Top! Ik hoor graag, moet zelf nodig aan het werk nu!quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:36 schreef bleyenburg het volgende:
ik ga even bellen met GvE. Ik wil geen verrassingen
Kan je hier reporten? Beetje vaag inderdaad er wordt maar 1 keer over Azibi gesproken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:36 schreef bleyenburg het volgende:
ik ga even bellen met GvE. Ik wil geen verrassingen
Maar je investeert in de eenmanszaak in Nederland. Als de zaak in spanje omgaat ben je de lul.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:36 schreef MSR het volgende:
Azibi is eenmanszaak en dus, lijkt mij, wel degelijk hoofdelijke aansprakelijkheid van die gast.
Zoals ik het zie is er een Sl (BV) in Spanje en daarnaast de eenmanszaak in Nederland. That's it toch?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:40 schreef bleyenburg het volgende:
ik word teruggebeld.... wordt vervolgd...
Klopt. En dat is zeker waar ja!quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:37 schreef xzaz het volgende:
Maar je investeert in de eenmanszaak in Nederland. Als de zaak in spanje omgaat ben je de lul.
Als ze hier lang mee wachten hoeft het al niet meer, want dan zit tie volquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:40 schreef bleyenburg het volgende:
ik word teruggebeld.... wordt vervolgd...
Ik zie het ook ja, hij schiet als een trein vol deze ochtend!quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:47 schreef jeroenthe_man het volgende:
[..]
Als ze hier lang mee wachten hoeft het al niet meer, want dan zit tie vol
Want dan is de eenmanszaak ook direct failliet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kan je hier reporten? Beetje vaag inderdaad er wordt maar 1 keer over Azibi gesproken.
[..]
Maar je investeert in de eenmanszaak in Nederland. Als de zaak in spanje omgaat ben je de lul.
Welke derde eenmanszaak staat er volgens jou nog boven Ibiza en Azibi? Dat haal ik niet uit de tekst...quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zie je goed.
En dan is er ook nog een eenmanszaak die boven Ibiza Jeeps en Azibi Jeeps staat. Waarbij Ibiza Jeeps een BV is. En dat is weer gunstig voor dhr van Rossem omdat een BV zorgt dat je niet hoofdelijk aansprakelijk bent (tenzij mismanagement bewezen kan worden). Maar de eenmanszaak erboven dus wel.
Aparte constructie, normaal zou je dit oplossen met 3 BV's: Holding - Verhuur tak - Jeep eigenaar.
En vol! Het is niet normaal meer!quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:47 schreef jeroenthe_man het volgende:
[..]
Als ze hier lang mee wachten hoeft het al niet meer, want dan zit tie vol
Ik wist het zelf ook niet zo goed meer dus heb het even opgezocht op de site van GvE:quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:35 schreef Graankorrel het volgende:
Er staat wel een BKR score vermeld, maar met een dergelijke constructie is toch geen sprake van hoofdelijke aansprakelijkheid?
Van en principe kan je niet helemaal uit gaan. Geeft geen 100% dekking.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:00 schreef MSR het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook niet zo goed meer dus heb het even opgezocht op de site van GvE:
"Indien er een krediet verstrekt wordt gaan we altijd uit van hoofdelijke aansprakelijkheid, ook als de rechtsvorm van de gefinancierde partij een B.V. of een N.V. is."
Er is dus in principe altijd hoofdelijke aansprakelijkheid.
42 minutenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:02 schreef MSR het volgende:
Hoe lang heeft het geduurd? Een half uurtje? Nauwelijks de tijd om iets op te zoeken.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je moet voor elke e-mail die je stuurt een nieuwe thread starten en dan async de status afvangen. Ik weet niet als dat in bash kan maar zo doe ik het.
Staat sendmail op. Maar alle threads zijn gewoon te zwaar voor die server. Het is een fedoraserver met 5GB opslag en 32MB ram...quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Er waren bij mij een hoop problemen met de server, maar dit herken ik niet ;-) Welke MTA gebruik je? Een beetje Postfix of Exim kan gerust 1000 berichten per minuut afhandelen als het goed is. Of gebruik je nog een relay host ergens?
sendmail is sowieso vrij zwaar, zou er zeker postfix op knallen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:05 schreef µ het volgende:
[..]
[..]
Staat sendmail op. Maar alle threads zijn gewoon te zwaar voor die server. Het is een fedoraserver met 5GB opslag en 32MB ram...
Dat is de reden waarom GvE dit zelf niet wil doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:24 schreef µ het volgende:
Het lijkt erop dat mijn servertje niet echt vrolijk wordt van de bulk berichten die er steeds uit moeten dus dat er dan vertraging ontstaat.
Sorry haal het door elkaar. Er is een BV (SL) in Spanje en eenmanszaak in Nederland voor de jeeps.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:53 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Welke derde eenmanszaak staat er volgens jou nog boven Ibiza en Azibi? Dat haal ik niet uit de tekst...
Als IT'er kan ik dat ontkrachten. GvE heeft geld zat wat dat betreft. Een fatsoenlijke VPS huur je voor 20-30 euro per maand en die is in staat om duizenden mails per minuut af te leveren. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:17 schreef Horsemen het volgende:
Dat is de reden waarom GvE dit zelf niet wil doen.
Ik weet het, mijn eigen vps heeft 2GB ofzo en dat is al weinig. Hoopte alleen dat deze vps het wat beter zou lukkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
sendmail is sowieso vrij zwaar, zou er zeker postfix op knallen.
En 32 MB is wel heel karig in deze tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |