Ik doe nog wel even stemmen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:57 schreef Bronson het volgende:
Limp Bizkit – Take a Look Around
45%
Foo Fighters – Breakout
23%
Muse – Stockholm Syndrome
32%
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe nog wel even stemmen.
Jij denkt maar dat je alles mag van mijquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier, voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef JDude het volgende:
Limp Bizkit – Take a Look Around
37%
Foo Fighters – Breakout
20%
Muse – Stockholm Syndrome
43%
Graag gedaan.
de trots van Tiel, dat zegt genoegquote:
Hyvesquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe komen ze toch steeds aan die domme kandidaten?
Willy Alberti woonde vroeger hier schuin tegenoverquote:
Sheppard?quote:
Zo'n 3 à 4 keer per dag ook lekker de laatste tijd... top...quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al sinds oktober worden we hiermee geterroriseerd: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/24769
EN DRINGT VAN ONSE CENTUN ALLEEN MAAR CHAMPANJE!quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:31 schreef alors het volgende:
Logisch wel dat Coen zo'n laag waterverbruik heeft. hij is immers altijd op vakantie.
Ik vind hem meer zo'n baco-tokkiequote:Op donderdag 12 februari 2015 17:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
EN DRINGT VAN ONSE CENTUN ALLEEN MAAR CHAMPANJE!
Goed geradenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind hem meer zo'n baco-tokkie
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geweldig!
Super show en ik heb een setlist weten te bemachtigen
Mijn medegangers en ik besloten om bij de stagedoor te wachten op de band en na 2 uur ofzo kwam eerst Craig naar buiten die onze tickets signeerde. En een half uur later kwam Guy naar buiten (zo dronken als maar kan). Hij was echt verbaasd om ons te zien. Eerst kregen we een omhelzing en hij heeft een tijdje met ons staan praten en we mochten van zn whisky drinken omdat hij ons zo zielig vond.
Hij heeft ook onze spullen gesigneerd en we kregen ook allemaal een tweede omhelzing en een zoen op de wang.![]()
JA.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:53 schreef alors het volgende:
Er is maar één Fabrizio
[ afbeelding ]
Godverdomme gemist, toen moest de radio uit op 't werk.quote:
quote:Als Deventer het Glazen Huis in 2016 naar hun stad wil halen, kan de rekening van het evenement voor de gemeente oplopen tot meer dan een half miljoen. Dat blijkt uit een verkennend onderzoek dat het College van B&W heeft uitgevoerd, zo schrijft De Stentor.
Eerder had wethouder Hartogh Heys geschat dat het hosten van 3FM Serious Request de gemeente zo'n vier ton zou kosten. Nu blijkt dat het op kan lopen tot 5,5 ton. De gemeente hoopt de helft hiervan uit sponsoring en donaties te halen, maar hiervoor zijn geen harde toezeggingen gedaan.
Deventer hoopt via 3FM Serious Request de stad te promoten. Daarnaast zou de actie binnen de stad nieuwe energie, samenwerkingen en activiteiten opleveren. "Met het evenement bereikt Deventer jongeren en jong volwassenen, die doelgroep is lastig te bereiken", aldus de wethouder.
Het onderzoek naar de kosten zou eigenlijk morgen pas naar buiten worden gebracht, maar stond per ongeluk gisteren al even op de website van de gemeente. Een woordvoerder zegt tegen de Stentor dat het niet de defenitieve versie is.
Volgende week woensdag beslist de gemeenteraad of de staat zich kandidaat gaat stellen voor 2016.
nu moet je daarheen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb eerder vandaag een neiuwe pathe pas gehaald en ik koop dan altijd even een testkaartje om te checken of de pas werkt
[ afbeelding ]
XD
Nee.quote:
hoeveel kost dat nu een pathe pas?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee.
De stoel is vooraan, helemaal links.
Daar wil niemand zitten
ik heb een ing puc, ¤40 voor 4 maandenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoeveel kost dat nu een pathe pas?
'Testkaartje'quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb eerder vandaag een neiuwe pathe pas gehaald en ik koop dan altijd even een testkaartje om te checken of de pas werkt
[ afbeelding ]
XD
Dat denk ik dus ook...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Testkaartje'
Stiekem ben je gewoon gegaan, in je bioscoopbroek.
Bingo...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Testkaartje'
Eeeh ho wacht even dit is nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Testkaartje'
Ik ga vanavond lekker uit eten voor valentijnquote:
Tegendraads hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga vanavond lekker uit eten voor valentijn![]()
tegendraads de dag ervoor en nog op vrijdag de 13e ook
Recalcitrant hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
That's mequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
u mad?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Time is Running Out is de 12e of 14e single, niet de 13e
Dit is afhankelijk van of je dubbele a-kanten als 1 of 2 singles telt.
Ik had liever Hysteria of Stockholm Syndrome gehoord jaquote:
Hysteria was 13, volgens wikipedia althansquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had liever Hysteria of Stockholm Syndrome gehoord ja
Dat doe ik nooit op vrijdag, alleen op andere dagen van de week omdat het dan minder verwacht wordtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is vrijdag, dus nu is het tijd voor een perverse grap van SC.
Zoals mijn moeder zou zeggen: eigenwijs stuk vreten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit op vrijdag, alleen op andere dagen van de week omdat het dan minder verwacht wordt
#tegendraads
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Vrijdag samengevat in een plaatje
[ afbeelding ]
Zwaaaarrrrrquote:
Waar hou je van?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie willen me echt lesbisch hebben of niet? Al die sexy vrouwen...
Plaatst eens sexy mannen!!!
Ik heb gister een hele mooie Taylor Swift voor je geplaatst, met borstspieren en sixpackquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie willen me echt lesbisch hebben of niet? Al die sexy vrouwen...
Plaatst eens sexy mannen!!!
Oh ja, jij houdt van zwarte mannen....quote:
Jaloers op zijn lichaamquote:
Ik ben gewoon gek op donkere chocolade, hoe donkerde hoe beterquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt van zwarte mannen....
Het bovenlichaam lukt me nog wel en is ook prima bij hem, maar zo'n wasbordje... tja het vergt heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel doorzettingsvermogen en daar heb ik wel respect voor. Vrees alleen dat het mij nooit gaat lukkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje TE
maar goed verkeerd is het ook niet.
buikjesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het bovenlichaam lukt me nog wel en is ook prima bij hem, maar zo'n wasbordje... tja het vergt heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel doorzettingsvermogen en daar heb ik wel respect voor. Vrees alleen dat het mij nooit gaat lukkenDan maar een klein buikje
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek op donkere chocolade, hoe donkerde hoe beter
I like my chocolate like I take my men: dark, very dark
Iddquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
double dutch is toch condoom en pil, geen 2 condooms?
Deze man weet.quote:
quote:
Watquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:23 schreef minthy het volgende:
Even vergeten dat Google advertenties aanpast naar je zoekgedrag. Ik krijg allemaal tankini's en bikinibroekjes die ik helemaal niet meer wil zien...![]()
Tevens is Live vanuit Klazienaveen erg tof!!
Live vanuit Klazienaveen, dat programma van Timur en Frank!quote:
Nee verdomme je had het ook over iets andersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Live vanuit Klazienaveen, dat programma van Timur en Frank!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:23 schreef minthy het volgende:
Even vergeten dat Google advertenties aanpast naar je zoekgedrag. Ik krijg allemaal tankini's en bikinibroekjes die ik helemaal niet meer wil zien...![]()
Tevens is Live vanuit Klazienaveen erg tof!!
quote:
dat hebben we toch al gehad dit jaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:48 schreef DaMook het volgende:
Zeros is wel leuk, maar komt er ook nog een 90's ?? Dat is nog beter!
zo snel is zo'n bestelling niet binnen hèquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
rubber heb jij een foto van m. in een tankini
ik zie de PM wel tegemoet, rubberquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo snel is zo'n bestelling niet binnen hè
Ik neig nu naar het aanschaffen van een regenpak, dus reken er maar niet opquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zie de PM wel tegemoet, rubber
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neig nu naar het aanschaffen van een regenpak, dus reken er maar niet op
Lekker en gezellig!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker en gezellig!
Jammer van m'n kater nu
Baasjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
We gingen na afloop 1 drankje doen in de zwarte ruiter![]()
Uiteindelijk pas met sluitingstijd naar huis
valt toch wat tegen. vorige week sexgeleuter over stinkende piemels, gisteren de micropenisquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Live vanuit Klazienaveen, dat programma van Timur en Frank!
Waarom??quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Veronica stopt met het uitzenden van de serie Gotham midden in het seizoen. En dan nog klagen waarom mensen series en films downloaden via PB
Voor iemand die niet cared heb je je bericht toch verbazingwekkend vaak aangepast!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom??
Niet dat ik care, ik zit gewoon op USA pace.
Edit: http://www.veronicatv.nl/programmas/gotham/ 21februari gewoon weer een aflevering?
Tevens: agents of shield staat het 2e seizoen ook nergens op de veronica planning.
Ik heb medelijden met de mensen die een amerikaanse serie op de Nederlands TV willen volgen.
Als ik Supernatural had gevolgd via een NL zender had ik nooit verder gekomen dan seizoen 3
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom??
Edit: http://www.veronicatv.nl/programmas/gotham/ 21februari gewoon weer een aflevering?
Tevens: agents of shield staat het 2e seizoen ook nergens op de veronica planning.
Ik heb medelijden met de mensen die een amerikaanse serie op de Nederlands TV willen volgen.
Als ik Supernatural had gevolgd via een NL zender had ik nooit verder gekomen dan seizoen 3
en ik vond het altijd wel een leuke serie om te zien op de zaterdagavond samen met Arrowtwitter:VeronicaTV twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 23:00:05Je zag de voorlopig laatste aflevering van #Gotham. We zijn hard op zoek naar een betere uitzenddag voor de serie. http://t.co/F56wuCKtFZ reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]en ik vond het altijd wel een leuke serie om te zien op de zaterdagavond samen met Arrowtwitter:VeronicaTV twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 23:00:05Je zag de voorlopig laatste aflevering van #Gotham. We zijn hard op zoek naar een betere uitzenddag voor de serie. http://t.co/F56wuCKtFZ reageer retweet
ja ik ga nu ook de resterende aflevering online zoeken. Was eerst nogal sceptisch over deze serie maar het is echt een goede seriequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Faalzender. Lang leve het internet
Faalhaas, mooi woord blijft dat tochquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Faalzender. Lang leve het internet.
Even een tweetreply gestuurd.
mmmm....wel een stiltje als die beller vraagt of T&R C&S gaan opvolgen......quote:
dan doet NPO3 het netter met Homeland. seizoen 4 was in de USA volgens mij net afgelopen toen ie bij BNN op de buis verscheenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom??
Person of Interest zijn ze ook gewoon spontaan mee gestopt anderhalf jaar geleden. Nergens een melding over het hoe en waarom. Gewoon halverwege het seizoen stoppenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Veronica stopt met het uitzenden van de serie Gotham midden in het seizoen. En dan nog klagen waarom mensen series en films downloaden via PB
Internet is je Vriend. De SBS groep niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Person of Interest zijn ze ook gewoon spontaan mee gestopt anderhalf jaar geleden. Nergens een melding over het hoe en waarom. Gewoon halverwege het seizoen stoppen
Fox doet het nog beter met the Walking Dead gewoon gelijk de dag na de uitzending in de VS op het open kanaal gooien.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm....wel een stiltje als die beller vraagt of T&R C&S gaan opvolgen......
zouden timur en ramon dat kunnen?
[..]
dan doet NPO3 het netter met Homeland. seizoen 4 was in de USA volgens mij net afgelopen toen ie bij BNN op de buis verscheen
dat is idd nog netter, ik volg de serie niet, wel van plan om dat ooit te gaan doen. heb zelf geen Fox helaas.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Fox doet het nog beter met the Walking Dead gewoon gelijk de dag na de uitzending in de VS op het open kanaal gooien.
http://www.radiofreak.nl/(...)ek-over-50-jaar-3FM/quote:Arjan Snijders maakt ter ere van het 50-jarig jubileum van 3FM een boek over de zender. In het boek blikt Snijders terug op de afgelopen 50 jaar. Op 11 oktober 1965 zond 3FM, toen nog Hilversum 3, voor het eerst uit.
Snijders is de eerste die een boek schrijft over de historie van 3FM. "Ik denk verhalen te kunnen brengen die een broodschrijver niet allemaal boven tafel zou krijgen, omdat ikzelf veel heb rondgelopen binnen de publieke omroep de afgelopen twintig jaar. Zodoende ken ik ook veel inside verhalen", zegt Snijders. "Ik ben bovenal geïnteresseerd in het onderwerp en vind het een kleine schande dat er nog niet eerder een boek over 3FM is uitgebracht."
Het boek zal anekdotes van veel (oud) radiomakers bevatten, onder wie Willem van Kooten, Felix Meurders, Frits Spits, Lex Harding, Ferry Maat, Jeroen van Inkel, Hans Schiffers, Edwin Evers, Henk Westbroek, Daniël Dekker, Rob Stenders, Erik de Zwart, Ruud de Wild, Giel Beelen en Gerard Ekdom.
In het jubileumboek wordt ook ingezoomed op de rol van de zenderbazen bij de ontwikkeling van de publieke zender. Zendermanagers Paul van der Lugt (1992-2002), Florent Luyckx (2002-2009) en Wilbert Mutsaers (2009-heden) komen in het boek naar voren.
Daarnaast komt er in het boek een overzicht van programma's die de afgelopen 50 jaar op 3FM zijn uitgezonden. Ook zoomt Snijders in op de muzikale invloed van de zender, de impact van de dj's op de Nederlandse radio en tien jaar 3FM Serious Request. "Tevens schets ik de omslag van een door pers en publiek gehaat merk, dat in de loop der jaren is omgebogen naar de positieve waarde die 3FM nu is", zegt Snijders.
Het boek, dat begin oktober 2015 uitkomt, bevat ongeveer 350 pagina's. Naast het jubileumboek wordt er een magazinevariant van ongeveer 100 pagina's gemaakt, met daarin alle belangrijke punten uit het boek. "Nu het er van gaat komen, moet het boek dus ook een goed overzicht bieden van de invloed van deze zender", aldus Snijders
In plaats van Arrow en Gotham vanaf volgende week Border Security te zien op Veronicaquote:Op zondag 15 februari 2015 11:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Person of Interest zijn ze ook gewoon spontaan mee gestopt anderhalf jaar geleden. Nergens een melding over het hoe en waarom. Gewoon halverwege het seizoen stoppen
Law&Order SVU op Net5 is ook een ergernis. Middenin een seizoen afbreken en pas een jaar later verder gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In plaats van Arrow en Gotham vanaf volgende week Border Security te zien op Veronica
Toch interessant om te zien dat ze bij de SBS zenders deze streken al jaren intact houden.
Jaren geleden tijdens Angel seizoen 4: Aflevering 8 op zondag: OH WACHT WIJZIGING!!!11: Aflevering 9 op woensdag, LOL GRAPJE WE GOOIEN HET NOG EEN KEER OM XD XD: Aflevering 10 op zaterdag
Ik wist het niet tijdig genoeg (Social media en smartphones bestonden toen nog niet) en dus had ik aflevering 9 gemist
Seizoen 5 hebben ze nooit afgemaakt bovendien.
SBS en alles wat erbij hoort is gewoon dikke pure AIDS.
Waarom lach ik.quote:
Heb je gisteren heel vaak alaaf you gezegd tegen iedereen?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slapen vooral... Genoeg gezopen
Internet.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Law&Order SVU op Net5 is ook een ergernis. Middenin een seizoen afbreken en pas een jaar later verder gaan.
ik alleen Homeland diet seizoen. eerdere seizoenen via inet gekeken, kwam er dit seizoen niet van.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Internet.
Ik volg 0 series via de vaderlandse zenders. Totaal onbetrouwbaar.
Marlijn Weerdenburgquote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik alleen Homeland diet seizoen. eerdere seizoenen via inet gekeken, kwam er dit seizoen niet van.
verder kijk ik maar om 1 reden naar SBS6.....Danni Lowinski
Gewoon helemaal niet meer draaien +1quote:Op maandag 16 februari 2015 08:23 schreef Sersjee het volgende:
Kunnen we als wereld niet gewoon afspreken dat we Overcome alleen nog draaien op 11 september? Thanx.
Godverdommequote:Op maandag 16 februari 2015 09:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kon het SC plaatje niet vinden
Haha.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisteren besloten dat 2015 een alcoholvrij jaar wordt.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 16 februari 2015 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil naar snickersquote:Op maandag 16 februari 2015 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
waarom zou je in hemelsnaam naar Mars willen?
Tenzij het om de Mars fabriek gaat dan kan ik er nog wat bij voor stellen.
lol you're nutsquote:
Om dezelfde reden dat mensen besluiten van 2015 een alcoholvrij jaar te willen makenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
waarom zou je in hemelsnaam naar Mars willen?
Tenzij het om de Mars fabriek gaat dan kan ik er nog wat bij voor stellen.
Idem, m'n darmen zijn wat minder blij op de een of andere manier... fax me een ongeluk, maar verder voel ik me ook topquote:
hellyeah!quote:
Verdommequote:
Roos Rebergen had een mooie opmerking over Kensington en Jett Rebel in de volkskrantquote:Op maandag 16 februari 2015 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme
In ieder geval wel een Kensington, Chef's Special vrije week
Alles wat tussen 2000 en 2010 is gebeurd is in mijn hoofd niet ouder dan ergens tussen de 1 maand en 4 jaar. Uiterst confronterend.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Plaatjes horen in de zeroes week en dan denken die zijn toch nog niet zo oud? Je ze opzoekt en blijkt dat ze best lang geleden gemaakt zijn.
#ikwordoud
Ah, ok.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos Rebergen had een mooie opmerking over Kensington en Jett Rebel in de volkskrant
Heb m nu niet bij de hand, ik scan m vanmiddag inquote:
Maar ja, da's dan weer Roos Rebergen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos Rebergen had een mooie opmerking over Kensington en Jett Rebel in de volkskrant
Dat zal wel wat toevoegen jaquote:Op maandag 16 februari 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb m nu niet bij de hand, ik scan m vanmiddag in
Dat is iemand waar van houdt of waar je van walgt, geen middenweg.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar ja, da's dan weer Roos Rebergen.
haha te paard XDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |