fijnndat het nu geregeld isquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag al wat positiefs
Bevestiging dat de kosten voor huishoudelijke hulp worden vergoed![]()
Het systeem is zo simpel, alleen heeft nog niemand bedacht om dat toegankelijk voor het publiek (en professionals, maatschappelijk werker heeft nu ook wat geleerd) op papier te zetten.
Maar, hoezee! Ik kan met een virtuele zak geld in de hand gaan shoppen
Had hij zijn bord weer slecht bewaakt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:57 schreef Toekito het volgende:
Zo ff MPG zijn sla gegeten. Zo thuis lekker ff niks doen. Vriendin is op school dus dat niks doen kan prima in bed
Ik zag hemquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Autokoop is helemaal rondals n kind zo blij
![]()
Jupzzzzquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had hij zijn bord weer slecht bewaakt?
niet een mega spannende kleur, maar t had ook geel kunnen zijn dus je hoort me verder niet klagenquote:
Wat voor een is het?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
een zwarte suzuki alto silverline van 3quote:
Goed nieuwsquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
Suzukiquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een zwarte suzuki alto silverline van 3
hoi poesjequote:
Een Zoefzoefiequote:Op donderdag 12 februari 2015 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een zwarte suzuki alto silverline van 3
mijne dus ookquote:
quote:
Glimmende kant boven, rubberen ribbeltjesdingen onder en de witte lampjes voor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijne dus ookheb al acht jaar n rijbewijs
Kijk, nu komen we ergensquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Glimmende kant boven, rubberen ribbeltjesdingen onder en de witte lampjes voor.
Basisdingen die levensreddend kunnen zijn
Daar is die knop onder je rechtervoet voorquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens
Volgens mij had ik ook al een jaar of acht mijn rijbewijs voor ik mijn eerste auto kocht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kiek, met die tip heb ik deze week nog een auto aangehouden. Wantrouwige blik van achter het kiertje van het geopende raam, waarna er een welgemeendquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Glimmende kant boven, rubberen ribbeltjesdingen onder en de witte lampjes voor.
Basisdingen die levensreddend kunnen zijn
Held!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiek, met die tip heb ik deze week nog een auto aangehouden. Wantrouwige blik van achter het kiertje van het geopende raam, waarna er een welgemeend![]()
'dank u!' weerklonk.
*zichzelf schouderklopje geeft*
Niet dat het zo spannend was, al wandelend op de parkeerplaats en gewoon stug in de weg blijven staan zodat de duistere wegrijder wel moest stoppen.
quote:
Ik heb muntkaneeltheequote:
Waarrrr te krijgen?quote:
quote:
Feli met je aankoop! Leuke auto.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik 13 jaar. En nog nooit zelf een auto gekocht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Feli met je aankoop! Leuke auto.
Ik heb ook alweer bijna 5 jaar mn rijbewijs.
Oef.... nu voel ik me echt oud.... 19 jaar en 1.8 miljoen km op de teller.. motor en auto samen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik 13 jaar. En nog nooit zelf een auto gekocht.
Scooter ergens 30k, auto ergens 20k, verder kom ik niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oef.... nu voel ik me echt oud.... 19 jaar en 1.8 miljoen km op de teller.. motor en auto samen...
En dan zo'n usernaamquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oef.... nu voel ik me echt oud.... 19 jaar en 1.8 miljoen km op de teller.. motor en auto samen...
Heheheh goed hequote:
Iig bij de Lidlquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarrrr te krijgen?![]()
Ik heb weer een vakje vrij in mijn theedoos dus het mag.
quote:
quote:
Ik laf de lidlquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar andere supers zullen eht ook vast wel hebben
Lidlquote:
duurquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lidl![]()
Straks woon ik bij een Plus in de buurt. Ben benieuwd of dat wat is.
Ik zal het zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |