quote:
Na een beetje kutperiode begin ik mij nu weer goed te voelen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Graag gedaan makker.
Hoe is het?
Hart op de tong dus.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb zelden het idee dat hij nadenkt als hij iets zegt.
Goed nieuws dus.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Na een beetje kutperiode begin ik mij nu weer goed te voelen.
En hoe gaat het met jou?
Topshow!quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goed nieuws dus.
Met mij ook goed
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wat nou als post 23 een gif is?quote:
Zo is dat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan krijg je een rare TTquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat nou als post 23 een gif is?
Maar op 2 schermen FOK!kenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:02 schreef Fokker89 het volgende:
Best wel triest dat ik op 2 schermen aan het FOK!ken ben
Ik maar 1quote:
Nee, maar grappig vind ik ze niet.quote:
Hij was maar een clown...quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar grappig vind ik ze niet.
En nu is hij doodquote:
Stiekem wil ze dat wel gewoon, omgekeerde psychologie ditdat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
Tuurlijk niet zo slim van Uccie om te vragen om geen clowns meer te posten.
Ik ga zo toch widm kijken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
Tuurlijk niet zo slim van Uccie om te vragen om geen clowns meer te posten.
Vooralsnog is het journaal gewoon, dus ik verwacht van wel.quote:
Adriaan een irritante wijsneus, dus die mag best wel eens op zijn bek gaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bassie is gewoon een lul
[ afbeelding ]
Matige acrobaat als je daardoor op je bek valt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bassie is gewoon een lul
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Adriaan een irritante wijsneus, dus die mag best wel eens op zijn bek gaan
Ik ben momenteel niet in de stemming voor hakkuh.quote:
Ik wist wel dat dit iets voor jou wasquote:
Past perfect bij zijn profiel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dit iets voor jou was.
Zal eens kijken of ik straks zin heb om een diarree aan youtubes te posten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dit iets voor jou was.
Wat zit jij nou te lachen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Past perfect bij zijn profiel.
ga ik ook alvast even kijjken of ik iets leuks kan vindenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik straks zin heb om een diarree aan youtubes te posten.
Moet jij geen WIDM kijken?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
ga ik ook alvast even kijjken of ik iets leuks kan vinden
Ik snap de regels nog steeds niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat kijk ik niet. Vind ik niets meer aan, al jaren niet meer.
Zijn niet echt regels toch? Iemand saboteert en de rest moet raden wie dat is en tussendoor doen ze opdrachten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap de regels nog steeds niet.
Waar is de Marokkaan? Opsporing verzocht is al geweest tochquote:
Ik ook, heb al 20 kaartjes verstuurd naar random personen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die aan Valentijn doet.
Ik ga mijn brievenbus in de gaten houden, al ga ik ervan uit dat ik geen random persoon ben natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook, heb al 20 kaartjes verstuurd naar random personen.
Tuurlijk! Wonder Woman van me!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die aan Valentijn doet.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wonder Woman van me!
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]Ik wist het. Romantische figuur ben je.
Ontbijt op bed, rozen, champagne zoiets denk ik voor je vriendin.
Oh zoiets zal het zijn jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus een stokbrood met je pener ertussen?
Zo'n mannetje lijk jij me wel.
Wat krijgen we nouquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ka ka ka ka ka Karinaaaaaaaaaa: was kosten die kondome
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat krijgen we nouJe gaat me toch niet vertellen dat dat een liedje is wat echt bestaat he.
Jawel, maar was het Tinaquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat krijgen we nouJe gaat me toch niet vertellen dat dat een liedje is wat echt bestaat he.
Pfff gelukkig anders had ik dat nog jaren moeten horenquote:
Jij hebt liever ditquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff gelukkig anders had ik dat nog jaren moeten horen
Oh wacht dat ken ik nog wel trouwens.
Dan is dit vanaf nu je eigenste soundtrackquote:
Nou je wordt bedankt hoor. Lelijke kerel, slecht liedquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is dit vanaf nu je eigenste soundtrack![]()
![]()
Ik dank u, komt niet vaak voor dat jij een grapje van mij leuk vindtquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit vond ik best een leuk grapje.
8/10.
Je lult hier trouwens wel weer mooi omheen he, stel je me alweer teleur terwijl ik wacht op die kansenyoutubes van jequote:Op donderdag 12 februari 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik straks zin heb om een diarree aan youtubes te posten.
Nee eerst nog even oefenen. Ik les in België, daar werkt het wat anders. Mag pas over drie maanden examen doen.quote:
Hey hoi.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Hey hoi peoples, ik had vandaag mijn laatste rijles
Terwijl je dat niet verwacht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik les in België, daar werkt het wat anders.
Alleen 5 gewonden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey hoi.
Dus niemand dood? Dat is wel een beetje jammer.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Broekje uit, die hard kijken. Niks mis mee
Zolang het niet 5 is kan dat nog wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef sp3c het volgende:
ligt er een beetje aan welke Die Hard natuurlijk
Die op veronica natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef sp3c het volgende:
ligt er een beetje aan welke Die Hard natuurlijk
Nog nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey hoi.
Dus niemand dood? Dat is wel een beetje jammer.
Films op tv kijkenquote:
Lekker soppen op Bruce Willisquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zap ik even, ik had NED1 opstaan maar ik zit maar half te kijken.
Ik kijk altijd op mijn tv.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Films op tv kijken
Het is wel 3 zie ik, beste uit de serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij nou opeens ruig doenquote:
Gootsteenontstopper erbij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik van elke man ga soppen geloof ik he?
Ik zie een tunnel. Of zag, hij is nu weg.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
deel 3 was toch met die vrachtwagens vol goud ofzoiets?
Jazekerquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
deel 3 was toch met die vrachtwagens vol goud ofzoiets?
Voor mij is het 3, 1, 2, 4. Laatste deel ga ik niet nog een keer benoemenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
deel 2 was de beste man maar bij deel 3 kan de broek ook wel uit idd
typisch weerquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie een tunnel. Of zag, hij is nu weg.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op mijn tv.Ik bedoel op een tv zenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ook, niks mis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
Heej deze man speelde in ATWT. Ja dat keek ik vroeger
Nee hoor laatst nog gekeken, nog steeds 1 van de beste actiefilms ooit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef Karina het volgende:
Ik vond deel 1 ook het leukst. Al zal die er nu wel hopeloos verouderd uitzien.
Ziet er nog prima uit, heb em met kerst nog gekekenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef Karina het volgende:
Je ziet er zelf hopeloos verouderd uit!quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef Karina het volgende:
As The World Turns.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En de rest denkt nu: WTF is ATWT
Ja dat klopt maar ik kijk ook nog elke dag in de spiegel dus dan zal die film ook nog wel kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je ziet er zelf hopeloos verouderd uit!
Deel 1 was zeker niet tijdens kerst?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef sp3c het volgende:
deel 2 was het beste
met die vliegtuigen in de sneeuw enzo maar jullie houden natuurlijk niet van kerst
Hier komt zo een barneygif overquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah shit, Yoki was eerder.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 & 2 zijn allebei met kerstquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Deel 1 was zeker niet tijdens kerst?
Hans Gruberquote:
En deel 1 was duidelijk beter, daar is iedereen het over eens.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 & 2 zijn allebei met kerstDeel 1 voor 1e kerstdag en deel 2 voor 2e kerstdag
Ik wist niet dat je het zo hefitg vond, dan zal ik het maar verklappen. Hij gaat niet verdirnken nuquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik ga even huilen nu dat snappen jullie wel he.
Okequote:
1 is beter dan 2 jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En deel 1 was duidelijk beter, daar is iedereen het over eens.
Het gevolg van huilen tijdens Die Hardquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:17 schreef Karina het volgende:
Te laat met zappen, ik zit al te jankenNu ga ik ook nooit meer in de spiegel kijken.
Vond jij dat geen leuke scene dan? Gaf mooi aan hoe de film zichzelf totaal niet serieus nam.quote:
specularium zit nu te huilenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:17 schreef sp3c het volgende:
je zit echt niet te huilen tijdens Die Hard, dat geloofd niemand
*gelooftquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:17 schreef sp3c het volgende:
je zit echt niet te huilen tijdens Die Hard, dat geloofd niemand
Sorry Corriequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik ga even huilen nu dat snappen jullie wel he.
NIET TIJDENS DIE HARDquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 is beter dan 2 jaToch vind ik 3 het leukst
We schakelen zo ook gewoon over op Tan. Kan die weer lekker tof gaan lopen doenquote:
Kan best, is gewoon een lange emotionele rollercoasterquote:
je moeder ook maar die zit ook niet te huilen tijdens Die Hardquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan best, is gewoon een lange emotionele rollercoaster
Simon says...quote:
Ik geloof niet dat ze ooit een deel ervan heeft gezien.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moeder ook maar die zit ook niet te huilen tijdens Die Hard
het moment dat in deel 2 dat vliegtuig neerstort vind ik wel emotioneelquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Om welke scene zou je moeten huilen in die film?
Oja, maar dat was toch een beetje hun eigen schuld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
het moment dat in deel 2 dat vliegtuig neerstort vind ik wel emotioneel
Volgens mij volgde ik het toen al niet meer, die jongen komt me niet echt bekend voor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon even een ATWTgif erin voor corrie
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon even een ATWTgif erin voor corrie
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik moet zelden huilen om een film eigenlijk. Kan me de laatste keer niet herinneren.
Die film heb ik niet eens gezien. Ik houd niet zo van tekenfilms. Disneytekenfilms.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier moest iedereen om huilen
Wat hebben ze met je gedaan dat je zo geworden bent?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die film heb ik niet eens gezien. Ik houd niet zo van tekenfilms. Disneytekenfilms.
Diswel een tekenfilmquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die film heb ik niet eens gezien. Ik houd niet zo van tekenfilms. Disneytekenfilms.
Ik hou het nu ook niet droog.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier moest iedereen om huilen
Ik ook, maar de reclame is weer afgelopen, laat sp3c het maar niet horen. Hij zet ons zo uit het mannengenootschapquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou het nu ook niet droog.
Ik ben gewoon een naar zuur mens dat zal het zijn timmmmmquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat hebben ze met je gedaan dat je zo geworden bent?Je bent echt dood van binnen als je niet van disney classics houdt
Die Bond films met Daniel Craig zijn geweldig joh, nou ja behalve deze dus. Die is ronduit kut.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een naar zuur mens dat zal het zijn timmmmm![]()
Op RTL 4 is trouwens James Bond, maar dat is een nieuwere, die zijn niet leuk.
Jij bent bijna-crew, dus dat mag ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
Mogen hier ook niet-crew mensen komen? heb namelijk nog steeds mijn moeder niet gevonden
Nou laat ik het zo zeggen, ik vind de films wel leuk maar het is geen James Bond. Het zijn gewoon aktiefilms.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Bond films met Daniel Craig zijn geweldig joh, nou ja behalve deze dus. Die is ronduit kut.
Ja ik bedoelde eigenlijk blauw.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent bijna-crew, dus dat mag ook
Wat zou je mij voor tag gevenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
Heeft Fokker nog geen tagje dan?
Dat mag. Eigenlijk tolereren we iedereen hier behalve Maniquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk blauw.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag. Eigenlijk tolereren we iedereen hier behalve Mani
ik heb het al geregeldquote:
Da's meestal te weinig op Fok!quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:50 schreef Karina het volgende:
Mijn lineaal gaat tot 30 cm. Niet lang genoeg?
Oh noem jij hem zo. Je rolmaat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een rolmaat van 3 meter.
Kut .. dat had ik graag mee willen maken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar ik kon wel een ontzettend goed grapje maken over opstijgen.
Dan zal het niet over jouw niveau zijn geweestquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar ik kon wel een ontzettend goed grapje maken over opstijgen.
Helaas moeten wij dit nu allemaal missen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kut .. dat had ik graag mee willen maken.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal het niet over jouw niveau zijn geweest
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
Maak hem nou maar. Want ik kan niks verzinnen.
3 meter
helicopteren
opstijgen
Van de week had ik anders een hosselwin jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt wel op jouw hosselfaals.
mani zeker?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week had ik anders een hosselwin ja
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef sp3c het volgende:
puma
wisten jullie dat de grote gevechtshelikopters in Rambo 2 en/of 3 waren?
jaja Franse toestellen, daarom gaan ze zo makkelijk stuk
in red dawn ook trouwens maar die conversie is een stuk beter
yoki is blij met deze informatie
Nee, gewoon bij Fatimaquote:
Gaan jullie binnenkort een frikandelletje eten?quote:
En daarna op de scooter door Aggaquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaan jullie binnenkort een frikandelletje eten?
Het gaat al stukken beter. Nu nog wat vroeger naar bed en vroeger mijn nest uit en dan is alles fijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog vliegende aids of gaat het al beter?
Wat is Aaga?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna op de scooter door Aaga.
Is de grote afvalrace begonnen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat al stukken beter. Nu nog wat vroeger naar bed en vroeger mijn nest uit en dan is alles fijn.
Morgen ga ik ook weer wandelen.
Wel stiekem foto's maken hè, mijn Yasmina fapfolder is nog akelig leeg.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna op de scooter door Aaga.
nee dat was de dokter, moeders was verdoofdquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen jij eruit kwam
Wat een nare opmerking timmmmmquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen jij eruit kwam
Dus geen alcohol en snackbarvoer meer? Veel succes in ieder geval.quote:
over nare opmerking gesprokenquote:
Ik zie het al helemaal voor je, je mams half knock-out, je dokter tot zijn oksels in haar vagijn en dan trekken om dat hoofdje van je eruit te halen. Halverwege nog even de rest via je been eruittrekken, schoduers eronder, nog ff laten vallen en dan is ie eruit. Dat zal wel niks wordenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat was de dokter, moeders was verdoofd
dit is een waar verhaal
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus geen alcohol en snackbarvoer meer? Veel succes in ieder geval.
Ik hoop voor je dat het druk wordtquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ff FP-crew worden. 7 maart meet
gewoon eruit gesneden, bloedbad alles, zal wel niks wordenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor je, je mams half knock-out, je dokter tot zijn oksels in haar vagijn en dan trekken om dat hoofdje van je eruit te halen. Halverwege nog even de rest via je been eruittrekken, schoduers eronder, nog ff laten vallen en dan is ie eruit. Dat zal wel niks worden
Heel goed, ik ben 3 keer in de week aan het hardlopen en dan voel je je echt fantastisch. Kan geen alcohol tegenop.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]Gezonder eten, sporten/bewegen, beter ritme .. gewoon weer helemaal lekker fris en fruitig aan de slag.
heb je mij wel eens zien schrijven?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2156057quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb je mij wel eens zien schrijven?
Ik kan er niet in dus ik zal niet mogen komen dus.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2156057
Volgens mij kan jij er gewoon in. Heatwave komt ook en die doet ook nooit wat voor de FP. Niks mis mee
Yoki moet dit in zijn sig zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan er niet in dus ik zal niet mogen komen dus.
Deze was expres toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan er niet in dus ik zal niet mogen komen dus.
Neuh zou alleen grappig zijn als ik een man was.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki moet dit in zijn sig zetten.
Ineens is iedereen als een hipster aan het rennen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel goed, ik ben 3 keer in de week aan het hardlopen en dan voel je je echt fantastisch. Kan geen alcohol tegenop.
niet zo zeuren, ik ben veel belangrijker dan dat rare ijsvoetbal met stokjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:19 schreef sp3c het volgende:
dan hoef ik geen Fp crew te worden he slimme
ik zet het in mijn agenda maar ik beloof niets, playoffs rond die tijd
Oranje hesje aan, gadverdamme. Ik ren gewoon in korte broek en t-shirt, ook al vriest het.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ineens is iedereen als een hipster aan het rennen.
Fietslampjes om de arm.
En daarom ben je hier dus niet welkom. Hardlopenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel goed, ik ben 3 keer in de week aan het hardlopen en dan voel je je echt fantastisch. Kan geen alcohol tegenop.
Ik vind er niet veel aan verder maar je voelt je er wel heerlijk door. Dus het kan jou een hoop goed doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daarom ben je hier dus niet welkom. Hardlopen
het is dus geen voetbal he, lijkt er niet op en heeft er niets mee te maken godverdikkemequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niet zo zeuren, ik ben veel belangrijker dan dat rare ijsvoetbal met stokjes
Nah, ik wacht wel op iets beters.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki moet dit in zijn sig zetten.
Nou ik hoor toch af en toe een commentator roepen: hij speelt de balquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is dus geen voetbal he, lijkt er niet op en heeft er niets mee te maken godverdikkeme
Ach joh, met een balletje in een goal. Het enige verschil is het ijs en de stokjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is dus geen voetbal he, lijkt er niet op en heeft er niets mee te maken godverdikkeme
Fijn dat jij dat voor me kan zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind er niet veel aan verder maar je voelt je er wel heerlijk door. Dus het kan jou een hoop goed doen.
Ik hou het wel bij wandelen en fietsen/spinnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind er niet veel aan verder maar je voelt je er wel heerlijk door. Dus het kan jou een hoop goed doen.
Elke keer als Feyenoord punten verspeelt een rondje om de Kuip rennen, heb je nergens meer last van.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat voor me kan zeggen.
Nee, aan zijn ijshockeystick zitten laat ik aan jou overquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
Oh jee sp3c zit weer op zijn stokpaardje hoor. Kom niet aan zijn ijshockey.
Fietsen sowieso natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij wandelen en fietsen/spinnen.
Grappig ja, goeie dit. Ik zou comedian wordenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer als Feyenoord punten verspeelt een rondje om de Kuip rennen, heb je nergens meer last van.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer als Feyenoord punten verspeelt een rondje om de Kuip rennen, heb je nergens meer last van.
je noemt het tenminste fietsen en niet wielrennen alsof het een sport isquote:
Een ijshockeystick heb ik volgens mij nog nooit vastgehouden hoor timmmmm.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, aan zijn ijshockeystick zitten laat ik aan jou over
Houd gewoon je bek, met je ijssjoelen. Wielrennen is voor de echte helden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
je noemt het tenminste fietsen en niet wielrennen alsof het een sport is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |