abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:19:38 #226
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Whehehe :+
Zie je meteen wie er ziek in hun hoofd zijn :')
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:19:47 #227
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608639
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hou van mij *;
Narcist gespot :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608661
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zie je meteen wie er ziek in hun hoofd zijn :')
Het mooie vrouwen topic :P, waar 99,9% fake en gejat is van internet _O_
En maar fappen :D
Zonder wrijving geen glans
pi_149608672
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Narcist gespot :D
Kan er echt niets aan doen :@
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:20:54 #230
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het mooie vrouwen topic :P, waar 99,9% fake en gejat is van internet _O_
En maar fappen :D
redtubegod
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:21:47 #231
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608711
Mandarijntjes _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608714
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

redtubegod
Hi Ha Ho :D
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:22:35 #233
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608730
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mandarijntjes _O_
Die ga ik nu eten
vooral goed als ze wat zurig zijn
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:23:01 #234
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608740
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hi Ha Ho :D
dat komt nog wel op fok. pornogedeelte
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:23:24 #235
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608751
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die ga ik nu eten
vooral goed als ze wat zurig zijn
Mwoa, dat vind ik persoonlijk wat minder.
Als je wat zuurdere wil hebben moet je ze aan het begin van het seizoen kopen :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608753
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

dat komt nog wel op fok. pornogedeelte
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:23:40 #237
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608758
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

dat komt nog wel op fok. pornogedeelte
Word jij dan mod? :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:24:22 #238
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608784
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Mwoa, dat vind ik persoonlijk wat minder.
Als je wat zuurdere wil hebben moet je ze aan het begin van het seizoen kopen :D
klopt :p
1 ding weet ik wel zeker : ze zijn niet meer te eten als je de schil goed kan indrukken of er slap omheen zit
RED ONS HENNIEGOD
pi_149608801
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Word jij dan mod? :D
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:25:10 #240
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608803
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

klopt :p
1 ding weet ik wel zeker : ze zijn niet meer te eten als je de schil goed kan indrukken of er slap omheen zit
Zeker wel, als de schil er wat losjes omheen zit kun je makkelijk pellen :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608813
Maaik de Boerrrrrr is echt mijn held _O_
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:25:36 #242
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608820
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Zeker wel, als de schil er wat losjes omheen zit kun je makkelijk pellen :D
ja maar dan zit er geen smaak meer aan
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:25:37 #243
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608823
quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:25:58 #244
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608838
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Word jij dan mod? :D
Ik admin worden ofzo
kan ik eindelijk fok schoonvegen
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:26:03 #245
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608841
Ik stel voor een maik de boer pic in de OP te zetten
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149608850
quote:
Ik vind jou geestig :)
Zonder wrijving geen glans
pi_149608858
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik stel voor een maik de boer pic in de OP te zetten
_O_ _O_ _O_
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:26:53 #248
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608866
quote:
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:27:00 #249
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149608869
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik admin worden ofzo
kan ik eindelijk fok schoonvegen
Als je mij maar op FOK! laat zitten vind ik het best :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:27:40 #250
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149608890
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Als je mij maar op FOK! laat zitten vind ik het best :D
Jou altijd . maar bepaalde users kunnen zo een permban krijgen van mij
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')