hoooooousssessssssssquote:
Haha same here, ik voer geen ene moer uit.quote:
zeker 5 notes als ik iets met geil zet zeker?quote:
zei ik dat dan ;squote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met de posts die hier geplaatst zijn.
Het is allemaal kut.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanwege de reacties of?
haha wij werken met een ticketsysteem, kreeg te horen eergisteren dat ik teveel tickets oplos, moest het rustiger aan doen...nou ja oke danquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha same here, ik voer geen ene moer uit.
Ja.quote:
Maar dan dommer.quote:
Staan er al, soort van.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wachten op die "hij moet dood" reacties
Maar als je werkt via een uitzendbureau en je meld je na één dag ziek krijg je wel geld via acture die met het uwv te maken heeft, maar zelf dingen regeltquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan heb je alsnog strengere eisen dan iemand van 27+
ik moest op een van mijn stages ook tickets afhandelen, gewoon aids is datquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha wij werken met een ticketsysteem, kreeg te horen eergisteren dat ik teveel tickets oplos, moest het rustiger aan doen...nou ja oke dan
Paar goede squats gezet of niet danquote:
Mwah, uurtje of half 8.quote:
Sommigen mensen moeten keihard werken op hun werk.quote:
zo zeg dat wel kan niet meer lopenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Paar goede squats gezet of niet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |