quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jou altijd . maar bepaalde users kunnen zo een permban krijgen van mij
Laat je mij ook heel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jou altijd . maar bepaalde users kunnen zo een permban krijgen van mij
jawelquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat je mij ook heel?
Ik ben er nog steeds hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie je daar nooit meer
Waarom?
Overal zijn er kliekjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in VBL , vind dat maar een kliekje
Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijksquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in VBL , vind dat maar een kliekje
Mekkiequote:Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef DrNick het volgende:
Ik heb zin om etenswaar per auto te kopen.
Maar wat?
Stukjes toeren is altijd primaquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef DrNick het volgende:
Ik ga anders wel gewoon een rondje rijden.
1 volgens mijquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks
Ohquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks
Jojoortje dacht ik. Jmmr wel (voor andere vrouwen)quote:
Ohquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee dan voel ik me dik en ik weeg al 570 N
Jep.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Lekker seksistisch weer dan
Hoi.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze accepteren vrouwen niet tot nauwelijks
Shreyas ? maar die is geestelijk beperkt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jojoortje dacht ik. Jmmr wel (voor andere vrouwen)
Werd laatst in een vbl live topic nog tegen mij gezegd dat ik terug naar mijn keuken moest.
KAPSAALOOON!!!11quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:32 schreef DrNick het volgende:
Ik heb zin om etenswaar per auto te kopen.
Maar wat?
quote:
Die 1e kom ik nooit, de tweede soms en de derde somsquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ajaxtopic (:') ) , voetbal insite en soms bij buitenlandse wedstrijden.
Haiquote:
Jep die.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Shreyas ? maar die is geestelijk beperkt.
Jojoortje zie je ook amper meer
Omg jaaquote:
Hou je niet van dikke wijven?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hou je niet van dikke wijven?
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omg jaa
Daar heb ik zin in
ah maar dan kan het zijn dat je me amper zietquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die 1e kom ik nooit, de tweede soms en de derde soms.
Die hebben ook een hart en gevoel hoor. ergens. ver weg onder een paar laagjes.quote:
Ik wil gaarne aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Wel jammer dat je geen 450 kg weegt
Nahhquote:
Mja niemand die jongen ook serieus daarquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai
[..]
Jep die.
En idd die is er nauwelijks.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die hebben ook een hart en gevoel hoor. ergens. ver weg onder een paar laagjes.
mee naar achter nemen en afschietenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu.
Dan moet je haar vaker naar de keuken laten rennenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu.
je wijf?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu.
Wat heb jij voor akelige UI trouwens?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu.
Veel suiker , brengt de hormonen op holquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom zeiken dikke vrouwen altijd
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veel suiker , brengt de hormonen op hol
Tactisch brengen dit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu.
Stomp haar in dr vette pens!quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn wijf begint ook wel buiten proportie te groeien nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |