Baby daddy toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Welnee, dat heet professioneel optreden voor eigenbelang.
Wie is die bontjas links btw? puff- piff Diddy- daddy?
Nee, dit is Sean Combs aka Puff Daddy/P. Diddy.quote:
Ik twijfelde, leek me ook vreemd dat hij front row zat bij zijn eigen show.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dit is Sean Combs aka Puff Daddy/P. Diddy.
Kanye zal wel backstage zijn geweest tijdens zijn show.
Die negert eronder is trouwens Kluivert. Voor het geval dat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:29 schreef mootie het volgende:
Ik twijfelde, leek me ook vreemd dat hij front row zat bij zijn eigen show.
De intelligente blik gaf voor mij de doorslag.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die negert eronder is trouwens Kluivert. Voor het geval dat.
Doe is lief!quote:
Hier North West in een bontje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:23 schreef Kim-Holland het volgende:
geen idee waar ik deze pulp kwijt kan![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_West_huilen___.html
Opheldering in 'front row'-uitbarsting
'Kanye maakte North West aan het huilen'
van onze redactie
De kleine North West, geflankeerd door haar moeder Kim Kardashian, Beyoncé en Anna Wintour, kon niet stoppen met huilen bij de modeshow van haar vader. Papa Kanye legt nu uit waarom.
De rapper heeft er eens goed over nagedacht en kwam tot de volgende, verhelderende, conclusie: "Misschien maakte ze zich gewoon zorgen om haar papa. Ze wil dat mensen niet meer gemeen doen tegen haar vader. Omdat ze weet dat haar papa van de wereld houdt en het alleen maar een mooiere plek wil maken", verklaarde hij de driftbui van dochterlief backstage aan i-D.![]()
Kim bracht North West, die in juni twee jaar wordt, backstage onder en zat zonder haar dochter de rest van de show uit.Ze beloonde haar man met een staande ovatie. Hij maakte een liefkozend gebaar terug naar Kim. De rapper presenteerde tijdens de New York Fashion Week zijn schoenenlijn voor Adidas.
[ afbeelding ]
God, wat boeit het als je honderden miljoenen op je rekening hebt staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:29 schreef mootie het volgende:
Je hoeft geen boomknuffelaar te zijn om het van de zotte te vinden om een kind van twee in een jas van een paar duizendjes te proppen.
Staat al in de OPquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hier North West in een bontje.
[ afbeelding ]
Deze? Want die heeft zij natuurlijk ook. Hoewel ik betwijfel of deze bij de H&M vandaan komen.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zijn beter dan die knalroze namaak Martens bij de H&M.
Leren jasjes, oorbellen, bont, ze draagt werkelijk alles wat ik vreselijk voor een kind van één vind
Hoeveel geld deze mensen er ook tegen aan gooien, het zullen altijd tokkies blijven!quote:Op zondag 15 februari 2015 09:39 schreef bloempje-moi het volgende:
En weer een driftbui. Kunnen die arme mensen geen babysitter betalen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie geen Beyoncé hier, wel Nicky Minaj.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hoeveel geld deze mensen er ook tegen aan gooien, het zullen altijd tokkies blijven!
Volgens mij vindt Beyonce dit gezinnetje echt niks, gezien de expressie op haar gezicht.
Verkeerde foto, oeps!quote:Op zondag 15 februari 2015 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie geen Beyoncé hier, wel Nicky Minaj.
Jep, deze.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:16 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Deze? Want die heeft zij natuurlijk ook. Hoewel ik betwijfel of deze bij de H&M vandaan komen.
[ afbeelding ]
Die van Kim zullen wel wat gekost hebben en misschien wel een betere zool hebben. Maar het blijft idd een half blok om op te lopen.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:22 schreef tombolafan het volgende:
Zo'n dikke onbuigbare zool is ook lekker goed voor een net-lopend kind
Een meisje van haar leeftijd kan toch gewoon lang haar hebben?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Extensions? Of is dat te ver gezocht?
Het zijn stuk voor stuk knappe kinderen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef Copycat het volgende:
Dat wordt later echt een knock-out, gok ik.
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Extensions? Of is dat te ver gezocht?
Mwa.quote:Op maandag 16 februari 2015 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vrees dat een Kim Kardashian het nog wel in haar hoofd zou halen over die extensions :/
Idd. En Vic lijkt me een leuke moeder ondanks dat ze altijd zuurpruimerig kijkt.quote:Op maandag 16 februari 2015 08:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa.
Maar The Beckhams doen zulke idioten dingen niet. Lijkt mij een heel gewoon gezin.
Grootste is van hem uit een eerdere relatie.quote:
oke, ik dacht al, heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
Alicia Keys
[..]
Grootste is van hem uit een eerdere relatie.
Zo te zien wel. Leuke foto!quote:Op maandag 9 maart 2015 09:34 schreef kvd het volgende:
Is dit de eerste gezichtsfoto van Myllena Mae?
[ afbeelding ]
Dat degelijke kapsel van Pamquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Turbomuis het volgende:
Pamela Anderson met oudste zoon Brandon. Hij is nu 18.
[ afbeelding ]
Ik weet dat ook nog, zelfs een quote die ze toen gaf (ongeveer dan): 'We bedreven de liefde om de weeën op te wekken.'quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:01 schreef vencodark het volgende:
Ik weet nog dat ze die kinderen kreeg (maar goed, ik las dan ook roddelbladen op mijn 10e ofzo, want leesmap).
Maar Damn, wat voel ik mij oud nu! (29).
Knappe zoons wel.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet dat ook nog, zelfs een quote die ze toen gaf (ongeveer dan): 'We bedreven de liefde om de weeën op te wekken.'
Waarom weet ik dat nog?
sodeknetter wat oudquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Brandon en Dylan samen
[ afbeelding ]
Misschien heb ik er over een tijdje wat aanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Hahaha mss moest je dit onthouden???
We zien er allemaal als we jong zijn nog goed uit. Vind het trouwens wel opvallend die 80's look van die jongens. Doet mij denken aan die bands van die tijd zoals:quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:01 schreef vencodark het volgende:
Ik weet nog dat ze die kinderen kreeg (maar goed, ik las dan ook roddelbladen op mijn 10e ofzo, want leesmap).
Maar Damn, wat voel ik mij oud nu! (29).
Knappe zoons wel.
Ja dat weet ik ook nog, met die fotoreportage van Tommy Lee en haar half naakt met de pasgeboren baby haha.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Brandon en Dylan samen
[ afbeelding ]
die vieze blik van die Sergio is altijd hilarischquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:00 schreef dennis83 het volgende:
[ afbeelding ]
Myllena van Doutzen en Sunnery (wat een boel haar toch!)
[ afbeelding ]
Ellemieke en Sergio Herman met zoontjes Noah (6) en Zenna (4)
[ afbeelding ]
Daan en Bracha Schuurmans met dochter Sophia (2)
Zie hier hoe de roddelbladen aan hun foto's komen.quote:
Deze stond afgelopen zomer in het plastische chirurgie topic:quote:
ik dacht dat ik een jonge Mandy Huydts zagquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:39 schreef Roguee het volgende:
Wow ik dacht dat het Barbie aka Samantha was. Het bleek Ellemieke te zijn.![]()
Bracha en Daan
Harper en Brooklyn Beckham inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef DonnaRush het volgende:
De oudste (?) zoon van David & Victoria Beckham met zijn zusje Harper denk ik.
Die zoon is goed opgedroogd, vond hem vroeger niet zo leuk om te zien nu is hij wel ok.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef DonnaRush het volgende:
De oudste (?) zoon van David & Victoria Beckham met zijn zusje Harper denk ik.
Ik moet spontaan aan The Thunderbirds denken als ik Pam ziequote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Brandon en Dylan samen
[ afbeelding ]
Nou, uitzonderlijk mooi vind ik ze niet. Gewoon normale meiden.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:26 schreef bloempje-moi het volgende:
Zo zeg, die griebus brengt mooie kinderen voort!
Gordon Ramsay en zijn vrouw en dochters
[ afbeelding ]
Twee zijn er een stuk minder knap, en twee lijken op de moederquote:Op zondag 29 maart 2015 13:26 schreef bloempje-moi het volgende:
Zo zeg, die griebus brengt mooie kinderen voort!
Gordon Ramsay en zijn vrouw en dochters
[ afbeelding ]
Precies zijn vader toen die jong was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
John is wel een plaatje zeg, net een engel.
[ afbeelding ]
Gaat Shiloh nu definitief door het leven als jongen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies zijn vader toen die jong was.
Hm, ik dacht dat John die blonde was maar Google vertelt mij dat dat Shiloh is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:35 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Gaat Shiloh nu definitief door het leven als jongen?
John = Shiloh.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat John die blonde was maar Google vertelt mij dat dat Shiloh is.
Ik ben in de war.
Die blonde is Shiloh en Shiloh gaat al jaren door voor John.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat John die blonde was maar Google vertelt mij dat dat Shiloh is.
Ik ben in de war.
Dank!quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Die blonde is Shiloh en Shiloh gaat al jaren door voor John.
Ik vind het knap dat ze ook naar buiten toe zo mee gaan in haar wensen.
Ik denk dat er veel bekende lui hun kind in een jurkje gehesen hadden omdat je vooral niet in de publiciteit wilt hebben dat je dochter liever als jongen door het leven gaat.
Shiloh zal zowel een knappe jongen als meisje zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:35 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Gaat Shiloh nu definitief door het leven als jongen?
Wat is dat nou weer voor een onzin.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:03 schreef laziness het volgende:
Die blonde is Shiloh en Shiloh gaat al jaren door voor John.
Die riep toen ze 4 was al "My name is John!", en in plaats van daar spastisch over te doen en het kind verplicht in rokjes te laten lopen met staartjes in het haar en alleen maar Barbies als speelgoed te geven laten ze haar lekker John zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin.
Inderdaad. Het lijkt mij een prachtgezin met goede ouders.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook bijzonder mooi dat ze het kind volgen daarin.
Ik dacht eigenlijk wel dat het een fase zou zijn maar schijnbaar toch niet, fijn dat Shiloh/John die vrijheid meteen heeft gekregen![]()
En jongen of meisje, wat ze ook wil zijn, wat een prachtig kind is het idd!
1000 pond per dag aan zorg? Dat kan toch haast niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef Mylene het volgende:
Katie Price met dochter Bunny en Jett (derde foto) die ze samen kreeg met Kieran Hayler. Hij ging vreemd met haar beste vriendin, maar ze nam hem terug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar dochter Princess die ze met Peter Andre kreeg.
[ afbeelding ]
En tenslotte Harvey, zijn vader is de bekende oud voetballer Dwight Yorke.
[ afbeelding ]
Recentelijk nog bij Engels ontbijtprogramma.
Ook in opspraak omdat ze in de Engelse Celebrity Big Brother vertelde dat de zorg voor Harvey van en naar school dagelijks 1000 Engelse pond kost en het niet zelf bekostigd, maar de regering, terwijl ze miljoenen verdiend. Katie vindt dat ze net zo goed het recht heeft als ieder ander omdat ook zij belasting betaalt. Heeft ze toch een punt naar mijn mening.
Zie dit filmpje.
Scholen voor kinderen met een vlekje zijn vaker met vervoer.quote:
Ja ze is echt heel leuk opgedroogd!quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Princess Tiiaaaaammmiiii ziet er leuk uit! Beetje rommelige krullen staan haar mooi.
Al zie ik net dat ze die altijd al had![]()
, maar zo vast ziet het er mooi uit.
Ze lijkt veel op haar vader zeg!quote:Op donderdag 9 april 2015 08:28 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja ze is echt heel leuk opgedroogd!
Jawel, chauffeur en zuster.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1000 pond per dag aan zorg? Dat kan toch haast niet?
Zou de dochter van Raffaëla dat ook hebben? Beautiful Hopequote:Op donderdag 9 april 2015 22:20 schreef tombolafan het volgende:
En dochterlief is niet blij met haar naam, goh...
http://www.mirror.co.uk/3(...)ncess-doesnt-4275976
Roepnaam Hope, hopelijk. Dat is nog wel gangbaar.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou de dochter van Raffaëla dat ook hebben? Beautiful Hope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Leon en Jessacia houden - in elk geval wat namen betreft- vast aan de Joodse tradities. Moos is afkorting van Mozes, Solomonica is de (achter)naam van overgrootoma.quote:16. Zoon Moos en dochter Solomonica van Leon de Winter.
Je verwacht het niet..quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:38 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Leon en Jessacia houden - in elk geval wat namen betreft- vast aan de Joodse tradities.
Een prachtige naam voor een prachtige meidquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:38 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Leon en Jessacia houden - in elk geval wat namen betreft- vast aan de Joodse tradities. Moos is afkorting van Mozes, Solomonica is de (achter)naam van overgrootoma.
Maantje Piet Rot is ook een meisje. En Rover heet Rover BamBam mariaquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:
De dochter Elvis, Rover, Wolf en Maantje Piet met Jan Rot.
Ok Elvis, Rover en Wolf. Ok. Daar kan ik nog in mee. Maar dan.. Maantje Piet?.
Oh ja, idd met die extra finishing touch lquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:03 schreef Leandra het volgende:
Beautifull Hope was dat toch?
Als je dan gewoon echt geen Engels kunt schrijven, geef je kind dan geen Engelse naam...
Wat een leuke fotoquote:
Klinkt wel als een sprookjesboek.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:28 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Maantje Piet Rot is ook een meisje. En Rover heet Rover BamBam maria
[ afbeelding ]
Het lijkt me trouwens wel een leuk gezin om in op te groeien
[ afbeelding ]
Hij is ook oud.quote:Op zondag 12 april 2015 19:42 schreef hunter2011 het volgende:
Bill Clinton is oud geworden zeg en hij heeft nu niet meer zo'n vol gezicht
Wat een leukerd.quote:
Ik moest even kijken wie de moeder en wie de dochter is.quote:Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Gillian Anderson en haar dochter Piper Maru:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is imo echt iemand die mooier wordt met het klimmen der jaren.quote:Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Gillian Anderson en haar dochter Piper Maru:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet dr beter uit dan dr 20 jarige dochter vind ikquote:Op maandag 13 april 2015 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij is imo echt iemand die mooier wordt met het klimmen der jaren.
Het valt gewoon op.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:42 schreef Leandra het volgende:
Komt daar weer commentaar op "ze plaatst helemaal geen foto's van haar dochter, [insert absurde theorie]".
Dat moet ik even in mijn dagboek van destijds opzoeken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel foto's waren er van Phillon als baby dan?
Zoals je in t vorige topic zelf al zei; misschien heeft ze er nu andere ideeën over?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het valt gewoon op.
Ik ben daar niets eens zo kritisch op.
Ik geloof dat het erom gaat dat één kind wel herkenbaar is, en het andere kind niet. Of ik begrijp het verkeerd!quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:16 schreef Burdie het volgende:
Er zijn wel meer mensen die hun kind niet herkenbaar op internet zetten, of is dat gek tegenwoordig?
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:30 schreef Taartje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het erom gaat dat één kind wel herkenbaar is, en het andere kind niet. Of ik begrijp het verkeerd!
Och, als het geen zware bevalling was.quote:Op maandag 20 april 2015 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe krijgen die celebs het toch voor elkaar om vlak na hun bevalling er weer goed uit te zien
Sylvia dayquote:Op maandag 20 april 2015 20:53 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Doutzen leest de betere versie van 50 tinten grijs![]()
nee joh, de internetversie is altijd de meest positievequote:Op maandag 20 april 2015 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe krijgen die celebs het toch voor elkaar om vlak na hun bevalling er weer goed uit te zien
Gna, ik zag alleen die stomme mooiste vis van de zee en poezel en wipquote:Op maandag 20 april 2015 20:53 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Doutzen leest de betere versie van 50 tinten grijs![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
nee joh, de internetversie is altijd de meest positieveIk maak zelf al zeventien foto's voor ik er eentje doorstuur, laat staan als ik een foto op internet zou plaatsen. Dat doen zij ongetwijfeld ook voor ook ze iets plaatsen. Plus #filtertje eroverheen, klaaaaar!
ik vind het een lieve foto! Dat kindje ziet er helemaal niet zo pasgeboren meer uit.
[..]
Gna, ik zag alleen die stomme mooiste vis van de zee en poezel en wip
Ja, twee keer eens! Hij is idd wat leuker met langer haar en die dochter is zo knap.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:09 schreef Mineola het volgende:
Woah, die kinderen Crawford-Gerber en met name Kaia worden elke keer nóg mooier![]()
Presley vond ik wel leuker met langer haar:
[ afbeelding ]
(in 2013 met Harry Styles)
Rechter muisknop -> bekijk achtergrondafbeelding (oid).quote:Op maandag 4 mei 2015 15:46 schreef Vlindur het volgende:
Hoe krijg ik een instagram foto hier?
Sunnery heeft de kinderen online. Myllena heeft er nog nooit zo duidelijk opgestaan
Werkt iig niet met Applequote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rechter muisknop -> bekijk achtergrondafbeelding (oid).
Wie is de moeder?quote:Op maandag 4 mei 2015 18:52 schreef Suikertante het volgende:
Pepijn Lanen en z'n vriendin Coco zijn vader geworden van een jongetje: Blake Bu Lanen.
[ afbeelding ]
Die met dat streepjes-truitje.quote:
Nee, dat is de ene vader. Niet te verwarren met die andere vader.quote:
Wat een mooie/lieve fotoquote:Op maandag 4 mei 2015 18:52 schreef Suikertante het volgende:
Pepijn Lanen en z'n vriendin Coco zijn vader geworden van een jongetje: Blake Bu Lanen.
[ afbeelding ]
Nee dat was Sunny van Adam Sandlerquote:Op maandag 4 mei 2015 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
was cleo schwimmer nou dat kindje waar zoveel grapjes over gemaakf werden dat ze lelijk was? want daar zie je nu niks meer van dan.
denk t niet. volgens mij was dat t kind van adam sandler. Sadie.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
was cleo schwimmer nou dat kindje waar zoveel grapjes over gemaakf werden dat ze lelijk was? want daar zie je nu niks meer van dan.
Datquote:Op maandag 4 mei 2015 20:29 schreef vencodark het volgende:
Kind van Adam Sandler lijkt wel op Amy Winehouse.
En op Bette Midler, ik blijf erbij dat dat een schoonheid wordt later hoor, zo een echte mooie Jiddische!quote:
Of zoals Janice uit Friendsquote:Op maandag 4 mei 2015 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En op Bette Middler, ik blijf erbij dat dat een schoonheid wordt later hoor, zo een echte mooie Jiddische!
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:46 schreef Vlindur het volgende:
Hoe krijg ik een instagram foto hier?
Sunnery heeft de kinderen online. Myllena Sunnery heeft er nog nooit zo duidelijk opgestaan
Dat haar idd. Mijn kind is van dezelfde leeftijd en er kan nog nauwelijks een speldje in haar haarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Nou alleen aan die bos haar is dat kind al superherkenbaar!!
Ze heeft maar 1 oog. Ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:05 schreef vencodark het volgende:
Toch vreemd maar goed, moet ze zelf weten. Zal wel een verklaring hebben.
Nou wie weet.quote:
OMG is dat de dochter van c. Crawford? dat kind is belachelijk knap!!quote:Op maandag 11 mei 2015 10:36 schreef Mineola het volgende:
Crawford hotness. Kaia wordt een gouden modellentoekomst voorspeld. En broerlief wil mode- en natuurfotograaf worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisele Bunchen met Benjamin en Vivian
[ afbeelding ]
Vind er ook niks aan, maar dat heb ik sowieso met Doutzen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou wie weet.
Maar ik bedoel het niet lelijk alleen beginnen deze soort foto's wat mij betreft te vervelen.
Het is toch geen gezicht.
Mooi meisje inderdaad! Maar wel klein, zo naast haar moeder. Hopelijk groeit ze nog genoeg voor de modellenwereld.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:36 schreef Mineola het volgende:
Crawford hotness. Kaia wordt een gouden modellentoekomst voorspeld. En broerlief wil mode- en natuurfotograaf worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisele Bunchen met Benjamin en Vivian
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, best een ukkie vergeleken de ouders.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooi meisje inderdaad! Maar wel klein, zo naast haar moeder. Hopelijk groeit ze nog genoeg voor de modellenwereld.
Meeste meiden die modellenwerk gaan doen zijn op die leeftijd al echt wel lang. Maar wie weet groeit ze nog wat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:36 schreef Leandra het volgende:
Voor een 13-jarige valt het toch mee? Die kan haar moeder nog wel voorbij lijkt me.
Dat laatste dus ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze zal nog wel wat groeien, maar ik denk niet dat ze zo lang wordt als haar moeder (en die is niet heel lang, voor modebegrippen). Ze wordt in september 14, zag ik.
[ afbeelding ]
Wmb ook, ik vind het ook lullig naar het meisje toe op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:36 schreef vencodark het volgende:
alleen beginnen deze soort foto's wat mij betreft te vervelen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:19 schreef Za het volgende:
[..]
Wmb ook, ik vind het ook lullig naar het meisje toe op de een of andere manier.
Nee, dat heb ik helemaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:19 schreef Za het volgende:
[..]
Wmb ook, ik vind het ook lullig naar het meisje toe op de een of andere manier.
Dat kind is scheefquote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Poppy van Nate Berkus en Jeremiah Brent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar zijn hun bekend om?quote:
Trent Reznor heeft kinderen?! Nou breekt mijn klomp!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:19 schreef MissMSX het volgende:
Was deze al eens voorbij gekomen? Trent Reznor met vrouw en kinderen (uit 2010 en 2011)
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Trent Reznor heeft kinderen?! Nou breekt mijn klomp!
wauw!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:06 schreef Suikertante het volgende:
Demi Moore en Rumer Willis:
[ afbeelding ]
Hier zie je die kin van Rumer tenminste niet zo erg, mooi plaatje.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:06 schreef Suikertante het volgende:
Demi Moore en Rumer Willis:
[ afbeelding ]
Ja klopt! Maar dat is alweer tien jaar geleden. Ik weet nog dat ie dat toen bij Oprah vertelde, hartverscheurend..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Nate was toch zijn grote liefde kwijt geraakt bij de tsunami?? Nieuw en dubbel geluk
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
Crosspost vanuit het Koninklijk... topic:
De eerste officiële foto van prinses Charlotte:
[ afbeelding ]
Wat is er mis mee?quote:Op zondag 7 juni 2015 06:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kinda yeah.
En die kniekousjes van euh... die grote broer.
Ik vind het afgrijselijk. Het is een jongen in 2015, niet uit 1930. Heel ouderwets en truttig.quote:
Hij is nog geen 2, ik vind schattig dan ook nog wel mogenquote:Op maandag 8 juni 2015 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het afgrijselijk. Het is een jongen in 2015, niet uit 1930. Heel ouderwets en truttig.
Mag een prinsje niet stoer of gewoon leuk netjes zijn?
Britse jongetjes in de hogere klassen dragen korte broeken tot ze een jaar of 8 zijn, dus die kniekousen zullen nog langer terugkomen. Wel zo warm he. 😉quote:Op maandag 8 juni 2015 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is nog geen 2, ik vind schattig dan ook nog wel mogen
Ik vind schattig tot een hogere leeftijd ook wel mogen hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 10:42 schreef Mula het volgende:
[..]
Britse jongetjes in de hogere klassen dragen korte broeken tot ze een jaar of 8 zijn, dus die kniekousen zullen nog langer terugkomen. Wel zo warm he. 😉
Ik vind deze outfit juist heel volwassen en niet kinderlijk. Oudbollig en kakkerig, niks kinderlijks aan.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind schattig tot een hogere leeftijd ook wel mogen hoorIk heb niet per se iets met het 'stoere' en 'volwassene' dat Nederlandse kinderkleding vaak probeert uit te stralen. Kijk, als 'ie 15 is wordt het een ander verhaal natuurlijk
![]()
Inderdaad, wat een muffe en gedateerde kleding.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:09 schreef vencodark het volgende:
Ik heb zelf een zoontje van 2 maar die laat ik echt niet met kniekousjes lopen.![]()
Hij mag heus wel schattig zijn maar er is een verschil tussen oubollig en schattig.
Maar goed, ieder z'n smaak.
Ik vind het juist helemaal bij een prinsje passen. Hij ziet er adorable uitquote:Op maandag 8 juni 2015 13:34 schreef Leandra het volgende:
Tsja, het is nou eenmaal upper class British, ik denk niet dat we George voorlopig in dezelfde outfit aantreffen als Djayden, en helemaal niet op officiële foto's.
Aan de andere kant heb ik niet de illusie dat George er altijd zo bijloopt, dus het zal voornamelijk voor het fotomomentje zijn.
Die worden immers over 250 jaar nog bekeken.
Dat ja, whehehe.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een onwijs lief kindje is het vooralsnog
Is dat er een van Kanye West ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:51 schreef Superfatcat het volgende:
[ afbeelding ]
Ciara met haar zoon Future
wat een baas! haha
What you talkin' 'bout, Willis?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:51 schreef Superfatcat het volgende:
[ afbeelding ]
Ciara met haar zoon Future
wat een baas! haha
Zo, die lijkt op der moeder!!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vegas van Afrojack en Amanda.
Leuk meisje!
Wauw, wat is die Frances uitgemergeld zeg. Vond haar veel mooier met wat vet op d'r bottenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:28 schreef Turbomuis het volgende:
Courtney Love en Frances Bean Cobain
[ afbeelding ]
Draagt Courtney erg hoge hakken of is ze echt zoveel kleiner dan haar moeder?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:28 schreef Turbomuis het volgende:
Courtney Love en Frances Bean Cobain
[ afbeelding ]
Courtney Love is de moeder... hoe kun je dat nou mis hebben?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Draagt Courtney erg hoge hakken of is ze echt zoveel kleiner dan haar moeder?
Mooie meid wel. Alleen misschien net iets te dun.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
Courtney Love is de moeder... hoe kun je dat nou mis hebben?
Euh ze heeft het goed? Beetje kromme zin misschien, maar klopt verder wel?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
Courtney Love is de moeder... hoe kun je dat nou mis hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |