perfecte mix tussen drama en komedie die serie. ook steeds dat ''stickers! i need more stickerrrs! STICKEERRRSS!''quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook beter dan verwacht.
Ik lag helemaal gevouwen toen Saul dat pleidooi heild, We zijn allemaal jong geweest en hebben domme dingen gedaan.
En dan die aanklager die video liet zien
Mike als parkeerwachterquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
perfecte mix tussen drama en komedie die serie. ook steeds dat ''stickers! i need more stickerrrs! STICKEERRRSS!''
Hij komt kkrhard in punch out battlesquote:
Zal gwn op de tribune zitten zodra Ramos en Pepe terug zijn. Duidelijk de zwakste schakel tegen Atleti.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd wat er met Nacho gaat gebeuren omdat hij niet in breaking bad zit
gevatquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal gwn op de tribune zitten zodra Ramos en Pepe terug zijn. Duidelijk de zwakste schakel tegen Atleti.
Dat lijkt me echt fucking goor.quote:
We zullen het zien, hij heeft wel een rattenkop die Nachoquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd wat er met Nacho gaat gebeuren omdat hij niet in breaking bad zit
hehequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weer lekker aan het eten meisje?
jaquote:
nee, want dan ga je van gevat naar mongoolquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een matig kutgifje posten zoals Chroestjov dat altijd doet of dat niet?
Oké, dan laten we het hier bij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, want dan ga je van gevat naar mongool
is Vaas van Far Cry 3quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
We zullen het zien, hij heeft wel een rattenkop die Nacho
Heb voedsel nodigquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weer lekker aan het eten meisje?
Dankje.quote:
Dacht ik eerst ook, maar het is verslavend.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt fucking goor.
Kom maar uitproberen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
Heeft iemand een waterbed? Hoe voelt dat? Is dat fijn?
Nee, geen idee, vast wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
niet heel bijzonderquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
Je mag wel een keer komen voelenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
En jij bent 19?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
DJEDJE JE MAG OOK OP DE MIJNE HAHAHA KUNNEN WE NEUUUKEENNNNNN
Die torrent komt maar niet binnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd voor Geronimo, kunnen Rich en ik weg.
quote:
gvd precies tegelijkquote:
Oh, jammer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die torrent komt maar niet binnen.
van wie is het / hoe heet het nummer?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die torrent komt maar niet binnen.
same herequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef ntm het volgende:
Dit liedje ken ik nog steeds helemaal meerappen na zoveel jaar
ik moet niet overmatig hard lachen op een waterbed ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar het lijkt me best wel grappig en fijn.
Ja en is goed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ben ik welkom? Ik kan m'n iPhone wel meenemen als jullie willen
Ik geloof niet dat jij een waterbed heb. Zou gevaarlijk zijn met eem beugel. Dan wordt het net zo'n domme actie als dat Edward scissorhands op een waterbed gaat slapen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je mag wel een keer komen voelen
Uhmquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
DJEDJE JE MAG OOK OP DE MIJNE HAHAHA KUNNEN WE NEUUUKEENNNNNN
Ja, leuke comeback weerquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij een waterbed heb. Zou gevaarlijk zijn met eem beugel. Dan wordt het net zo'n domme actie als dat Edward scissorhands op een waterbed gaat slapen...
Wat is voor mij?! Ik luister nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |