Dit ja. Denk dat de main bus wel makkelijk is maar niet het meest efficiënt om zo snel mogelijk uit te breiden. Een main bus die al vroeg wordt opgesplits naar twee of drie in gelijke delen, dat is beter denk ik. Maar dan zou je alle halfproducten moeten checken qua resources.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:12 schreef mschol het volgende:
een productie cheat-sheet zou ook wel fijn zijn
https://bitbucket.org/Nicksaurus/foreman/downloadsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:12 schreef mschol het volgende:
een productie cheat-sheet zou ook wel fijn zijn
thnxquote:Op zondag 1 maart 2015 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
https://bitbucket.org/Nicksaurus/foreman/downloads
[ afbeelding ]
Ja en nee. Het voordeel is dat als je wil uitbreiden, je gewoon een product kan aankoppelen aan een bestaande pijp met hetzelfde product, dan komt het vanzelf goed.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx
dat olie gebeuren erbij vind ik ook een klote productie chain t.b.h.
Steen is wel lekker als je veel last hebt van aliens. M'n hele basis heeft een gigantische muur.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef jogy het volgende:
Een productielijn voor steen is wel enigszins overkill zie ik nu eigenlijk. Ik heb 3 smelters continue laten produceren maar kwam erachter dat ik het eigenlijk niet nodig heb. Ik denk dat ik het terugschaal naar 1 smelter en een volle krat, kan ik de lijn ergens anders voor gebruiken of zo. Maar ik begin het te begrijpen, dat is wel fijn .
Ik heb nu voor de vorm inderdaad overal een muur neergegooid maar ik heb geen aliens (beginnerspotje, even alles uitvogelen) dus het is wel handig om het erin te zetten maar alleen relevant wanneer ik aliens daadwerkelijk aan zet. Kijken hoe ik een turret verdediging neer kan zetten met autmatische kogel-toevoer .quote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Steen is wel lekker als je veel last hebt van aliens. M'n hele basis heeft een gigantische muur.
Overigens was een tip van iemand om de muur aan de buitenkant af te schermen met houten kisten. Zodat de muur uiteindelijk vier breed is zeg maar. En daar dan turrets achter.
Alles moet geautomatiseerd worden. Alles.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:22 schreef Bart het volgende:
Ik heb nooit gebruik gemaakt van automatische kogelaanvoer, aangezien je toch af en toe alles langs moet gaan voor reparaties, dan kun je net zo goed gelijk even de ammo bijvullen waar nodig. Op een gegeven moment krijg je ook laserturrets, die hebben alleen maar stroom nodig .
Mwa, dit is wel erg veel moeite, zeker bij een grote basis, voor dat beetje wat er gebruikt wordt .quote:Op maandag 2 maart 2015 12:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Alles moet geautomatiseerd worden. Alles.
True enough, hopelijk gaan ze op een gegeven moment ook een soort zelf-reparatie mogelijkheden invoeren of zo .quote:Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Mwa, dit is wel erg veel moeite, zeker bij een grote basis, voor dat beetje wat er gebruikt wordt .
Ik heb gewoon repair drones rondvliegen die alles fixen.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef jogy het volgende:
[..]
True enough, hopelijk gaan ze op een gegeven moment ook een soort zelf-reparatie mogelijkheden invoeren of zo .
Ooohh, daar ben ik nog lang niet. Ik ben al blij dat ik het voor elkaar heb gekregen om de production chain van groene en rode lab units te bouwen .quote:Op maandag 2 maart 2015 12:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb gewoon repair drones rondvliegen die alles fixen.
Nee dat werkt niet. Bouwen, afbreken en repareren moet door construction drones.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:59 schreef jogy het volgende:
Maar automatisch muur reparaties is nog niet mogelijk of zou je dat in theorie met zo'n armpje kunnen doen die het automatisch plaatst wanneer deze verdwenen is of zo?
Ah ok, maar die kunnen dus ook muren doen, tof. Ik ben hier nog zo lang niet klaar mee merk ik alweer .quote:Op maandag 2 maart 2015 14:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Bouwen, afbreken en repareren moet door construction drones.
Drones die automatisch je muur repareren en je eigen voorraad automatisch aanvullen zijn echt super relaxt.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Drones vind ik maar niks. De lol is juist de lopende band managen.
Met laserturrets en repair drones heb je echt geen omkijken meer naar je verdediging. Wel zorgen dat een fabriek automatisch repair packs in een drone port stopt, en dat je genoeg drones hebt (kan ook automatisch geproduceerd worden uiteraard).quote:Op maandag 2 maart 2015 17:06 schreef jogy het volgende:
En dan natuurlijk de grote test om dat ding dan gewoon onbeheerd een paar uur te laten draaien en kijken wat er van je basis over is naderhand. .
Als je vervuiling erger wordt. Heb je alt ingedrukt tijdens het spelen? Dan kun je namelijk zien wat er in je fabrieken gebouwd wordt en tevens wordt alle vervuiling weergeven op de kaart.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Wanneer duiken alliens eigenlijk op, want ik zit nou al een tijdje te bouwen en heb er nog geen één gezien
Ik heb alleen wat last van OCD en als ik dan drones in 't wilde weg rond zie vliegen trek ik 't niet. Ik leg al die lopende banden ook het liefst perfect naast elkaar en symmetrisch met links/rechts of boven/onder dezelfde setup qua fabrieken.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Drones die automatisch je muur repareren en je eigen voorraad automatisch aanvullen zijn echt super relaxt.
Hahaha, dan bezorg ik je waarschijnlijk een paniekaanval als ik een screenshot laat zien van mijn verneukte chaos .quote:Op dinsdag 3 maart 2015 05:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat last van OCD en als ik dan drones in 't wilde weg rond zie vliegen trek ik 't niet. Ik leg al die lopende banden ook het liefst perfect naast elkaar en symmetrisch met links/rechts of boven/onder dezelfde setup qua fabrieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |