Ik doe nog wel even stemmen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:57 schreef Bronson het volgende:
Limp Bizkit – Take a Look Around
45%
Foo Fighters – Breakout
23%
Muse – Stockholm Syndrome
32%
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe nog wel even stemmen.
Jij denkt maar dat je alles mag van mijquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier, voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef JDude het volgende:
Limp Bizkit – Take a Look Around
37%
Foo Fighters – Breakout
20%
Muse – Stockholm Syndrome
43%
Graag gedaan.
de trots van Tiel, dat zegt genoegquote:
Hyvesquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe komen ze toch steeds aan die domme kandidaten?
Willy Alberti woonde vroeger hier schuin tegenoverquote:
Sheppard?quote:
Zo'n 3 à 4 keer per dag ook lekker de laatste tijd... top...quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al sinds oktober worden we hiermee geterroriseerd: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/24769
EN DRINGT VAN ONSE CENTUN ALLEEN MAAR CHAMPANJE!quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:31 schreef alors het volgende:
Logisch wel dat Coen zo'n laag waterverbruik heeft. hij is immers altijd op vakantie.
Ik vind hem meer zo'n baco-tokkiequote:Op donderdag 12 februari 2015 17:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
EN DRINGT VAN ONSE CENTUN ALLEEN MAAR CHAMPANJE!
Goed geradenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind hem meer zo'n baco-tokkie
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geweldig!
Super show en ik heb een setlist weten te bemachtigen
Mijn medegangers en ik besloten om bij de stagedoor te wachten op de band en na 2 uur ofzo kwam eerst Craig naar buiten die onze tickets signeerde. En een half uur later kwam Guy naar buiten (zo dronken als maar kan). Hij was echt verbaasd om ons te zien. Eerst kregen we een omhelzing en hij heeft een tijdje met ons staan praten en we mochten van zn whisky drinken omdat hij ons zo zielig vond.
Hij heeft ook onze spullen gesigneerd en we kregen ook allemaal een tweede omhelzing en een zoen op de wang.![]()
JA.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:53 schreef alors het volgende:
Er is maar één Fabrizio
[ afbeelding ]
Godverdomme gemist, toen moest de radio uit op 't werk.quote:
quote:Als Deventer het Glazen Huis in 2016 naar hun stad wil halen, kan de rekening van het evenement voor de gemeente oplopen tot meer dan een half miljoen. Dat blijkt uit een verkennend onderzoek dat het College van B&W heeft uitgevoerd, zo schrijft De Stentor.
Eerder had wethouder Hartogh Heys geschat dat het hosten van 3FM Serious Request de gemeente zo'n vier ton zou kosten. Nu blijkt dat het op kan lopen tot 5,5 ton. De gemeente hoopt de helft hiervan uit sponsoring en donaties te halen, maar hiervoor zijn geen harde toezeggingen gedaan.
Deventer hoopt via 3FM Serious Request de stad te promoten. Daarnaast zou de actie binnen de stad nieuwe energie, samenwerkingen en activiteiten opleveren. "Met het evenement bereikt Deventer jongeren en jong volwassenen, die doelgroep is lastig te bereiken", aldus de wethouder.
Het onderzoek naar de kosten zou eigenlijk morgen pas naar buiten worden gebracht, maar stond per ongeluk gisteren al even op de website van de gemeente. Een woordvoerder zegt tegen de Stentor dat het niet de defenitieve versie is.
Volgende week woensdag beslist de gemeenteraad of de staat zich kandidaat gaat stellen voor 2016.
nu moet je daarheen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb eerder vandaag een neiuwe pathe pas gehaald en ik koop dan altijd even een testkaartje om te checken of de pas werkt
[ afbeelding ]
XD
Nee.quote:
hoeveel kost dat nu een pathe pas?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee.
De stoel is vooraan, helemaal links.
Daar wil niemand zitten
ik heb een ing puc, ¤40 voor 4 maandenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoeveel kost dat nu een pathe pas?
'Testkaartje'quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb eerder vandaag een neiuwe pathe pas gehaald en ik koop dan altijd even een testkaartje om te checken of de pas werkt
[ afbeelding ]
XD
Dat denk ik dus ook...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Testkaartje'
Stiekem ben je gewoon gegaan, in je bioscoopbroek.
Bingo...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Testkaartje'
Eeeh ho wacht even dit is nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Testkaartje'
Ik ga vanavond lekker uit eten voor valentijnquote:
Tegendraads hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga vanavond lekker uit eten voor valentijn![]()
tegendraads de dag ervoor en nog op vrijdag de 13e ook
Recalcitrant hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
That's mequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
u mad?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Time is Running Out is de 12e of 14e single, niet de 13e
Dit is afhankelijk van of je dubbele a-kanten als 1 of 2 singles telt.
Ik had liever Hysteria of Stockholm Syndrome gehoord jaquote:
Hysteria was 13, volgens wikipedia althansquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had liever Hysteria of Stockholm Syndrome gehoord ja
Dat doe ik nooit op vrijdag, alleen op andere dagen van de week omdat het dan minder verwacht wordtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is vrijdag, dus nu is het tijd voor een perverse grap van SC.
Zoals mijn moeder zou zeggen: eigenwijs stuk vreten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit op vrijdag, alleen op andere dagen van de week omdat het dan minder verwacht wordt
#tegendraads
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Vrijdag samengevat in een plaatje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |