Precies.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:01 schreef bleyenburg het volgende:
Dat ze niet als een bank werken is nou juist de kracht m.i.
Dus aub niet die kant op
Hoger risico, maar wel met hoofdelijke aansprakelijkheid. Ik vind het wel een sympathiek project.quote:
De rente percentages staan vooraf vast. Wat de betreft is duidelijk wat het op zal leveren. Er zit natuurlijk het risico aan dat de aanvrager uiteindelijk niet aan de betalingsverplichtingen kan voldoen. Verstandig is dus in ieder geval om te diversificeren door je geld te spreiden over meerdere projecten. Ik ben zelf ook nog niet zo heel lang bezig, maar wellicht dat de mensen die al langer bezig zijn kunnen aangeven of en hoe vaak ze al hebben meegemaakt dat een aanvrager bijvoorbeeld failliet ging.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Zwelgje84 het volgende:
Hallo,
Dit topic lijkt vooral heel inhoudelijk op de diverse projecten in te gaan, maar ik zou toch graag wat meer willen weten over het begin, gezien het recentelijk mijn interesse heeft gewekt. Hoe zijn jullie begonnen? Eerst eens een paar tientjes geinvesteerd in een 'veilig' project? Of toch vanaf het begin ingelegd in meerdere projecten? En in hoeverre levert het jullie nou echt een leuk zakcentje op? Kortom, wat maakt het het allemaal waard?
Wie maakt mij enthousiast?
Teruglezen in de talloze topics over crowdfunding op het fokforum. Ze staan er allemaal nog.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Zwelgje84 het volgende:
Hallo,
Dit topic lijkt vooral heel inhoudelijk op de diverse projecten in te gaan, maar ik zou toch graag wat meer willen weten over het begin, gezien het recentelijk mijn interesse heeft gewekt. Hoe zijn jullie begonnen? Eerst eens een paar tientjes geinvesteerd in een 'veilig' project? Of toch vanaf het begin ingelegd in meerdere projecten? En in hoeverre levert het jullie nou echt een leuk zakcentje op? Kortom, wat maakt het het allemaal waard?
Wie maakt mij enthousiast?
Maar ja, waarom zou GvE 20 tot 30 euro per maand uitgeven als de projecten binnen 42 minuten vol zitten? Voor GvE is er absoluut geen noodzaak dit te doen. Het is meer iets wat wij willen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als IT'er kan ik dat ontkrachten. GvE heeft geld zat wat dat betreft. Een fatsoenlijke VPS huur je voor 20-30 euro per maand en die is in staat om duizenden mails per minuut af te leveren. Geen enkel probleem.
Voor u en mij is zoiets niet te doen, dat halen we er nooit uit.
Geblokkeerd wegens niet betalen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef bleyenburg het volgende:
Ik ga trouwens, noodgedwongen, even pas op de plaats maken met GvE
Als er straks serieuze projecten komen van een miljoen dan zullen ze wel moeten. Buiten het feit dat het al toegezegd is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef didi80 het volgende:
[..]
Maar ja, waarom zou GvE 20 tot 30 euro per maand uitgeven als de projecten binnen 42 minuten vol zitten? Voor GvE is er absoluut geen noodzaak dit te doen. Het is meer iets wat wij willen.
Ik denk dus dat we beter een manier kunnen verzinnen om met elkaar die 20 tot 30 euro per maand bij elkaar kunnen leggen, want ik verwacht weinig op dit gebied van GvE.
Ik overdreef ook wel een beetje maar ik wil gewoon dat alles snel loopt en doorgaat, nu zit ik al tijden met dat bedrag van die KWS shipping ofzo te kijken en dat stoort me toch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:57 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit moeite mee en daarnaast kun je ook een indicatie op de site van GvE zien van toegezegde bedrage dacht ik.
Ok, ik wist niet dat er toezeggingen over gedaan zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als er straks serieuze projecten komen van een miljoen dan zullen ze wel moeten. Buiten het feit dat het al toegezegd is.
Toch maar even mee gepakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:54 schreef xzaz het volgende:
Feest vandaag:
Naam:Bluesun Den Helder
Leendoel: Opstart onderneming
classificatie: 5s
Graydonrating: A
Kredietbedrag: 110000
Geïnvesteerd: 0
Rente: 8.5
Looptijd: 60 maanden
Type: Zakelijk
Inschrijfperiode: Inschrijfperiode nog 120 dagen
Ik ook, tevens eerste die ik mee gepakt heb. Wou de afgelopen paar weken al investeren maar kwam er steeds niet van door matige projecten of projecten die voor mij te snel vol gingen.quote:
Van GvE mailer komt bij mij nu net binnen (20:45 uur)quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Makrolon het volgende:
Ik kreeg geen mail vd laatste? Zowel van gvemailer als van u niet...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Makrolon het volgende:
Ik kreeg geen mail vd laatste? Zowel van gvemailer als van u niet...
Om welke projecten ging dit? Ik kan even in de log bestanden kijken hoe laat de mailtjes verstuurd zouden moeten zijn en of dit ook gedaan is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:46 schreef didi80 het volgende:
[..]
Van GvE mailer komt bij mij nu net binnen (20:45 uur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |