quote:
Glimmende kant boven, rubberen ribbeltjesdingen onder en de witte lampjes voor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijne dus ookheb al acht jaar n rijbewijs
Kijk, nu komen we ergensquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Glimmende kant boven, rubberen ribbeltjesdingen onder en de witte lampjes voor.
Basisdingen die levensreddend kunnen zijn
Daar is die knop onder je rechtervoet voorquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens
Volgens mij had ik ook al een jaar of acht mijn rijbewijs voor ik mijn eerste auto kocht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kiek, met die tip heb ik deze week nog een auto aangehouden. Wantrouwige blik van achter het kiertje van het geopende raam, waarna er een welgemeendquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Glimmende kant boven, rubberen ribbeltjesdingen onder en de witte lampjes voor.
Basisdingen die levensreddend kunnen zijn
Held!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiek, met die tip heb ik deze week nog een auto aangehouden. Wantrouwige blik van achter het kiertje van het geopende raam, waarna er een welgemeend![]()
'dank u!' weerklonk.
*zichzelf schouderklopje geeft*
Niet dat het zo spannend was, al wandelend op de parkeerplaats en gewoon stug in de weg blijven staan zodat de duistere wegrijder wel moest stoppen.
quote:
Ik heb muntkaneeltheequote:
Waarrrr te krijgen?quote:
quote:
Feli met je aankoop! Leuke auto.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik 13 jaar. En nog nooit zelf een auto gekocht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Feli met je aankoop! Leuke auto.
Ik heb ook alweer bijna 5 jaar mn rijbewijs.
Oef.... nu voel ik me echt oud.... 19 jaar en 1.8 miljoen km op de teller.. motor en auto samen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik 13 jaar. En nog nooit zelf een auto gekocht.
Scooter ergens 30k, auto ergens 20k, verder kom ik niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oef.... nu voel ik me echt oud.... 19 jaar en 1.8 miljoen km op de teller.. motor en auto samen...
En dan zo'n usernaamquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oef.... nu voel ik me echt oud.... 19 jaar en 1.8 miljoen km op de teller.. motor en auto samen...
Heheheh goed hequote:
Iig bij de Lidlquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarrrr te krijgen?![]()
Ik heb weer een vakje vrij in mijn theedoos dus het mag.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |