En hoelang is ze al bezig?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien zit je gewoon even op een plateau? Hoe lang staat het al stil?
Welkom! En goed bezig, 20kg kwijt is niet niks! Misschien dat je hier nog wat tips&trucs vind om wel wat verder te zakken nog qua gewicht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:20 schreef sterre-sophie het volgende:
Ik wil mij hier graag melden. Ik ben Sterre. ben 23 jaar kom uit Den Haag en wil graag de laatste overtollige kilo's kwijt.
Ik ben 1,70.. Kom van 90 kilo en zit nu op 70.. Ik ben bezig met fitness en hardlopen en doe veel krachttraining.. Ik las dat er hier ook een aantal mensen aan krachttraining doen .. ook gebruik ik whey..
Ik hoop dat ik hier mee mag/kan posten!
ik hoop het ook (dat ik nog wat kan verliezen qua gewicht)quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Welkom! En goed bezig, 20kg kwijt is niet niks! Misschien dat je hier nog wat tips&trucs vind om wel wat verder te zakken nog qua gewicht.
Kan ook zijn dat dit een beetje je plafond is en dat het nu echt lastig gaat worden om er nog wat vanaf te krijgen.
Halloquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:33 schreef sterre-sophie het volgende:
[..]
ik hoop het ook (dat ik nog wat kan verliezen qua gewicht)
Ik kon net niet meer reageren maar ik sta nu ongeveer een maandje stil (wat inhoud ene week 100 gram eraf dan 200 eraan dan weer wat meer eraf) maar niet zoals het de afgelopen maanden is gegaan.. en omdat ik de motivatie begon kwijt te raken dacht ik ik ga hier mee posten
En als je kijkt naar je lichaam zelf? Verandert daar nog wat aan? Zitten je kleren nog hetzelfde? Ik houd meer daar aan vast dan alleen gewicht namelijk. Aangezien je ook aan KT doet kan het best zijn dat je slanker word maar niet lichter qua gewicht. Spiermassa is immers zwaarder als vetmassa.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:33 schreef sterre-sophie het volgende:
[..]
ik hoop het ook (dat ik nog wat kan verliezen qua gewicht)
Ik kon net niet meer reageren maar ik sta nu ongeveer een maandje stil (wat inhoud ene week 100 gram eraf dan 200 eraan dan weer wat meer eraf) maar niet zoals het de afgelopen maanden is gegaan.. en omdat ik de motivatie begon kwijt te raken dacht ik ik ga hier mee posten
Ja inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:37 schreef -Peach het volgende:
TT doet me weer hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Ja daar heb je gelijk in! Ik ga mijn omtrek bijhoudenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:36 schreef sandertjuh het volgende:
aam zelf? Verandert daar nog wat aan? Zitten je kleren nog hetzelfde? Ik houd meer daar aan vast dan alleen gewicht namelijk. Aangezien je ook aan KT doet kan het best zijn dat je slanker word maar niet lichter qua gewicht. Spiermassa is immers zwaarder als vetmassa.
Ja voor zover ik weet zit ik wel goed, af en toe wat snacken achterwege laten danquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hallo
Heb je alles al uit gerekend qua BMR/TDEE? Eet je misschien teveel, dat nu geen tekort hebt?
In ieder geval al goed resultaat
daar heb je ook een goed punt!quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien niet goed voor je motivatie, maar het lijkt me dat een tijdje op stabiel gewicht blijven ook niet slecht is voor je lichaam, als je al zoveel bent afgevallen. Misschien als je dat 3,4 maanden weet vast te houden dat je daarna weer kunt proberen wat minder te eten?
Af en toe mag best, je mag jezelf best wel eens verwennen zo nu en dan! Dat vind ik in ieder gevalquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef sterre-sophie het volgende:
[..]
Ja voor zover ik weet zit ik wel goed, af en toe wat snacken achterwege laten dan
vind ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Af en toe mag best, je mag jezelf best wel eens verwennen zo nu en dan! Dat vind ik in ieder geval
Het probleem is alleen dat één of 2 dagen met iets teveel snacken al gauw je calorietekort van doordeweeks teniet doet. Dat gebeurt bij mij nog wel eens vrees ikquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Af en toe mag best, je mag jezelf best wel eens verwennen zo nu en dan! Dat vind ik in ieder geval
Ja dat gaat ook wel hard als je niet goed oplet natuurlijk. Nu moet ik zeggen dat ik in het weekend nauwelijks op let en mezelf af en toe wel eens flink laat gaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat één of 2 dagen met iets teveel snacken al gauw je calorietekort van doordeweeks teniet doet. Dat gebeurt bij mij nog wel eens vrees ik
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:37 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ]
Jup. gelijk thermoshirt aandoen. Doe ik ook. Helpt als een tiet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:08 schreef -Peach het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt/muesli/kersen/cacao
L: 4 sneeën spelt, kipfilet, sla, komkommer, soep, worstenbroodje
T: 100 gr kipfilet, banaan, 2 kleine sneeën spelt met pindakaas
D: paksoi, rijst, mango, kabeljauw, woksaus (beetje veel over van gisteren)
S: KT benen
T: eiwitshake
Veel carbs vandaag, slechte planning.
Ik heb het trouwens altijd megakoud na het sporten, iemand nog meer last van? Normaal heb ik het eigenlijk nooit snel koud.
gewicht op je weegschaal zegt niet zo veel. Ik sta ook al een poos stil. Meet je vet percentage. Anders kun je eens kijken of de zigzag methode voor je werkt om door je plateau heen te knallen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:27 schreef sterre-sophie het volgende:
[..]
een voorbeeld van mn dagmenu :
O : havermout met fruit of brood met beleg met een stuk fruit
T: een ei of een eiwitshake / soms een mueslireep
L: brood met beleg ( 3 boterhammen waarvan 1 met pindakaas of ander zoet)
T: fruit/ nootjes zoiets
D: pasta of aardappelen of rijst of wraps met groenten en vlees of vis
T: soms nog wat kwark/ in het weekend wat lekkers ..
Ik ben met dit soort lijstjes dus al aardig wat kwijt maar nu staat het stil!
Ik hoop op goede tips
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah dat is wel een goede oefening ja Qwea, gewoon je squats vanaf nu op hakken doen
Krijg aidsquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:37 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ookquote:
Omtrek is ook niet nauwkeurig genoegquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:43 schreef sterre-sophie het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in! Ik ga mijn omtrek bijhouden
Ja, ik krijg het niet voor elkaar zonder algeheel plaatje hoor. En je krijgt no wayz mijn string foto'squote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef sandertjuh het volgende:
Q waar blijven die foto's nou?!?!?!
Hier ook niet gvdquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:11 schreef Lonaa het volgende:
En de Lidl heeft nog steeds geen kwark.
*kras
Foto bijsnijden! Makkie johquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik krijg het niet voor elkaar zonder algeheel plaatje hoor. En je krijgt no wayz mijn string foto's
Ik heb 0 bakken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier ook niet gvdHeb nog 3 bakken
Heb ik alquote:
Stuur maar op ik knip het er wel even uitquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik krijg het niet voor elkaar zonder algeheel plaatje hoor.
Bij Jumbo halenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:11 schreef Lonaa het volgende:
En de Lidl heeft nog steeds geen kwark.
*kras
wat houdt de zigzag methode in?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
gewicht op je weegschaal zegt niet zo veel. Ik sta ook al een poos stil. Meet je vet percentage. Anders kun je eens kijken of de zigzag methode voor je werkt om door je plateau heen te knallen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar in de handel, kennelijk wordt het schaars
A day....quote:
De kwark van de Lidl (nu schijnbaar op) en de Jumboquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
De roeryoghurt van mijn vriend is wel 2x zo goedkoop als mijn kwark.. misschien kijken of ik niet dat een tijdje als ontbijt ga eten. 4.5 gram eiwit per 100 gram en 52 kcal, versus 4.5 gram eiwit en 53 kcal voor de magere franse kwark bij de AH. Die Zaanse hoeve kwark heeft wel 9 gram eiwit per 100 gram, maar die is zo kut verpakt dat ik altijd bang ben dat het stukgaat in de tas.
quote:
Copycatsquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm handeltje beginnen in kwark.. Heb nog zat wel van de ah.
quote:
Dealergrapjes.quote:
Ja, maar Lidl is niet op de route uit mijn werk en meestal ook al dicht als ik er kan zijn doordeweeks. En mijn koelkast is niet groot genoeg voor een weekvoorraadquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:31 schreef sanger het volgende:
[..]
De kwark van de Lidl (nu schijnbaar op) en de JumboJumbo is wel wat duurder.
We zien het kaartje met de uitnodiging voor de plechtigheid wel tegemoetquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dealergrapjes.
Goed, sinds veel te lang geleden weer eens hardlopen. Zij die gaan sterven, groeten u.
Ja, hoe duur is die btw? Die bakken van je?quote:
Dat je voor een korte periode iets meer gaat eten dan normaal. Dus stel je eet normaal 2300kcal, dan eet je nu gedurende 4/5 dagen 300kcal meer. En daarna ga je weer terug.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:29 schreef sterre-sophie het volgende:
[..]
wat houdt de zigzag methode in?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dealergrapjes.
Goed, sinds veel te lang geleden weer eens hardlopen. Zij die gaan sterven, groeten u.
Ik dacht ¤ 0,89 voor 450 ml. Wel stukje duurder dan die van Lidl dus. Maar ik weet niet zo zeker eigenlijk, let nooit echt op dat soort dingenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hoe duur is die btw? Die bakken van je?
Van de Jumbo is iets duurder maar wel wat zachter van smaak vind ik. Die van Jumbo vind ik persoonlijk het lekkerst!quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik dacht ¤ 0,89 voor 450 ml. Wel stukje duurder dan die van Lidl dus. Maar ik weet niet zo zeker eigenlijk, let nooit echt op dat soort dingen
Hij is naturel inderdaad ook heel goed te doenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Van de Jumbo is iets duurder maar wel wat zachter van smaak vind ik. Die van Jumbo vind ik persoonlijk het lekkerst!
Je link is stukquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik dacht ¤ 0,89 voor 450 ml. Wel stukje duurder dan die van Lidl dus. Maar ik weet niet zo zeker eigenlijk, let nooit echt op dat soort dingen
Edit: effe portemonnee gecheckt. Volgens mij was het ¤ 1,70 voor twee bakken, dus ¤0,85 ps.
Deze is het
[ afbeelding ]
oke. Aight. Naja moet zo tochquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Van de Jumbo is iets duurder maar wel wat zachter van smaak vind ik. Die van Jumbo vind ik persoonlijk het lekkerst!
Welke is dat dan? Die zaanse hoeve?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet wel die van de AH. 8,5 eiwit, 48 kcal per 100 gram.
Dat en hoeveel suiker?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Die zaanse hoeve?
Daar lees je ook veel over indd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
ooh?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:47 schreef sanger het volgende:
Ik hoor net iemand roepen dat er 1 bestaat met 12 eiwit per 100 gram.....
Vanavond checken of dat zo is
Keep u postedquote:
Nee gewoon van de AH zelf, wit/groene bak volgens mij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die heeft 4.5 gram, heb ik net opgezocht..quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:48 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee gewoon van de AH zelf, wit/groene bak volgens mij.
AH Biogarde magere kwark.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Welke moet het zijn? En bij jumbo? Ga ik zo ws langs.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Keep u posted
Stond wel bij dat de structuur veel stijver is, en de nasmaak minder mild.
1.10 per bak toch? Heb ik voorheen gehad. 40 cent verschil met lidl. Tikt aardig aan met 10+ bakken per weekquote:
Je hebt de 0% vet bij de vomar. 40kcal per 100ml. Van katharosquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind persoonlijk Griekse yoghurt veel lekkerder dan kwark. Maar is veel vetter zeker
True. Maar bio, en dat vind ik dan wel weer belangrijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
1.10 per bak toch? Heb ik voorheen gehad. 40 cent verschil met lidl. Tikt aardig aan met 10+ bakken per week
Moet die eens zoeken want heb wel dat merk maar niet de 0% versie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt de 0% vet bij de vomar. 40kcal per 100ml. Van katharos
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik leef nog
Wel een kippenstukje, magoe. We zijn weer bezig.
Lekker! Hoeveel heb je gelopen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik leef nog
Wel een kippenstukje, magoe. We zijn weer bezig.
Ja dat boeit mij weer nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True. Maar bio, en dat vind ik dan wel weer belangrijk
2,5km in 20 minuutjes. Rustig hobbelen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker! Hoeveel heb je gelopen?
Nope. Zelfde als lidl. Ook qua centjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:58 schreef sandertjuh het volgende:
Bij de Aldi hebben ze ook kwark waar 9 gram eiwit in zit volgens mij.
Doe je sneller dan ik hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
2,5km in 20 minuutjes. Rustig hobbelen.
Maar ik had een tijdje niet gelopen uit luiheid, niet vanwege niet-meewerkend lichaam.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doe je sneller dan ik hoor
Ja maar ik was nooit zo vlot hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik had een tijdje niet gelopen uit luiheid, niet vanwege niet-meewerkend lichaam.
Rustig hobbelen, ik hou ervan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar ik was nooit zo vlot haha
De city run in Eindhoven deed ik 5 km in 38 minuut nog watquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rustig hobbelen, ik hou ervan.
Alkmaar City deed ik de 5 in 32:43. Ik ben nu weer begonnen met lopen en als het conditioneel een beetje meewerkt hoop ik dit jaar op 30 te kunnen lopen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De city run in Eindhoven deed ik 5 km in 38 minuut nog wat
Nee hoor. Ik ben ook geen snelle en nu al helemaal nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zie je ik ben gewoon een slomo
ooh dat is wel serieus hoerig.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan weer helemaal gaan opbouwen. Was net bezig met lopen naar 30 etc
Dat. Ik ben ff gestopt met lopen. Zeker nu.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Ach de één zijn rustig is de ander zijn snel. Gewoon lekker op je eigen progressie blijven focussen!
D'awwwwwwquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb ook maar korte benen idd.. Ben dan ook maar 1,57 lang/kort
Lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef!quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
32-boksquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alkmaar City deed ik de 5 in 32:43. Ik ben nu weer begonnen met lopen en als het conditioneel een beetje meewerkt hoop ik dit jaar op 30 te kunnen lopen.
Eindelijk eentje die korter is?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef!![]()
1,60 dus net nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eindelijk eentje die korter is?
1.57 is toch korter dan 1.60?quote:
Ik dacht dat je bedoelde dat ik korter zou zijn joh hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1.57 is toch korter dan 1.60?
Klein verschil maar toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Whaha oh wat erg![]()
Mijn vriend is 1,93 trouwens.. Echt briljant
Doe je voortaan toetje als tussendoortje?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga weer mijn toetje niet eten vandaag.. Pfff vol.
Ik eet overdag ook al een keer yoghurt en Brinta maar normaal heb ik altijd zo'n zin in mijn toetje en nu al twee dagen niet. Komt misschien ook omdat mijn maag nog steeds een beetje van de wap is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe je voortaan toetje als tussendoortje?
Als ik om 4.45 uur moet werken dan eet ik alvast mijn toetje als O... kan ook.
En ik zou nog veel meer dingen zeggen maar weet het nu even niet
Dat zijn de beste lange afstandslopers ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Woah. Ben benieuwd wat ze van plan zijn!quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:07 schreef Qwea het volgende:
*huilt* ik moet lager in KH's en hoger in eiwittennog hoger.
Sterkte.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:07 schreef Qwea het volgende:
*huilt* ik moet lager in KH's en hoger in eiwittennog hoger.
Die is killingquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Woah. Ben benieuwd wat ze van plan zijn!
Lekker getraind vandaag, heb de techniek inmiddels aardig onder de knie.
Ook nog de glute-ham trainer uitgeprobeerd
Zeg dat wel! Wat een martelwerktuigquote:
Dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:17 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik weet niet of ik hier wel gelukkig van ga wordenvolgens mij moet ik richting 15% vet. Ik hou geen tieten over (srs
). En leven op sla en rauwkost word ik eerlijk gezegd ook niet gelukkig van
Mogguh btw
Ik vind trainen keileuk, zonder meer. En ik zit nu rond de 22/23% vet. Wellicht wil ik iets lager, naar 20.. Maar niet te kosten van mijn restje tiet. Ik vind 15% best mooi... Maar niet als ik straks zo plat als een plank ben. Dan blijf ik liever waar ik nu ben, eet ik voldoende en train ik lekker door zodat ik amper afval.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:33 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietken wel een paar mensen die flink gecut hebben, een werd strontchagrijnig door carbgebrek en bij de anderen viel t wel mee. Is het tijdelijk of wil je er nog verder mee doorgaan na de wedstrijd?
Maar ik zal toch niet zomaar ineens een syndroom hebben? Ik dacht, omdat het nu 2 dagen achter elkaar ineens was, misschien iets met voeding of te weinig eten of zo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:15 schreef Qwea het volgende:
Heb ik ook. Google ff op syndroom van raynaud.
Hoeveel weken moet je dat volhouden? Als je weet dat het voor een doel is, is het wel een paar weken vol te houden denk ik. Het is iig afwisselend, niet alleen maar shakes en broccoli met kip. Ik zou denk ik alleen wel veel meer water willen drinken als ik zoveel honger had, mag dat ook niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind trainen keileuk, zonder meer. En ik zit nu rond de 22/23% vet. Wellicht wil ik iets lager, naar 20.. Maar niet te kosten van mijn restje tiet. Ik vind 15% best mooi... Maar niet als ik straks zo plat als een plank ben. Dan blijf ik liever waar ik nu ben, eet ik voldoende en train ik lekker door zodat ik amper afval.
Als ik het nieuwe voedingschema bekijk word ik daar niet zo blij van.
Voorbeeld
09:30 havermout
10:30 halve bak magere kwark
13:00 half blikje tonijn met rauwkost
15:00 geroerbakte groenten met kip/beetje rijst
18:00 half blikje tonijn/zalm met rauwkost
21:00 shake
Drinken: ongeveer 2 liter water
Dinsdag
09:00 shake met brinta
13:00 2 brood met (voldoende) kip
15:00 kip met rauwkost
18:00 half bakje tonijn/zalm met rauwkost
Drinken ongeveer 2 liter water
Woensdag
09:00 havermout
10:30 halve bak kwark met een banaan
13:00 eiwit shake
15:00 tonijn/zalm met rauwkost
18:30 flink stuk vlees (biefstuk) met groenten en sla.
Drinken: Ongeveer 2 liter water.
tot 17 meiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveel weken moet je dat volhouden? Als je weet dat het voor een doel is, is het wel een paar weken vol te houden denk ik. Het is iig afwisselend, niet alleen maar shakes en broccoli met kip. Ik zou denk ik alleen wel veel meer water willen drinken als ik zoveel honger had, mag dat ook niet?
En je weet dat al die pro bodybuildsters siliconen tieten hebben he
Je had het toch ook al toen je veel jonger was? Ws iets bestaands wat af en toe komt opzetten. Had het gisteren tijdens het boodschappen doen. Merk wel dat als je van binnen (warm) naar buiten (koud) gaat, het sneller op komt. Andersom nooit last van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar ik zal toch niet zomaar ineens een syndroom hebben? Ik dacht, omdat het nu 2 dagen achter elkaar ineens was, misschien iets met voeding of te weinig eten of zo.
Ahw yis! Zie je. Jij met je gestressquote:On the bright side: de weegschaal knalde vanochtend een kilo omlaag t.o.v. gisteren! Nu had ik wel gisterenmiddag al warm gegeten, dus zal morgen wel weer ietsje minder zijn, maar toch, eindelijk weer resultaat! Misschien herken ik me ook wel in het patroon van Fripsel, dat in de weken voor het ongesteld zijn er niets vanaf wil of zo..
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:30 schreef Qwea het volgende:
ooh en link groet jullie die kwijlt op het scherm
Als het voor jou niet goed om zo heftig te gaan cutten, dan kun je wellicht beter een light variant doen waarbij je je wel ok voelt? Zeker in verband met een eetstoornis is zo'n lightversie dan misschien een veiligere keuze. En dan kun je alsnog wel iets omlaag in vetmassaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:30 schreef Qwea het volgende:
En ja, weet je wat die kosten? En ik ambieer geen bodybuilder carriere. Ik ambieer een lekker lichaam. En ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat ik die nu best al wel heb. Ik ben toch nooit tevreden. Zal dat ook nooit worden. Ook niet als ik op15% zou zitten en alles. Dus waarom dan moedwillig alles wegtrainen?
Ik vind het overigens ook geen gezond iets. Het lijkt mijn inziens wat meer op crashen dan op normaal eten. En daar hou ik helemaal niet van. En zeker voor iemand met een eetstoornis is dat wel echt op het randje balanceren. True story.
Zo denk ik er ook over hoor Q! Ik ga mezelf echt niet straffen door alleen maar sla en rauwkost te eten om sneller die paar % VP sneller te verliezen. Een vriend stelde laatst voor om ook 2 maandjes te stoppen met bier drinken in het weekend (voornamelijk na het voetballen)...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:30 schreef Qwea het volgende:
En ja, weet je wat die kosten? En ik ambieer geen bodybuilder carriere. Ik ambieer een lekker lichaam. En ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat ik die nu best al wel heb. Ik ben toch nooit tevreden. Zal dat ook nooit worden. Ook niet als ik op15% zou zitten en alles. Dus waarom dan moedwillig alles wegtrainen?
Ja maar toen was ik ook 55 kg bij deze lengte dus ik dacht dat het toen gewoon een gebrek aan isolerende vetjes wasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had het toch ook al toen je veel jonger was? Ws iets bestaands wat af en toe komt opzetten. Had het gisteren tijdens het boodschappen doen. Merk wel dat als je van binnen (warm) naar buiten (koud) gaat, het sneller op komt. Andersom nooit last van.
[..]
Ahw yis! Zie je. Jij met je gestressHier was het vanmorgen 74,5.
Maar het is toch ook niet de bedoeling dat je die 15% heel lang volhoud? Want dat is inderdaad niet gezond. Ik dacht dat je dat alleen de laatste paar weken een soort crash dieet moest doen om echt droog te raken. Maar van nu tot mei is wel erg lang ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
tot 17 mei
Ik vind het overigens ook geen gezond iets. Het lijkt mijn inziens wat meer op crashen dan op normaal eten. En daar hou ik helemaal niet van. En zeker voor iemand met een eetstoornis is dat wel echt op het randje balanceren. True story.
Ik heb iig heerlijk genoten van mijn verboden brood en kwark zojuistEn het meest achterlijke is nog, dat die weegschaal dus gewoon omlaag gaat. Dus wtf moet ik nou achterlijk weinig eten
Ja, en ik dacht serieus dat deze hele wedstrijd ook voor o.a een "light" variant is. Maar als je dan een mail krijgt dat 22% vet alsnog te te hoog is voor een wedstrijd en ik ws in de shape klasse of figure klasse zal komen... Als je dan bedenkt dat shape en figure richting de 15% gaan of zelfs lager... Kijk, nogmaals, ik vind 15% prima hoor, ik vind het niet eens lelijk, afgetrainde abs, alles. Maar wel als dat betekend dat ik zo plat als een plank ben. Dat weiger ik. Plus, ik mag een ander huis zoeken als ik 15% vetpercentage heb, wantquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:37 schreef Artoo het volgende:
[..]
Als het voor jou niet goed om zo heftig te gaan cutten, dan kun je wellicht beter een light variant doen waarbij je je wel ok voelt? Zeker in verband met een eetstoornis is zo'n lightversie dan misschien een veiligere keuze. En dan kun je alsnog wel iets omlaag in vetmassa
Naja, weet je, ik ben best al pittig bezig he ook. Ik drink geen alcohol meer, ik eet geen vette meuk meer, amper snacks... dus ik laat er best heel veel voor. Vind ik helemaal niet erg.. want alle dingen die ik nu eet vind ik awesome. Maar ik ga echt niet mezelf op rauwkost en eiwitshake met water, wat de structuur van een bek vol met zaad heeft, zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over hoor Q! Ik ga mezelf echt niet straffen door alleen maar sla en rauwkost te eten om sneller die paar % VP sneller te verliezen. Een vriend stelde laatst voor om ook 2 maandjes te stoppen met bier drinken in het weekend (voornamelijk na het voetballen)...![]()
Nu heb ik zin in bierquote:Nou dat kan je echt vergeten he, dat ga ik niet laten staan. Ik drink eigenlijk alleen al in het weekend tenzij ik in de zomer lekker in de tuin of op een terrasje zit. En mijn patatje na het voetballen ga ik ook niet laten.
6 Dagen een strak ritme en regelmaat met eten vind ik meer dan genoeg!
Nee. Maar dat strookt dan toch ook niet met alles wat ik hier telkens anderen om de oren smijtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar het is toch ook niet de bedoeling dat je die 15% heel lang volhoud?
Want dat is inderdaad niet gezond. Ik dacht dat je dat alleen de laatste paar weken een soort crash dieet moest doen om echt droog te raken.
Mja, en als dat betekend dat ik niet zou kunnen deelnemen aan de wedstrijd omdat ik niet lager wil gaan, dan is dat maar zo. Heb ik iig ervaring en alles opgedaan.quote:Maar van nu tot mei is wel erg lang ja.
Ik denk dat je het inderdaad gewoon op jouw manier moet blijven doen, en gewoon zelfvertrouwen uitstralen als je daar staat, of dat nou met 15% of 20% vet is!
Ooh dan moet ik ook ff kijken naar die pillen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik ook 55 kg bij deze lengte dus ik dacht dat het toen gewoon een gebrek aan isolerende vetjes wasEn ik was buiten wezen trainen, alleen even in de kleedkamer geweest en toen weer naar buiten.. Hmmnja zolang het niet te vaak voorkomt overleven we het wel. Biergist pillen schijnen wel te helpen voor de doorbloeding, misschien maar eens nemen.
Bietensoepquote:Lijstje vandaag:
O: overnight oats met 1 peer, 30g havermout, rozijnen, tl kokos, tl lijnzaad en water
T: banaan
L: bietensoep (heel veel), 2 boterhammen met huttenkase
T; sultana knapper, appel
D: heb zin in stamppot of zo! In ieder geval iets lekkers samen koken met mijn vriend, voor het eerst tijd voor deze week.
S: misschien nog 30 min yoga
En ja ik ben een stresserd!
whehe crashdieet!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind trainen keileuk, zonder meer. En ik zit nu rond de 22/23% vet. Wellicht wil ik iets lager, naar 20.. Maar niet te kosten van mijn restje tiet. Ik vind 15% best mooi... Maar niet als ik straks zo plat als een plank ben. Dan blijf ik liever waar ik nu ben, eet ik voldoende en train ik lekker door zodat ik amper afval.
Als ik het nieuwe voedingschema bekijk word ik daar niet zo blij van.
Voorbeeld
09:30 havermout
13:00 half blikje tonijn met rauwkost
15:00 geroerbakte groenten met kip/beetje rijst
18:00 half blikje tonijn/zalm met rauwkost
Drinken: ongeveer 2 liter water
Dinsdag
09:00 shake met brinta
13:00 2 brood met (voldoende) kip
15:00 kip met rauwkost
18:00 half bakje tonijn/zalm met rauwkost
Drinken ongeveer 2 liter water
Woensdag
09:00 havermout
10:30 halve bak kwark met een banaan
13:00 eiwit shake
15:00 tonijn/zalm met rauwkost
18:30 flink stuk vlees (biefstuk) met groenten en sla.
Drinken: Ongeveer 2 liter water.
Wat maakt het sowieso uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo'n getal zegt trouwens ook niet alles. Met mijn lichte roeiers moesten we natuurlijk ook vetpercentages meten, en dan deden we met de coaches wel eens een weddenschap wie het het dichtste kon radenMaar sommige jongens hadden met 16% al een wasbordje en anderen zaten op 8% maar hadden nog steeds niet heel definitie qua spieren.
Nouja voor die roeiers maakt het een heleboel uit, aangezien ze gemiddeld 70kg moeten wegen en we voor iedereen een realistisch streefgewicht moesten berekenen zonder dat sommige jongens te laag in vet komen te zitten en daardoor overbelast/geblesseerd/ziek worden etc.quote:
Ja, snap ik. Maar over het algemeen bedoel ik. Wat kan t boeien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja voor die roeiers maakt het een heleboel uit, aangezien ze gemiddeld 70kg moeten wegen en we voor iedereen een realistisch streefgewicht moesten berekenen zonder dat sommige jongens te laag in vet komen te zitten en daardoor overbelast/geblesseerd/ziek worden etc.
Tja het nummer op zich zegt natuurlijk niet zoveel, maar het kan een manier zijn om je doelen meetbaar te maken. Dat is voor sommigen wel fijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:15 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar over het algemeen bedoel ik. Wat kan t boeien.
Lijkt me een slim plan, probeer het op je eigen manier. Zou debiel zijn als je niet aan een beginnerswedstrijd mag meedoen omdat je vetpercentage niet laag genoeg is, waarom heet het dan een beginnerswedstrijd? En koos tietloos worden....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Maar dat strookt dan toch ook niet met alles wat ik hier telkens anderen om de oren smijtEn vanwege de eetstoornis is crashen al niet kei slim. Ik ben juist er net uit dat ik fatsoenlijk vreet zonder dat ik het de dag erna af crash.
[..]
Mja, en als dat betekend dat ik niet zou kunnen deelnemen aan de wedstrijd omdat ik niet lager wil gaan, dan is dat maar zo. Heb ik iig ervaring en alles opgedaan.
Woh, 20 kg! Goed man. En geen tetten er afquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ik sta met liefde wat wat tiet af aan minder bedeelden. 20kg afgevallen en dat dus niet.
cupmaat?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ik sta met liefde wat wat tiet af aan minder bedeelden. 20kg afgevallen en dat dus niet.
Mooie verhouding! Daar zit ik nu ook op ongeveerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:44 schreef -Peach het volgende:
Lijstje vandaag:
O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt met kipfilet, komkommer, sla, beetje mosterd
T: 2 eieren, 2 sneeën spelt met pindakaas, 1 banaan
D: sperziebonen + runderschnitzel
1800 kcal, 40/40/20
Jep! E/H/V verhoudingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:59 schreef sanger het volgende:
Die verhoudingen zijn dan KH/Eiwit/vet neem ik aan?
Maar welke is nu de eerste? Begin met E of KH?quote:
Goede vraag eigenlijk welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar welke is nu de eerste? Begin met E of KH?
NO KOOSTIETLOOS!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lijkt me een slim plan, probeer het op je eigen manier. Zou debiel zijn als je niet aan een beginnerswedstrijd mag meedoen omdat je vetpercentage niet laag genoeg is, waarom heet het dan een beginnerswedstrijd? En koos tietloos worden....
[ afbeelding ]
Ja precies. Daar heb je ook gewoon een punt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo'n getal zegt trouwens ook niet alles. Met mijn lichte roeiers moesten we natuurlijk ook vetpercentages meten, en dan deden we met de coaches wel eens een weddenschap wie het het dichtste kon radenMaar sommige jongens hadden met 16% al een wasbordje en anderen zaten op 8% maar hadden nog steeds niet heel definitie qua spieren.
Here, HERE, HEREEEquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:19 schreef douche-eendje het volgende:
Netjes!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:44 schreef -Peach het volgende:
Lijstje vandaag:
O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt met kipfilet, komkommer, sla, beetje mosterd
T: 2 eieren, 2 sneeën spelt met pindakaas, 1 banaan
D: sperziebonen + runderschnitzel
1800 kcal, 40/40/20
Teveel bier gehad?quote:
In de sportschool?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef sandertjuh het volgende:
Gaan er nog mensen carnaval vieren hier dit weekend?
Nog nooit gedaan!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef sandertjuh het volgende:
Ja, ik!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef sandertjuh het volgende:
Ik wil wel maar vrees dat mijn maag dat nog niet aan kan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef sandertjuh het volgende:
Nope! Hier zijn ze al 4 weken lang elk weekend carnaval aan het vierenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef sandertjuh het volgende:
Dat is mijn probleem ik kan niet 1 dag gaan.. Want dat zeg ik en vervolgens zwalk ik iedere nacht lallend het dondert en het bliksemt naar mijn bedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:49 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ga ook maar één dagje hoor, eerst nog even sporten morgen voordat ik ga. Kan ik toch een paar biertjes extra drinken![]()
Hehe. Ik houd het ook altijd bij één dag. Morgen nog even het gewone ritme, een lange duurloop doen, en gezond eten. En dan zondag eten en zuipen waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:49 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ga ook maar één dagje hoor, eerst nog even sporten morgen voordat ik ga. Kan ik toch een paar biertjes extra drinken![]()
Herkenbaar! En het erge is nog dat ik helemaal niks om carnaval geefquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem ik kan niet 1 dag gaan.. Want dat zeg ik en vervolgens zwalk ik iedere nacht lallend het dondert en het bliksemt naar mijn bed
Ik ga alleen morgen, zondag word niks anders dan op de bank liggen en The Blacklist kijken. Loop alweer wat afleveringen achternquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hehe. Ik houd het ook altijd bij één dag. Morgen nog even het gewone ritme, een lange duurloop doen, en gezond eten. En dan zondag eten en zuipen waar ik zin in heb
Bierquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:53 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Herkenbaar! En het erge is nog dat ik helemaal niks om carnaval geef![]()
Drink je bier?
Met carnaval vooral pils helaas. Al wil ik ook nog wel eens langs de bier prof gaan dan en een lekker speciaal biertje drinken.quote:
ik hou van je.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met carnaval vooral pils helaas. Al wil ik ook nog wel eens langs de bier prof gaan dan en een lekker speciaal biertje drinken.
Ooohja. Aangezien we beiden net zo romantisch zijn als een baksteen, doen we lekker niksquote:
Fuck, serieus?quote:
Wij gaan gezellig.. Aan de gang voor scouting.. Kei romantischquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:25 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ooohja. Aangezien we beiden net zo romantisch zijn als een baksteen, doen we lekker niks
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan
Plus het is commerciële troep
Weet je al wat voor een?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:26 schreef DonnaRush het volgende:
Wij gaan heel romantisch een nieuwe auto kopen haha. Wij doen er ook niets aan. Volgende week ben ik al jarig!
Jaa, m`n vriend wilde graag weer een Mercedes, dus dan moet dat maar haha. Het wordt een C klasse.quote:
Oke tof.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:32 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jaa, m`n vriend wilde graag weer een Mercedes, dus dan moet dat maar haha. Het wordt een C klasse.
Wat leuk dat jullie aan scouting doen. Heb ook ooit een blauwe maandag bij meiden scouting gezeten.
Jammer, maar hoor je helaas vaker. Ik ben ook leiding geweest van de kinderen van 13,5 tot 18 jaar. Dat was best pittig met tijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:36 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, hij is helemaal fan. Zo met Valentijn strijk ik dan wel over m`n hart.![]()
Ik vond scouting idd ook altijd wel leuk. Het stopte destijds omdat de leiding ruzie kreeg ofzo. Het fijne weet ik er niet van, ik was 8/9 jaar. Wel jammer.
Ja dat geloof ik graag, net zo`n puberende leeftijd. Lijkt me ook heel zwaar zo nu en dan inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jammer, maar hoor je helaas vaker. Ik ben ook leiding geweest van de kinderen van 13,5 tot 18 jaar. Dat was best pittig met tijden.
Wij hebben anderhalf jaar geleden ook een nieuwe auto gekocht nog steeds zo blij mee
Toen we de meeste hadden waren het er 21... Moet je dat indenken op zomerkamp.. Dat ik toen niet in het gekkenhuis ben beland....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:43 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, net zo`n puberende leeftijd. Lijkt me ook heel zwaar zo nu en dan inderdaad.
En dan morgen als we terug komen een springtouw halen en hardloopschoenen laten aanmeten.
Fuck, snel checken of de bios nog plek heeft danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja het is vandaag de 13 toch en het is februari.
Volgende week jarig jarig-boks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:26 schreef DonnaRush het volgende:
Wij gaan heel romantisch een nieuwe auto kopen haha. Wij doen er ook niets aan. Volgende week ben ik al jarig!
Goede training hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En springtouwen leuk dat heb ik dus echt al in geen 15 jaar meer gedaan.
Oh moet ik eens gaan doen dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Goede training hoorGoed voor de core, maar ook best wel voor je verbranding
Whahaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Fuck, snel checken of de bios nog plek heeft dan
Fifty shades of grey?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Fuck, snel checken of de bios nog plek heeft dan
Eigenlijk volgende volgende week. Maar ik vier het zaterdag de 21ste.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgende week jarig jarig-boks.
Morgen niks. Ja, een andere verjaardag.
Oh my haha. Ik wil het me niet eens indenken!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toen we de meeste hadden waren het er 21... Moet je dat indenken op zomerkamp.. Dat ik toen niet in het gekkenhuis ben beland....
En springtouwen leuk dat heb ik dus echt al in geen 15 jaar meer gedaan.
Nope, 18e hier. Niet dat ik het vier dit jaar, maar goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Eigenlijk volgende volgende week. Maar ik vier het zaterdag de 21ste.
Geen b'day buddies helaas. M`n echte verjaardag is de 23ste.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, 18e hier. Niet dat ik het vier dit jaar, maar goed.
Heb ik 1x geprobeerd. Had de kinderen mee moeten nemen naar de winkelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga wel ontbijt op bed maken voor mijn vriend denk ik, maar dat is ook omdat wij elkaar momenteel zo weinig zien dat een romantisch gebaar af en toe geen kwaad kan. Wel altijd lastig te plannen, het huis uit sluipen zonder dat hij daar acht in heeft, en dan hopen dat hij nog in bed ligt als ik terugkomAl is het wel een betere uitslaper dan ik dus dat lukt vaak wel..
Is niet mijn lievelingskleur, maar it will doquote:
Teveel andere verjaardagen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:00 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Geen b'day buddies helaas. M`n echte verjaardag is de 23ste.
Waarom vier je je verjaardag niet?
Ohzo. Ja als je er niets mee hebt dan snap ik dat ook wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel andere verjaardagen.Morgen dus al een en volgende week zaterdag ook een jarige.
En ik heb er toch bizar weinig mee, dus och.
Springtouw buddies!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh moet ik eens gaan doen dan.
[..]
Whaha
Wat is dat voor logicaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:05 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Springtouw buddies!
Wou er 1 online bestellen, maar ben zo klein dat ik dat niet aandurf haha.
Er zijn gewoon springtouwen met handvat die je kan inkorten. Op het internet staat het bij de meeste springtouwen niet bij of dat kan of juist dat het niet kan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat is dat voor logicaAlsof ze in een sportwinkel springtouwen op maat hebben. Als hij te lang is wikkel je hem toch gewoon een keer extra om je pols..
Same herequote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel andere verjaardagen.Morgen dus al een en volgende week zaterdag ook een jarige.
En ik heb er toch bizar weinig mee, dus och.
Jonkiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Same here![]()
Ik heb een tweelingbroer en vroeger was het altijd discussie wie wanneer wilde vieren ivm visite uitnodigen. Daarom vier ik het al sinds mijn 17de ofzo niet meer
Ben dus nog steeds 17
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Same here![]()
Ik heb een tweelingbroer en vroeger was het altijd discussie wie wanneer wilde vieren ivm visite uitnodigen. Daarom vier ik het al sinds mijn 17de ofzo niet meer
Ben dus nog steeds 17
Nee absoluut niet, heb er gewoon een gruwelijke hekel aan. Zal je mij nooit aan mee zien doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je bent het gewoon vergeten of niet?
Waarom zou dat niet dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd of ik dit jaar nog steeds een kaartje krijg. 😂
Omdat ik de afgelopen jaren niet al bij vriendje was.quote:
Je bedoeld als in toen nog geen relatie. Dan toch juistquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik de afgelopen jaren niet al bij vriendje was.
Niet samenwonen, ditdat.
Neinz, wel relatie, maar afgelopen jaren viel het op een doordeweekse dag ipv zoals nu op zaterdag. Op zaterdag zit ik standaard de hele dag bij vriendje, doordeweeks eigenlijk amper. Dus ben benieuwd of ie dit jaar wat naar zijn eigen huis opstuurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeld als in toen nog geen relatie. Dan toch juist
Ah zoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, wel relatie, maar afgelopen jaren viel het op een doordeweekse dag ipv zoals nu op zaterdag. Op zaterdag zit ik standaard de hele dag bij vriendje, doordeweeks eigenlijk amper. Dus ben benieuwd of ie dit jaar wat naar zijn eigen huis opstuurt.
Ik ga dan aan de onderkant van mijn 'range' zitten, maar niet eronder. (Dus in mijn geval eerder 1700 dan 1900.)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:04 schreef Nammie het volgende:
Gisteren heb ik ong 3000-4000 kcal gehad. Is het nou effectief om vandaag onder het aantal kcal te zitten wat goed voor mij is of juist gewoon het normale aantal zoals ik altijd deed? ik weet het echt niet.. Het voedingscentrum raadt balansdagen aan.. Maar ik weet niet.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga dan aan de onderkant van mijn 'range' zitten, maar niet eronder. (Dus in mijn geval eerder 1700 dan 1900.)
En OMG, laatste studiepunten binnen.
De tering. Dan heb je aardig lopen vretenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:04 schreef Nammie het volgende:
Gisteren heb ik ong 3000-4000 kcal gehad. Is het nou effectief om vandaag onder het aantal kcal te zitten wat goed voor mij is of juist gewoon het normale aantal zoals ik altijd deed? ik weet het echt niet.. Het voedingscentrum raadt balansdagen aan.. Maar ik weet niet.
Ik vind dat oprecht knap.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
De tering. Dan heb je aardig lopen vreten
Spannend! Wat studeer je/is je vakgebied?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Even offtopic, ik heb vandaag teveel een academic rush om normaal te eten geloof ik![]()
Heb net lesgegeven, dat ging best wel goed. En nu heb ik mijn paper opgestuurd naar een journal, was er al eerder aan begonnen maar nu is hij echt weg. Hoeeee eng is dat om op die verzendknop te drukken. Hoop maar dat ik alles goed heb gedaan.
Ik studeer niet meer, ben aan het promoveren in economie.quote:
Had stiekem al geeditquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik studeer niet meer, ben aan het promoveren in economie.
Mja dat is het ook wel, mentaal in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Had stiekem al geeditmaar tof! Lijkt me best zwaar, zo'n promotie.
Hahaha, dat valt op zich wel mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
De tering. Dan heb je aardig lopen vreten
Oja, die range heb ik niet. Wat nu..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga dan aan de onderkant van mijn 'range' zitten, maar niet eronder. (Dus in mijn geval eerder 1700 dan 1900.)
En OMG, laatste studiepunten binnen.
Ja, een grote. Bijzonder he, ik zocht het vannacht op. Maar ik had hem niet helemaal opgegeten. Maar oke... Shit happens ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Is één kapsalon 1800 kcalIk heb het nog nooit gegeten en lijkt me ook niet echt lekker, maar nu hoef ik het helemaal niet meer haha
Kapsalon is ook alleen echt lekker als je (zwaar) dronken bent. En idd zo rond de 1500-2000 kcalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Is één kapsalon 1800 kcalIk heb het nog nooit gegeten en lijkt me ook niet echt lekker, maar nu hoef ik het helemaal niet meer haha
Je neemt dat toch niet allemaal op als je inéén keer zo'n overload aan voedsel neemt. Ik zou gewoon vanaf nu elke dag streng zijn en minstens 2 weken niet snacken of snoepen of zo. Jezelf helemaal uithongeren om het te compenseren heeft ook geen zin.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, een grote. Bijzonder he, ik zocht het vannacht op. Maar ik had hem niet helemaal opgegeten. Maar oke... Shit happens ofzo.
Het is nice! Echt, ik zweer het. Maar ik weiger het te eten vanwege die absurde kcals enzulks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
En ook goed zelf te maken thuisquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is nice! Echt, ik zweer het. Maar ik weiger het te eten vanwege die absurde kcals enzulks.
Ach, je wordt tenminste nog betaaldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Kapsalon is het meest foute en lekkere wat je maar kan hebben.
Soort van fantastische orgie van de mooiste mannen die je rijkelijk betalen in miljoenen.
In dit geval in calorieen
Door je goed. Cheatdag gok ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb vandaag plus minus 5000 kcal gegeten volgens de geleerden![]()
Im loving it
Hier ook al. Zit toch al de hele week netjes goed met eiwit,weinig vet en eigenlijk structureel over mijn doel in kcal.....quote:
Sorryquote:
Nah, maar spelletjes.quote:
Filmpje kijken?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb niks te doen vanmiddag, en dan voel ik me ook ineens rusteloos. Het huis is schoon, de was hangt, de hond is uitgeweest, ik deed een work out. Meh. En nu dan?!
Dekentjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zo iets zal het wel worden
Kopje thee erbij enzo
Nu nog gebruiken hequote:
Ja heb ik al gedaan, als deze gelijk staan met die van mijn opa en oma ben ik afgevallen sinds zondagquote:
Top! Hoeveel weeg je?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:13 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan, als deze gelijk staan met die van mijn opa en oma ben ik afgevallen sinds zondagIk neem hem morgen wel even mee naar mijn opa en oma, kan ik vergelijken.
En mijn avondeten ga ik straks ook afwegen
103.5 en zondag woog ik 104.3quote:
Maar op 2 verschillende weegschalen is dat absoluut niet betrouwbaar of representatief.quote:
60 kilo zou heel mooi zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat is fijn zeg! Heb je een bepaald streefgewicht of zie je gewoon hoe het gaat?
Nee weet ik, daarom neem ik de mijne morgen ook even mee naar m'n opa en omaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar op 2 verschillende weegschalen is dat absoluut niet betrouwbaar of representatief.
Staar je niet al te blind op de cijfertjes. Kijk vooral in de spiegel en let op je kleding, daar zul je de veranderingen zienquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:52 schreef Myooze het volgende:
[..]
60 kilo zou heel mooi zijn(ben 1:65) maar het kan ook zijn dat ik eerder zoiets heb van 'zo is het wel mooi geweest'.
[..]
Nee weet ik, daarom neem ik de mijne morgen ook even mee naar m'n opa en omaMaar ik dacht, ik denk even positief
Als het dan morgen tegen valt, jammer dan, gewoon door gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |