Ben wel benieuwd of die vol komt. Denk wel dat, ook al komt die niet vol, ze toch gaan vragen of je je geld over wil maken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
KoM zal inderdaad gewoon onvoldoende aanbod hebben waarschijnlijk. Kreeg wel een promo-mail van dat China-gebeuren, maar dat mogen ze houden
Leverancierskrediet is geen 'geld in handen' maar een uitgestelde betaling.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef Camogli het volgende:
-edit-: ik snap de rekensom niet: er is 85K nodig. De franchisegever leent 25K, Procter en Gamble doet een leverancierskrediet van 20K en KoM zorgt voor 50K. Dat is toch 10K te veel?
Ik lees:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef Camogli het volgende:
Nieuwe bij KoM: kapsalon in Gouda (m.n. aankoop 50% participatie waarna de aanvrager 100% eigenaar is), 6,5%, rating B, 60 maanden.
Hoofdelijk aansprakelijk.
-edit-: ik snap de rekensom niet: er is 85K nodig. De franchisegever leent 25K, Procter en Gamble doet een leverancierskrediet van 20K en KoM zorgt voor 50K. Dat is toch 10K te veel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 11:15:12 ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:14 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Ik lees:is inmiddels aangepast, zie ik. Er stond 25K voor die participatie, is nu 15K.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden ze hier meelezen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:16 schreef Camogli het volgende:
[..]
is inmiddels aangepast, zie ik. Er stond 25K voor die participatie, is nu 15K.
Klopt! Dat had ik ook gelezen hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:16 schreef Camogli het volgende:
[..]
is inmiddels aangepast, zie ik. Er stond 25K voor die participatie, is nu 15K.
Als je het geïnvesteerde bedrag als hoofdstatistiek zet, zie ik ook graag de waarde (en het aantal) van de nieuwe projecten per datum.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:29 schreef st1ppy het volgende:
Zojuist begonnen om te kijken wat ik nog meer met de informatie zou kunnen van de website van http://geldvoorelkaar.nl, zie het resultaat: https://gvemailer.nl/stats . Misschien toch tips van welke statistieken nog meer wenselijk zijn?
Grappig om te zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:29 schreef st1ppy het volgende:
Zojuist begonnen om te kijken wat ik nog meer met de informatie zou kunnen van de website van http://geldvoorelkaar.nl, zie het resultaat: https://gvemailer.nl/stats . Misschien toch tips van welke statistieken nog meer wenselijk zijn?
Zoiets als dit?:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je het geïnvesteerde bedrag als hoofdstatistiek zet, zie ik ook graag de waarde (en het aantal) van de nieuwe projecten per datum.
En iets van activiteit, aantal individuele investeerders per dag.
Zoiets ja. Dit is het totaal aantal investeringen? Misschien kan je die opsplitsen in totaal en aantal investeerders (als 1 iemand op een dag in 3 projecten investeert, dat je dan de 33% van de balk een andere kleur heeft dan het totale)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:03 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Zoiets als dit?:
https://gvemailer.nl/stats/
Ik zou ook nog per dag het gemiddelde geinvesteerde bedrag kunnen weergeven. Dit soort stats zouden in principe ook weer per project weergegeven kunnen worden.
Wat je ziet zijn het totaal aantal investeringen ( dus 3 investeringen als 1 iemand in 3 projecten investeerd). Het totale geinvesteerde bedrag is wat er die dag is toegezegd (dus nog niet de werkelijke investeringen).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dit is het totaal aantal investeringen? Misschien kan je die opsplitsen in totaal en aantal investeerders (als 1 iemand op een dag in 3 projecten investeert, dat je dan de 33% van de balk een andere kleur heeft dan het totale)
Ik krijg toch altijd wat moeite als iemand zo snel weer terug komt voor meer geldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:18 schreef Goesten het volgende:
De koffiedrinkers zijn ook weer terug op KOM
Dat je twijfels hebt is je goed recht en dat mag je zeker hier ventileren. Echter iemand impliciet van fraude betichten vind ik persoonlijk te ver gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:58 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd wat moeite als iemand zo snel weer terug komt voor meer geld
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ponzifraude ??
Laat ik voorop stellen dat ik niet mee ga doen met de kapper en het koffie terras maar ik geloof ook helemaal niet dat het koffiegebeuren ook maar iets van fraude van doen heeft. Wat ik wel lees, en dat is voor mij een van de redenen om niet mee te doen, is dat ze van de 25k gevraagde lening 18k gaan gebruiken als werkkapitaal. 72% van het lening bedrag is dus voor financiering van het werkkapitaal en daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:58 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd wat moeite als iemand zo snel weer terug komt voor meer geld
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ponzifraude ??
Neem mij op vrijdagmiddag niet te serieusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat je twijfels hebt is je goed recht en dat mag je zeker hier ventileren. Echter iemand impliciet van fraude betichten vind ik persoonlijk te ver gaan
Waarschijnlijk een lastige, maar het percentage projecten dat op de fles gaat is interessant om te weten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:29 schreef st1ppy het volgende:
Ja, dat is het zeker heel interessant maar vermoedelijk moeilijk te realiseren. Over het algemeen verdwijnen die projecten van de site van GvE, misschien kan je daar via die ingang iets mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:27 schreef zoekie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een lastige, maar het percentage projecten dat op de fles gaat is interessant om te weten.
Als je een lege rekening had voordat de GvE betaling gestort werd en je zonder tussenkomende betalingen daarmaa KoM betaald hebt klopt dat. Mocht er nog een berg(je) geld opgestaan hebben is het nogal moeilijk te traceren welk stukje geld je overgemaakt hebtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:42 schreef BruderKlaus het volgende:
Toch ook weer grappig. Zojuist een KoM fee betaald met een vandaag binnengekomen GVE betaling.
Rekening was op paar centen na leeg. Heb redelijk de neiging constant naar spaarrekening te sweepenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je een lege rekening had voordat de GvE betaling gestort werd en je zonder tussenkomende betalingen daarmaa KoM betaald hebt klopt dat. Mocht er nog een berg(je) geld opgestaan hebben is het nogal moeilijk te traceren welk stukje geld je overgemaakt hebt
interessante discussie 😉.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:17 schreef BruderKlaus het volgende:
[..]
Rekening was op paar centen na leeg. Heb redelijk de neiging constant naar spaarrekening te sweepen
Verdiend jong! Ook toen met snelle ingrijpen bij dat ene project!quote:
Ik heb er al 1, in april komen er 2 bijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ben even mn projecten aan het doornemen en over 2 a 3 maanden lopen mn eerste projecten af, wel dan ook meteen een stuk of 3 of 4 dus dan zakt mn maandbedrag wel weer maar wel mooi om dan ook een paar afgeronde projecten te hebben.
Leuke statistiek! Hoewel ik de bovenste grafiek niet begrijp en mijn webbrowser het ook niet erg tof vindt. Overigens: waren er zo weinig projecten op zondag dat die dag in het cirkeldiagram onzichtbaar wordt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:29 schreef st1ppy het volgende:
De grafieken zijn allen interactief. Je kunt bij het cirkel diagram met je muis er over om te zien hoveel nieuwe projecten er zijn opgedoken die dag vanaf de genoemde datum. In het geval van zondag is dat maar 1 keer voorgekomen vanaf 01-11-2014.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Leuke statistiek! Hoewel ik de bovenste grafiek niet begrijp en mijn webbrowser het ook niet erg tof vindt. Overigens: waren er zo weinig projecten op zondag dat die dag in het cirkeldiagram onzichtbaar wordt?
Veel mooier dan mijn excel pivot tabellen! Complimenten. Kan je misschien ook de gemiddelde rente per risico-categorie over de tijd uitgezet laten zien? Eventueel nog met een filter voor de looptijd?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:55 schreef st1ppy het volgende:
De grafieken zijn allen interactief....
Zou het niet mogelijk zijn om inzicht te krijgen of er projecten omvallen. Ik denk dat dit hele interessante informatie is voor veel mensen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:55 schreef st1ppy het volgende:
[..]
De grafieken zijn allen interactief. Je kunt bij het cirkel diagram met je muis er over om te zien hoveel nieuwe projecten er zijn opgedoken die dag vanaf de genoemde datum. In het geval van zondag is dat maar 1 keer voorgekomen vanaf 01-11-2014.
