abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2015 @ 13:04:43 #152
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150174870
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 21:12 schreef mschol het volgende:
een productie cheat-sheet zou ook wel fijn zijn :D
https://bitbucket.org/Nicksaurus/foreman/downloads



[ Bericht 4% gewijzigd door Bart op 01-03-2015 13:11:17 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_150178107
Beetje zitten spelen inmiddels maar moet nog even in de mindset van automatiseren komen. Ik heb nog veel de neiging om alles met de hand te doen. Voornamelijk omdat je na 15 fabrieken en ovens en banden die overal heen gaan al snel het overzicht begint kwijt te raken :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_150179163
quote:
thnx :)

dat olie gebeuren erbij vind ik ook een klote productie chain t.b.h. :D
  zondag 1 maart 2015 @ 21:57:08 #155
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150195397
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:49 schreef mschol het volgende:

[..]

thnx :)

dat olie gebeuren erbij vind ik ook een klote productie chain t.b.h. :D
Ja en nee. Het voordeel is dat als je wil uitbreiden, je gewoon een product kan aankoppelen aan een bestaande pijp met hetzelfde product, dan komt het vanzelf goed.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 2 maart 2015 @ 09:28:32 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150205688
Een productielijn voor steen is wel enigszins overkill zie ik nu eigenlijk. Ik heb 3 smelters continue laten produceren maar kwam erachter dat ik het eigenlijk niet nodig heb. Ik denk dat ik het terugschaal naar 1 smelter en een volle krat, kan ik de lijn ergens anders voor gebruiken of zo. Maar ik begin het te begrijpen, dat is wel fijn :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150207879
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef jogy het volgende:
Een productielijn voor steen is wel enigszins overkill zie ik nu eigenlijk. Ik heb 3 smelters continue laten produceren maar kwam erachter dat ik het eigenlijk niet nodig heb. Ik denk dat ik het terugschaal naar 1 smelter en een volle krat, kan ik de lijn ergens anders voor gebruiken of zo. Maar ik begin het te begrijpen, dat is wel fijn :P.
Steen is wel lekker als je veel last hebt van aliens. M'n hele basis heeft een gigantische muur.

Overigens was een tip van iemand om de muur aan de buitenkant af te schermen met houten kisten. Zodat de muur uiteindelijk vier breed is zeg maar. En daar dan turrets achter.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:49:47 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150209070
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Steen is wel lekker als je veel last hebt van aliens. M'n hele basis heeft een gigantische muur.

Overigens was een tip van iemand om de muur aan de buitenkant af te schermen met houten kisten. Zodat de muur uiteindelijk vier breed is zeg maar. En daar dan turrets achter.
Ik heb nu voor de vorm inderdaad overal een muur neergegooid maar ik heb geen aliens (beginnerspotje, even alles uitvogelen) dus het is wel handig om het erin te zetten maar alleen relevant wanneer ik aliens daadwerkelijk aan zet. Kijken hoe ik een turret verdediging neer kan zetten met autmatische kogel-toevoer O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 2 maart 2015 @ 12:22:43 #159
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150210192
Ik heb nooit gebruik gemaakt van automatische kogelaanvoer, aangezien je toch af en toe alles langs moet gaan voor reparaties, dan kun je net zo goed gelijk even de ammo bijvullen waar nodig. Op een gegeven moment krijg je ook laserturrets, die hebben alleen maar stroom nodig ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 2 maart 2015 @ 12:33:29 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150210556
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:22 schreef Bart het volgende:
Ik heb nooit gebruik gemaakt van automatische kogelaanvoer, aangezien je toch af en toe alles langs moet gaan voor reparaties, dan kun je net zo goed gelijk even de ammo bijvullen waar nodig. Op een gegeven moment krijg je ook laserturrets, die hebben alleen maar stroom nodig ;).
Alles moet geautomatiseerd worden. Alles.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 2 maart 2015 @ 12:34:10 #161
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150210577
quote:
8s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Alles moet geautomatiseerd worden. Alles.
Mwa, dit is wel erg veel moeite, zeker bij een grote basis, voor dat beetje wat er gebruikt wordt :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 2 maart 2015 @ 12:34:56 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150210608
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef Bart het volgende:

[..]

Mwa, dit is wel erg veel moeite, zeker bij een grote basis, voor dat beetje wat er gebruikt wordt :D.
True enough, hopelijk gaan ze op een gegeven moment ook een soort zelf-reparatie mogelijkheden invoeren of zo :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 2 maart 2015 @ 12:35:28 #163
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150210629
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef jogy het volgende:

[..]

True enough, hopelijk gaan ze op een gegeven moment ook een soort zelf-reparatie mogelijkheden invoeren of zo :P.
Ik heb gewoon repair drones rondvliegen die alles fixen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 2 maart 2015 @ 13:20:33 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150212132
quote:
6s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:35 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik heb gewoon repair drones rondvliegen die alles fixen.
Ooohh, daar ben ik nog lang niet. Ik ben al blij dat ik het voor elkaar heb gekregen om de production chain van groene en rode lab units te bouwen :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 2 maart 2015 @ 13:59:35 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150213278
Maar automatisch muur reparaties is nog niet mogelijk of zou je dat in theorie met zo'n armpje kunnen doen die het automatisch plaatst wanneer deze verdwenen is of zo?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 2 maart 2015 @ 14:26:49 #166
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150214053
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:59 schreef jogy het volgende:
Maar automatisch muur reparaties is nog niet mogelijk of zou je dat in theorie met zo'n armpje kunnen doen die het automatisch plaatst wanneer deze verdwenen is of zo?
Nee dat werkt niet. Bouwen, afbreken en repareren moet door construction drones.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 2 maart 2015 @ 14:29:46 #167
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150214130
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:26 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee dat werkt niet. Bouwen, afbreken en repareren moet door construction drones.
Ah ok, maar die kunnen dus ook muren doen, tof. Ik ben hier nog zo lang niet klaar mee merk ik alweer :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150217696
Drones vind ik maar niks. De lol is juist de lopende band managen. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:21:46 #169
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150218139
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Drones vind ik maar niks. De lol is juist de lopende band managen. :P
Drones die automatisch je muur repareren en je eigen voorraad automatisch aanvullen zijn echt super relaxt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 2 maart 2015 @ 17:06:19 #170
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150220172
En dan natuurlijk de grote test om dat ding dan gewoon onbeheerd een paar uur te laten draaien en kijken wat er van je basis over is naderhand. :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 2 maart 2015 @ 19:40:47 #171
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150225776
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:06 schreef jogy het volgende:
En dan natuurlijk de grote test om dat ding dan gewoon onbeheerd een paar uur te laten draaien en kijken wat er van je basis over is naderhand. :9.
Met laserturrets en repair drones heb je echt geen omkijken meer naar je verdediging. Wel zorgen dat een fabriek automatisch repair packs in een drone port stopt, en dat je genoeg drones hebt (kan ook automatisch geproduceerd worden uiteraard).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_150230668
Wanneer duiken alliens eigenlijk op, want ik zit nou al een tijdje te bouwen en heb er nog geen één gezien :?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_150237764
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Wanneer duiken alliens eigenlijk op, want ik zit nou al een tijdje te bouwen en heb er nog geen één gezien :?
Als je vervuiling erger wordt. Heb je alt ingedrukt tijdens het spelen? Dan kun je namelijk zien wat er in je fabrieken gebouwd wordt en tevens wordt alle vervuiling weergeven op de kaart.

Als je op peaceful speelt heb je wel aliens maar ze vallen je niet aan. Op normale moeilijkheid kun je vrij lang zonder problemen bouwen waardoor je denkt dat je veilig bent. En dan plotseling is daar het alarm dat je basis wordt aangevallen... Maak dus altijd turrets bij je belangrijkste en meest vervuilende gebouwen. Dus turrets bij de stoommachines, bij de ijzer/koper mijnen en ovens. Ook als je een outpost hebt wat ver lopen is moet je dat wat turrets bouwen anders ben je altijd te laat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150238897
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:21 schreef Bart het volgende:

[..]

Drones die automatisch je muur repareren en je eigen voorraad automatisch aanvullen zijn echt super relaxt.
Ik heb alleen wat last van OCD en als ik dan drones in 't wilde weg rond zie vliegen trek ik 't niet. :P Ik leg al die lopende banden ook het liefst perfect naast elkaar en symmetrisch met links/rechts of boven/onder dezelfde setup qua fabrieken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:09:26 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150242522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 05:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb alleen wat last van OCD en als ik dan drones in 't wilde weg rond zie vliegen trek ik 't niet. :P Ik leg al die lopende banden ook het liefst perfect naast elkaar en symmetrisch met links/rechts of boven/onder dezelfde setup qua fabrieken.
Hahaha, dan bezorg ik je waarschijnlijk een paniekaanval als ik een screenshot laat zien van mijn verneukte chaos :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150244071
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Hahaha, dan bezorg ik je waarschijnlijk een paniekaanval als ik een screenshot laat zien van mijn verneukte chaos :').
doe maar posten dan :Y
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:00:33 #177
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150244135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 05:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb alleen wat last van OCD en als ik dan drones in 't wilde weg rond zie vliegen trek ik 't niet. :P Ik leg al die lopende banden ook het liefst perfect naast elkaar en symmetrisch met links/rechts of boven/onder dezelfde setup qua fabrieken.
Hehe :D
Ik vind het echt geniaal die drones. Paar dingen met de hand gebouwd, zijn je ijzerplaatjes op, hoppa, 50 drones komen op je af om je weer van ijzerplaatjes te voorzien.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:23:19 #178
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150244815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:58 schreef mschol het volgende:

[..]

doe maar posten dan :Y
Is goed, ik upload het vanavond wel :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:58:38 #179
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150247721
Leuk spel ^O^
Vooral voor efficiency fanaten zoals ik. "Het kan altijd beter" vermaak.

Dit is mijn 3e probeersel, waar ik de eerste 2 zo'n 5 tot 6 uur gespeeld heb. Waar ik nu voornamelijk rekening mee hou, is het makkelijk kunnen toevoegen van extra fabrieken per onderdeel.

I love my mispoken words.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:22:49 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150248489
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:58 schreef Sejt het volgende:
Leuk spel ^O^
Vooral voor efficiency fanaten zoals ik. "Het kan altijd beter" vermaak.

Dit is mijn 3e probeersel, waar ik de eerste 2 zo'n 5 tot 6 uur gespeeld heb. Waar ik nu voornamelijk rekening mee hou, is het makkelijk kunnen toevoegen van extra fabrieken per onderdeel.

[ afbeelding ]
Nice, met dat rekening houden met en ideale plaatsingen/combinaties heb ik altijd moeite :P. Maar het gaat wel steeds beter.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150249211




Beginnetje gemaakt om research te automatiseren ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:01:14 #182
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150319749
Ondertussen ziet het er bij mij zo uit:



Toch een gerommel met de pijpen en naar mijn gevoel teveel gepruts aan de rechterkant.
I love my mispoken words.
pi_150351738
Ik heb de aliens gevonden. Ze zaten achter stuk dicht bos en konden niet bij me komen :D . Dus ik ging eens richting hen en werd prompt afgeslacht door 12 biters _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:27:24 #184
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150351882
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef Sejt het volgende:
Ondertussen ziet het er bij mij zo uit:

[ afbeelding ]

Toch een gerommel met de pijpen en naar mijn gevoel teveel gepruts aan de rechterkant.
Flink opgepropt allemaal :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_150360506
Oh cool flink wat updates gekregen sinds de eerste alpha. Ook maar weer eens geupdate.
Flink lastig geworden ook met allerlei nieuwe producten en items. Leuk!
Zal even kijken of ik straks een screen van mijn fabriekje kan uppen. (Y)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_150361377
Vanaf Dinsdag komt dit spel in de ijskast te staan bij mij...
Cities skylines komt dan uit :D
  maandag 9 maart 2015 @ 21:38:38 #187
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150476140
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:00 schreef mschol het volgende:
Vanaf Dinsdag komt dit spel in de ijskast te staan bij mij...
Cities skylines komt dan uit :D
En?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_150476350
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:00 schreef mschol het volgende:
Vanaf Dinsdag komt dit spel in de ijskast te staan bij mij...
Cities skylines komt dan uit :D
Gewoon dit :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_150477848
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:38 schreef Bart het volgende:

[..]

En?
gewoon, huishoudelijke mededeling :+
  maandag 9 maart 2015 @ 22:06:10 #190
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150477997
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:03 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon, huishoudelijke mededeling :+
Oh nee ik dacht dat je hem al aan het spelen was, was benieuwd hoe het was :P. Maar dat weet je morgen dus pas :7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_150479844
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:06 schreef Bart het volgende:

[..]

Oh nee ik dacht dat je hem al aan het spelen was, was benieuwd hoe het was :P. Maar dat weet je morgen dus pas :7.
helaas pas morgen ja.. ;(

maar de streams van quill en etalyx hebben mij wel erg gehypt :@
  Lieve Belg dinsdag 10 maart 2015 @ 22:34:05 #192
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150513741
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 00:03 schreef Maanvis het volgende:
ik zie dat ik nog versie 0.9.8 heb (van ergens april 2014..) waar zat die updater ook alweer? ik kan hem niet meer vinden, en automatisch update ie 'm ook niet.
Ik heb nog ergens een 0.5.x setup staan ergens. Het spel was toen al verslavend, nu nog steeds. Meestal is het een paar weken volop spelen naar een zo goed mogelijk ontwerp, om daarna een paar maand niet meer aan te raken.

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:22 schreef Bart het volgende:
Ik heb nooit gebruik gemaakt van automatische kogelaanvoer, aangezien je toch af en toe alles langs moet gaan voor reparaties, dan kun je net zo goed gelijk even de ammo bijvullen waar nodig. Op een gegeven moment krijg je ook laserturrets, die hebben alleen maar stroom nodig ;).
Meestal ben ik aan laser turrets voordat de echte grote aanvallen komen. Daarvoor kan je gerust alles op het gemak aanvoeren.

Dit is een van mijn laatste spellen: http://images.internix.be/factorio/
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 11 maart 2015 @ 09:14:23 #193
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150521592
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef Jump het volgende:

[..]

Meestal ben ik aan laser turrets voordat de echte grote aanvallen komen. Daarvoor kan je gerust alles op het gemak aanvoeren.

Dit is een van mijn laatste spellen: http://images.internix.be/factorio/
Nice, ziet er goed uit :o. Dubbele banen voor koper ijzer en printplaten, dat moet ik de volgende keer ook doen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 maart 2015 @ 09:22:48 #194
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150521757
Klinkt goed dit. Misschien eens wat tijd aan besteden. Was altijd gek op TTD en Simcity enzo. Thx voor de tip.
  Lieve Belg woensdag 11 maart 2015 @ 09:53:49 #195
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150522297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:14 schreef Bart het volgende:

[..]

Nice, ziet er goed uit :o. Dubbele banen voor koper ijzer en printplaten, dat moet ik de volgende keer ook doen.
In het begin in een enkele baan meer dan voldoende, maar dan zit je met 50 splitters en heb je op het einde bijna niks meer over. Zeker eenmaal je advanced circuits begint te maken. Je kan nooit van alles genoeg hebben :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 maart 2015 @ 15:22:36 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150566444
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:22 schreef Kreator het volgende:
Klinkt goed dit. Misschien eens wat tijd aan besteden. Was altijd gek op TTD en Simcity enzo. Thx voor de tip.
Wat een kutspel. ;(.
pi_150568353
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat een kutspel. ;(.
:?
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:36:35 #198
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150568710
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat een kutspel. ;(.
Onmogelijk.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:38:23 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150568757
tis alleen voor intelligente mensen dat wel
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 maart 2015 @ 16:42:22 #200
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150568843
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:36 schreef Bart het volgende:

[..]

Onmogelijk.
Ik deed eerst een 'vrij' spelletje maar snapte er geen hol van. Toen maar aan de missies begonnen en nu snap ik het wel, maar het kon me nog niet boeien. Misschien moet ik het langer dan een half uur spelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:38 schreef Maanvis het volgende:
tis alleen voor intelligente mensen dat wel
Daarom speel ik het ook niet met je moeder. :D :D :D
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:47:56 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150568974
quote:
9s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik deed eerst een 'vrij' spelletje maar snapte er geen hol van. Toen maar aan de missies begonnen en nu snap ik het wel, maar het kon me nog niet boeien. Misschien moet ik het langer dan een half uur spelen.
Als het je niet boeit maakt het het nog geen slecht spel hč :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:04:56 #202
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150569392
quote:
9s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik deed eerst een 'vrij' spelletje maar snapte er geen hol van. Toen maar aan de missies begonnen en nu snap ik het wel, maar het kon me nog niet boeien. Misschien moet ik het langer dan een half uur spelen.

[..]

Daarom speel ik het ook niet met je moeder. :D :D :D
Er is gewoon een tutorial he ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_150635139
Wat gaaf, een Factorio topic _O_

Ben in mijn sandboxgame langzaam door mijn resources heen aan het raken, dus druk bezig met het inrichten van outposts met treinverbindingen.

En teveel splitters inderdaad, dus ik moet de grondstoffen op meerdere locaties mijn fabriek binnen gaan laten komen. Genoeg uitdagingen in ieder geval :D
  Lieve Belg maandag 29 juni 2015 @ 21:17:02 #204
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153936266
Voor de mensen die het al gespeeld heb ben, jullie wetne hoe veel resources je nodig hebt voor de Rocket Defense. Hier eem album van een fabriekje die er 1 per minuut maakt!!

http://imgur.com/a/xcYxk (bron).

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 29 juni 2015 @ 22:02:29 #205
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153937756
Wat? :D
Tering _O-.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg maandag 29 juni 2015 @ 22:11:27 #206
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153938050
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef Bart het volgende:
Wat? :D
Tering _O-.
Dat was ook mijn eerste reactie :D

Aangezien jij er ook al wat uren hebt in zitten, weet je ook hoeveel werk dat is.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 29 juni 2015 @ 22:14:33 #207
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153938159
Ik ben al 40 uur bezig voor ik een fabriek heb om überhaupt 1 rocket defense te maken :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 29 juni 2015 @ 22:36:44 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153938897
dus; waar defendt die rocket defense dan tegen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Lieve Belg maandag 29 juni 2015 @ 23:10:24 #209
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153940236
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Maanvis het volgende:
dus; waar defendt die rocket defense dan tegen?
Voorlopig is dat het doel van het spel. Als je het bouwt en activeert komen die aliens je aanvallen. Je moet die aanval dan 5 minuten (?) ophouden. Maar meestal stelt dat niet voor, aangezien ik alle aliens in de buurt uitgemoord heb.
Later zou daar een reis naar een andere planeet bijkomen en nog wat stuff in de ruimte en zo. Maar over de nieuwe endgame is nog niet alles beslist.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 29 juni 2015 @ 23:34:33 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153941202
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:10 schreef Jump het volgende:

[..]

Voorlopig is dat het doel van het spel. Als je het bouwt en activeert komen die aliens je aanvallen. Je moet die aanval dan 5 minuten (?) ophouden. Maar meestal stelt dat niet voor, aangezien ik alle aliens in de buurt uitgemoord heb.
Later zou daar een reis naar een andere planeet bijkomen en nog wat stuff in de ruimte en zo. Maar over de nieuwe endgame is nog niet alles beslist.
Ooh da's wel vet, wat meer story doelen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_153942658
5 minuten gespeeld, vind het nu al een bazengame. :D Morgen verder.
pi_153945892
Speel nu met een paar mods en dat maakt het toch wel een stuk interessanter. Was met de base game al bezig met tiende fabriek ofzo en wilde nu wel eens wat anders. Is echt een aanrader om te checken op de officiėle forums. Hoop verschillende mods die je kunt proberen. DyTech, Bob's Mods. Sommige mods gooien de balance wel een beetje in de war. Heb nu bijvoorbeeld compact power waarbij je wel per tier een procentuele productivity loss hebt maar gezien de ruimte die je bespaart is dat het compleet waard.

Ben verder nog aan het hopen op een mod met goede trading opties of missies van de "home planet" of iets dergelijks. Maar goed, het blijft een heerlijk spel om mee te pielen. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 09:32:59 #213
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153946883
Ik heb dytech geprobeerd, maar dat was me té uitgebreid.

Nu afwachten tot 0.12 uit is, dat wordt weer vet. Personal roboport :~.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_153956215
Zit alleen even te vogelen met hoe ik meerdere furnaces 1 ding kan laten branden. Want op mijn transport belt is er een opstapeling van iron ore, maar ik heb er maar 1 furnace voor lopen.

EDIT: heb al. :+
pi_153958112
Heb alleen wat moeite met de tweede campaign, eerste level. Moet ik een lab maken, waar ik science packs voor nodig heb. Maar daar kan ik niets over vinden, qua hoe en wat. Dat is wat matig.
pi_153983996
Steel is trouwens wel tergend traag qua productie.

Ben nog steeds aan het nadenken over betere setups. Ik bouw persoonlijk het liefst alles waarbij output eerst op belt gaat. Nu een beetje aan het testen met direct van ene assembly machine naar de volgende. Voor inserters, belts en assembly machines is dat wel lekker compact.

Blijf ook meestal wel redelijk strict binnen het plan om de main bus bijvoorbeeld verticaal te doen en de rest dan horizontaal. Alleen loop je dan op een gegeven moment wel tegen een horizontale limiet aan qua throughput.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_153984185
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steel is trouwens wel tergend traag qua productie.

Ben nog steeds aan het nadenken over betere setups. Ik bouw persoonlijk het liefst alles waarbij output eerst op belt gaat. Nu een beetje aan het testen met direct van ene assembly machine naar de volgende. Voor inserters, belts en assembly machines is dat wel lekker compact.

Blijf ook meestal wel redelijk strict binnen het plan om de main bus bijvoorbeeld verticaal te doen en de rest dan horizontaal. Alleen loop je dan op een gegeven moment wel tegen een horizontale limiet aan qua throughput.
Daar ontkom je toch niet aan. Ik probeer tegenwoordig modulair te bouwen, dus aparte productiegebieden voor bepaalde sectoren. Dan kun je de tussenproducten via treinen rond laten gaan en terplekke met logistic-bots laten distribueren.

Maakt het ook een stuk eenvoudiger om nieuwe outposts te plaatsen bij grondstoffen, want je hoeft die grondstoffen dan enkel nog maar in je treinnetwerk te plaatsen.
  woensdag 1 juli 2015 @ 18:36:22 #218
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153984234
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:35 schreef einschtein het volgende:
Heb alleen wat moeite met de tweede campaign, eerste level. Moet ik een lab maken, waar ik science packs voor nodig heb. Maar daar kan ik niets over vinden, qua hoe en wat. Dat is wat matig.
Eerste packs moet je met de hand maken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_153985776
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:36 schreef Bart het volgende:

[..]

Eerste packs moet je met de hand maken.
Kwam ik achter. :P
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:11:21 #220
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153986178
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steel is trouwens wel tergend traag qua productie.

Ben nog steeds aan het nadenken over betere setups. Ik bouw persoonlijk het liefst alles waarbij output eerst op belt gaat. Nu een beetje aan het testen met direct van ene assembly machine naar de volgende. Voor inserters, belts en assembly machines is dat wel lekker compact.

Blijf ook meestal wel redelijk strict binnen het plan om de main bus bijvoorbeeld verticaal te doen en de rest dan horizontaal. Alleen loop je dan op een gegeven moment wel tegen een horizontale limiet aan qua throughput.
Zolang je maar geen copper wire op een band doet, daar staat de doodstraf op :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:16:35 #221
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153986281
Factorio is fantastisch, totdat ik mijn hersens brak omdat ik een super idee had. Misschien dat het tegenwoordig eenvoudiger kan, iemand?

Ik was van plan een enorme storageroom te bouwen van kisten, die allemaal een voor een eens 1 van de items beschikbaar zouden bevatten.

Dus met handjes moesten dan van elk beschikbaar item 1, in de volgende kist geploft worden. En dat in een cirkel, dus het laatste kistje werd weer aangesloten op het eerste kistje.

De theorie was dus dat je zo een enorm warehouse zou krijgen, waar je maar een grijper op een kistje hoefde te zetten en dat daar alles wel eens een keer langs zou komen.

Maar ja toen brak ik dus mijn brein, en had ik geen zin meer.
  Lieve Belg woensdag 1 juli 2015 @ 20:17:34 #222
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153986304
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:11 schreef Bart het volgende:

[..]

Zolang je maar geen copper wire op een band doet, daar staat de doodstraf op :P.
Je kan dat doen voor een korte afstand voor kleine benodigdheden, maar niet voor die groene dingskes :P
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153986549
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Factorio is fantastisch, totdat ik mijn hersens brak omdat ik een super idee had. Misschien dat het tegenwoordig eenvoudiger kan, iemand?

Ik was van plan een enorme storageroom te bouwen van kisten, die allemaal een voor een eens 1 van de items beschikbaar zouden bevatten.

Dus met handjes moesten dan van elk beschikbaar item 1, in de volgende kist geploft worden. En dat in een cirkel, dus het laatste kistje werd weer aangesloten op het eerste kistje.

De theorie was dus dat je zo een enorm warehouse zou krijgen, waar je maar een grijper op een kistje hoefde te zetten en dat daar alles wel eens een keer langs zou komen.

Maar ja toen brak ik dus mijn brein, en had ik geen zin meer.
Plus dat je dan een enorm lage capaciteithebt omdat alles ellenlang moet wachten tot er iets langkomst ;) Dit soort dingen zijn na wat research veel makkelijker op te lossen met logisticbots. Dan heb je gewoon een centrale opslag en de bots zorgen voor de distributie.
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:50:42 #224
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153987091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:26 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Plus dat je dan een enorm lage capaciteithebt omdat alles ellenlang moet wachten tot er iets langkomst ;) Dit soort dingen zijn na wat research veel makkelijker op te lossen met logisticbots. Dan heb je gewoon een centrale opslag en de bots zorgen voor de distributie.
Ja dat was dan wel het nadeel. En inderdaad zo ver als met die robots ben ik niet gekomen. Tot aan de snelste lopende banden en grootste kistjes wel :P
pi_153989118
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:17 schreef Jump het volgende:

[..]

Je kan dat doen voor een korte afstand voor kleine benodigdheden, maar niet voor die groene dingskes :P
Waarom niet dan?
pi_153989628
Maar wat ik ook nog lastig vind, is om een belt optimaal te benutten. Als het op één lijn ligt en de inserts ze erop leggen, dan liggen ze allemaal in één strook in plaats van op twee.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:26:08 #227
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153989694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:24 schreef einschtein het volgende:
Maar wat ik ook nog lastig vind, is om een belt optimaal te benutten. Als het op één lijn ligt en de inserts ze erop leggen, dan liggen ze allemaal in één strook in plaats van op twee.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:07 schreef einschtein het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
Omdat je banden een veel te kleine capaciteit hebben voor copper wire. En omdat je research hebt waarmee een grijparm 2 of meer items tegelijk oppakt als je ze van fabriek naar fabriek verplaatst, dus dan gaat het veel harder. Groene printplaatjes moet je echt een copperwire-fabriek naast plempen. Of ng beter: 3 copper wire op 2 groene printplaten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_153989738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:26 schreef Bart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, maar aan dat soort omweggetjes heb ik eigenlijk een hekel want lelijk. :D Maar tja, als het niet anders kan.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:32:33 #229
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153989894
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:28 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, maar aan dat soort omweggetjes heb ik eigenlijk een hekel want lelijk. :D Maar tja, als het niet anders kan.
Nou ja, de beste oplossing is om aan beide kanten van de band fabriekjes te hebben. Dan wordt de hele band gevuld.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_153990260
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:26 schreef Bart het volgende:

Of ng beter: 3 copper wire op 2 groene printplaten.
Handig tooltje om zulke verhoudingen te berekenen:
http://rubyruy.github.io/factorio-calc/
  Lieve Belg woensdag 1 juli 2015 @ 22:53:18 #231
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153990563
Deze hier nog eens plaatsen. Dit was van 0.9.6 of zo denk ik: http://images.internix.be/factorio/

Daar zie je mijn copper wires direct in de fabriek teruggaan, niet via transportband.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153996332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef Bart het volgende:

[..]

Nou ja, de beste oplossing is om aan beide kanten van de band fabriekjes te hebben. Dan wordt de hele band gevuld.
Ik gebruik nog een andere methode, twee rijen assembly met daartussen twee belts. De assembly output met een blauwe en een rode. Op die manier kunnen ze twee lijnen vullen. Aan het einde van de lijn assembly een splitter zodat alles gelijk verdeeld wordt over de belts. Op die manier heb je voor het volgende deel meer throughput als je naar meerdere lijnen split.

Doe trouwens wel copper op belt. Bij elec circuits heb ik alternating belts waarbij ze zowel van links als rechts inputs kunnen pakken. En die worden gevoerd door dubbele belts copper.

Misschien eens kijken naar beltless setup daarvoor.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:01:27 #233
19840 Libris
Live from Singapore
pi_154215937
Vandaag waarschijnlijk de lang verwachte 0.12 versie :)

Nieuwe end game en andere improvements

• Multiplayer enhancments (lag hiding, better pvp/forces support)
• First part of the endgame conent. (Build rocket and send it to space).
• Chain signals (trains).
• Combinator and more circuit logic.
• Personal roboport
• Optimisation of the game simulation speed (mainly transport belt simulation)
• New graphics of combat robots
• Attempt of steam integration
pi_154221770
Steam integration? :o
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:32:24 #235
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154222315
*O*
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154222388
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Steam integration? :o
Zal dan wel om stoommachines gaan? Toch? Toch??? :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_154222682
Ze staan wel in vroeg stadium op Steam Greenlight, je kan alleen nog niet stemmen volgens mij?

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=125195010
No amount of money ever bought a second of time.
  Lieve Belg vrijdag 10 juli 2015 @ 15:02:38 #238
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_154223026
Ze staan al twee jaar in concept op Steam.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:39:58 #239
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154237426
https://www.factorio.com/blog/post/fff-94
No 0.12 Release today
The game works (almost) pretty fine on singleplayer, but the multiplayer part still needs lot of love. We fixed several determinism issues this week, but it still isn't enough, as we have desync issues every few minutes.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:01:22 #240
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154426383
0.12 is uit *O*.
http://www.factorioforums.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=13512
SPOILER: changelist
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Bart op 17-07-2015 22:09:14 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg vrijdag 17 juli 2015 @ 22:29:31 #241
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_154427281
Godver Bart, ik was juist terug gestart met Terraria. Nu ben ik verplicht om ook nog alle nieuwe dingen hier in 0.12 te gaan ontdekken!!!
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 18 juli 2015 @ 06:43:15 #242
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154433357
Deze is trouwens wel hoerig:
• Items on transport belts don't go off the belt at the end, so the transport belt has to go directly in front of the required inserter.

Heb hier en daar best wel wat moeten aanpassen, sommigen dingen passen nu niet meer :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154441195
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zaterdag 18 juli 2015 @ 18:55:41 #244
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154442847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
Handmatig downloaden.
http://www.factorio.com/download/experimental
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154445186
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 06:43 schreef Bart het volgende:
Deze is trouwens wel hoerig:
• Items on transport belts don't go off the belt at the end, so the transport belt has to go directly in front of the required inserter.

Heb hier en daar best wel wat moeten aanpassen, sommigen dingen passen nu niet meer :').
eindelijk dat laatste stukje dus verbeterd.. ik ergerde me er al aan dat bij normaal links/rechts pakken er altijd 1 bleef liggen..
  zaterdag 18 juli 2015 @ 20:46:21 #246
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_154446211
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 18:55 schreef Bart het volgende:

[..]

Handmatig downloaden.
http://www.factorio.com/download/experimental
Bij mij werkt dat ook niet zo lekker... Op een of andere manier lukt het mij niet om via die pagina in te loggen. Dan nog maar even spelen met .22 ;)

of iemand toevallig .exe oid via WeTransfer?
  zaterdag 18 juli 2015 @ 21:24:25 #247
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154447386
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:13 schreef mschol het volgende:

[..]

eindelijk dat laatste stukje dus verbeterd.. ik ergerde me er al aan dat bij normaal links/rechts pakken er altijd 1 bleef liggen..
Er bleef er nooit een liggen, als je je bandje gewoon een vakje eerder liet eindigen. Maar nu moet je dus overal weer een vakje aanbouwen. En daar is niet altijd ruimte voor.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154453907
Is hij ook op steamplay?
blablablabla
pi_154453978
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Er bleef er nooit een liggen, als je je bandje gewoon een vakje eerder liet eindigen. Maar nu moet je dus overal weer een vakje aanbouwen. En daar is niet altijd ruimte voor.
mja, dat extra vakje bouwen deed ik wel altijd, niet bouwen was namelijk totaal niet logisch (de band houdt immers op, en dat is/zou het laatste vakje met een product moeten zijn, niet 1 verder.
  zondag 19 juli 2015 @ 08:59:16 #250
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154457381
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 01:17 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, dat extra vakje bouwen deed ik wel altijd, niet bouwen was namelijk totaal niet logisch (de band houdt immers op, en dat is/zou het laatste vakje met een product moeten zijn, niet 1 verder.
Het is wel logisch, want het wordt van de band afgegooid waar de band ophoudt. Het is onlogisch om dingen voorbij een grijparm van een band te gooien ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 19 juli 2015 @ 08:59:32 #251
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154457383
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
Is hij ook op steamplay?
Nog niet.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg vrijdag 25 december 2015 @ 21:43:46 #252
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_158527127
25 februari komt het op Steam.

quote:
Steam release date
We have been pushing the stem release forward for a pretty long time, but we finally have a definitive release date of Factorio on steam. The date is 25. February, exactly 2 months from now. We planned it to be in January, but we have found out, that we have to provide the Factorio package one month before the release to steam for inspection, and we need some extra time to solve all the little problems in 0.12 release. We also need to prepare the campaign and finish the trailers, so it is all done right.
http://www.factorio.com/blog/post/fff-118
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:36:52 #253
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_158631352
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Jump het volgende:
25 februari komt het op Steam.

[..]

http://www.factorio.com/blog/post/fff-118
netjes!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_158646319
Het principe lijkt wat op Big Pharma? Opzich trekken dit soort spellen me wel maar om nu weer 15 euro te lappen (voor een Alpha notabene).. zal zo eens de demo bekijken.
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:35:26 #255
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_158648016
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:50 schreef Teeno het volgende:
Het principe lijkt wat op Big Pharma? Opzich trekken dit soort spellen me wel maar om nu weer 15 euro te lappen (voor een Alpha notabene).. zal zo eens de demo bekijken.
Big pharma was ik snel op uitgekeken. Factorio heb ik al 100+ uur in zitten. Vijftien euro is een koopje.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_158652309
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:35 schreef Bart het volgende:

[..]

Big pharma was ik snel op uitgekeken. Factorio heb ik al 100+ uur in zitten. Vijftien euro is een koopje.
Poosje met de demo bezig nu, ziet er vermakelijk uit. In het begin even kutten (je crafting scherm is niet erg overzichtelijk) en als je dan steeds aangevallen wordt... Maar heb nu een turret staan dus dat neemt wel wat spanning weg :)
  Lieve Belg dinsdag 29 december 2015 @ 22:18:47 #257
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_158652635
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:12 schreef Teeno het volgende:

[..]

Poosje met de demo bezig nu, ziet er vermakelijk uit. In het begin even kutten (je crafting scherm is niet erg overzichtelijk) en als je dan steeds aangevallen wordt... Maar heb nu een turret staan dus dat neemt wel wat spanning weg :)
Dit is van een paar versies geleden: http://images.internix.be/factorio/ (Bij het zoomen kan het even duren voor alles geladen is)

En dat is nog maar een kleine fabriek :)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_158653010
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef Jump het volgende:

[..]

Dit is van een paar versies geleden: http://images.internix.be/factorio/ (Bij het zoomen kan het even duren voor alles geladen is)

En dat is nog maar een kleine fabriek :)
Damn :)

Wat is de oplossing om 2 furnaces te bedienen met 1 mining drill? De drill heeft een mining speed van 1.0 en de furnace een crafting speed van 0.5.

--edit--
Heb het nu op deze manier gedaan... weet niet of het de "nette" manier is?


--edit2--
Die enkele transportbelts nog even vervangen door wooden crates en dat moet um dan zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Teeno op 29-12-2015 22:43:00 ]
pi_158655018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Teeno het volgende:

[..]

Damn :)

Wat is de oplossing om 2 furnaces te bedienen met 1 mining drill? De drill heeft een mining speed van 1.0 en de furnace een crafting speed van 0.5.

--edit--
Heb het nu op deze manier gedaan... weet niet of het de "nette" manier is?
[ afbeelding ]

--edit2--
Die enkele transportbelts nog even vervangen door wooden crates en dat moet um dan zijn.
je kan ook de belt naar beneden laten lopen, parallel aan de furnaces zodat je kan uitbreiden..
  woensdag 30 december 2015 @ 08:10:02 #260
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_158663423
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Teeno het volgende:

[..]

Damn :)

Wat is de oplossing om 2 furnaces te bedienen met 1 mining drill? De drill heeft een mining speed van 1.0 en de furnace een crafting speed van 0.5.

--edit--
Heb het nu op deze manier gedaan... weet niet of het de "nette" manier is?
[ afbeelding ]

--edit2--
Die enkele transportbelts nog even vervangen door wooden crates en dat moet um dan zijn.




I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 30 december 2015 @ 11:32:56 #261
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_158666452
wat een KUT spel. Gister demo gedownload en uren non-stop gespeeld. Veel te verslavend :N
  woensdag 30 december 2015 @ 11:39:49 #262
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_158666652
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:32 schreef Burrito het volgende:
wat een KUT spel. Gister demo gedownload en uren non-stop gespeeld. Veel te verslavend :N
Ja hoerig is dat he :')
Was het eerste spel in tien jaar of zo waarbij ik tot vier uur in de nacht door zat te spelen :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_158666999
Heb hem maar even aangeschaft, diepgang boven graphics voor mij :)

* Teeno speelt wel laf in peaceful mode w/
pi_158683631
Aan alles is ook gewoon gedacht. Was benieuwd of je een chest kon limiteren zodat die niet alle resources meer pakt zodra ik 300 steel plates heb bijv... kan dus gewoon ^O^
  Lieve Belg woensdag 30 december 2015 @ 19:57:23 #265
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_158684244
Wacht maar tot je met een logistic network begint :P
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 30 december 2015 @ 21:46:44 #266
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_158690476
Hebben jullie eerst die campaign afgemaakt voordat je met de free play bent begonnen?
  woensdag 30 december 2015 @ 21:50:28 #267
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_158690697
Ik heb nog nooit de campaign gespeeld _O-.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_158691437
al weer een hele tijd niet gespeeld, maar als hij uitkomt op steam verwacht ik wel dat ik hem vaker zal starten...
pi_158702765
Hoe stap je in de auto?
  donderdag 31 december 2015 @ 08:14:12 #270
19840 Libris
Live from Singapore
pi_158703061
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 07:14 schreef Teeno het volgende:
Hoe stap je in de auto?
met 'enter'
zorg wel dat er wat brandstof (hout, coal, solid fuel) in je auto zit
pi_158717691
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 08:14 schreef Libris het volgende:

[..]

met 'enter'
zorg wel dat er wat brandstof (hout, coal, solid fuel) in je auto zit
^O^

[ Bericht 13% gewijzigd door Teeno op 31-12-2015 19:06:21 ]
pi_158726742
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:46 schreef Burrito het volgende:
Hebben jullie eerst die campaign afgemaakt voordat je met de free play bent begonnen?
Is dat er?
  vrijdag 1 januari 2016 @ 01:13:55 #273
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_158728580
:')
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_158755831
Nou, het was dus 4u voordat ik eens in bed lag, kutspel :)

Kan je op een simpele manier grote gebieden ontbossen?

--edit--
Gevonden, red blueprints icm construction robots ^O^

[ Bericht 28% gewijzigd door Teeno op 02-01-2016 12:51:22 ]
pi_158783763
Beginnen jullie ook wel eens een nieuwe map? Ik voel zelf niet de behoefte aangezien je in no-time alles gesloopt hebt en een nieuwe structuur kan opbouwen.

Ik merk wel dat mijn trash slots niet leeggehaald worden door de logistics robots.. meer mensen hier problemen mee?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:42:55 #276
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_158850322
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:36 schreef Teeno het volgende:
Nou, het was dus 4u voordat ik eens in bed lag, kutspel :)

Kan je op een simpele manier grote gebieden ontbossen?

--edit--
Gevonden, red blueprints icm construction robots ^O^
En als je nog geen drones hebt doet een combat shotgun het ook wel aardig :7
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:45:33 #277
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_158850406
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:03 schreef Teeno het volgende:
Beginnen jullie ook wel eens een nieuwe map? Ik voel zelf niet de behoefte aangezien je in no-time alles gesloopt hebt en een nieuwe structuur kan opbouwen.

Ik merk wel dat mijn trash slots niet leeggehaald worden door de logistics robots.. meer mensen hier problemen mee?
Als ik een raket gelanceerd heb begin ik wel weer met een nieuwe map ja. Instellingen weer net wat anders voor andere uitdagingen.

Trash slots worden bij mij wel leeggehaald. Heb je wel storage chests? Drones moeten het ook ergens kunnen droppen. En je moet binnen een logistic area staan. Anders even de items uit je trash slot halen en er weer opnieuw instoppen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_158851944
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:45 schreef Bart het volgende:

[..]

Als ik een raket gelanceerd heb begin ik wel weer met een nieuwe map ja. Instellingen weer net wat anders voor andere uitdagingen.

Trash slots worden bij mij wel leeggehaald. Heb je wel storage chests? Drones moeten het ook ergens kunnen droppen. En je moet binnen een logistic area staan. Anders even de items uit je trash slot halen en er weer opnieuw instoppen.
Daar zit het hem in denk, ik was in de veronderstelling dat de items vernietigd zouden worden ipv opgeslagen in een chest. Heb nu alles maar in een steel chest gemikt wat ik niet meer hoef.

Die storage chests gebruik ik nog niet (wel provider en request chests) omdat ik het idee heb geen controle meer te hebben over wat geproduceerd wordt. De meeste items worden in een provider chest gedropt waar ik een bepaald limiet aan stel qua storage. Misschien is dit nog wel af te vangen met een storage chest maar moet me nog verdiepen in circuits en deciders. Begrijp daar momenteel bar weinig van.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:43:24 #279
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_158851971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:42 schreef Teeno het volgende:

[..]

Daar zit het hem in denk, ik was in de veronderstelling dat de items vernietigd zouden worden ipv opgeslagen in een chest. Heb nu alles maar in een steel chest gemikt wat ik niet meer hoef.

Die storage chests gebruik ik nog niet (wel provider en request chests) omdat ik het idee heb geen controle meer te hebben over wat geproduceerd wordt. De meeste items worden in een provider chest gedropt waar ik een bepaald limiet aan stel qua storage. Misschien is dit nog wel af te vangen met een storage chest maar moet me nog verdiepen in circuits en deciders. Begrijp daar momenteel bar weinig van.
Smart inserters kun je daarvoor gebruiken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160148870
http://www.factorio.com/blog/post/steam-keys-available

quote:
Posted by Tomas on 2016-02-23, all posts

Hello,

so the functionality to claim Steam Keys has just been deployed to the website. If you have a paid membership (Transport Belt Repair Man or higher) then you can claim a Steam key on your profile page. Simply login and click your username in the top right corner. Then on your profile page you should see a section dedicated to Steam Access as can be seen below on the screenshot.



Simply clicking the button will generate a Steam key for you. You can then copy paste the generated key and use it via the Steam app to activate the game. The game will be released on Thursday 25th Feb 2016 at 11:00 a.m. PST. Only after this date will it actually be possible to get the game via Steam. However as I have learned recently, you can already write reviews for Factorio when you activate it now=) The amount of keys is limited for now to 20000. In case these run out or are close to running out we will request a new batch from Steam. So Enjoy!
pi_160149156
quote:
Ah kut, promotie keys komen niet in aanmerking voor een Steam key :+

Nou ja ik koop hem met plezier. Bazen spel _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:24:38 #282
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160149430
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:12 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ah kut, promotie keys komen niet in aanmerking voor een Steam key :+

Nou ja ik koop hem met plezier. Bazen spel _O_
Nu snel kopen, overmorgen is ie 5 euro duurder :P.

Nog steeds meer dan waard overigens.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160149441
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Nu snel kopen, overmorgen is ie 5 euro duurder :P.

Nog steeds meer dan waard overigens.
je kan iig je account niet meer upgraden, betwijfel of het kopen nog kan nu...
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:32:32 #284
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160149629
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:25 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan iig je account niet meer upgraden, betwijfel of het kopen nog kan nu...
Kopen kan nog gewoon op de site van Factorio.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160150439
Heb 'm een weekje geleden gekocht, i'm hooked *O*
pi_160152913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:25 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan iig je account niet meer upgraden, betwijfel of het kopen nog kan nu...
Yup, net gekocht en geactiveerd op Steam *O*
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 19:18:45 #287
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160153363
^O^
Net met de nieuwe versie 0.12.23 zijn trouwens scenario's toegevoegd voor degenen die de basic versie van het spel hadden. Binnenkort maar eens proberen. Een echt compleet nieuw potje wacht ik mee tot 0.13 uit is.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160153663
Ook Steam achievements in 0.13 _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 19:32:34 #289
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160153761
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Ook Steam achievements in 0.13 _O_
Klopt, kon je over meedenken op het forum van ze :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg dinsdag 23 februari 2016 @ 19:42:39 #290
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160154069
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Daar gaan mijn avonden weer ;(
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Forum Admin dinsdag 23 februari 2016 @ 23:03:15 #291
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_160163407
Hmmm. Dit lijkt me wel wat. Thanks voor de tip!
pi_160182708
Dit nu op Steam? Well, fuck :D Dat wordt kopen, en nog minder productief worden.
  woensdag 24 februari 2016 @ 19:38:50 #293
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160183003
Beter vandaag kopen, morgen wordt ie 5 euro duurder.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160205834
Spel nog snel aangeschaft, zonder het gespeeld te hebben :@
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:53:14 #295
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160206312
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:32 schreef MaxMark het volgende:
Spel nog snel aangeschaft, zonder het gespeeld te hebben :@
Je gaat er als OpenTTD-fanaat geen spijt van krijgen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160208106
quote:
17s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Je gaat er als OpenTTD-fanaat geen spijt van krijgen.
Ik ben ook voornamelijk door jouw enthousiasme overtuigd. Ik hoop dat je die druk aan kunt.
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:05:35 #297
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160208125
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik ben ook voornamelijk door jouw enthousiasme overtuigd. Ik hoop dat je die druk aan kunt.
_O-
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160211084
Oke, nu de grote vraag. Hoe zet ik mijn saves over naar de Steam versie? :D

Edit: Oh dat hoeft helemaal niet. Ze gebruiken de zelfde map _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  Lieve Belg donderdag 25 februari 2016 @ 20:14:56 #299
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160211140

Handig voor in het nieuwe topics over 2 posts :)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:20:09 #300
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160211281
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:14 schreef Jump het volgende:

Handig voor in het nieuwe topics over 2 posts :)
Ook voor in dit topic.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:20:23 #301
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160211294
Vol.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')