Het valt gewoon op.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:42 schreef Leandra het volgende:
Komt daar weer commentaar op "ze plaatst helemaal geen foto's van haar dochter, [insert absurde theorie]".
Dat moet ik even in mijn dagboek van destijds opzoeken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel foto's waren er van Phillon als baby dan?
Zoals je in t vorige topic zelf al zei; misschien heeft ze er nu andere ideeën over?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het valt gewoon op.
Ik ben daar niets eens zo kritisch op.
Ik geloof dat het erom gaat dat één kind wel herkenbaar is, en het andere kind niet. Of ik begrijp het verkeerd!quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:16 schreef Burdie het volgende:
Er zijn wel meer mensen die hun kind niet herkenbaar op internet zetten, of is dat gek tegenwoordig?
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:30 schreef Taartje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het erom gaat dat één kind wel herkenbaar is, en het andere kind niet. Of ik begrijp het verkeerd!
Och, als het geen zware bevalling was.quote:Op maandag 20 april 2015 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe krijgen die celebs het toch voor elkaar om vlak na hun bevalling er weer goed uit te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |