In het origineel staat ie wel hoor ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
je bent de z vergeten! ik heb mijn bril schoongemaakt
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
je bent de z vergeten! ik heb mijn bril schoongemaakt
dat is heerlijk en het is maar goed dat ik hier geen Action in de buurt hebquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
kitkat met pindakaas? pindakaas in die kitkat bedoel je?
lijkt me nou niet écht lekker
Waarom wissel je steeds van UI, daar ben ik veel te autistisch voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
In het origineel staat ie wel hoor ?
Ik heb tijdelijk een abo, nu kan het even, veel meer voordelen heb ik nog niet gevonden//quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom wissel je steeds van UI, daar ben ik veel te autistisch voor
Daar hoef je toch geen abo voor te nemen? volgens mij kan ik ook zo van UI wisselen ....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk een abo, nu kan het even, veel meer voordelen heb ik nog niet gevonden//
Ik kreeg hem kado blijkbaar... UTO SC actie of zo ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen abo voor te nemen? volgens mij kan ik ook zo van UI wisselen ....
says whoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ikquote:
kadootje?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk een abo, nu kan het even, veel meer voordelen heb ik nog niet gevonden//
Als de zonnige kant kun je posten ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, die andere is mijn zonnige kant
Mijn donkere kant post ook wel eens hoor, we wonen samen in één lijf namelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de zonnige kant kun je posten ...
zegt zij die al meerdere keren van naam is gewisseldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dus daarom neem je zelf een andere UI?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik![]()
ik moet dan steeds weer wennen, of ik denk dat er ineens een 'vreemde'' op bezoek is![]()
raak in van in de war....
Ze houd van mequote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dus daarom neem je zelf een andere UI?
touché !quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zegt zij die al meerdere keren van naam is gewisseld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |