abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2015 @ 14:23:08 #126
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149760100
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:19 schreef st1ppy het volgende:

[..]

Gvemailer.nl heeft netjes een mailtje verstuurd over project https://gvemailer.nl/projects/9476
gvemailer komt ineens in mijn spambox binnen terwijl ik gisteren die recruiter wel in mijn inbox kreeg :?

Overigens kreeg ik net een mail van de incentive van OAMKB Hilvarenbeek. Vanaf ¤500 kun je daar aanspraak op maken. Ik heb minder geinvesteerd en toch de mail ontvangen. Ook wat slordig, zeker omdat het via GvE komt. Het zou toch een eitje moeten zijn om alleen de investeerders aan te schrijven die aan de voorwaarde voldoen?
pi_149760395
@ impact: Ik vind het een dikke min.
Ze gaat 2 part timers aannemen.....
  dinsdag 17 februari 2015 @ 14:46:50 #128
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149760798
Een zaak parttime regelen; nee. Een startup heeft de volle 100% nodig. Meer dan een 40 uur werkweek.
pi_149762325
Deze cadeaushop vandaag en gisteren de recruitman: we worden wel verwend deze week...
pi_149763382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:11 schreef Coelho het volgende:

[..]

@µ: Klopt het dat de mailer niks verstuurd heeft?
Ik heb hem keurig ontvangen. Zelf eerder dan de gvemailer dit keer.
pi_149763968
Ik heb ook geen mail gezien. Maar zo te zien ook geen interessante projecten voor mij.
Schip ahoy!
pi_149764155
niet alleen voor jou niet interessant ;)
pi_149764586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:35 schreef Camogli het volgende:
Deze cadeaushop vandaag en gisteren de recruitman: we worden wel verwend deze week...
Ik sla twee keer over inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149765378
Die cadeauwinkel is misschien niet helemaal "mijn" categorie, maar aan de andere kant zie ik wel wat pluspunten:
1) koopwoning als single mom met 2 kids
2) vast inkomen behouden
3) eigen inbreng van > 20%
Ik denk er nog even over na....
PS: ook al lijkt dat koophuis wel te koop te staan... (http://www.bedrijvenstek.nl/id-20152485/ , en http://www.funda.nl/koop/(...)t-14-a/omschrijving/ )

[ Bericht 39% gewijzigd door aborren op 17-02-2015 17:22:00 ]
pi_149765941
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 01:25 schreef CaLeX h cijfers zijn et volgende:
mij.
[..]

Waarom voor die 2 euro op 3 jaar wel en nu niet? Alleen om je gemiddelde rente met 2 cijfers achter de komma iets op te hogen?
Nee zeker niet voor die twee euro. Het is dom en ik kan het ook niet verklaren maar dit project spreekt mij persoonlijk aan. Heb mij al een paar keer in moeten houden om er toch niet een klein beetje in te stoppen. Dus als ze de rente iets omhoog gooien zal het helemaal lastig worden voor mij om het niet te doen. Zo heeft iedereen denk ik wel 1 a 2 projecten die niet op de cijfers zijn uitgekozen.
pi_149766270
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:09 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik heb hem keurig ontvangen. Zelf eerder dan de gvemailer dit keer.
Ik heb niks ontvangen dit keer.

Ik mis nu heel veel projecten omdat ik geen mails krijg.
Van waxxys, infusion en niels vastgoed heb ik geen mails gehad.

[ Bericht 6% gewijzigd door Miniem op 17-02-2015 17:59:26 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_149766412
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik heb niks ontvangen dit keer..
Ik ook niet.
pi_149767777
quote:

[..]

Niels staat er al tijden op volgens mij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149767915
quote:

[..]

Je bent nog altijd zelf verantwoordelijk. Je kunt zelf ook zo nu en dan kijken. Niels staat er al sinds 30 januari op.
pi_149769606
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:47 schreef didi80 het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Even op nieuw aanmelden bij mu, zie daarvoor de openingspost van dit topic.
pi_149769651
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef Graankorrel het volgende:

[..]

[..]

Even op nieuw aanmelden bij mu, zie daarvoor de berichten in dit of vorig topic.
Alweer? heb 2 mails ontvangen maar daarna niet meer.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_149769706
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef Miniem het volgende:

[..]

Alweer? heb 2 mails ontvangen maar daarna niet meer.
Oh, gek, dacht dat het fout zou zijn gegaan bij de overzetting van de mailinglijst van Tha-Duck naar Mu... Dan weet ik het ook niet, wellicht kan mu zelf vertellen waar het fout gaat ;)

Even een lokquoute...
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:52 schreef µ het volgende:

[..]

dinsdag 17 februari 2015 @ 19:23:48 #143
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_149769848
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:08 schreef impact9 het volgende:
Dat zelf blijven werken voor een vast inkomen vind ik juist een plus. Echter als een aanvrager in een koopwoning woont en er wordt bijvoorbeeld geen overwaarde getoond als back-up zal die er ook wel niet zijn. Deze sla ik zeker over.
Ben ik met je eens, ik zie dit nog best positief in maar heb al zo'n soort project en diegene had een stuk minder nodig. Meen iets van 15k dat is altijd wel af te lossen als je gewoon blijft werken.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:25:20 #144
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_149769899
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 13:26 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ze concluderen dat de communicatie te wensen overliet en omdat dat iets is wat ze niet willen rommelen ze niet door maar trekken ze het volledige project terug met de mededeling dat het project evt in aangepaste vorm terug kan komen.

Ik denk dat deze aanpak de geloofwaardigheid van GvE meer ten goede komt dan gewoon 'doorrommelen'.
Ik denk dat ze er gewoon van af wilden en dat is nu zo gedaan, eerst vrijwillig mensen vragen terug te stappen en nu zal er nog een handje vol overblijven en daarom is het project geannuleerd.

Jammer ik wou er wel in blijven zitten maar goed ook niets verloren natuurlijk en 7 jaar was ook wel heel lang.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:26:53 #145
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_149769941
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:23 schreef Coelho het volgende:

[..]

gvemailer komt ineens in mijn spambox binnen terwijl ik gisteren die recruiter wel in mijn inbox kreeg :?

Overigens kreeg ik net een mail van de incentive van OAMKB Hilvarenbeek. Vanaf ¤500 kun je daar aanspraak op maken. Ik heb minder geinvesteerd en toch de mail ontvangen. Ook wat slordig, zeker omdat het via GvE komt. Het zou toch een eitje moeten zijn om alleen de investeerders aan te schrijven die aan de voorwaarde voldoen?
Volgens mij doen ze dat altijd, misschien nog een extra stukje reclame? Kreeg net ook de mail van van Eck en Rigters over de incentive maar ik voldoe daar ook niet aan. Maar wel leuk om even door te kijken wat mij betreft.
pi_149770121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:31 schreef didi80 het volgende:

[..]

Nee zeker niet voor die twee euro. Het is dom en ik kan het ook niet verklaren maar dit project spreekt mij persoonlijk aan. Heb mij al een paar keer in moeten houden om er toch niet een klein beetje in te stoppen. Dus als ze de rente iets omhoog gooien zal het helemaal lastig worden voor mij om het niet te doen. Zo heeft iedereen denk ik wel 1 a 2 projecten die niet op de cijfers zijn uitgekozen.
Nee hoor, als het project je persoonlijk aantrekt, gewoon doen. Ik heb er een hoop meer dan 2 van de 25 die er lopen die niet puur op cijfers uitgekozen zijn ^O^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_149770381
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:31 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Nee hoor, als het project je persoonlijk aantrekt, gewoon doen. Ik heb er een hoop meer dan 2 van de 25 die er lopen die niet puur op cijfers uitgekozen zijn ^O^
Ik probeer het te beperken tot 1 a 2, en de rest echt puur op de cijfers te bekijken. Maar die zeggen ook niet altijd alles. Soms is je gevoel beter. Dus uiteindelijk zal ik er ook wel meer dan 2 hebben lopen.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:44:16 #148
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_149770621
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef didi80 het volgende:

[..]

Ik probeer het te beperken tot 1 a 2, en de rest echt puur op de cijfers te bekijken. Maar die zeggen ook niet altijd alles. Soms is je gevoel beter. Dus uiteindelijk zal ik er ook wel meer dan 2 hebben lopen.
Gewoon doen ja en anders een klein bedrag dat kan altijd.
pi_149779783
Hoi allemaal hier, ik ben bezig met een klein onderzoekje naar verschillende markten omtrent crowdfunding. Ik geloof dat ik dan hier misschien wel aan het goede adres zit.

Weten jullie misschien welke/ of er bedrijven zijn die in Spanje/Italië/Griekenland crowdfunding faciliteren? Wellicht ook enkele die het over de gehele EU doen?

Elke informatie die iemand van jullie hier eventueel zou hebben zou echt heel erg behulpzaam zijn. Alvast bedankt!

P.S. Ik heb trouwens de link gevolgd die naar de wikipedia gaat op de eerste pagina van dit topic bekeken en daar staan inderdaad verschillende partijen in, maar ik mis daar ook bijvoorbeeld nog kapitaalopmaat in. Dus wellicht dat jullie meer bedrijven hebben.
pi_149781469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef Targaryen het volgende:
Hoi allemaal hier, ik ben bezig met een klein onderzoekje naar verschillende markten omtrent crowdfunding. Ik geloof dat ik dan hier misschien wel aan het goede adres zit.

Weten jullie misschien welke/ of er bedrijven zijn die in Spanje/Italië/Griekenland crowdfunding faciliteren? Wellicht ook enkele die het over de gehele EU doen?

Elke informatie die iemand van jullie hier eventueel zou hebben zou echt heel erg behulpzaam zijn. Alvast bedankt!

P.S. Ik heb trouwens de link gevolgd die naar de wikipedia gaat op de eerste pagina van dit topic bekeken en daar staan inderdaad verschillende partijen in, maar ik mis daar ook bijvoorbeeld nog kapitaalopmaat in. Dus wellicht dat jullie meer bedrijven hebben.
Welkom! Je kunt gewoon een aantal maanden terug beginnen met lezen, dan kom je verschillende linkjes tegen die naar overzichten gaan met tientallen Crowdfunding platformen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')