De staafdiagrammen zijn zoembaar, je kunt dus bij de bovenste grafiek inzoemen. Je kunt daar bijvoorbeeld in aflezen dat op 13 februari 36 investeerders samen 37 investeringen hebben gedaan met een totaal bedrag van 23.400 euro.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Naam:Fit 20 Meppel -> link naar project pagina Leendoel: Opstart onderneming classificatie: 5s Graydonrating: BBB Kredietbedrag: 48000 Geïnvesteerd: 48000 Rente: 8.0 Looptijd: 60 maanden Type: Zakelijk Inschrijfperiode: Inschrijfperiode nog 0 dagen |
1 | http://gve.xzaz.nl/project/latest.php |
1 | http://gve.xzaz.nl/project/information.php?[id:projectid] |
Beste aborren, ik zal kijken wat ik er van kan maken. Zowiezo is het mogelijk om het aantal projecten per risico categorie te laten zien, dit zou kunnen per aantal projecten of per totaal gevraagde investeringsbedragen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:35 schreef aborren het volgende:
[..]
Veel mooier dan mijn excel pivot tabellen! Complimenten. Kan je misschien ook de gemiddelde rente per risico-categorie over de tijd uitgezet laten zien? Eventueel nog met een filter voor de looptijd?
Daarnaast... voor de privacy-gevoelige fokkers, met deze database aan gegevens is het vrij eenvoudig te achterhalen welk investeerdersnummer bij welke fok-user hoort, als je namelijk een paar keer meldt dat je wel/niet meedoet in een project, eventueel met een bedrag daarbij, maakt dat je traceerbaar. Ter info!
Hoewel ook ik graag over deze informatie zou beschikken, is het ronduit lastig om deze informatie van geldvoorelkaar.nl te halen. Wel is het mogelijk om dit collectief te doen, dat gebruikers bijvoorbeeld projecten kunnen aanvinken als wanbetaler(s). Bij bijvoorbeeld 5 of meer vinkjes van verschillende gebruikers zal dit project dan op gvemailer verschijnen als wanbetaler.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:53 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zou het niet mogelijk zijn om inzicht te krijgen of er projecten omvallen. Ik denk dat dit hele interessante informatie is voor veel mensen.
Iets anders; kan jij een API maken? We pollen nu allemaal de server van GvE beetje zielig voor die arme server.quote:
Beste xzaz, ik kan inderdaad een api maken, maar waarom ? In principe kun je op https://gvemailer.nl al alles vinden lijkt mij, anders hoor ik graag wat je nog meer zou willen zien :-)quote:Op maandag 16 februari 2015 09:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Iets anders; kan jij een API maken? We pollen nu allemaal de server van GvE beetje zielig voor die arme server.
Een APIquote:Op maandag 16 februari 2015 09:34 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Beste xzaz, ik kan inderdaad een api maken, maar waarom ? In principe kun je op https://gvemailer.nl al alles vinden lijkt mij, anders hoor ik graag wat je nog meer zou willen zien :-)
Wat voor API zou je dan willen ? Wat voor functies zouden er in moeten zitten?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een API, ik zou graag zelf aan de slag willen met de data. En omdat we nu met z'n allen aan het pollen zijn is het misschien handig om dat centraal te houden? Als je de data niet wilt delen; prima.
Ja, dat met die vinkjes is een goed idee. Wat ook zou kunnen dat er een overzicht komt met projecten die verwijderd zijn door GvE. Tot op heden hebben ze namelijk de projecten waar het fout mee is gegaan verwijderd.quote:Op maandag 16 februari 2015 08:41 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Hoewel ook ik graag over deze informatie zou beschikken, is het ronduit lastig om deze informatie van geldvoorelkaar.nl te halen. Wel is het mogelijk om dit collectief te doen, dat gebruikers bijvoorbeeld projecten kunnen aanvinken als wanbetaler(s). Bij bijvoorbeeld 5 of meer vinkjes van verschillende gebruikers zal dit project dan op gvemailer verschijnen als wanbetaler.
Ook hierin hoor ik graag suggesties hoe dit goed uitgewerkt zou kunnen worden.
Ja het zou veel leuker zijn als hier weer eens wat van het "echte werk" besproken zou kunnen worden maar het is vrij stil momenteel......quote:Op maandag 16 februari 2015 10:49 schreef eenjongen... het volgende:
Dit is wel een vrij technisch topic geworden zeg
GVE leest ook meequote:Op maandag 16 februari 2015 11:59 schreef Camogli het volgende:
Volgens de statistieken is het maandag-projectendag. Nou, euh....
Je kunt nu wel zien wat voor projecten er dag online gezet zijn. Ik heb de grafiek "nieuwe projecten vanaf 01-11-2014" even ondergedeeld met de risico classificatie.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:35 schreef aborren het volgende:
[..]
Veel mooier dan mijn excel pivot tabellen! Complimenten. Kan je misschien ook de gemiddelde rente per risico-categorie over de tijd uitgezet laten zien? Eventueel nog met een filter voor de looptijd?
Daarnaast... voor de privacy-gevoelige fokkers, met deze database aan gegevens is het vrij eenvoudig te achterhalen welk investeerdersnummer bij welke fok-user hoort, als je namelijk een paar keer meldt dat je wel/niet meedoet in een project, eventueel met een bedrag daarbij, maakt dat je traceerbaar. Ter info!
De huidig getoonde statistieken op https://gvemailer.nl/ tonen voor nu nog slechts nieuwe projecten vanaf 01-11-2014. Dit zal echter gecorrigeerd gaan worden naar begin 2013, waaruit mogelijk zal blijken dan vrijdag idd projectdag is ipv woensdag.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:59 schreef Camogli het volgende:
Volgens de statistieken is het maandag-projectendag. Nou, euh....
Ik heb even gekeken bij de betaling van vandaag en het is inderdaad anders. Bij mij staat echter tussen haakje wel het projectnummer. Dit is duidelijker als de oude situatie. Je moet (bij de ING) wel even klikken op de uitgebreide betaal informatie. Er staat ook netjes bij hoeveelste uitbetaling het is.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:48 schreef k_man het volgende:
Ik snap zo ondertussen geen bal meer van de bijschrijvingen van GvE. Ze lijken de code weer veranderd te hebben. Ik krijg nu in ieder geval een bijschrijving waarbij de viercijferige projectcode überhaupt niet voorkomt. Lekker handig.
Ik heb in mijn netwerk veel beslissers die in het verleden via mij mensen in hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:27 schreef xzaz het volgende:
Nieuw project:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=9889
Naam:Paul Meester Recruitment Services
Leendoel: Opstart onderneming
classificatie: 5s
Graydonrating: A
Kredietbedrag: 50000
Geïnvesteerd: 0
Rente: 7.0
Looptijd: 60 maanden
Type: Zakelijk
Inschrijfperiode: Inschrijfperiode nog 120 dagen
Dus eerst 10k zelf storten en dan 21k uit de lening opnemen? Leen dan 10k minder...quote:Waar wordt de financiering voor aangewend?
De noodzakelijke middelen bedragen ¤ 60.000 waarvan ik ¤ 10.000 zelf in breng. De financiering is nodig voor:
· investering bedrijfsmiddelen: ¤ 7.500
· investeringen recruitmentstools: ¤ 15.000
· overbrugging aanloopperiode ¤ 16.500
· levensonderhoud ¤ 21.000
En als laatste het logo, wat een lelijk ding.quote:Is er voldoende cash flow om aan de verplichtingen te voldoen?
In deze financieringsaanvraag is rekening gehouden met een aanloopperiode. Na 6 maanden is de cashflow ruim voldoende om aan alle verplichtingen te voldoen.
Ik zie er ook helemaal niets in.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:43 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een flut project:
[..]
Dus eerst 10k zelf storten en dan 21k uit de lening opnemen? Leen dan 10k minder...
En verder:
[..]
En als laatste het logo, wat een lelijk ding.
Nee, ik sla over
Er staan 4 projecten open. Interessante projecten stromen doorgaans wel binnen een dag vol. Dat dat vuurwerkprojectje nog steeds niet vol zit, is wat mij betreft ook wel een indicatie over het vertrouwen van potentiële investeerders.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:01 schreef Gkhn het volgende:
Dus ik lees me hier sinds vandaag in.
• Is dat vuurwerkprojectje wat?
• Maar 4 projecten op GVE, waarom zo weinig?
En wat vind je van die indicatie? Meegaan met de stroming of tegenin zwemmen?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er staan 4 projecten open. Interessante projecten stromen doorgaans wel binnen een dag vol. Dat dat vuurwerkprojectje nog steeds niet vol zit, is wat mij betreft ook wel een indicatie over het vertrouwen van potentiële investeerders.
het enige wat klopt is zijn 'eigen' vermogen denk ik?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zie er ook helemaal niets in.
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:17 schreef Gkhn het volgende:
En wat vind je van die indicatie? Meegaan met de stroming of tegenin zwemmen?
Mag ik niet om advies vragen? Ik doe precies dat.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
Wat denk je van eigenen afwegingen maken en dan een keus maken?
Mag ik geen advies geven? Ik doe precies dat.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:30 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Mag ik niet om advies vragen? Ik doe precies dat.
Voor zover ik het lees hebben ze nog geen omzet, zijn er geen fatsoenlijke garanties zoals persoonlijke aansprakelijkheid en vragen ze een flink bedrag. Dat geeft nou niet echt het idee dat het een solide investering is.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:17 schreef Gkhn het volgende:
[..]
En wat vind je van die indicatie? Meegaan met de stroming of tegenin zwemmen?
Prima dan is er niks aan de handquote:Op maandag 16 februari 2015 15:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mag ik geen advies geven? Ik doe precies dat.
Bedankt.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor zover ik het lees hebben ze nog geen omzet, zijn er geen fatsoenlijke garanties zoals persoonlijke aansprakelijkheid en vragen ze een flink bedrag. Dat geeft nou niet echt het idee dat het een solide investering is.
Kijk voor de grap eens op https://gvemailer.nl/projects en klik dan op een project. Als je een account hebt kun je namelijk zien hoe snel een project word volgeschreven, op die manier kun je bepalen of het het waard is mee te gaan met de "crowd".quote:
Gezien de olieprijs en je overal hoort dat investeringen uitgesteld worden zou ik er ook niet al te snel in stappen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:43 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een flut project:
[..]
Dus eerst 10k zelf storten en dan 21k uit de lening opnemen? Leen dan 10k minder...
En verder:
[..]
Nee, ik sla over
Zou altijd zelf onderzoek doen en naar eigen kennis investeren/gokken op projecten. Zeker niet overal op mee springen als mensen hier er een mening over hebben.quote:
Dat zeker. En deel van mijn onderzoek is een kwalitatieve enquête te houden naar meningen van anderenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Gezien de olieprijs en je overal hoort dat investeringen uitgesteld worden zou ik er ook niet al te snel in stappen.
Ook omdat ik al een recruitment bureau heb in mijn portfolio ga ik dat zeker niet doen.
[..]
Zou altijd zelf onderzoek doen en naar eigen kennis investeren/gokken op projecten. Zeker niet overal op mee springen als mensen hier er een mening over hebben.
Uiteindelijk moet jij er achter staan en jij moet er mee kunnen leven als je geld verliest.
Die kwalitatieve enquête zie ik graag langskomen dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:01 schreef Gkhn het volgende:
En deel van mijn onderzoek is een kwalitatieve enquête te houden naar meningen van anderen
Sorry. Classified. Ik kan je wel mijn mening geven over toekomstige investeringen als je wilquote:Op maandag 16 februari 2015 16:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die kwalitatieve enquête zie ik graag langskomen dan.
OT. Weer een puntje voor de maandag erbij
Ik zou zeggen, ga eens een jaartje terug met "in lezen". Staat een hoop interessants tussen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:01 schreef Gkhn het volgende:
Dus ik lees me hier sinds vandaag in.
• Is dat vuurwerkprojectje wat?
• Maar 4 projecten op GVE, waarom zo weinig?
• Zijn er nog andere websites waar je kan investeren internationaal als Nederlander zijnde zonder te veel poespas?
25.1 Maximaal vermogenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:27 schreef bleyenburg het volgende:
Ik kan me vergissen, maar er staat me iets bij dat ik ooit ergens in de voorwaarden van GvE gelezen heb dat je niet aan zowel de inversteerderskant als aan de lenerskant mag opereren.
Momenteel te druk om verder te spitten. Doe ik eventueel van de week nog even.
Tenzij iemand hier dit kan bevestigen c.q. ontkrachten
Ja, dat van de hoeveelste betaling zag ik staan. Op basis van dat gegeven plus het bedrag kon ik wel bedenken om welk project het gaat. Ik zal straks thuis nog eens kijken of ik dat projectnummer toch ergens kan vinden.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:18 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken bij de betaling van vandaag en het is inderdaad anders. Bij mij staat echter tussen haakje wel het projectnummer. Dit is duidelijker als de oude situatie. Je moet (bij de ING) wel even klikken op de uitgebreide betaal informatie. Er staat ook netjes bij hoeveelste uitbetaling het is.
Het projectnummer staat het er zelfs dubbel. Eerst dat lange nummer met het projectnummer erin, en daarachter ook nog eens het projectnummer tussen haakjes.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat van de hoeveelste betaling zag ik staan. Op basis van dat gegeven plus het bedrag kon ik wel bedenken om welk project het gaat. Ik zal straks thuis nog eens kijken of ik dat projectnummer toch ergens kan vinden.
Het is mogelijk (bij projecten vanaf 27-10-2014) om de dagdelen op gvemailer te vermelden.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:23 schreef Camogli het volgende:
Wordt er door GvE wel eens 's avonds een project geplaatst?
(Dat is misschien ook nog een mooie statistiek: tijdstip plaatsing: ochtend, middag, avond?)
Ik snap ook niet waarom al dat geld nodig is. Wat heb je nodig om als recruiter te beginnen? Een telefoon en een pc, lijkt me.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:43 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een flut project:
[..]
En verder:
[..]
Nee, ik sla over
En dan ook nog matige rentequote:Op maandag 16 februari 2015 14:43 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een flut project:
[..]
En verder:
[..]
Nee, ik sla over
Een telefoon, een PC en wat software om een soort van database bij te houden en te matchen. Volgens mij kan dat ruim voor 10k geregeld worden, en anders moet je eerst maar eens een interim klus doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom al dat geld nodig is. Wat heb je nodig om als recruiter te beginnen? Een telefoon en een pc, lijkt me.
Tja, het aanbod van projecten is vrij laag, zeker in verhouding tot het aanbod van kapitaal. Toch zie je ook wel dat er projecten zijn die beduidend langzamer volstromen.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef bleyenburg het volgende:
Ik sla de recruiter ook over om de voor de hand liggende redenen.
Wat wel zorgelijk is, is dat dit project dus ook moeiteloos vol gaat lopen.
'Moeiteloos'quote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef bleyenburg het volgende:
Binnen zes uur al en dergelijk bedrag binnenhalen voor een vrij gammel verhaaltje is wel relatief moeiteloos.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
'Moeiteloos'
[ afbeelding ]
Hij zit nog net niet op driekwart (72.4%). Ben benieuwd als die vandaag volkomt.
Een 100 euro kun je er altijd wel ingooien maar ik zie ook wel wat hogere bedragen er bij tussen,quote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef bleyenburg het volgende:
Dat noem ik sneller dan het licht! Ze gaan van start met 120 dagen.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
'Moeiteloos'
[ afbeelding ]
Hij zit nog net niet op driekwart (72.4%). Ben benieuwd als die vandaag volkomt.
Mm ja als je het zo bekijkt. Zijn er mensen hier die er wel zijn ingestapt?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Binnen zes uur al en dergelijk bedrag binnenhalen voor een vrij gammel verhaaltje is wel relatief moeiteloos.
Ze beginnen met 120 dagen he, eigenlijk is het niet normaal dat ze binnen een dag vollopen. Maar dat is inmiddels hoe het nu is omdat er meer geld dan projecten is. Als nu een project een week loopt is het super langquote:Op maandag 16 februari 2015 20:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mm ja als je het zo bekijkt. Zijn er mensen hier die er wel zijn ingestapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |