Gecondoleerd!quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Toekito het volgende:
Een tante van Nikkie, nichtje van mijn vader dus, is vanmiddag overleden.
Ik ben graag in Twente bij Nikkie en fam maar laatste paar x is de reden totaal niet leuk
Misschien is er morgen wat positiefs te melden, want dan haalt de dokter het verband van mijn in elkaar geknutselde duimquote:
morgen is er sowieso wat positiefs te meldenquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is er morgen wat positiefs te melden, want dan haalt de dokter het verband van mijn in elkaar geknutselde duim![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Gecondoleerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Toekito het volgende:
Een tante van Nikkie, nichtje van mijn vader dus, is vanmiddag overleden.
Ik ben graag in Twente bij Nikkie en fam maar laatste paar x is de reden totaal niet leuk
fijnndat het nu geregeld isquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag al wat positiefs
Bevestiging dat de kosten voor huishoudelijke hulp worden vergoed![]()
Het systeem is zo simpel, alleen heeft nog niemand bedacht om dat toegankelijk voor het publiek (en professionals, maatschappelijk werker heeft nu ook wat geleerd) op papier te zetten.
Maar, hoezee! Ik kan met een virtuele zak geld in de hand gaan shoppen
Had hij zijn bord weer slecht bewaakt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:57 schreef Toekito het volgende:
Zo ff MPG zijn sla gegeten. Zo thuis lekker ff niks doen. Vriendin is op school dus dat niks doen kan prima in bed
Ik zag hemquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Autokoop is helemaal rondals n kind zo blij
![]()
Jupzzzzquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had hij zijn bord weer slecht bewaakt?
niet een mega spannende kleur, maar t had ook geel kunnen zijn dus je hoort me verder niet klagenquote:
Wat voor een is het?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
een zwarte suzuki alto silverline van 3quote:
Goed nieuwsquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
Suzukiquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een zwarte suzuki alto silverline van 3
hoi poesjequote:
Een Zoefzoefiequote:Op donderdag 12 februari 2015 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een zwarte suzuki alto silverline van 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |