SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg
[ Bericht 99% gewijzigd door kanovinnie op 13-02-2015 13:24:53 ]2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Nee, het is meer dat als ik nu rij ik vaak automatisch mijn handen wat verder van de shifters af heb. Zegmaar,half op het rubber, half op het stuur. Ik kan altijd verder naar voren, daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je zei toch anders dat je niet altijd met je handen op de shifters kunt rijden. Dat duidt toch echt op een te lang frame. En daar kun je weinig aan veranderen. Die stijfheid in je rug gaat vanzelf over wanneer je weer een vriendin hebt.
http://www.halfords.com/c(...)kes-_-intuitiongammaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:17 schreef kaasplankje het volgende:
fiets kopen op vrijdag de 13e
Dan lucky 13 met 13 op zijn kop op de framebuis painten
Ik zit op de rand van een zenuwinzinking en jij post zoiets.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef Tommeke het volgende:
Je moet gewoon als je een XL nodig hebt een L kopen.
#livinglikeapro
14cm stuurpen ziet er wel beter uit dan 10 jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef Tommeke het volgende:
Je moet gewoon als je een XL nodig hebt een L kopen.
#livinglikeapro
Neuh, was een willekeurige toerderquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:57 schreef Patroon het volgende:
Heb jij toevallig Buzz op de foto gezet?![]()
![]()
Ik heb ze net allebei besteld. 1 voor tijdens de koersen zoals Buzz zei en een XL om te toerenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:06 schreef Gripper het volgende:
Kano je bent net zo lang als ik toch, 1,86? Dan geen XL kopen joh. Doe de L!
Die L heeft wel een veel diepere zit he?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:25 schreef MarcoD het volgende:
Zou lekker dinsdag afwachten ipv impulsaankoop doen. Ik zou naar de L toe gaan persoonlijk en ook ik ben 186, nu bovenbuis van 56,5 oid en dat vind ik al lang zat
Wat heb je nu dan? 16 cm balhoofd?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:38 schreef MarcoD het volgende:
Voor mij persoonlijk zou die L perfect passen, balhoofd langer als wat ik nu en en bovenbuis bijna hetzelfde en nu nog spacer onder stuur.
Zo flexibel ben ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:42 schreef MarcoD het volgende:
158 mm hoog, kan nog wel dieper zitten ook dus mooi fame voor -19 pen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:54 schreef Patroon het volgende:
Die van mij is 21cmAlleen als je je zak ook mee naar binnen propt mag je m meetellen. Anders niet, en moet je de lineaal gewoon boven op je lul leggen ipv eronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Leuk, er is ook muxas xxxlquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:16 schreef muzas het volgende:
Hey kano
http://nl.aliexpress.com/(...)4911_1948045968.html
![]()
Mooi gewikkeld ja! 10/10quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef kaasplankje het volgende:
zie je ook dat ik alle deda lettertjes op het stuurlint steeds op dezelfde plek heb?
Morgen rustdag/gym bovenlijf zondag ziet het er redelijk uit dan spring ik op de fiets.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:47 schreef ddx het volgende:
En dan is het weekend en komt er weer flinke regenbui aan....
succes patty, winnen he of blijf je in D1?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:01 schreef Patroon het volgende:
Morgen trainingskoers. Lijkt bij ons droog te blijven.
Ik ga me rustig tussen de wielen nestellen, als de koers dat toelaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
succes patty, winnen he of blijf je in D1?
Gewoon lekker meerijje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga me rustig tussen de wielen nestellen, als de koers dat toelaat.
Rije metmekutje. Ik zie hoe het gaat. Ga me iig niet in het begin over de kop rijequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:01 schreef dop het volgende:
Knut Weer z'n strava neuroot die 100 clubs wil.
kan jij hem uit de fok groep halen
Hij fietst wel genoeg....quote:Year-to-Date
Distance 2,122.9 km
Ik zag hetquote:
Alles voor de kudo's!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja en dat wil hij blijkbaar ook aan iedereen tonen.![]()
Valt tegen hoor :quote:
Zondag niet lossen, gewoon erbij blijve rije.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Oksel het volgende:
Vandaag geschaatst, gefietst, sportschool (core).
Schaatsen ging lekker. Fietsen ging kut, dik hoog in de hartslag. Denk te weinig gegeten. Morgen ga ik goed eten, zondag trainingswedstrijd.
Als je niet veel met lezen hebt, dan ga je er nog moeite aan hebben. T is een lang uitgesponnen relaas, interviews met verschillende personen uit Armstrongs omgeving, en het leest niet weg als een doktersromannetjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb niet zoveel met lezen en ook niet met doping maar ik zie het idd wel.
Lijmen lijkt me, of laatste stukje met dubbezijdig tape, al is dat niet waterproof. Dus zal wel een druppel secondenlijm zijn die de boel aan elkaar smelt.quote:
Tuurlijk niet man, dat watert niet af. Dat doen ze alleen bij de dozenschuivers fietsen, lekker snel en altijd goed, NOT!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:26 schreef ratatat het volgende:
[..]
Aan de binnenkant van je stuur beginnen. En veel skills hebben.
Ja doe ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:01 schreef dop het volgende:
Knut Weer z'n strava neuroot die 100 clubs wil.
kan jij hem uit de fok groep halen
Goeie doping.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:16 schreef Patroon het volgende:
http://www.npo.nl/smeets-(...)2-2015/WO_NOS_786369
Die Jillert Anema, wat een baas
Tof fietsje wel, hoewel ik persoonlijk niet echt super fan ben van de kleurencombi, maar dat is niets anders dan kwestie van smaak!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:35 schreef faston het volgende:
Nieuwe fiets opgehaaldCannondale Caad 10 2015
Foto's zeggen meer dan woorden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je betaalt ¤300 voor de (goedkoopste) PM, kunt 'm 6 maanden proberen. En als 'm na 6 maanden wilt houden? Betaal je de overige kosten van de PM, of lees ik niet goed?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.bike-power.nl/powerlease/
En 125 per maand zo te zien. Voor het trainingspakket.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dus je betaalt ¤300 voor de (goedkoopste) PM, kunt 'm 6 maanden proberen. En als 'm na 6 maanden wilt houden? Betaal je de overige kosten van de PM, of lees ik niet goed?
Borg + vast bedrag per maand en op het einde kan je borg terugkrijgen als je PM inlevert.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dus je betaalt ¤300 voor de (goedkoopste) PM, kunt 'm 6 maanden proberen. En als 'm na 6 maanden wilt houden? Betaal je de overige kosten van de PM, of lees ik niet goed?
Doe eens even een foto kanoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
Maar zo'n powermeter heb ik toch niet nodig. Op m'n nieuwe focus die ik net besteld heb ga ik toch harder dan zo'n meter kan bijhouden.
Leuke fietsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:35 schreef faston het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nice, ziet er goed uit. Maar waar je wel even op moet letten is dat je ketting op het buitenblad ligt, en je achter iets kleiner schakelt. De ventieldopjes mogen er wel af, die dienen alleen om de binnenband te beschermen tijdens het transport. Ventielen staan op de grond, niet ergens op 10 over half 7. Die bidons kleuren er echt niet bij, en zijn zo te zien 0,6 of 0,75 liter wat niet mag. En je deurklinken staan teveel omhoog, die moet je ff bijstellen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:35 schreef faston het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Persoonlijk zou ik ook zeggen dat het zadel wat laag staat, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nice, ziet er goed uit. Maar waar je wel even op moet letten is dat je ketting op het buitenblad ligt, en je achter iets kleiner schakelt. De ventieldopjes mogen er wel af, die dienen alleen om de binnenband te beschermen tijdens het transport. Ventielen staan op de grond, niet ergens op 10 over half 7. Die bidons kleuren er echt niet bij, en zijn zo te zien 0,6 of 0,75 liter wat niet mag. En je deurklinken staan teveel omhoog, die moet je ff bijstellen.
Verder een goeie eerste poging tot fietsfoto's.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:06 schreef Levitas het volgende:
Pa Levitas net even een foto'tje laten maken van m`n houding op de Canyon. Kan ik op basis daarvan even kijken wat ik met de afstelling doe - Qua bovenlichaam zit ik er, gevoelsmatig, prima op nu. Zadelpositie ben ik nog niet helemaal over uit.. Jullie ideeën op basis van deze 2 foto's?Niets op aan te merken. Heb je klachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een fietsmeting gehad. Dus ik laat het eerst maar zo staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik ook zeggen dat het zadel wat laag staat, maar dat kan aan mij liggen.
Staat het zadel op de bovenste foto nou hoger of niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:47 schreef faston het volgende:
[..]
Wel een fietsmeting gehad. Dus ik laat het eerst maar zo staan.
Pa Levitas net even een foto'tje laten maken van m`n houding op de Canyon. Kan ik op basis daarvan even kijken wat ik met de afstelling doe - Qua bovenlichaam zit ik er, gevoelsmatig, prima op nu. Zadelpositie ben ik nog niet helemaal over uit.. Jullie ideeën op basis van deze 2 foto's?heel moeilijk op een foto , zeker omdat je niet echt fietst maar stil staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou zeggen dat je zadel iets omlaag en misschien ook iets naar achter kan.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Pa Levitas net even een foto'tje laten maken van m`n houding op de Canyon. Kan ik op basis daarvan even kijken wat ik met de afstelling doe - Qua bovenlichaam zit ik er, gevoelsmatig, prima op nu. Zadelpositie ben ik nog niet helemaal over uit.. Jullie ideeën op basis van deze 2 foto's?Iets langere stuurpen en alle spacers onder wegmieteren, aero boven allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klachten, nee op dit moment nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Niets op aan te merken. Heb je klachten?
Die spacers wil ik er uiteindelijk wel onderuit halen, althans eens proberen. Maar wilde eerst zo eens kijken of ik nog klachten zou hebben, en dat is niet het gevalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
Iets langere stuurpen en alle spacers onder wegmieteren, aero boven alles
Hmm, zadelhoogte vind ik sowieso wel een lastige. Zadel kan nog iets naar achter inderdaad, want knie niet in 1 lijn met as van het pedaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:53 schreef dop het volgende:
ik zou zeggen dat je zadel iets omlaag en misschien ook iets naar achter kan.
Oh, da's best wel netjes!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:23 schreef Patroon het volgende:
Eerste 42 minuten rustig in het peloton gezeten. Daarna ontsnapt met nog iemand, maar kregen geen ruimte. Met nog 10 rondes te gaan, reed er een groep van 15man weg met niemand van ons erbij. Met een ploeggenoot in een klein groepje vol in de achtervolging om het gat te dichten. Dit lukte, met nog 5 rondes te gaan. Dit was een behoorlijke inspanning en zou mij niet meer met de sprint bemoeien. Maar toevallig kwam ik goed te zitten en heb ik toch even gesprint. 8e. Stonden zo'n 40-50 man aan de start.
https://app.strava.com/activities/254734902
Gaat er nou een binnenkabel door de top tube, of óók een buitenkabel?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:35 schreef faston het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In het frame? Dan alleen binnenkabelquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:57 schreef Carb het volgende:
[..]
Gaat er nou een binnenkabel door de top tube, of óók een buitenkabel?
Kabel gaat door de top tube en niet buiten langs. De rest van de kabels gaan wel buiten langs.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:57 schreef Carb het volgende:
[..]
Gaat er nou een binnenkabel door de top tube, of óók een buitenkabel?
Ja dat bedoel ik, dat lijkt mij ook, maar ff checken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
In het frame? Dan alleen binnenkabel
Zie nu dat je mijn vraag op meerdere manieren kan opvatten. Ik vroeg me af of er een buitenkabel in de tube zit, maar is misschien een stomme vraag.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:01 schreef faston het volgende:
[..]
Kabel gaat door de top tube en niet buiten langs. De rest van de kabels gaan wel buiten langs.
Kortom; gefaald.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:23 schreef Patroon het volgende:
Eerste 42 minuten rustig in het peloton gezeten. Daarna ontsnapt met nog iemand, maar kregen geen ruimte. Met nog 10 rondes te gaan, reed er een groep van 15man weg met niemand van ons erbij. Met een ploeggenoot in een klein groepje vol in de achtervolging om het gat te dichten. Dit lukte, met nog 5 rondes te gaan. Dit was een behoorlijke inspanning en zou mij niet meer met de sprint bemoeien. Maar toevallig kwam ik goed te zitten en heb ik toch even gesprint. 8e. Stonden zo'n 40-50 man aan de start.
Wel als ik van plek 3 aanging. Ik ging de sprint aan vanaf plek 12 ongeveer.quote:
Desalniettemin; gefaald.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wel als ik van plek 3 aanging. Ik ging de sprint aan vanaf plek 12 ongeveer.![]()
Heb je m besteld? Je zou toch de meting afwachten? Enne waarom nu al en welke maat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
Maar zo'n powermeter heb ik toch niet nodig. Op m'n nieuwe focus die ik net besteld heb ga ik toch harder dan zo'n meter kan bijhouden.
Hele gave fiets, van hetzelfde concern als Raleigh..... Oh wacht, dat was vroegah. Nee hoor, is een hele nette fiets. Mooi, hoeven we ook nooit meer over die drie amsterdomse rode kruizen te zeiken!quote:
Als je in je eerste rit nou al gaat knechten, weet je dus je lot voor de rest van het seizoen. Verstoppen en linkeballen!!! Leer het nou eens om niet sociaal te zijn maar vreet dat bord van een ander leeg!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:23 schreef Patroon het volgende:
dat belerende toontje van je, staat me niet aan. Het is altijd een en al gezeik van je. Je kon wel gigantisch jaloers zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je in je eerste rit nou al gaat knechten, weet je dus je lot voor de rest van het seizoen. Verstoppen en linkeballen!!! Leer het nou eens om niet sociaal te zijn maar vreet dat bord van een ander leeg!
Dus eigenlijk dacht je wat Dekker in de Ronde van Vlaanderen van 2001 dacht "ik heb geen kans meer" en doordat je dat dacht had je ook geen kans meer. Kortom: je moet nooit denken dat je geen kans meer hebt, want zodra je dat denkt, heb je geen kans meer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wel als ik van plek 3 aanging. Ik ging de sprint aan vanaf plek 12 ongeveer.![]()
Is ook zo, maar een trainingswedstrijd ga ik geen risico's nemen tijdens een hectische sprint, ze willen dan nogal eens over elkaar heen rije.. Of ik daar nou 5e of 20e wordt, draagt niks bij aan het trainingseffect. Dit deed zich gewoon zo voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk dacht je wat Dekker in de Ronde van Vlaanderen van 2001 dacht "ik heb geen kans meer" en doordat je dat dacht had je ook geen kans meer. Kortom: je moet nooit denken dat je geen kans meer hebt, want zodra je dat denkt, heb je geen kans meer.
Dat snap ik, maar niettemin is het een belangrijk leermoment dat je dus nooit moet denken dat je geen kans hebt. Als jij stuk zit, zitten de anderen dat hoogstwaarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is ook zo, maar een trainingswedstrijd ga ik gee risico's nemen tijdens een hectische sprint. Of ik daar nou 5e of 20e wordt, draagt niks bij aan het trainingseffect. Dit deed zich gewoon zo voor.
quote:De enige fout die ik maakte, was dat ik op 500m van de meet niet doorreed naar plek 1 tot 5 toen het ff stil viel. Ik hield toen ook ff mijn benen stil. Leermoment.
Bedankt voor je tip, maar dat zit goed genoeg tussen me oren. Nogmaals, ik dacht niet dat ik geen kans meer maakt, ik wilde de sprint gewoon laten lopen...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar niettemin is het een belangrijk leermoment dat je dus nooit moet denken dat je geen kans hebt. Als jij stuk zit, zitten de anderen dat hoogstwaarschijnlijk ook.
[..]
Haha, ik heb nooit gekoerst man anders dan een trainingsseizoen bij de aspiranten van Delta. Maar je hoeft geen coureur te zijn geweest om het spelletje wel te kunnen doorzien. Van Gaal was tenslotte ook geen geweldige foetballer, Mourinho ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
dat belerende toontje van je, staat me niet aan. Het is altijd een en al gezeik van je. Je kon wel gigantisch jaloers zijn.
Als er 15 man wegrijden met nog 5 rondes te gaan, kan je wel gaan linkeballen, maar dan weet je zeker dat ze niet terug komen. Daarbij komt, het is een trainingswedstrijd. Je zelf dan ff pijn doen is dan niks mis mee. Er valt toch geen eer te behalen.
Vertel jij eens wat succes verhalen van je koersen van vroeger..
Ja, ja, dan ben jij er dus voor om degene die de bidons is gaan halen weer naar voren te dâuwuh. Word je sterk van.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:54 schreef Oksel het volgende:
Ik ben knecht van een knecht. Ik ken m'n plek.
Ik had mij ook voorgenomen om dit jaar meer voor me eigen te gaan. Eigenlijk rij ik ook niet zoveel voor anderen, misschien komt dat zo over. Eigenlijk rij ik best wel zuinig, qua posities uit de wind etc. Gebruik vaak andere renners om naar voren te komen. Maar als een ploeggenoot in een kopgroep zit, kan je het niet make om er achteraan te rije.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Haha, ik heb nooit gekoerst man anders dan een trainingsseizoen bij de aspiranten van Delta. Maar je hoeft geen coureur te zijn geweest om het spelletje wel te kunnen doorzien. Van Gaal was tenslotte ook geen geweldige foetballer, Mourinho ook niet.
Maar ik ken de mores van het peleton wel hoor. En weet hoe sociaal, NOT, winnaars zijn. Die vinden het geweldig om mannen zoals jij, c.f. je verslagen hier, in hun team te hebben. Krijg je regelmatig een schouderklopje van.
En het enige wat ik zeg is dat je eens meer aan jezelf moet denken dan aan je ploegmaats als je podium wilt rijden. Succes!
Zoiets jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, ja, dan ben jij er dus voor om degene die de bidons is gaan halen weer naar voren te dâuwuh. Word je sterk van.
Kijk Patroon, winnaars hebben of een overdosis aan talent of het zijn klootzakken. Maar als je je teveel sociaal opstelt en derhalve automatisch in een knechtenrol terecht komt, is het heel moeilijk om dat patroon te doorbreken omdat je dan al een verwachting geschept hebt zonder dat je daar erg in had of dat het je bedoeling was.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik had mij ook voorgenomen om dit jaar meer voor me eigen te gaan. Eigenlijk rij ik ook niet zoveel voor anderen, misschien komt dat zo over. Eigenlijk rij ik best wel zuinig, qua posities uit de wind etc. Gebruik vaak andere renners om naar voren te komen.
Toch ontkom je er niet aan om je eens op te offeren aan ploeggenoten. Het zijn prima gasten die ook graag wat voor anderen doen. Alleen ik reed afgelopen jaar wat teveel op safe, dan blijft een top uitslag uit.
Het is ook leuk om met een fanatieke ploeg voor elkaar te rije, en he! dat is toch ook belangrijk?!
Wat denken jullie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Gabba met zomershirt en nano armwarmers morgenvroeg voldoende of toch maar winterjack aan?
dat is ook zo. Vorig jaar gaf ik dat eigenlijk nooit aan. Stelde ik mij te bescheiden op. Ik vind ook dat als je zoiets roept, je het ook moet waarmaken, maar dat is dus niet zo. Ik plaats mezelf niet graag in de favorietenrol, maar miss moet ik dat wel wat meer gaan doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk Patroon, winnaars hebben of een overdosis aan talent of het zijn klootzakken. Maar als je je teveel sociaal opstelt en derhalve automatisch in een knechtenrol terecht komt, is het heel moeilijk om dat patroon te doorbreken omdat je dan al een verwachting geschept hebt zonder dat je daar erg in had of dat het je bedoeling was.
Leermomentje om de volgende x eens bij de maten te ventileren dat je geweldige benen hebt en zal proberen af te maken maar daar wel wat hulp bij kan gebruiken. Gewoon even uit die dienende rol stappen.
K weetnie hoe warm of koud jij aangelegd bent. Maar ik had gisteren 1 normaal lange mouw shirtje aan & de gabba. Dat was voldoende en toen het vanaf 11 uur zonnig werd zelfs te warm.quote:
Ik koerste gisteren met 2 zweethemden, shirt + jack. Maar volgens mij ben ik een koukleum. Terwijl ik op het werk juist weer in een polo loop, terwijl iedereen zit te vernikkelen van de kou...quote:Op zondag 15 februari 2015 08:47 schreef Oksel het volgende:
Het is 1 graad. Dan draag ik 3-4 lagen + nekwarmer + muts.
Chorusquote:Op zondag 15 februari 2015 09:49 schreef Patroon het volgende:
oja Kano, mooi fietsje gekocht! Wat voor groep zit er nou op?
Gokje genomen. XLquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je m besteld? Je zou toch de meting afwachten? Enne waarom nu al en welke maat?
Mooi!quote:
Rond de Citadel had ik veel zon, daar was 't echt te warm. Zelfs onderweg nog gekeken of de fietsenhandel onderaan de Citadel open was, helaas niet. Anders had ik een stel beenwarmers gekocht en de broek in m'n tas gestopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:04 schreef ddx het volgende:
Gisteren was het gewoon lastig kwa kleding, ik vertrok met 2 graden op de garmin.
Hele stuk Noord-Holland 3 graden op de garmin en koude tenen. (ook door oostenwind)
Bij Lelystad kwam zonnetje door en 10 graden, tenen warmden weer snel op alleen handen veel te warm toen.
En toen zon onder ging koelde het ook weer snel af, maar was ik alweer bijna thuis.
Waarom ga je nu dan niet fietsen?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:04 schreef Levitas het volgende:
Jezus, wat een weerBaal er nu van dat ik gisteren ben gaan fietsen en vanochtend vol in de zon m`n krachttraining af stond te werken (achter glas weliswaar, dus nog warmer)... Had het beter om kunnen draaien
In een deel van Nederland zijn de wegen vandaag (en ook morgen) onbegaanbaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom ga je nu dan niet fietsen?
Niet alle wegenquote:Op zondag 15 februari 2015 12:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In een deel van Nederland zijn de wegen vandaag (en ook morgen) onbegaanbaar.
Hier zo goed als, in ieder dorp is er wel een optocht/staan de wegen vol met feestvierders/liggen de wegen vol met glas.quote:
Waar kan ik mij voor aanmelden?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:19 schreef ultra_ivo het volgende:
De gegevens van gisteren heb ik inmiddels verwerkt. De GPS track voor de Citadelroute staat online: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tlvtxdhwrlcwwtsi
De foto's van het voorrijden staan ook online: http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/200ernmt2015/00
Ik heb nu 23 vooraanmeldingen. Het maximum dat ik mag laten starten is 99. Vooraanmelden is dit keer erg nodig, ik stel niet graag iemand teleur na een lange aanreis maar helaas, er zijn regionale regels rond wielertoertochten waardoor ik onder de 100 deelnemers moet blijven.
Met het formulier dat ik heb rondgemaild. Je kunt het formulier ook downloaden op www.ern-ossendrecht.nl. Dan naar mij mailen (m'n mailadres staat onderop het formulier).quote:
Lang zweetshirt, gabba erover daarna clubtenue erover gedaan. Het hield iig niet over. Gisteren was het stukken warmer dan vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
K weetnie hoe warm of koud jij aangelegd bent. Maar ik had gisteren 1 normaal lange mouw shirtje aan & de gabba. Dat was voldoende en toen het vanaf 11 uur zonnig werd zelfs te warm.
Als je t te warm krijgt rits je wat dingen open, en als je het te koud hebt ga je maar wat harder trappen
Dan ben je de verkeerde kant op gefietst, ik heb de hele dag heerlijk zon gehad. 150km in bijna 5.5uur. Lekker visje gegeten in Zandvoort op de boulevard. Die man zei waar moet je nog heen? Ik zeg Rotterdam, nou toen moest hij lachen hij zij ik heb een fiets gekregen voor mijn 50e en heb er nog niks op gereden. Hij ging altijd met de auto naar de viskar. Dat was goed te zien aan zijn buik.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef ddx het volgende:
Niets ontvangen hier, zal die van mij vanavond even invullen en insturen Ivo.
Fris oostendwindje vandaag, weinig zon gezien ook.
Inderdaad. Daarom vanmorgen maar vroeg vertrokken voor een rondje. Moest wel ff kijken toen ik vanmorgen om 9:00 (was nog niet helemaal wakker) op het fietspad in het bos een Viking tegenkwam......quote:Op zondag 15 februari 2015 12:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In een deel van Nederland zijn de wegen vandaag (en ook morgen) onbegaanbaar.
Zo jammer dat ik dat weekend niet hier ben...quote:Op zondag 15 februari 2015 12:19 schreef ultra_ivo het volgende:
De gegevens van gisteren heb ik inmiddels verwerkt. De GPS track voor de Citadelroute staat online: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tlvtxdhwrlcwwtsi
De foto's van het voorrijden staan ook online: http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/200ernmt2015/00
Ik heb nu 23 vooraanmeldingen. Het maximum dat ik mag laten starten is 99. Vooraanmelden is dit keer erg nodig, ik stel niet graag iemand teleur na een lange aanreis maar helaas, er zijn regionale regels rond wielertoertochten waardoor ik onder de 100 deelnemers moet blijven.
Nah, met een trainingskoers zijn er meest geen 20 eindprijzen maar voor de eer wordt er toch vol gespurt, stel er is een groep weg van 8 dan zijn er normaliter nog 12 prijzen te vergeven.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:06 schreef poiuytr het volgende:
Als je in het peleton finisht boeit de positie toch weinig?
zie op strava dat ik je vandaag voor bij ben gereden op de brug , heb je niet herkend , anders had ik wel hoi gezegd.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dura-ace ketting gemonteerd. Wat een verschilschakelt veel sneller. Draait ook mooi stil.
hahahahaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:05 schreef dop het volgende:
[..]
zie op strava dat ik je vandaag voor bij ben gereden op de brug , heb je niet herkend , anders had ik wel hoi gezegd.
Voor je tijdritfiets?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:17 schreef No-P het volgende:
Rechter shifter kapot. Eens zien of ik em kan maken en anders maar een nieuwe 11 sp. groepset halen. Maar dan moet ik ook nieuwe wielen hebben.
Nog niet zo'n zin om een andere fiets te halen, al is de huideige een oerlelijk monster en presteert die ook niet al te best.
Hmm maar goed, eerst maar eens kijken wat de shifter gaat doen.
altijd lastig , veel kleine onderdeeltjes en vaak iets gebroken als hij het niet meer doet.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:17 schreef No-P het volgende:
Rechter shifter kapot. Eens zien of ik em kan maken en anders maar een nieuwe 11 sp. groepset halen. Maar dan moet ik ook nieuwe wielen hebben.
Nog niet zo'n zin om een andere fiets te halen, al is de huideige een oerlelijk monster en presteert die ook niet al te best.
Hmm maar goed, eerst maar eens kijken wat de shifter gaat doen.
Je kan ook een tiagra 9 shifter pakken, 2 stuks kost nieuw mss geen drolquote:Op zondag 15 februari 2015 19:24 schreef No-P het volgende:
Die rode met die gekke buizen. Dat is de reden ook dat ik die nu ook niet wil vervangen. Is toch maar een fiets voor erbij.
Is ultegra 9 sp. Shifter, vragen ze nog aardig wat voor op marktplaats etc. Geloof ik.
Daar ben ik eigenlijk ook bang voor dop. Hij shift niet verder terug dan 4 de versnelling. Bang dat een klein pinnetje kapot is.
ik heb er nog een oude liggen doet het ook al is hij zeker niet in topstaatquote:Op zondag 15 februari 2015 19:24 schreef No-P het volgende:
Die rode met die gekke buizen. Dat is de reden ook dat ik die nu ook niet wil vervangen. Is toch maar een fiets voor erbij.
Is ultegra 9 sp. Shifter, vragen ze nog aardig wat voor op marktplaats etc. Geloof ik.
Daar ben ik eigenlijk ook bang voor dop. Hij shift niet verder terug dan 4 de versnelling. Bang dat een klein pinnetje kapot is.
Tnx voor het aanbod. Ik zal kijken wat hij doet na ik hem heb nagekeken, en als hij niet doet kom ik er op terug.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef dop het volgende:
[..]
ik heb er nog een oude liggen doet het ook al is hij zeker niet in topstaat
tegen verzendkosten (¤6,75) mag je hem hebben
prima stuur maar een pm als je hem toch nodig hebtquote:Op zondag 15 februari 2015 19:34 schreef No-P het volgende:
[..]
Tnx voor het aanbod. Ik zal kijken wat hij doet na ik hem heb nagekeken, en als hij niet doet kom ik er op terug.
Was jij met klein fiets ?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:05 schreef dop het volgende:
[..]
zie op strava dat ik je vandaag voor bij ben gereden op de brug , heb je niet herkend , anders had ik wel hoi gezegd.
jep rood met zwart mutsje geen helm. ik rij nooit hard dus niet nodigquote:Op zondag 15 februari 2015 19:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was jij met klein fiets ?
Geen helm![]()
Vlak na jou kwam er nog een gozer op giant langs die had ook wel snelheid.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:41 schreef dop het volgende:
[..]
jep rood met zwart mutsje geen helm. ik rij nooit hard dus niet nodig
ging je zo langzaam dat je door meer wielrenners werd ingehaald ?,![]()
mag toch hopen dat ik de enige was die jullie voor bij ging
je was nog laat maar voor het weer goeie tijd gekozenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vlak na jou kwam er nog een gozer op giant langs die had ook wel snelheid.
Ach, ritje met vriendin gaat nooit hard. Als je je daar op instelt maakt t Niet veel uit. Genoten van de zon
Omdat ik na KT vanochtend heb gegeten, wat huishoudelijke dingetjes moest doen en daarna had afgesproken met wat kameraden in de kroeg voor een paar biertjes (carnaval!quote:Op zondag 15 februari 2015 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom ga je nu dan niet fietsen?
Hoeveel watt trap je gemiddeld weg?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:54 schreef Patroon het volgende:
+4,5u. Prima dagje!
https://app.strava.com/activities/255350655
heerlijk toch soms moet je gewoon even lekker genietenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb vandaag lekker niets gedaan, drukke week gehad. En ipv uitslapen al om 7u wakker...
Heerlijk eigenlijk.
dit. Half 10 wakker ofzo. Daarna van 1 tot 5 een 7 gangenlunch met minimaal net zo veel wijntjes gehadquote:Op zondag 15 februari 2015 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb vandaag lekker niets gedaan, drukke week gehad. En ipv uitslapen al om 7u wakker...
Heerlijk eigenlijk.
Succes morgen!quote:Op zondag 15 februari 2015 21:44 schreef muzas het volgende:
Ook niet gefietst. Druk geweest met voorbereiden.
Morgen solli in t erasmus.
Spannont.
Kaas, je had best een bakkie koffie mogen komen doen hoor
Je kan ook naar een windstopper kijken. Een bodywarmer zegmaar die de wind tegenhoud.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:54 schreef faston het volgende:
Iemand ervaring met dit jack? https://www.futurumshop.n(...)rt-wit-heren-m.phtml
Of een ander jack die aan te raden is. De wind maakte het koud vandaag en zoek nu iets dat de wind iets meer tegenhoud. De fiets rijd lekker (wat wil je als je een roze veel te grote koga uit 19 nogwat gewent bent). Alleen aardig last van mijn kont nu. Hoop dat het gewoon wennen is. Zit een Fizik arione cx zadel op. Aan de fietsbroek ligt het denk ik niet want op de mtb heb ik nergens last van.
Hebben die windstopper? Echt, dat scheelt de helft. Ik heb dat shirt van radioshack en daar vliegt de lucht zo door. Door m'n gabba en andere windstopshirts niet. Stuk comfortabeler.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:10 schreef faston het volgende:
Nu een lange mouwen jasje van lorini en een ondershirt van pearl izumi met lange mouwen. Castelli alpha is misschien ook wel wat. Alleen dan moet het het extra geld wel echt waard zijn.
Ja idd! Zoals kaas zegt, das ook ff genieten. Gewoon een dagje niets doen. Ik had gister een begrafenis en gisteravond een feestje. Gisteravond dacht ik al; laat dat fietsen maar ff voor wat het is, ik ga een dagje bankhangenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dit. Half 10 wakker ofzo. Daarna van 1 tot 5 een 7 gangenlunch met minimaal net zo veel wijntjes gehad
Ik heb de Feroce van Castelli, Super shirts. Beter dan die van Craft.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef ddx het volgende:
Prima ondershirt, gisteren gewoon met dun shirt mee gereden :
[ afbeelding ]
Met ingebouwde armwarmersquote:Op zondag 15 februari 2015 22:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb de Feroce van Castelli, Super shirts. Beter dan die van Craft.
ik kwam nog door Groningen. Man man ik pleegde bijna zelfmoord.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja idd! Zoals kaas zegt, das ook ff genieten. Gewoon een dagje niets doen. Ik had gister een begrafenis en gisteravond een feestje. Gisteravond dacht ik al; laat dat fietsen maar ff voor wat het is, ik ga een dagje bankhangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
cyclewear.eu/agu-muscola-jack-black-p-3029.htmlquote:Op zondag 15 februari 2015 22:10 schreef faston het volgende:
Nu een lange mouwen jasje van lorini en een ondershirt van pearl izumi met lange mouwen. Castelli alpha is misschien ook wel wat. Alleen dan moet het het extra geld wel echt waard zijn.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
ik kwam nog door Groningen. Man man ik pleegde bijna zelfmoord.Dat heb ik met Drenthe, assenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dat ligt echt niet aan je stuur hoor. Iets zachtere bandjes (25 mm uiteraardquote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef ratatat het volgende:
Had voor vandaag een track uitgezet om te volgen. Werkt op zich wel mooi. Nadeel was alleen dan zo'n 70-80% tegels/klinkers was. Was niet echt een fijne combinatie met het rechte stuur van m'n fitness fiets. Volgende keer bij langere ritten misschien toch maar weer de racefiets pakken als het droog is.
hier ook een goedkoop agu jasje , lijkt op die maar volgens mij heb ik net een ander type.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
cyclewear.eu/agu-muscola-jack-black-p-3029.html
Goedkoop en goed. De sportful wat je poste is daar ook iets van 50. Als je alpha overweegt had ik eerder een gabba gekocht als je die nog niet hebt, ding kan je hele jaar zowat gebruiken. Vandaag ook met 0 graden.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
ik kwam nog door Groningen. Man man ik pleegde bijna zelfmoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, Groningen is zo lelijk. Dat hele Lauwersmeergebied trouwens. Ik fiets daar ook wel eens een rondje via Dokkum enzo, echt om depressief van te worden.quote:
Fiets ook maar eens richting Winsum of Appingedam. Daar word je ook niet vrolijk van. Alleen richting Harkstede/Slochteren/Kiel Windeweer enzo is nog wel aardig.
De enige reden waarom ik daar vaak fiets is dat je er wel lekker kan fietsen. Drenthe is veel mooier, maar daar heb je veel smalle fietspaden etc.
Assen moet je echt vermijden. Wat een kutstad is dat zeg!
Harkstedequote:Op maandag 16 februari 2015 07:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
[..]
Ja, Groningen is zo lelijk. Dat hele Lauwersmeergebied trouwens. Ik fiets daar ook wel eens een rondje via Dokkum enzo, echt om depressief van te worden.
Fiets ook maar eens richting Winsum of Appingedam. Daar word je ook niet vrolijk van. Alleen richting Harkstede/Slochteren/Kiel Windeweer enzo is nog wel aardig.
De enige reden waarom ik daar vaak fiets is dat je er wel lekker kan fietsen. Drenthe is veel mooier, maar daar heb je veel smalle fietspaden etc.
Assen moet je echt vermijden. Wat een kutstad is dat zeg!
quote:Op maandag 16 februari 2015 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die kanobaan daar is echt verschrikkelijk.
quote:
Haha, vertel?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben door een misverstand geboren in Groningen
Nee das een lang verhaal wat ik onmogelijk korter kan maken.quote:
Is dat die bak water midden tussen de weilanden? Volgens mij heb ik daar ooit nog langebaanwedstrijden gezwommen. Inderdaad deprimerend.quote:Op maandag 16 februari 2015 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HarkstedeDie kanobaan daar is echt verschrikkelijk.
Ja, die. Verschrikkelijk. Wij speelden wedstrijden in dat haventje. En slapen op die camping.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:13 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Is dat die bak water midden tussen de weilanden? Volgens mij heb ik daar ooit nog langebaanwedstrijden gezwommen. Inderdaad deprimerend.
nee zeeuwen zijn best aardige mensenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:15 schreef Oksel het volgende:
Zeeuwen en Groningers.. is dat niet ongeveer 't zelfde?
Tja doen we nu niks meer aanquote:Op maandag 16 februari 2015 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben door een misverstand geboren
ook nog esquote:in Groningen
En in Zeeland is het mooier fietsen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee zeeuwen zijn best aardige mensen
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja doen we nu niks meer aan
[..]
ook nog es
Het komt wel aardig in de buurt van de werkelijkheid denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 08:50 schreef MarcoD het volgende:
[...]
Geeft jou garmin de gevoelstemperatuur aan 42?
Die van mij kwam vanmorgen tot -6.5 Die vrijdag dat het de koudste dag van het jaar zou zijn met die enorme wind er nog bij maar tot -4. Was dus gewoon koud vanmorgen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:23 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het komt wel aardig in de buurt van de werkelijkheid denk ik.
Vanochtend was de grondtemperatuur in het gebied waar ik fiets -6.8, en zo tussen de weilanden koelt het best af
Bron? Wel interessant, niemand wil daar geboren worden nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:26 schreef Oksel het volgende:
't Ziekenhuis in Hengelo heeft geen verloskundige afdeling meer sinds kort. Moet je dus naar Almelo of Enschede. Met als resultaat dat NIEMAND naar Almelo wil, want dan is je kind in Almelo geboren.Dus nu mag je in Almelo bevallen maar kun je toch Enschede in je paspoort krijgen, via een vage regel, omdat het 't zelfde ziekenhuis is ofzo..
heb niet echt gekeken naar de temperatuur, was opzich wel koud maar had nieuwe overschoenen en handschoenen aan dus misschien viel het daarom wel 'mee', in begin wel kouden benen en armen. Dus misschien klopt die temperatuur ook wel hoor, en het was windstil dus dat scheelt natuurlijk ook wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die van mij kwam vanmorgen tot -6.5 Die vrijdag dat het de koudste dag van het jaar zou zijn met die enorme wind er nog bij maar tot -4. Was dus gewoon koud vanmorgen.
Bang dat je vriendin er weer over begint?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef kaasplankje het volgende:
hey oksel
OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 425
Ja. Das zo sfeerloos daar.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, die. Verschrikkelijk. Wij speelden wedstrijden in dat haventje. En slapen op die camping.
God wat een deprimerende bende. We waren altijd blij als we weer weg waren.
Rotterdam is ook geen trainingshemelquote:Op maandag 16 februari 2015 10:51 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik in Groningen zou wonen zou ik misschien ook wel net zo slecht presteren als Tommeke.
/mededogen
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
heerlyk toch, skyline, mild klimaat, altijd skere popkes op straat
Utrecht is ook heel mooi.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:08 schreef Oksel het volgende:
Skere..
Ik heb tijdje in omgeving R'dam gefietst.. treurnis & stoplichten.
Ik denk dat qua fietsen Limburg, Drente, Twente, Veluwe 't mooist zijn. Groningen / Friesland = onbeperkt ruimte en weggetjes, maar niet heel bijzonder landschap. Alhoewel Friesland natuurlijk meren enzo.
De rest van NL is gewoon te druk, en heeft geen grote aaneengesloten stukken groen. Nijmegen, die kan op, da's ook nog wel mooi.
Je bent zelf lelijkquote:Op maandag 16 februari 2015 11:43 schreef Oksel het volgende:
Noord Holland? Da's echt lelijk. Sorry hoor, maar dat is eik 't zelfde als Groningen.
Graciasquote:
Neuh, zal nog wel een paar dagen duren.quote:
Ik had vrijdag een mail gestuurd, maar nog geen reactie. Ik ga er vanuit dat dat wel goed komt.quote:
En je fietst bijna altijd zelfde lusje. Voor je weet zit je al weer bij de zee of ijsselmeer.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:43 schreef Oksel het volgende:
Noord Holland? Da's echt lelijk. Sorry hoor, maar dat is eik 't zelfde als Groningen.
http://nl.aliexpress.com/(...)2018/2028151610.htmlquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:50 schreef Gripper het volgende:
Die shirts![]()
![]()
Ga dan gelijk in een wolvenshirt rijden
[ afbeelding ]
Pik maar een paar routes van mij op strava. Vooral langs de Alblas en de wijde Giessen is het mooi fietsen. De hele Alblasserwaard eigenlijk wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga volgend weekens eens lange duurrit doen in het achterland van Kinderdijk. Ben je eigenlijk zo als je pontje pakt bij Krimpen. En ziet er op de kaart mooi uit, veel groen en paar kleine dorpjes.
Oe tnx! Straks even kijken.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Pik maar een paar routes van mij op strava. Vooral langs de Alblas en de wijde Giessen is het mooi fietsen. De hele Alblasserwaard eigenlijk wel.
ja ik heb zaterdag tijdens de wedstrijd ook mooi om mij heen gekeken. Zag wilde eenden, meisjes met hockeyrokjes aan en zeldzame fluitende kwikstaartjes in de bomen. Was genietenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alleen toerders zoals Patroon en Oksel hebben tijd om naar de omgeving te kijken.
Roubaix is ook lelijk. Gewoon stoempen.
Ik heb eens in omgeving Rotjeknor gefietst. Ik vind het oprecht knap dat je daar zoveel km's maakt zonder compleet suïcidaal te wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:51 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik in Groningen zou wonen zou ik misschien ook wel net zo slecht presteren als Tommeke.
/mededogen
Zo erg is 't ook weer niet hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
En je fietst bijna altijd zelfde lusje. Voor je weet zit je al weer bij de zee of ijsselmeer.
Ik heb voor mn vriendin bryton rider 20 gekocht. Is met gps, hartslagmeter en cadansmeter voor 60 euro. Alle functies die jij noemt uiteraard ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:30 schreef Leonos het volgende:
Hebben jullie goede ervaringen met bepaalde fietscomputers?
Mijn huidige is helaas overleden.
Wat ik eigenlijk wil zien is;
• Snelheid
• Gemiddelde snelheid
• Tijd
• Afstand in kilometers
• Max snelheid
En dan nog het liefst met een draadloos magneet ding.
Jullie enig idee voor een mooie prijs/kwaliteit?
Volgens CNN en Lonely Planet wonen wij in de beste stad ter wereld van het universum man.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb eens in omgeving Rotjeknor gefietst. Ik vind het oprecht knap dat je daar zoveel km's maakt zonder compleet suïcidaal te worden
ik vind dat ding pure aids als je wilt synchroniseren met strava... en op een of andere manier klopt die tijd niet als je tussendoor pauzeer ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb voor mn vriendin bryton rider 20 gekocht. Is met gps, hartslagmeter en cadansmeter voor 60 euro. Alle functies die jij noemt uiteraard ook.
Als ik het vergelijk met mn garmin zijn de nadelen dat je maar 3 datavelden hebt en je moet echt even tijdje mee klooien voordat je het doorhebt. Maar daar is de prijs ook naar natuurlijk. Denk dat het wel 1 van de betere aanbiedingen is, bij garmin kost een losse hartslagband al bijna 60 euro.
Misschien moet je dan dat bryton progje even updaten want werkt bij mij vlekkeloos. Verbinding maken, track overzetten naar vooraf ingestelde map, bij strava file uploaden vanuit die map en klaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:47 schreef MarcoD het volgende:
[..]
ik vind dat ding pure aids als je wilt synchroniseren met strava... en op een of andere manier klopt die tijd niet als je tussendoor pauzeer ofzo.
verder werkt het wel prima voor het geld
Patroon?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker stuurtje hoor
GPS enzo hoef ik niet, doe ik op mijn telefoon, Strava ook, hoef ik niet te synchen enzoquote:Op maandag 16 februari 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb voor mn vriendin bryton rider 20 gekocht. Is met gps, hartslagmeter en cadansmeter voor 60 euro. Alle functies die jij noemt uiteraard ook.
Als ik het vergelijk met mn garmin zijn de nadelen dat je maar 3 datavelden hebt en je moet echt even tijdje mee klooien voordat je het doorhebt. Maar daar is de prijs ook naar natuurlijk. Denk dat het wel 1 van de betere aanbiedingen is, bij garmin kost een losse hartslagband al bijna 60 euro.
Ook als je die gps functie niet gebruikt is het nog steeds mooi prijsje.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
GPS enzo hoef ik niet, doe ik op mijn telefoon, Strava ook, hoef ik niet te synchen enzo
gebruik een macbook software up to date (denk ik), maar het is gewoon irritant.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien moet je dan dat bryton progje even updaten want werkt bij mij vlekkeloos. Verbinding maken, track overzetten naar vooraf ingestelde map, bij strava file uploaden vanuit die map en klaar.
Ik heb nog een tijdje met polar moeten kloten, dat is pas echt niet te doen, was een half uur bezig voor ieder ritje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |