijken en had mss de bronnen erbij moeten zetten die de TS van dat topic erbij heeft gehaald. Voor wat het waard is:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15305114 en http://sherrylanina.tripod.com/castrationeffects.htm
Steriliseren kan ik me idd voorstellen. Zeker als 40 plusser. Kinderen zijn er en geen zin meer in "ongelukjes", maar dit gaat dus echt over _vrijwillig_ castreren om seksuele driften te onderdrukken. Lijkt me sowieso al een extreme oplossing, maar dat het specifiek voor 40 plussers zou gelden kan ik helemaal niet volgen.
quote:Op maandag 2 maart 2015 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Interessant (voor)oordeel wat ik tegenkwam. Is castreren idd typisch iets voor 40+ mannen?
Niet alleen in de tekst, schat ik zo in...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat is een leuke maar pijnlijke foutje in de tekst
Nee, als de dokter zich vergist is het ergerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet alleen in de tekst, schat ik zo in...
Blijkbaar is 40+ in de ogen van sommige FO!kkers extreem oud.quote:
Niets is minder waar. Nog een paar jaartjes en ik sluit me ook aan bij het legioen van 40+'ers.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijkbaar is 40+ in de ogen van sommige FO!kkers extreem oud.
Staat 40+ tegenwoordig echt voor versleten voelen en er doorheen zitten?
Lol....het leek een beetje alsof een twintiger aan het posten was die zich wel heel moe voelde ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:44 schreef Detroit het volgende:
Niets is minder waar. Nog een paar jaartjes en ik sluit me ook aan bij het legioen van 40+'ers..
Ik deed expres een quote van Awesome_, en moest ff iets te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....het leek een beetje alsof een twintiger aan het posten was die zich wel heel moe voelde ofzo.
Verkeerd geinterpreteerd dus van mijn kant.
Jij bent toch 25 oid? En je valt op oude mannen toch? 40+?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe oud zouden jullie mij schatten als het niet in m'n username stond?
Lol, in dat topic heb ik ook gepost ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:48 schreef Detroit het volgende:
Ik deed expres een quote van Awesome_, en moest ff iets te zeggen hebben..
(zie ONZ / Quote *hier* Awesome_)
12.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe oud zouden jullie mij schatten als het niet in m'n username stond?
Nou, de teerling is geworpen! Ik heb mijn eerste bewegingen in het 40+-domein gemaakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol, in dat topic heb ik ook gepost ja.Mijn (voor)oordeel over jou is dat je nu al vaker op 40+ zou kunnen posten.
[..]
12.
Weet niet of je ondertussen de OP hebt gelezen, maar dat is een bonte verzameling van quotes die ik van heel FOK! heb afgeplukt met allerlei uitspraken over 40-plussers. Als ik toevallig ergens 40+ uitspraken tegenkom, dan gooi ik ze nog steeds in dit topic om de discussie een beetje op gang te houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:54 schreef Detroit het volgende:
Nou, de teerling is geworpen! Ik heb mijn eerste bewegingen in het 40+-domein gemaakt.
(en dat vanwege een terloopse uitspraak over 40+-ers in HVJJN).
Je hebt het idee dat het hier heel langzaam gaat met 1 topic per week ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef indaha het volgende:
Wat een tempo hierniet bij te benen , misschien moet ik me toch maar bij 40+ aanmelden
quote:
Oudequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |