abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149725753
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:14 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik zou nog even bij de Kruidvat kijken. Daar vond ik er afgelopen vrijdag eentje voor ¤1,25. Tussen alle opruimingsspul.
:o :o :o Da's voor niks!! Ik heb mijn voedingskussen daar ook vandaan voor een koopje van 14,95 ^O^
pi_149725799
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

:o :o :o Da's voor niks!! Ik heb mijn voedingskussen daar ook vandaan voor een koopje van 14,95 ^O^
Autostoel-hoes was ook maar ¤1,25 daar. Geen idee of we die gaan gebruiken, maar toch maar meegenomen...
pi_149725828
quote:
11s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:03 schreef Starbuck_ het volgende:
Bij mij zijn de pijnlijke borsten ook alweer over (gelukkig). Ik heb me niet echt druk gemaakt om (het gebrek aan) kwaaltjes. Maar ik vraag me wel af wat de schaal van Risu is :9

Ik ben zo slecht in bijlezen en op iedereen reageren :@ Maar ik heb wel prachtige foto's van bevallingen langs zien komen! Een geboortefotograaf zit niet echt in het budget hier, maar zowel de compact als de spiegelreflex gaan mee en manlief moet maar veel plaatjes schieten. De lelijke foto's kan ik dan wel verwijderen achteraf.

Sara, haha, met de tas vol bier :D Heeft niemand het doorgehad?

Spannend Shopaholic, gelukkig houden ze jullie goed in de gaten.

Wij hebben het dit weekend aan mijn moeder en zus verteld en aan manliefs moeder en zus. Was erg leuk! Bij mijn familie vrij hysterische reacties: ECHT WAAR?!? OOOOH WAT LEUEUEUEUKKK! O+ :D *O* *gil * *huil*
Mijn moeder ging later boodschappen doen en kwam gelijk terug met een knuffel en een mama-tijdschrift, erg lief O+
Zus en moeder van man zijn wat nuchterder en rustiger dus die reageerden gewoon met: Ooh wat leuk! :)
Dan volgende week nog de vader van mijn man en wat vrienden en dan zet ik denk ik een berichtje op Facebook ofzo voor alle andere mensen.
Schaal van risu komt beetje door mij. Ik had toen ik nog in wohts zat 2 keer erg gevoelige borsten en bleek beide keren zwanger. Ik duide de pijn toen aan met een schaal. Zo van 1.0 is normaal en 2.0 is al gevoeliger, 5.0 is dan omg blijf er vanaf. Eigenlijk kan iedereen daar zijn eigen ingeving in geven want het is nergens op gebaseerd behalve dan je eigen beleving en vergelijking met 'mislukte' pogingen.

Wat een leuke reacties kreeg je. Ik merkte toen dat mijn broertje toen ik het voor het eerst melde wat rustig reageerde, maar zij bleken zelf ook bezig. (Niet zo lang als wij toen, maar toch) later stuurde hij nog een sms dat hij echt superblij was. Uiteindelijk heeft hij alsnog eerder een kind, maar goed das bijzaak. Ik vond het super om te vertellen. Ouders zijn zo leuk dan he. O+
pi_149725904
Ik heb de test (van 25 juni vorig jaar omg wat lang geleden) ook bewaard, maar er niks mee gedaan. De roze streepjes zijn nu paars, maar nog goed te zien. Is een kruidvattest trouwens.
pi_149725941
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:22 schreef Risu het volgende:
Ik heb de test (van 25 juni vorig jaar omg wat lang geleden) ook bewaard, maar er niks mee gedaan. De roze streepjes zijn nu paars, maar nog goed te zien. Is een kruidvattest trouwens.
Die van mij van 2 augustus ziet er ook nog prima uit. Heb ik gister in m'n 9 maanden dagboek geplakt met plakband er overheen. Leek me wel leuk voor 'later' (wanneer dat dan ook is).
pi_149725954
Ik moet nu al vijf keer plassen in een half uur. Is dat een symptoom? :')

Ik lach er om maar vind het bloed irritant..
pi_149725991
Ik moest in het begin ook vaak plassen. Ben zelfs wezen checken voor blaasontsteking, maar niks. Daarna werd het minder en nu is het weer vaak, maar ja das logisch.
pi_149725992
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:

Ja, van een blaasontsteking ;)

Nee, het kan hoor. Volgens mij had ik het ook.
pi_149726131
Ik heb nooit blaasontsteking en ook geen pijn. Heb er altijd last van met mijn periode, dus zal er voor mij nu inderdaad wel bij horen :{
  maandag 16 februari 2015 @ 14:41:20 #260
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149726504
Ik heb ooit gelezen dat je blanke nagellak op je test moet smeren om te voorkomen dat ie vervaagt. Bij mij is het streepje een beetje anders van kleur maar nog erg duidelijk. Ik heb m in m'n 9 maanden dagboek geplakt, da's het voordeel van die dipsticks. :D

ik heb nu juist dat ik vrij weinig moet plassen. Sowieso stroomt het er ook minder lekker uit ofzo. :? Alsof m'n blaasspier niet helemaal ontspant of dat m'n baarmoeder het een beetje afknelt. Als ik uit bed kom gaat het veel beter, als ik gelegen heb dus.
Je kan trouwens ook blaasontsteking hebben zonder pijn, zeker als je zwanger bent komt dat nogal eens voor. Wel goed om er alert op te zijn, hoewel vaak moeten plassen wel een typisch dingetje voor de 1e weken is.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_149726887
Ik had anderhalve week terug nog een blaasontsteking, de eerste in mijn leven. En ook geen centje pijn bij plassen, maar wel die enorme aandrang, dat was in eerste instantie ook het enige symptoom bij mij.

De schaal van Risu ken ik nog wel vanuit WOHTS!
Van mij mag de gevoeligheid wegblijven, maar een cup groter mag wel. :D

Hier gistermiddag, maar nu ook weer heel erg warm. Ik zit hier in een topje. :')
pi_149726910
net bij de verloskundige geweest, om bloed te prikken. Ik ben blijkbaar erg moeilijk te prikken, want in beide elleboogholtes lukte het niet, uiteindelijk bovenop de arm. Bloedwaarde en suikerwaarde waren goed, in ieder geval. En urine was ook schoon.

Nu hopen dat ik geen enorme blauwe plekken krijg!
pi_149727176
Ik heb vroeger (toen ik nog lang niet bezig was met zwanger zijn) regelmatig een blaasontsteking gehad, blijkbaar ben je er gevoelig voor als je het eenmaal hebt gehad.
Sinds een paar jaar slik ik elke avond voor het slapen gaan een cranberrytablet, hier zitten bepaalde zuren in die je blaas ondersteunen. En sindsdien heb ik (op een uitzondering daargelaten) geen last meer gehad.

Toen ik zwanger werd was ik meteen bang dat de blaasontstekingen nu weer terug zouden komen, maar tot nu toe (*klop klop*) nog nergens last van gehad :D
De cranberrytabletten slik ik nog steeds, kunnen geen kwaad.
Met vlagen moet ik soms meer plassen, maar dan merk ik ook meteen dat er in m'n blaas loopt te porren ;)

Gevoelige borsten geen last van gehad.
Ben wel van een 80F (wat ik wel genoeg vond) naar een 85H gegaan. }:|
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
  maandag 16 februari 2015 @ 15:31:40 #264
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149728116
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:09 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Dat zijn de leukste reacties!! :D *O*

Hier reageerden de omgeving ook enkel positief, op een enkele "zo dat is snel!" ( mijn vriend ik waren 9 maanden samen toen ik zwanger raakte) maar ach misschien is t ook wel snel :P . Het voelt in elk geval ok ^O^ .

Vraagje: hoeveel hoezen voor een voedingskussen zal ik aanschaffen? Moet je zoiets echt dagelijks verschonen? Of kun je met 1 hoes ook wel uit de voeten?
Als het voor jullie goed voelt is het goed toch? :)
Hier weer het andere uiterste, wij zijn dit jaar al 9 jaar samen :D Dus misschien zat iedereen er wel een beetje op te wachten inmiddels :P
Semper frakkin fi!
  maandag 16 februari 2015 @ 15:35:23 #265
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149728217
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Starbuck, wat een ontzettend leuke reactie zeg O+ Ze waren blij dus ;)
Ik geloof het wel ja ;)

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Risu het volgende:

[..]

Schaal van risu komt beetje door mij. Ik had toen ik nog in wohts zat 2 keer erg gevoelige borsten en bleek beide keren zwanger. Ik duide de pijn toen aan met een schaal. Zo van 1.0 is normaal en 2.0 is al gevoeliger, 5.0 is dan omg blijf er vanaf. Eigenlijk kan iedereen daar zijn eigen ingeving in geven want het is nergens op gebaseerd behalve dan je eigen beleving en vergelijking met 'mislukte' pogingen.

Wat een leuke reacties kreeg je. Ik merkte toen dat mijn broertje toen ik het voor het eerst melde wat rustig reageerde, maar zij bleken zelf ook bezig. (Niet zo lang als wij toen, maar toch) later stuurde hij nog een sms dat hij echt superblij was. Uiteindelijk heeft hij alsnog eerder een kind, maar goed das bijzaak. Ik vond het super om te vertellen. Ouders zijn zo leuk dan he. O+
Ik dacht al dat de Risu-schaal iets met jou te maken zou hebben :P
Oke, dan heb ik hoogstens een 2,5 op de schaal van Risu gehad.

Oh, dat kan ik me wel voorstellen van je broertje, toen mijn zus het vertelde dat zij zwanger was had ik ook wel een klein jaloers steekje (terwijl wij toen nog niet eens bezig waren). Lief dat hij later nog smste O+
Semper frakkin fi!
pi_149729071
Mijn tieten zijn vorige zwangerschap maar een kwart cup gegroeid en nu merk ik ook niets van groei in die regio.

Wat een fijne reacties starbuck!

Ik ben zo lusteloos en somber. Ben niet vooruit te branden. :{ Aan de ene kant positief: want dit had ik ook bij de zwangerschap van M., maar aan de andere kant weet ik echt niet wat ik met mijzelf aanmoet. Ik weet dat het over een paar weken al weer voorbij is en dat paar weken niet zo lang duurt, maar als iemand een tip heeft?
pi_149729262
Wat ontzettend leuk Starbuck! O+

Pijnlijke borsten / andere symptomen: bij mijn was er geen peil op te trekken en dat heeft me heel onzeker gemaakt. Nu weet ik dat het niks hoeft te betekenen, ik word al weken bont en blauw getrapt nu. O+

Blaasontsteking: ik heb er twee gehad sinds het begin van de zwangerschap, daarvoor nooit. Beide keren geen pijn of brandend gevoel, maar wel elke 10 minuten het gevoel te moeten en er dan maar een paar druppels uit weten te krijgen.. als je het niet vertrouwt, even een plasje inleveren!

Risu al weer 38 weken. :o

Gisteren proefdiner gehad voor de bruiloft, echt heerlijk! Het wordt een buffet met allerlei ingrediënten uit de regio en er is echt voor ieder wat wils en dan nog veel meer. :D Het enige dat jammer was was dat ik alleen aan de wijn mocht ruiken en dat vriend de keuze heeft moeten maken, maar goed.

Nog een maandje en dan mag ik me mevrouw xxxx noemen en als baby er is zijn we de familie xxxx. :'( :'( :'( Mijn hormonen, wat doe je? :'( :'( :'(
pi_149729278
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:11 schreef Limone het volgende:
Mijn tieten zijn vorige zwangerschap maar een kwart cup gegroeid en nu merk ik ook niets van groei in die regio.

Ik ben zo lusteloos en somber. Ben niet vooruit te branden. :{ Aan de ene kant positief: want dit had ik ook bij de zwangerschap van M., maar aan de andere kant weet ik echt niet wat ik met mijzelf aanmoet. Ik weet dat het over een paar weken al weer voorbij is en dat paar weken niet zo lang duurt, maar als iemand een tip heeft?
Flink wat frisse lucht en zonneschijn meepakken, als het weer meezit?
pi_149729313
Bleh Limone, even lekker cocoonen zit er natuurlijk niet in met al een kleintje in huis, maar sterkte! Hopelijk gaat het snel beter. :*
pi_149729437
Fijn dat het bloedverlies minimaal was! *O*

Leuke reacties op het vertellen O+ Vond ik ook zo bijzonder!

Blaasontsteking: nog nooit last van gehad, maar nu inderdaad ook :{ had ook vrijwel geen klachten (zeker geen pijn), maar inderdaad vaak kleine beetjes moeten plassen en ook het gevoel dat het niet helemaal lekker loopt inderdaad.

Selvaria: vooral dat "Familie X" inderdaad O+ dat vind ik ook zo tof! Nog maar 2 weken hier! ^)

Hier productieve paar dagen: heb er al 2 middagjes carnaval op zitten :+ (wat eigenlijk best prima ging, zo maar een paar uurtjes) en zojuist de halve Babydump leeggekocht :9

Blijkbaar toch lastig, aangezien de muts bij de kassa 1 ding teveel aansloeg en 2 te weinig :|W maar goed, tientje in ons voordeel dus mij hoor je niet :+

En vandaag eindelijk alles helemaal af qua schilderen (deur, stijlen, plinten), dus woensdag alle plinten enzo vastzetten en dan kan ik eindelijk helemaal los met de leuke dingen :s) (lees: meubels in elkaar en alle aankleding) *O*

En nu zit ik dus heel vertederd over een boxkleed te aaien hier :') O+
pi_149729695
quote:
Ik ben zo lusteloos en somber. Ben niet vooruit te branden. Aan de ene kant positief: want dit had ik ook bij de zwangerschap van M., maar aan de andere kant weet ik echt niet wat ik met mijzelf aanmoet. Ik weet dat het over een paar weken al weer voorbij is en dat paar weken niet zo lang duurt, maar als iemand een tip heeft?
Vervelend he, ik heb er ook last van :(
Ik herken het dus helemaal niet.

Ik heb dus in het weekend ook echt helemaal nergens zin in en vind eigenlijk constant dat Luc te veel aandacht vraagt :@ Echt super vervelend dit.

Tips heb ik niet anders dan zoveel mogelijk naar buiten/zonlicht en evt extra vitamine D slikken.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149729951
Boxkleed-aaien... Hoe heerlijk herkenbaar! O+ O+

Ik ben vandaag de hele dag alleen thuis en merk dat ik me dan ook lusteloos voel en heel snel verveel. Ik heb al wat in huis gedaan en ben bezig voor mijn opleiding, maar ik kan me niet concentreren. Heb ook geen zin om al voor de tv te gaan hangen, want dan wordt het zo'n lange avond. Dus zit vandaag maar veel op dit forum :) Jullie zijn gezellig :)
pi_149731079
quote:

Blegh, ik ken het. Ik heb me tot 18 weken een natte krant gevoeld. Ik heb me er aan overgegeven. Van hele dagen slapen knap je weliswaar niet op, maar wakker blijven was hier echt geen optie.

Ff doorbijten nog. Als je er middenin zit lijkt het oneindig lang te duren, maar voor je het weet is het voorbij.

Het roodborstje in m'n buik lijkt gedraaid. Ik voel d'r schopjes niet alleen aan de andere kant, maar ook veel duidelijker. Zelfs N heeft r vanmorgen kunnen voelen. Eindelijk.
pi_149731491
Goed, op de planning stond dat schoonvader en manlief vandaag de elektra voor het kamertje van baby zouden regelen. Ik kom thuis en de elektra is geregeld, maar er komt ook een nieuwe trap, heel m'n halletje boven ligt overhoop en de lampen in de hal zijn kapot en daar moeten er nieuwe voor komen.

Mijn hormonen zijn nog amused. En nesteldrang en stof van een verbouwing zijn geen goede vriendjes.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149731574
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik lach er om maar vind het bloed irritant..
Dat is wel erg vaak hoor!! :o Heb je geen blaasontsteking? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')