Ik ook, de popcorn van gisteravond staat er nog, want dat werd het ook niet echt.quote:
yup. Mijn vader zag mijn tevergeefse zoektocht naar woonruimte en heeft toen die flat gekocht en viavia had ik zo 3 huisgenoten die ook van mijn middelbare school kwamen. Heb in al die jaren iets van 12 verschillende huisgenoten gehad, de een wat langer dan de ander.quote:
of verkouden neuzenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
die kun je ook voor bloedneuzen gebruiken
Mooi toch ... EN nadat je vertrokken bent heeft je vader het verkocht of stond het toen ook nog eens opeens op jouw naam?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup. Mijn vader zag mijn tevergeefse zoektocht naar woonruimte en heeft toen die flat gekocht en viavia had ik zo 3 huisgenoten die ook van mijn middelbare school kwamen. Heb in al die jaren iets van 12 verschillende huisgenoten gehad, de een wat langer dan de ander.
toen ik een huurwoning kreeg ging de flat in de verkoop, 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi toch ... EN nadat je vertrokken bent heeft je vader het verkocht of stond het toen ook nog eens opeens op jouw naam?
leuk!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter gaat verhuizen, van studentenkamer naar 3-kamerappartement, dus dat was een avondje Ikea
Nee in Ambachtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenover Heijplaat aan de overkant van het water is Oud-Mathenesse. Gaat je nichtje daar ook wonen?
ik las kotsende lulquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het met de kotsende lui in je huis sacha?
die slapen weer allemaalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het met de kotsende lui in je huis sacha?
Ga je aan de hardcore drank ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
die slapen weer allemaal![]()
straks mag ik lekker ziek worden
GOed planquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja misschien welik zal eens langs de Action gaan
ik wou het niet zeggen Fann maar dat las ik eerst ookquote:
vanaf maandag heeft de Lidl ze ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja misschien welik zal eens langs de Action gaan
Ik ben daar volgens mij precies één keer geweest, is niet eens zo ver hiervandaan,quote:
Ah! zie je welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik wou het niet zeggen Fann maar dat las ik eerst ook
ik heb een leesbril op, een groene
De i en de l zijn soms moeilijk te onderscheiden... zeker als ze naast elkaar staan en zo .... lllilliliiiilliquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik wou het niet zeggen Fann maar dat las ik eerst ook
ik heb een leesbril op, een groene
kitkat met pindakaas kopenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben daar volgens mij precies één keer geweest, is niet eens zo ver hiervandaan,
daar waar de Aldi woont geloof ik, maar dan moet je dat winkelcentrum in en dat doen
we eigenlijk nooit, geen idee waarom, ik heb er toen geloof ik ook een adresboekje
of zoiets gekocht, maar voor de res weet ik niet wat ik met al die meuk moet
Blijkbaar heb ik hem dus tóch niet nodig, als just me het mét leesbril ook lasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanaf maandag heeft de Lidl ze ook
je bent de z vergeten! ik heb mijn bril schoongemaaktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De i en de l zijn soms moeilijk te onderscheiden... eker als ze naast elkaar staan en zo .... lllilliliiiilli
In het origineel staat ie wel hoor ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
je bent de z vergeten! ik heb mijn bril schoongemaakt
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
je bent de z vergeten! ik heb mijn bril schoongemaakt
dat is heerlijk en het is maar goed dat ik hier geen Action in de buurt hebquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
kitkat met pindakaas? pindakaas in die kitkat bedoel je?
lijkt me nou niet écht lekker
Waarom wissel je steeds van UI, daar ben ik veel te autistisch voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
In het origineel staat ie wel hoor ?
Ik heb tijdelijk een abo, nu kan het even, veel meer voordelen heb ik nog niet gevonden//quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom wissel je steeds van UI, daar ben ik veel te autistisch voor
Daar hoef je toch geen abo voor te nemen? volgens mij kan ik ook zo van UI wisselen ....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk een abo, nu kan het even, veel meer voordelen heb ik nog niet gevonden//
Ik kreeg hem kado blijkbaar... UTO SC actie of zo ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen abo voor te nemen? volgens mij kan ik ook zo van UI wisselen ....
says whoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ikquote:
kadootje?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk een abo, nu kan het even, veel meer voordelen heb ik nog niet gevonden//
Als de zonnige kant kun je posten ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, die andere is mijn zonnige kant
Mijn donkere kant post ook wel eens hoor, we wonen samen in één lijf namelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de zonnige kant kun je posten ...
zegt zij die al meerdere keren van naam is gewisseldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dus daarom neem je zelf een andere UI?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik![]()
ik moet dan steeds weer wennen, of ik denk dat er ineens een 'vreemde'' op bezoek is![]()
raak in van in de war....
Ze houd van mequote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dus daarom neem je zelf een andere UI?
touché !quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zegt zij die al meerdere keren van naam is gewisseld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |