https://bitbucket.org/Nicksaurus/foreman/downloadsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:12 schreef mschol het volgende:
een productie cheat-sheet zou ook wel fijn zijn
thnxquote:Op zondag 1 maart 2015 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
https://bitbucket.org/Nicksaurus/foreman/downloads
[ afbeelding ]
Ja en nee. Het voordeel is dat als je wil uitbreiden, je gewoon een product kan aankoppelen aan een bestaande pijp met hetzelfde product, dan komt het vanzelf goed.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx
dat olie gebeuren erbij vind ik ook een klote productie chain t.b.h.
Steen is wel lekker als je veel last hebt van aliens. M'n hele basis heeft een gigantische muur.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef jogy het volgende:
Een productielijn voor steen is wel enigszins overkill zie ik nu eigenlijk. Ik heb 3 smelters continue laten produceren maar kwam erachter dat ik het eigenlijk niet nodig heb. Ik denk dat ik het terugschaal naar 1 smelter en een volle krat, kan ik de lijn ergens anders voor gebruiken of zo. Maar ik begin het te begrijpen, dat is wel fijn.
Ik heb nu voor de vorm inderdaad overal een muur neergegooid maar ik heb geen aliens (beginnerspotje, even alles uitvogelen) dus het is wel handig om het erin te zetten maar alleen relevant wanneer ik aliens daadwerkelijk aan zet. Kijken hoe ik een turret verdediging neer kan zetten met autmatische kogel-toevoerquote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Steen is wel lekker als je veel last hebt van aliens. M'n hele basis heeft een gigantische muur.
Overigens was een tip van iemand om de muur aan de buitenkant af te schermen met houten kisten. Zodat de muur uiteindelijk vier breed is zeg maar. En daar dan turrets achter.
Alles moet geautomatiseerd worden. Alles.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:22 schreef Bart het volgende:
Ik heb nooit gebruik gemaakt van automatische kogelaanvoer, aangezien je toch af en toe alles langs moet gaan voor reparaties, dan kun je net zo goed gelijk even de ammo bijvullen waar nodig. Op een gegeven moment krijg je ook laserturrets, die hebben alleen maar stroom nodig.
Mwa, dit is wel erg veel moeite, zeker bij een grote basis, voor dat beetje wat er gebruikt wordtquote:Op maandag 2 maart 2015 12:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Alles moet geautomatiseerd worden. Alles.
True enough, hopelijk gaan ze op een gegeven moment ook een soort zelf-reparatie mogelijkheden invoeren of zoquote:Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Mwa, dit is wel erg veel moeite, zeker bij een grote basis, voor dat beetje wat er gebruikt wordt.
Ik heb gewoon repair drones rondvliegen die alles fixen.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef jogy het volgende:
[..]
True enough, hopelijk gaan ze op een gegeven moment ook een soort zelf-reparatie mogelijkheden invoeren of zo.
Ooohh, daar ben ik nog lang niet. Ik ben al blij dat ik het voor elkaar heb gekregen om de production chain van groene en rode lab units te bouwenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb gewoon repair drones rondvliegen die alles fixen.
Nee dat werkt niet. Bouwen, afbreken en repareren moet door construction drones.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:59 schreef jogy het volgende:
Maar automatisch muur reparaties is nog niet mogelijk of zou je dat in theorie met zo'n armpje kunnen doen die het automatisch plaatst wanneer deze verdwenen is of zo?
Ah ok, maar die kunnen dus ook muren doen, tof. Ik ben hier nog zo lang niet klaar mee merk ik alweerquote:Op maandag 2 maart 2015 14:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Bouwen, afbreken en repareren moet door construction drones.
Drones die automatisch je muur repareren en je eigen voorraad automatisch aanvullen zijn echt super relaxt.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Drones vind ik maar niks. De lol is juist de lopende band managen.
Met laserturrets en repair drones heb je echt geen omkijken meer naar je verdediging. Wel zorgen dat een fabriek automatisch repair packs in een drone port stopt, en dat je genoeg drones hebt (kan ook automatisch geproduceerd worden uiteraard).quote:Op maandag 2 maart 2015 17:06 schreef jogy het volgende:
En dan natuurlijk de grote test om dat ding dan gewoon onbeheerd een paar uur te laten draaien en kijken wat er van je basis over is naderhand..
Als je vervuiling erger wordt. Heb je alt ingedrukt tijdens het spelen? Dan kun je namelijk zien wat er in je fabrieken gebouwd wordt en tevens wordt alle vervuiling weergeven op de kaart.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Wanneer duiken alliens eigenlijk op, want ik zit nou al een tijdje te bouwen en heb er nog geen één gezien
Ik heb alleen wat last van OCD en als ik dan drones in 't wilde weg rond zie vliegen trek ik 't niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Drones die automatisch je muur repareren en je eigen voorraad automatisch aanvullen zijn echt super relaxt.
Hahaha, dan bezorg ik je waarschijnlijk een paniekaanval als ik een screenshot laat zien van mijn verneukte chaosquote:Op dinsdag 3 maart 2015 05:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat last van OCD en als ik dan drones in 't wilde weg rond zie vliegen trek ik 't niet.Ik leg al die lopende banden ook het liefst perfect naast elkaar en symmetrisch met links/rechts of boven/onder dezelfde setup qua fabrieken.
doe maar posten danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Hahaha, dan bezorg ik je waarschijnlijk een paniekaanval als ik een screenshot laat zien van mijn verneukte chaos.
Hehequote:Op dinsdag 3 maart 2015 05:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat last van OCD en als ik dan drones in 't wilde weg rond zie vliegen trek ik 't niet.Ik leg al die lopende banden ook het liefst perfect naast elkaar en symmetrisch met links/rechts of boven/onder dezelfde setup qua fabrieken.
Is goed, ik upload het vanavond welquote:
Nice, met dat rekening houden met en ideale plaatsingen/combinaties heb ik altijd moeitequote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:58 schreef Sejt het volgende:
Leuk spel
Vooral voor efficiency fanaten zoals ik. "Het kan altijd beter" vermaak.
Dit is mijn 3e probeersel, waar ik de eerste 2 zo'n 5 tot 6 uur gespeeld heb. Waar ik nu voornamelijk rekening mee hou, is het makkelijk kunnen toevoegen van extra fabrieken per onderdeel.
[ afbeelding ]
Flink opgepropt allemaalquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef Sejt het volgende:
Ondertussen ziet het er bij mij zo uit:
[ afbeelding ]
Toch een gerommel met de pijpen en naar mijn gevoel teveel gepruts aan de rechterkant.
En?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:00 schreef mschol het volgende:
Vanaf Dinsdag komt dit spel in de ijskast te staan bij mij...
Cities skylines komt dan uit
Gewoon ditquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:00 schreef mschol het volgende:
Vanaf Dinsdag komt dit spel in de ijskast te staan bij mij...
Cities skylines komt dan uit
Oh nee ik dacht dat je hem al aan het spelen was, was benieuwd hoe het wasquote:
helaas pas morgen ja..quote:Op maandag 9 maart 2015 22:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh nee ik dacht dat je hem al aan het spelen was, was benieuwd hoe het was. Maar dat weet je morgen dus pas
.
Ik heb nog ergens een 0.5.x setup staan ergens. Het spel was toen al verslavend, nu nog steeds. Meestal is het een paar weken volop spelen naar een zo goed mogelijk ontwerp, om daarna een paar maand niet meer aan te raken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:03 schreef Maanvis het volgende:
ik zie dat ik nog versie 0.9.8 heb (van ergens april 2014..) waar zat die updater ook alweer? ik kan hem niet meer vinden, en automatisch update ie 'm ook niet.
Meestal ben ik aan laser turrets voordat de echte grote aanvallen komen. Daarvoor kan je gerust alles op het gemak aanvoeren.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:22 schreef Bart het volgende:
Ik heb nooit gebruik gemaakt van automatische kogelaanvoer, aangezien je toch af en toe alles langs moet gaan voor reparaties, dan kun je net zo goed gelijk even de ammo bijvullen waar nodig. Op een gegeven moment krijg je ook laserturrets, die hebben alleen maar stroom nodig.
Nice, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Meestal ben ik aan laser turrets voordat de echte grote aanvallen komen. Daarvoor kan je gerust alles op het gemak aanvoeren.
Dit is een van mijn laatste spellen: http://images.internix.be/factorio/
In het begin in een enkele baan meer dan voldoende, maar dan zit je met 50 splitters en heb je op het einde bijna niks meer over. Zeker eenmaal je advanced circuits begint te maken. Je kan nooit van alles genoeg hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice, ziet er goed uit. Dubbele banen voor koper ijzer en printplaten, dat moet ik de volgende keer ook doen.
Wat een kutspel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:22 schreef Kreator het volgende:
Klinkt goed dit. Misschien eens wat tijd aan besteden. Was altijd gek op TTD en Simcity enzo. Thx voor de tip.
Onmogelijk.quote:
Ik deed eerst een 'vrij' spelletje maar snapte er geen hol van. Toen maar aan de missies begonnen en nu snap ik het wel, maar het kon me nog niet boeien. Misschien moet ik het langer dan een half uur spelen.quote:
Daarom speel ik het ook niet met je moeder.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:38 schreef Maanvis het volgende:
tis alleen voor intelligente mensen dat wel
Als het je niet boeit maakt het het nog geen slecht spel hčquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik deed eerst een 'vrij' spelletje maar snapte er geen hol van. Toen maar aan de missies begonnen en nu snap ik het wel, maar het kon me nog niet boeien. Misschien moet ik het langer dan een half uur spelen.
Er is gewoon een tutorial hequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik deed eerst een 'vrij' spelletje maar snapte er geen hol van. Toen maar aan de missies begonnen en nu snap ik het wel, maar het kon me nog niet boeien. Misschien moet ik het langer dan een half uur spelen.
[..]
Daarom speel ik het ook niet met je moeder.![]()
![]()
Dat was ook mijn eerste reactiequote:
Voorlopig is dat het doel van het spel. Als je het bouwt en activeert komen die aliens je aanvallen. Je moet die aanval dan 5 minuten (?) ophouden. Maar meestal stelt dat niet voor, aangezien ik alle aliens in de buurt uitgemoord heb.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Maanvis het volgende:
dus; waar defendt die rocket defense dan tegen?
Ooh da's wel vet, wat meer story doelenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Voorlopig is dat het doel van het spel. Als je het bouwt en activeert komen die aliens je aanvallen. Je moet die aanval dan 5 minuten (?) ophouden. Maar meestal stelt dat niet voor, aangezien ik alle aliens in de buurt uitgemoord heb.
Later zou daar een reis naar een andere planeet bijkomen en nog wat stuff in de ruimte en zo. Maar over de nieuwe endgame is nog niet alles beslist.
Daar ontkom je toch niet aan. Ik probeer tegenwoordig modulair te bouwen, dus aparte productiegebieden voor bepaalde sectoren. Dan kun je de tussenproducten via treinen rond laten gaan en terplekke met logistic-bots laten distribueren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steel is trouwens wel tergend traag qua productie.
Ben nog steeds aan het nadenken over betere setups. Ik bouw persoonlijk het liefst alles waarbij output eerst op belt gaat. Nu een beetje aan het testen met direct van ene assembly machine naar de volgende. Voor inserters, belts en assembly machines is dat wel lekker compact.
Blijf ook meestal wel redelijk strict binnen het plan om de main bus bijvoorbeeld verticaal te doen en de rest dan horizontaal. Alleen loop je dan op een gegeven moment wel tegen een horizontale limiet aan qua throughput.
Eerste packs moet je met de hand maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:35 schreef einschtein het volgende:
Heb alleen wat moeite met de tweede campaign, eerste level. Moet ik een lab maken, waar ik science packs voor nodig heb. Maar daar kan ik niets over vinden, qua hoe en wat. Dat is wat matig.
Zolang je maar geen copper wire op een band doet, daar staat de doodstraf opquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steel is trouwens wel tergend traag qua productie.
Ben nog steeds aan het nadenken over betere setups. Ik bouw persoonlijk het liefst alles waarbij output eerst op belt gaat. Nu een beetje aan het testen met direct van ene assembly machine naar de volgende. Voor inserters, belts en assembly machines is dat wel lekker compact.
Blijf ook meestal wel redelijk strict binnen het plan om de main bus bijvoorbeeld verticaal te doen en de rest dan horizontaal. Alleen loop je dan op een gegeven moment wel tegen een horizontale limiet aan qua throughput.
Je kan dat doen voor een korte afstand voor kleine benodigdheden, maar niet voor die groene dingskesquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Zolang je maar geen copper wire op een band doet, daar staat de doodstraf op.
Plus dat je dan een enorm lage capaciteithebt omdat alles ellenlang moet wachten tot er iets langkomstquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Factorio is fantastisch, totdat ik mijn hersens brak omdat ik een super idee had. Misschien dat het tegenwoordig eenvoudiger kan, iemand?
Ik was van plan een enorme storageroom te bouwen van kisten, die allemaal een voor een eens 1 van de items beschikbaar zouden bevatten.
Dus met handjes moesten dan van elk beschikbaar item 1, in de volgende kist geploft worden. En dat in een cirkel, dus het laatste kistje werd weer aangesloten op het eerste kistje.
De theorie was dus dat je zo een enorm warehouse zou krijgen, waar je maar een grijper op een kistje hoefde te zetten en dat daar alles wel eens een keer langs zou komen.
Maar ja toen brak ik dus mijn brein, en had ik geen zin meer.
Ja dat was dan wel het nadeel. En inderdaad zo ver als met die robots ben ik niet gekomen. Tot aan de snelste lopende banden en grootste kistjes welquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:26 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Plus dat je dan een enorm lage capaciteithebt omdat alles ellenlang moet wachten tot er iets langkomstDit soort dingen zijn na wat research veel makkelijker op te lossen met logisticbots. Dan heb je gewoon een centrale opslag en de bots zorgen voor de distributie.
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan dat doen voor een korte afstand voor kleine benodigdheden, maar niet voor die groene dingskes
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:24 schreef einschtein het volgende:
Maar wat ik ook nog lastig vind, is om een belt optimaal te benutten. Als het op één lijn ligt en de inserts ze erop leggen, dan liggen ze allemaal in één strook in plaats van op twee.
Omdat je banden een veel te kleine capaciteit hebben voor copper wire. En omdat je research hebt waarmee een grijparm 2 of meer items tegelijk oppakt als je ze van fabriek naar fabriek verplaatst, dus dan gaat het veel harder. Groene printplaatjes moet je echt een copperwire-fabriek naast plempen. Of ng beter: 3 copper wire op 2 groene printplaten.quote:
Ja, maar aan dat soort omweggetjes heb ik eigenlijk een hekel want lelijk.quote:
Nou ja, de beste oplossing is om aan beide kanten van de band fabriekjes te hebben. Dan wordt de hele band gevuld.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, maar aan dat soort omweggetjes heb ik eigenlijk een hekel want lelijk.Maar tja, als het niet anders kan.
Handig tooltje om zulke verhoudingen te berekenen:quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:26 schreef Bart het volgende:
Of ng beter: 3 copper wire op 2 groene printplaten.
Ik gebruik nog een andere methode, twee rijen assembly met daartussen twee belts. De assembly output met een blauwe en een rode. Op die manier kunnen ze twee lijnen vullen. Aan het einde van de lijn assembly een splitter zodat alles gelijk verdeeld wordt over de belts. Op die manier heb je voor het volgende deel meer throughput als je naar meerdere lijnen split.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, de beste oplossing is om aan beide kanten van de band fabriekjes te hebben. Dan wordt de hele band gevuld.
Zal dan wel om stoommachines gaan? Toch? Toch???quote:
SPOILER: changelistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bart op 17-07-2015 22:09:14 ]I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Handmatig downloaden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
eindelijk dat laatste stukje dus verbeterd.. ik ergerde me er al aan dat bij normaal links/rechts pakken er altijd 1 bleef liggen..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 06:43 schreef Bart het volgende:
Deze is trouwens wel hoerig:
• Items on transport belts don't go off the belt at the end, so the transport belt has to go directly in front of the required inserter.
Heb hier en daar best wel wat moeten aanpassen, sommigen dingen passen nu niet meer.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
Bij mij werkt dat ook niet zo lekker... Op een of andere manier lukt het mij niet om via die pagina in te loggen. Dan nog maar even spelen met .22quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Handmatig downloaden.
http://www.factorio.com/download/experimental
Er bleef er nooit een liggen, als je je bandje gewoon een vakje eerder liet eindigen. Maar nu moet je dus overal weer een vakje aanbouwen. En daar is niet altijd ruimte voor.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
eindelijk dat laatste stukje dus verbeterd.. ik ergerde me er al aan dat bij normaal links/rechts pakken er altijd 1 bleef liggen..
mja, dat extra vakje bouwen deed ik wel altijd, niet bouwen was namelijk totaal niet logisch (de band houdt immers op, en dat is/zou het laatste vakje met een product moeten zijn, niet 1 verder.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Er bleef er nooit een liggen, als je je bandje gewoon een vakje eerder liet eindigen. Maar nu moet je dus overal weer een vakje aanbouwen. En daar is niet altijd ruimte voor.
Het is wel logisch, want het wordt van de band afgegooid waar de band ophoudt. Het is onlogisch om dingen voorbij een grijparm van een band te gooienquote:Op zondag 19 juli 2015 01:17 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dat extra vakje bouwen deed ik wel altijd, niet bouwen was namelijk totaal niet logisch (de band houdt immers op, en dat is/zou het laatste vakje met een product moeten zijn, niet 1 verder.
Nog niet.quote:
http://www.factorio.com/blog/post/fff-118quote:Steam release date
We have been pushing the stem release forward for a pretty long time, but we finally have a definitive release date of Factorio on steam. The date is 25. February, exactly 2 months from now. We planned it to be in January, but we have found out, that we have to provide the Factorio package one month before the release to steam for inspection, and we need some extra time to solve all the little problems in 0.12 release. We also need to prepare the campaign and finish the trailers, so it is all done right.
netjes!quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Jump het volgende:
25 februari komt het op Steam.
[..]
http://www.factorio.com/blog/post/fff-118
Big pharma was ik snel op uitgekeken. Factorio heb ik al 100+ uur in zitten. Vijftien euro is een koopje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:50 schreef Teeno het volgende:
Het principe lijkt wat op Big Pharma? Opzich trekken dit soort spellen me wel maar om nu weer 15 euro te lappen (voor een Alpha notabene).. zal zo eens de demo bekijken.
Poosje met de demo bezig nu, ziet er vermakelijk uit. In het begin even kutten (je crafting scherm is niet erg overzichtelijk) en als je dan steeds aangevallen wordt... Maar heb nu een turret staan dus dat neemt wel wat spanning wegquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Big pharma was ik snel op uitgekeken. Factorio heb ik al 100+ uur in zitten. Vijftien euro is een koopje.
Dit is van een paar versies geleden: http://images.internix.be/factorio/ (Bij het zoomen kan het even duren voor alles geladen is)quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:12 schreef Teeno het volgende:
[..]
Poosje met de demo bezig nu, ziet er vermakelijk uit. In het begin even kutten (je crafting scherm is niet erg overzichtelijk) en als je dan steeds aangevallen wordt... Maar heb nu een turret staan dus dat neemt wel wat spanning weg
Damnquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Dit is van een paar versies geleden: http://images.internix.be/factorio/ (Bij het zoomen kan het even duren voor alles geladen is)
En dat is nog maar een kleine fabriek
je kan ook de belt naar beneden laten lopen, parallel aan de furnaces zodat je kan uitbreiden..quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Teeno het volgende:
[..]
Damn
Wat is de oplossing om 2 furnaces te bedienen met 1 mining drill? De drill heeft een mining speed van 1.0 en de furnace een crafting speed van 0.5.
--edit--
Heb het nu op deze manier gedaan... weet niet of het de "nette" manier is?
[ afbeelding ]
--edit2--
Die enkele transportbelts nog even vervangen door wooden crates en dat moet um dan zijn.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Teeno het volgende:
[..]
Damn
Wat is de oplossing om 2 furnaces te bedienen met 1 mining drill? De drill heeft een mining speed van 1.0 en de furnace een crafting speed van 0.5.
--edit--
Heb het nu op deze manier gedaan... weet niet of het de "nette" manier is?
[ afbeelding ]
--edit2--
Die enkele transportbelts nog even vervangen door wooden crates en dat moet um dan zijn.
Ja hoerig is dat hequote:Op woensdag 30 december 2015 11:32 schreef Burrito het volgende:
wat een KUT spel. Gister demo gedownload en uren non-stop gespeeld. Veel te verslavend
quote:Op donderdag 31 december 2015 08:14 schreef Libris het volgende:
[..]
met 'enter'
zorg wel dat er wat brandstof (hout, coal, solid fuel) in je auto zit
Is dat er?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:46 schreef Burrito het volgende:
Hebben jullie eerst die campaign afgemaakt voordat je met de free play bent begonnen?
En als je nog geen drones hebt doet een combat shotgun het ook wel aardigquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:36 schreef Teeno het volgende:
Nou, het was dus 4u voordat ik eens in bed lag, kutspel
Kan je op een simpele manier grote gebieden ontbossen?
--edit--
Gevonden, red blueprints icm construction robots![]()
Als ik een raket gelanceerd heb begin ik wel weer met een nieuwe map ja. Instellingen weer net wat anders voor andere uitdagingen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:03 schreef Teeno het volgende:
Beginnen jullie ook wel eens een nieuwe map? Ik voel zelf niet de behoefte aangezien je in no-time alles gesloopt hebt en een nieuwe structuur kan opbouwen.
Ik merk wel dat mijn trash slots niet leeggehaald worden door de logistics robots.. meer mensen hier problemen mee?
Daar zit het hem in denk, ik was in de veronderstelling dat de items vernietigd zouden worden ipv opgeslagen in een chest. Heb nu alles maar in een steel chest gemikt wat ik niet meer hoef.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik een raket gelanceerd heb begin ik wel weer met een nieuwe map ja. Instellingen weer net wat anders voor andere uitdagingen.
Trash slots worden bij mij wel leeggehaald. Heb je wel storage chests? Drones moeten het ook ergens kunnen droppen. En je moet binnen een logistic area staan. Anders even de items uit je trash slot halen en er weer opnieuw instoppen.
Smart inserters kun je daarvoor gebruiken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:42 schreef Teeno het volgende:
[..]
Daar zit het hem in denk, ik was in de veronderstelling dat de items vernietigd zouden worden ipv opgeslagen in een chest. Heb nu alles maar in een steel chest gemikt wat ik niet meer hoef.
Die storage chests gebruik ik nog niet (wel provider en request chests) omdat ik het idee heb geen controle meer te hebben over wat geproduceerd wordt. De meeste items worden in een provider chest gedropt waar ik een bepaald limiet aan stel qua storage. Misschien is dit nog wel af te vangen met een storage chest maar moet me nog verdiepen in circuits en deciders. Begrijp daar momenteel bar weinig van.
quote:Posted by Tomas on 2016-02-23, all posts
Hello,
so the functionality to claim Steam Keys has just been deployed to the website. If you have a paid membership (Transport Belt Repair Man or higher) then you can claim a Steam key on your profile page. Simply login and click your username in the top right corner. Then on your profile page you should see a section dedicated to Steam Access as can be seen below on the screenshot.
Simply clicking the button will generate a Steam key for you. You can then copy paste the generated key and use it via the Steam app to activate the game. The game will be released on Thursday 25th Feb 2016 at 11:00 a.m. PST. Only after this date will it actually be possible to get the game via Steam. However as I have learned recently, you can already write reviews for Factorio when you activate it now=) The amount of keys is limited for now to 20000. In case these run out or are close to running out we will request a new batch from Steam. So Enjoy!
Ah kut, promotie keys komen niet in aanmerking voor een Steam keyquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:58 schreef mschol het volgende:
http://www.factorio.com/blog/post/steam-keys-available
[..]
Nu snel kopen, overmorgen is ie 5 euro duurderquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ah kut, promotie keys komen niet in aanmerking voor een Steam key![]()
Nou ja ik koop hem met plezier. Bazen spel
je kan iig je account niet meer upgraden, betwijfel of het kopen nog kan nu...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nu snel kopen, overmorgen is ie 5 euro duurder.
Nog steeds meer dan waard overigens.
Kopen kan nog gewoon op de site van Factorio.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan iig je account niet meer upgraden, betwijfel of het kopen nog kan nu...
Yup, net gekocht en geactiveerd op Steamquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan iig je account niet meer upgraden, betwijfel of het kopen nog kan nu...
Klopt, kon je over meedenken op het forum van zequote:
Je gaat er als OpenTTD-fanaat geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:32 schreef MaxMark het volgende:
Spel nog snel aangeschaft, zonder het gespeeld te hebben
Ik ben ook voornamelijk door jouw enthousiasme overtuigd. Ik hoop dat je die druk aan kunt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat er als OpenTTD-fanaat geen spijt van krijgen.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben ook voornamelijk door jouw enthousiasme overtuigd. Ik hoop dat je die druk aan kunt.
Ook voor in dit topic.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:14 schreef Jump het volgende:
Handig voor in het nieuwe topics over 2 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |