quote:Op maandag 16 februari 2015 14:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik zou nog even bij de Kruidvat kijken. Daar vond ik er afgelopen vrijdag eentje voor ¤1,25. Tussen alle opruimingsspul.
Autostoel-hoes was ook maar ¤1,25 daar. Geen idee of we die gaan gebruiken, maar toch maar meegenomen...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]![]()
![]()
Da's voor niks!! Ik heb mijn voedingskussen daar ook vandaan voor een koopje van 14,95
Schaal van risu komt beetje door mij. Ik had toen ik nog in wohts zat 2 keer erg gevoelige borsten en bleek beide keren zwanger. Ik duide de pijn toen aan met een schaal. Zo van 1.0 is normaal en 2.0 is al gevoeliger, 5.0 is dan omg blijf er vanaf. Eigenlijk kan iedereen daar zijn eigen ingeving in geven want het is nergens op gebaseerd behalve dan je eigen beleving en vergelijking met 'mislukte' pogingen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:03 schreef Starbuck_ het volgende:
Bij mij zijn de pijnlijke borsten ook alweer over (gelukkig). Ik heb me niet echt druk gemaakt om (het gebrek aan) kwaaltjes. Maar ik vraag me wel af wat de schaal van Risu is
Ik ben zo slecht in bijlezen en op iedereen reagerenMaar ik heb wel prachtige foto's van bevallingen langs zien komen! Een geboortefotograaf zit niet echt in het budget hier, maar zowel de compact als de spiegelreflex gaan mee en manlief moet maar veel plaatjes schieten. De lelijke foto's kan ik dan wel verwijderen achteraf.
Sara, haha, met de tas vol bierHeeft niemand het doorgehad?
Spannend Shopaholic, gelukkig houden ze jullie goed in de gaten.
Wij hebben het dit weekend aan mijn moeder en zus verteld en aan manliefs moeder en zus. Was erg leuk! Bij mijn familie vrij hysterische reacties: ECHT WAAR?!? OOOOH WAT LEUEUEUEUKKK!![]()
![]()
*gil * *huil*
Mijn moeder ging later boodschappen doen en kwam gelijk terug met een knuffel en een mama-tijdschrift, erg lief
Zus en moeder van man zijn wat nuchterder en rustiger dus die reageerden gewoon met: Ooh wat leuk!![]()
Dan volgende week nog de vader van mijn man en wat vrienden en dan zet ik denk ik een berichtje op Facebook ofzo voor alle andere mensen.
Die van mij van 2 augustus ziet er ook nog prima uit. Heb ik gister in m'n 9 maanden dagboek geplakt met plakband er overheen. Leek me wel leuk voor 'later' (wanneer dat dan ook is).quote:Op maandag 16 februari 2015 14:22 schreef Risu het volgende:
Ik heb de test (van 25 juni vorig jaar omg wat lang geleden) ook bewaard, maar er niks mee gedaan. De roze streepjes zijn nu paars, maar nog goed te zien. Is een kruidvattest trouwens.
Ja, van een blaasontstekingquote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik moet nu al vijf keer plassen in een half uur. Is dat een symptoom?![]()
Als het voor jullie goed voelt is het goed toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste reacties!!![]()
![]()
Hier reageerden de omgeving ook enkel positief, op een enkele "zo dat is snel!" ( mijn vriend ik waren 9 maanden samen toen ik zwanger raakte) maar ach misschien is t ook wel snel. Het voelt in elk geval ok
.
Vraagje: hoeveel hoezen voor een voedingskussen zal ik aanschaffen? Moet je zoiets echt dagelijks verschonen? Of kun je met 1 hoes ook wel uit de voeten?
Ik geloof het wel jaquote:Op maandag 16 februari 2015 14:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Starbuck, wat een ontzettend leuke reactie zegZe waren blij dus
Ik dacht al dat de Risu-schaal iets met jou te maken zou hebbenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Risu het volgende:
[..]
Schaal van risu komt beetje door mij. Ik had toen ik nog in wohts zat 2 keer erg gevoelige borsten en bleek beide keren zwanger. Ik duide de pijn toen aan met een schaal. Zo van 1.0 is normaal en 2.0 is al gevoeliger, 5.0 is dan omg blijf er vanaf. Eigenlijk kan iedereen daar zijn eigen ingeving in geven want het is nergens op gebaseerd behalve dan je eigen beleving en vergelijking met 'mislukte' pogingen.
Wat een leuke reacties kreeg je. Ik merkte toen dat mijn broertje toen ik het voor het eerst melde wat rustig reageerde, maar zij bleken zelf ook bezig. (Niet zo lang als wij toen, maar toch) later stuurde hij nog een sms dat hij echt superblij was. Uiteindelijk heeft hij alsnog eerder een kind, maar goed das bijzaak. Ik vond het super om te vertellen. Ouders zijn zo leuk dan he.
Flink wat frisse lucht en zonneschijn meepakken, als het weer meezit?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:11 schreef Limone het volgende:
Mijn tieten zijn vorige zwangerschap maar een kwart cup gegroeid en nu merk ik ook niets van groei in die regio.
Wat een fijne reacties starbuck!
Ik ben zo lusteloos en somber. Ben niet vooruit te branden.Aan de ene kant positief: want dit had ik ook bij de zwangerschap van M., maar aan de andere kant weet ik echt niet wat ik met mijzelf aanmoet. Ik weet dat het over een paar weken al weer voorbij is en dat paar weken niet zo lang duurt, maar als iemand een tip heeft?
Vervelend he, ik heb er ook last vanquote:Op maandag 16 februari 2015 16:11 schreef Limone het volgende:
Ik ben zo lusteloos en somber. Ben niet vooruit te branden. Aan de ene kant positief: want dit had ik ook bij de zwangerschap van M., maar aan de andere kant weet ik echt niet wat ik met mijzelf aanmoet. Ik weet dat het over een paar weken al weer voorbij is en dat paar weken niet zo lang duurt, maar als iemand een tip heeft?
Blegh, ik ken het. Ik heb me tot 18 weken een natte krant gevoeld. Ik heb me er aan overgegeven. Van hele dagen slapen knap je weliswaar niet op, maar wakker blijven was hier echt geen optie.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:11 schreef Limone het volgende:
Mijn tieten zijn vorige zwangerschap maar een kwart cup gegroeid en nu merk ik ook niets van groei in die regio.
Wat een fijne reacties starbuck!
Ik ben zo lusteloos en somber. Ben niet vooruit te branden.Aan de ene kant positief: want dit had ik ook bij de zwangerschap van M., maar aan de andere kant weet ik echt niet wat ik met mijzelf aanmoet. Ik weet dat het over een paar weken al weer voorbij is en dat paar weken niet zo lang duurt, maar als iemand een tip heeft?
Dat is wel erg vaak hoor!!quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik moet nu al vijf keer plassen in een half uur. Is dat een symptoom?![]()
Ik lach er om maar vind het bloed irritant..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |