tja had je baan aangeboden als mijn PA, maar ja dat wilde je nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommigen mensen moeten keihard werken op hun werk.
Niet werken tot je er bij neervaltquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommigen mensen moeten keihard werken op hun werk.
Bij mij zeggen ze dat nooit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha wij werken met een ticketsysteem, kreeg te horen eergisteren dat ik teveel tickets oplos, moest het rustiger aan doen...nou ja oke dan
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou, je schiet gelijk chagrijnig in de aanval. Logisch dat ik dat denk.
wacht maar tot ik klaar met je benquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zo zeg dat wel kan niet meer lopen
doe je adres maar , silkroad is er niets bijquote:
sorry hoor wist niet dat je zo teder en gevoelig was kusjequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou, je schiet gelijk chagrijnig in de aanval. Logisch dat ik dat denk.
ja mooi man ... de jongen die de tickets controleert en doorzet naar de live-omgeving kon het niet meer aan hahahaquote:
hehehequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
doe je adres maar , silkroad is er niets bij
Zit er haast nog over te denkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja had je baan aangeboden als mijn PA, maar ja dat wilde je niet
Is een keer gebeurdquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet werken tot je er bij neervalt
Haha die myrr dist je hardquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
wacht maar tot ik klaar met je ben
Nou vies hard idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |