perfecte mix tussen drama en komedie die serie. ook steeds dat ''stickers! i need more stickerrrs! STICKEERRRSS!''quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook beter dan verwacht.
Ik lag helemaal gevouwen toen Saul dat pleidooi heild, We zijn allemaal jong geweest en hebben domme dingen gedaan.
En dan die aanklager die video liet zien
Mike als parkeerwachterquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
perfecte mix tussen drama en komedie die serie. ook steeds dat ''stickers! i need more stickerrrs! STICKEERRRSS!''
Hij komt kkrhard in punch out battlesquote:
Zal gwn op de tribune zitten zodra Ramos en Pepe terug zijn. Duidelijk de zwakste schakel tegen Atleti.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd wat er met Nacho gaat gebeuren omdat hij niet in breaking bad zit
gevatquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal gwn op de tribune zitten zodra Ramos en Pepe terug zijn. Duidelijk de zwakste schakel tegen Atleti.
Dat lijkt me echt fucking goor.quote:
We zullen het zien, hij heeft wel een rattenkop die Nachoquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd wat er met Nacho gaat gebeuren omdat hij niet in breaking bad zit
hehequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weer lekker aan het eten meisje?
jaquote:
nee, want dan ga je van gevat naar mongoolquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een matig kutgifje posten zoals Chroestjov dat altijd doet of dat niet?
Oké, dan laten we het hier bij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, want dan ga je van gevat naar mongool
is Vaas van Far Cry 3quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
We zullen het zien, hij heeft wel een rattenkop die Nacho
Heb voedsel nodigquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weer lekker aan het eten meisje?
Dankje.quote:
Dacht ik eerst ook, maar het is verslavend.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt fucking goor.
Kom maar uitproberen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
Heeft iemand een waterbed? Hoe voelt dat? Is dat fijn?
Nee, geen idee, vast wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
niet heel bijzonderquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
Je mag wel een keer komen voelenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
En jij bent 19?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
DJEDJE JE MAG OOK OP DE MIJNE HAHAHA KUNNEN WE NEUUUKEENNNNNN
Die torrent komt maar niet binnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd voor Geronimo, kunnen Rich en ik weg.
quote:
gvd precies tegelijkquote:
Oh, jammer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die torrent komt maar niet binnen.
van wie is het / hoe heet het nummer?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die torrent komt maar niet binnen.
same herequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef ntm het volgende:
Dit liedje ken ik nog steeds helemaal meerappen na zoveel jaar
ik moet niet overmatig hard lachen op een waterbed ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar het lijkt me best wel grappig en fijn.
Ja en is goed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ben ik welkom? Ik kan m'n iPhone wel meenemen als jullie willen
Ik geloof niet dat jij een waterbed heb. Zou gevaarlijk zijn met eem beugel. Dan wordt het net zo'n domme actie als dat Edward scissorhands op een waterbed gaat slapen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je mag wel een keer komen voelen
Uhmquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
DJEDJE JE MAG OOK OP DE MIJNE HAHAHA KUNNEN WE NEUUUKEENNNNNN
Ja, leuke comeback weerquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij een waterbed heb. Zou gevaarlijk zijn met eem beugel. Dan wordt het net zo'n domme actie als dat Edward scissorhands op een waterbed gaat slapen...
Wat is voor mij?! Ik luister nog niet.quote:
dom lomp en famousquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat is voor mij?! Ik luister nog niet.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:57 schreef richolio het volgende:
Op dit nummer ging ik gisternacht hard op het schoolfeest van mijn oude middelbare school. Al die veertien- en vijftienjarigen
Ik mis msn.quote:
Luister dannquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Pedobear.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:57 schreef richolio het volgende:
Op dit nummer ging ik gisternacht hard op het schoolfeest van mijn oude middelbare school. Al die veertien- en vijftienjarigen
ok manquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:57 schreef richolio het volgende:
Hahaha dat lijkt me juist leuk. Geweldig zelfs.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik moet niet overmatig hard lachen op een waterbed ofzo
Oke, ik ben nu online.quote:
ik ben dom, blond en famousquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:57 schreef Matip het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
nog steeds steeds deraan en hij heeft geen baan
Vakantie, wat is dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoink heb je volgende week ook vaka?
gewoon boxspring vind ik veel praktischerquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha dat lijkt me juist leuk. Geweldig zelfs.
bitches aan de penis , mijn grote penisquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maak je een grapje alsjeblieft?
Hhehe weet ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij zit echt vol dubbele signalen
ik bedoel dat liedje tochquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maak je een grapje alsjeblieft?
het is lomp, niet blondquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik bedoel dat liedje toch![]()
dat dat voor hem is
quote:
Ik word griek.quote:
Jaaa oh dat is ook zo fijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon boxspring vind ik veel praktischer
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik bedoel dat liedje toch![]()
dat dat voor hem is
Begin maar alvast met terugbetalen dan.quote:
quote:
Ik geloof je wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kom tongen dan, zul je zien dat je er geen last van hebt.
Beetje acceptgyros.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Begin maar alvast met terugbetalen dan.
Doen de grieken ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Begin maar alvast met terugbetalen dan.
Ik ook, is veel chiller.quote:
Trusten Guusquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga naar bed jongens.
Bedankt voor het vermaak Hoink!
houdoequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga naar bed jongens.
Laterrquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga naar bed jongens.
Doeeeiquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga naar bed jongens.
Stof of leer?quote:
peace broquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga naar bed jongens.
Beterquote:
graag gedaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga naar bed jongens.
Sinds woensdag al jongeman.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Je dacht zeker dat je al weekend had
Weltrusten!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
zo, morgen weer vroeg op, welterusten allemaal.
Bedankt Hoink.
Hey Tardis, vriend. Tot morgen hé.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt Hoink.
tjuusquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt Hoink.
trustequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt Hoink.
Trustequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt Hoink.
Dat klopt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn allemaal zo duur
welterusten!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt Hoink.
eens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eenseens eens eens eensquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat klopt.
Heel soms zie ik ze is wel is wat goedkoper staan.
quote:
Klopt, is beter.quote:
wrm posten wij de hele tijd op de seconde tegelijk hetzelfde :$quote:
ja zag net een voor 449 euro. dat is nog wel te doen. maar vaak gewoon 1100 euro ofzo.. bleghquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat klopt.
Heel soms zie ik ze is wel is wat goedkoper staan.
haha weetniet ;$ gmtaquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm posten wij de hele tijd op de seconde tegelijk hetzelfde :$
tjoquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt Hoink.
Ik ga uitschrijvenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb jij je nieuwe rooster al gezien?
fuckbuddysquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm posten wij de hele tijd op de seconde tegelijk hetzelfde :$
doeiquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:05 schreef richolio het volgende:
Nou ik ga ook, laters!
En thanks hoink
Is ook belachelijk voor een bank.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zag net een voor 449 euro. dat is nog wel te doen. maar vaak gewoon 1100 euro ofzo.. blegh
aight beterquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben er nog minstens 20 minuten om te draaien.
Doeiquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:05 schreef richolio het volgende:
Nou ik ga ook, laters!
En thanks hoink
mensen die nog geen vakantie hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal mensen met verplichtingen
niet al 8 maanden vakantie hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen die nog geen vakantie hebben
sos zeker vieze patserquote:
Ik heb ook verplichtingenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal mensen met verplichtingen
vieze uitkeringstrekkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet al 8 maanden vakantie hebben
überhaupt vakantie hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen die nog geen vakantie hebben
ha, jellyquote:
Op die leeftijd krijg je geen uitkeringquote:
speed is voor de ekte ektequote:
Mensen werken gewoonquote:
bijstandjequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op die leeftijd krijg je geen uitkering
wajong welquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
op welke leeftijd wel? vraag ik voor een vriendquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jaquote:
Vanaf 23.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op welke leeftijd wel? vraag ik voor een vriend
En dan heb je alsnog strengere eisen dan iemand van 27+quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vanaf 23.
Daarvoor zeggen ze: Ga maar naar school.
nog 4 jaar vakantie en op mijn moeder teren, aightquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vanaf 23.
en bij 27 ist gefikstquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vanaf 23.
hoooooousssessssssssquote:
Haha same here, ik voer geen ene moer uit.quote:
zeker 5 notes als ik iets met geil zet zeker?quote:
zei ik dat dan ;squote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met de posts die hier geplaatst zijn.
Het is allemaal kut.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanwege de reacties of?
haha wij werken met een ticketsysteem, kreeg te horen eergisteren dat ik teveel tickets oplos, moest het rustiger aan doen...nou ja oke danquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha same here, ik voer geen ene moer uit.
Ja.quote:
Maar dan dommer.quote:
Staan er al, soort van.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wachten op die "hij moet dood" reacties
Maar als je werkt via een uitzendbureau en je meld je na één dag ziek krijg je wel geld via acture die met het uwv te maken heeft, maar zelf dingen regeltquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan heb je alsnog strengere eisen dan iemand van 27+
ik moest op een van mijn stages ook tickets afhandelen, gewoon aids is datquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha wij werken met een ticketsysteem, kreeg te horen eergisteren dat ik teveel tickets oplos, moest het rustiger aan doen...nou ja oke dan
Paar goede squats gezet of niet danquote:
Mwah, uurtje of half 8.quote:
Sommigen mensen moeten keihard werken op hun werk.quote:
zo zeg dat wel kan niet meer lopenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Paar goede squats gezet of niet dan
tja had je baan aangeboden als mijn PA, maar ja dat wilde je nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommigen mensen moeten keihard werken op hun werk.
Niet werken tot je er bij neervaltquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommigen mensen moeten keihard werken op hun werk.
Bij mij zeggen ze dat nooit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha wij werken met een ticketsysteem, kreeg te horen eergisteren dat ik teveel tickets oplos, moest het rustiger aan doen...nou ja oke dan
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou, je schiet gelijk chagrijnig in de aanval. Logisch dat ik dat denk.
wacht maar tot ik klaar met je benquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zo zeg dat wel kan niet meer lopen
doe je adres maar , silkroad is er niets bijquote:
sorry hoor wist niet dat je zo teder en gevoelig was kusjequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou, je schiet gelijk chagrijnig in de aanval. Logisch dat ik dat denk.
ja mooi man ... de jongen die de tickets controleert en doorzet naar de live-omgeving kon het niet meer aan hahahaquote:
hehehequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
doe je adres maar , silkroad is er niets bij
Zit er haast nog over te denkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja had je baan aangeboden als mijn PA, maar ja dat wilde je niet
Is een keer gebeurdquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet werken tot je er bij neervalt
Haha die myrr dist je hardquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
wacht maar tot ik klaar met je ben
Nou vies hard idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |