Sylvia dayquote:Op maandag 20 april 2015 20:53 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Doutzen leest de betere versie van 50 tinten grijs![]()
nee joh, de internetversie is altijd de meest positievequote:Op maandag 20 april 2015 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe krijgen die celebs het toch voor elkaar om vlak na hun bevalling er weer goed uit te zien
Gna, ik zag alleen die stomme mooiste vis van de zee en poezel en wipquote:Op maandag 20 april 2015 20:53 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Doutzen leest de betere versie van 50 tinten grijs![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
nee joh, de internetversie is altijd de meest positieveIk maak zelf al zeventien foto's voor ik er eentje doorstuur, laat staan als ik een foto op internet zou plaatsen. Dat doen zij ongetwijfeld ook voor ook ze iets plaatsen. Plus #filtertje eroverheen, klaaaaar!
ik vind het een lieve foto! Dat kindje ziet er helemaal niet zo pasgeboren meer uit.
[..]
Gna, ik zag alleen die stomme mooiste vis van de zee en poezel en wip
Ja, twee keer eens! Hij is idd wat leuker met langer haar en die dochter is zo knap.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:09 schreef Mineola het volgende:
Woah, die kinderen Crawford-Gerber en met name Kaia worden elke keer nóg mooier![]()
Presley vond ik wel leuker met langer haar:
[ afbeelding ]
(in 2013 met Harry Styles)
Rechter muisknop -> bekijk achtergrondafbeelding (oid).quote:Op maandag 4 mei 2015 15:46 schreef Vlindur het volgende:
Hoe krijg ik een instagram foto hier?
Sunnery heeft de kinderen online. Myllena heeft er nog nooit zo duidelijk opgestaan
Werkt iig niet met Applequote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rechter muisknop -> bekijk achtergrondafbeelding (oid).
Wie is de moeder?quote:Op maandag 4 mei 2015 18:52 schreef Suikertante het volgende:
Pepijn Lanen en z'n vriendin Coco zijn vader geworden van een jongetje: Blake Bu Lanen.
[ afbeelding ]
Die met dat streepjes-truitje.quote:
Nee, dat is de ene vader. Niet te verwarren met die andere vader.quote:
Wat een mooie/lieve fotoquote:Op maandag 4 mei 2015 18:52 schreef Suikertante het volgende:
Pepijn Lanen en z'n vriendin Coco zijn vader geworden van een jongetje: Blake Bu Lanen.
[ afbeelding ]
Nee dat was Sunny van Adam Sandlerquote:Op maandag 4 mei 2015 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
was cleo schwimmer nou dat kindje waar zoveel grapjes over gemaakf werden dat ze lelijk was? want daar zie je nu niks meer van dan.
denk t niet. volgens mij was dat t kind van adam sandler. Sadie.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
was cleo schwimmer nou dat kindje waar zoveel grapjes over gemaakf werden dat ze lelijk was? want daar zie je nu niks meer van dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |